Powróć do katalogu

Pompa wysokiego ciśnienia Mercedes Sprinter Bus 906 218 CDI 184 KM olej napędowy benzyna i diesel
Informacje: MERCEDES-BENZ Sprinter 3-T Bus (W906) 218 CDI (906.711, 906.713)
- Lata produkcji (od - do): 04.2012-12.2018
- Moc [kW]: 135
- Moc [KM]: 184
- Pojemność skokowa (cc): 2987
- Typ silnika: olej napędowy
- Typ nadwozia: Autobus
- Kod silnika: OM 642.993
- Oznaczenie modelu: 906
- Katalizator: z katalizatorem Diesel (Oxi-Kat)
- Doprowadzenie paliwa: Wtrysk bezpośredni
- Metoda zasysania powietrza przez silnik: Turbosprężarka/ chłodnica powietrza doładowującego
- Rok modelowy od: ...
- Rok modelowy do: ...
-
Zawór regulujący, ilość paliwa (system common rail) PIERBURG 7.10715.12.0 Pompa wysokiego ciśnienia (strona niskiego ciśnienia), elektrycznyArtykuł №: 7.10715.12.0Proszę ocenić produktNa stanie305,98 PLNw tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- TECDOC-Nr silnika: OM 642.896
- Wyposażenie pojazdu: dla pojazdów z funkcją Start-Stop
- Rodzaj filtra: bez separatora wody
- TECDOC-Nr silnika: OM 642.896
- Norma emisji spalin: Euro 6
- Wyposażenie pojazdu: dla pojazdów z funkcją Start-Stop
- Strona zabudowy: Pompa wysokiego ciśnienia (strona niskiego ciśnienia)
- Tryb pracy: elektryczny
- Napięcie [V]:
12
- Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: ze śrubami
- Stan: Nowy
Pokaż numery OEM -
Zawór regulujący, ilość paliwa (system common rail) PIERBURG 7.10715.13.0 Pompa wysokiego ciśnienia (strona niskiego ciśnienia), elektrycznyArtykuł №: 7.10715.13.0Proszę ocenić produktNa stanie323,78 PLNw tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- TECDOC-Nr silnika: OM 642.896
- Wyposażenie pojazdu: dla pojazdów z funkcją Start-Stop
- Rodzaj filtra: z separatorem wody
- Strona zabudowy: Pompa wysokiego ciśnienia (strona niskiego ciśnienia)
- Tryb pracy: elektryczny
- Napięcie [V]:
12
- Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: ze śrubami
- Stan: Nowy
Pokaż numery OEM -
Darmowa wysyłkaZawór regulujący, ilość paliwa (system common rail) PIERBURG 7.10715.04.0 Pompa wysokiego ciśnienia (strona niskiego ciśnienia), elektrycznyArtykuł №: 7.10715.04.0Proszę ocenić produktNa stanie348,98 PLNw tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- TECDOC-Nr silnika: OM 642.992
- nie dla wersji dla kraju: USA, Kanada, Meksyk
- Strona zabudowy: Pompa wysokiego ciśnienia (strona niskiego ciśnienia)
- Tryb pracy: elektryczny
- Napięcie [V]:
12
- Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: ze śrubami
- Stan: Nowy
Pokaż numery OEM -
Darmowa wysyłkaZawór regulujący, ilość paliwa (system common rail) PIERBURG 7.10715.11.0 Pompa wysokiego ciśnienia (strona niskiego ciśnienia), elektrycznyArtykuł №: 7.10715.11.0Proszę ocenić produktNa stanie363,38 PLNw tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- TECDOC-Nr silnika: OM 642.993, OM 642.992
- Wersja na kraj: USA, Kanada, Meksyk
- Strona zabudowy: Pompa wysokiego ciśnienia (strona niskiego ciśnienia)
- Tryb pracy: elektryczny
- Napięcie [V]:
12
- Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: ze śrubami
- Stan: Nowy
Pokaż numery OEM -
Artykuł №: A-P5ICSProszę ocenić produktNiedostępnyPoinformować o pojawienie się129,48 PLNw tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- Opakowanie: Kaseta z tworzywa sztucznego
- informacja uzupełniająca: BOSCH TDI/SDI
- Wymiary czworokąta napędowego [mm (cal)]: 38 (1 1/2")
- załączony adapter: 7mm EDC 1996-2003, 12.6mm VAG , for VP37
- Stan: Nowy
-
Może zainteresuje Cię także
-
Artykuł №: 1 465 ZS0 043Proszę ocenić produktNa stanie355,88 PLNw tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- Strona zabudowy: Pompa wysokiego ciśnienia (strona niskiego ciśnienia)
- Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: z materiałem montażowym/ mocującym
- Stan: Nowy
Pokaż numery OEM -
Artykuł №: 0 986 437 364Proszę ocenić produktNa stanie2576,68 PLNw tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- Produkt podlegający wymianie przy zakupie nowego:
- Rodzaj paliwa: olej napędowy
- Stan: Zregenerowana
Pokaż numery OEM -
Artykuł №: 81.050Proszę ocenić produktNa stanie229,58 PLNw tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- dla numeru OE: 059130755N
- Jakość: GENUINE
- Stan: Nowy
Pokaż numery OEM -
Artykuł №: 5655C0013Proszę ocenić produktNa stanie273,58 PLN(Cena za sztukę)
w tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- Strona zabudowy: Pompa wysokiego ciśnienia (strona niskiego ciśnienia)
- Stan: Nowy
Pokaż numery OEM -
Artykuł №: 91568.0/10 Na podstawie ponad 1 ocen klientówNa stanie129,68 PLNw tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- dla numeru OE: 059130755N
- Stan: Nowy
Pokaż numery OEM -
Artykuł №: 3918H0012RProszę ocenić produktW tym Dlaczego opłata związana z kaucją jest istotna? 517,46 PLN Zastaw (w tym 23% VAT)Na stanie1494,68 PLNw tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- Rodzaj paliwa: olej napędowy
- System tworzenia mieszanki paliwowej: Common Rail (CR)
- Linia / wariant wyposażenia pojazdu: CR/CP3S3/L90/208911S
- Liczba zestyków: 2
- Stan: Zregenerowana
Pokaż numery OEM -
Artykuł №: HRP716Proszę ocenić produktW tym Dlaczego opłata związana z kaucją jest istotna? 768,35 PLN Zastaw (w tym 23% VAT)Na stanie3275,98 PLNw tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawyPokaż numery OEM -
Artykuł №: ESCV-ME-001Proszę ocenić produktNa stanie276,28 PLNw tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- Numer seryjny: ESCV-ME-001
- Stan: Nowy
Pokaż numery OEM -
Artykuł №: 215820001800Proszę ocenić produktNa stanie352,18 PLNw tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawyPokaż numery OEM -
Artykuł №: 08300748.0/10 Na podstawie ponad 1 ocen klientówW tym Dlaczego opłata związana z kaucją jest istotna? 564,50 PLN Zastaw (w tym 23% VAT)Na stanie2838,98 PLNw tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- gruntownie wyremontowany:
- System tworzenia mieszanki paliwowej: Common Rail (CR)
- Zawsze porównuj starą i nową część (w szczególności nr OE):
- Stan: Zregenerowana
Pokaż numery OEM -
Artykuł №: V30-11-0577Proszę ocenić produktNa stanie366,08 PLNw tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- Strona zabudowy: Pompa wysokiego ciśnienia (strona niskiego ciśnienia)
- Stan: Nowy
Pokaż numery OEM -
Artykuł №: LDFA0097Proszę ocenić produktW tym Dlaczego opłata związana z kaucją jest istotna? 435,28 PLN Zastaw (w tym 23% VAT)Na stanie1777,28 PLNw tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- Rodzaj paliwa: olej napędowy
- Produkt podlegający wymianie przy zakupie nowego:
- Ograniczenia producenta: BOSCH
- Stan: Nowy
Pokaż numery OEM -
Artykuł №: 4.71032Proszę ocenić produktNa stanie642,08 PLNw tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- dla numeru OE: 646 074 0084
- Ciężar netto [g]: 195
- Stan: Nowy
Pokaż numery OEM -
Artykuł №: 0830119Proszę ocenić produktW tym Dlaczego opłata związana z kaucją jest istotna? 522,69 PLN Zastaw (w tym 23% VAT)Na stanie3430,18 PLNw tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- gruntownie wyremontowany:
- System tworzenia mieszanki paliwowej: Common Rail (CR)
- Ograniczenia producenta: DELPHI
- Stan: Zregenerowana
Pokaż numery OEM -
Artykuł №: 3918H0165RProszę ocenić produktW tym Dlaczego opłata związana z kaucją jest istotna? 517,46 PLN Zastaw (w tym 23% VAT)Na stanie2072,48 PLNw tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- System tworzenia mieszanki paliwowej: Common Rail (CR)
- Rodzaj paliwa: olej napędowy
- Stan: Zregenerowana
Pokaż numery OEM
Pompa wtryskowa do Mercedes-Benz SPRINTER 3-t Autobus (906) 218 CDI (906.711, 906.713) - najlepsze produkty wybierane przez klientów
Klienci nabyli także
Silnik Części zapasowe

- Pompa paliwa Mercedes Sprinter Bus 906 218 CDI
- Przepustnica Mercedes Sprinter Bus 906 218 CDI
- Przepływomierz masowy / ilożciowy powietrza Mercedes Sprinter Bus 906 218 CDI
- Regulator ciśnienia paliwa Mercedes Sprinter Bus 906 218 CDI
- Zbiornik paliwa / dodatki Mercedes Sprinter Bus 906 218 CDI
- Czujnik ciśnienia paliwa Mercedes Sprinter Bus 906 218 CDI
- Podkładki pod wtryski Mercedes Sprinter Bus 906 218 CDI
- Korek wlewu paliwa Mercedes Sprinter Bus 906 218 CDI
- Silniczek krokowy Mercedes Sprinter Bus 906 218 CDI
- Listwa wtryskowa Mercedes Sprinter Bus 906 218 CDI
- Przekaźnik pompy paliwa Mercedes Sprinter Bus 906 218 CDI
- Zestaw naprawczy, wtryskiwacz Mercedes Sprinter Bus 906 218 CDI
- Osłona termiczna, układ wtryskowy Mercedes Sprinter Bus 906 218 CDI
- Odcięcie paliwa, układ wtryskowy Mercedes Sprinter Bus 906 218 CDI
- Czujnik, temperatura paliwa Mercedes Sprinter Bus 906 218 CDI
- Pierścień uszczelniający, pompa wtryskowa Mercedes Sprinter Bus 906 218 CDI
Bestsellery

- Tarcze hamulcowe Mercedes Sprinter Bus 906 218 CDI 184 KM
- Akumulator Mercedes Sprinter Bus 906 218 CDI 184 KM
- Reflektor Mercedes Sprinter Bus 906 218 CDI 184 KM
- Klocki hamulcowe Mercedes Sprinter Bus 906 218 CDI 184 KM
- Amortyzatory Mercedes Sprinter Bus 906 218 CDI 184 KM
- Wahacz Mercedes Sprinter Bus 906 218 CDI 184 KM
- Filtr powietrza Mercedes Sprinter Bus 906 218 CDI 184 KM
- Sonda lambda (NOx, O2) Mercedes Sprinter Bus 906 218 CDI 184 KM
- Piasta koła Mercedes Sprinter Bus 906 218 CDI 184 KM
- Zestaw zawieszenia, sprężyny żrubowe Mercedes Sprinter Bus 906 218 CDI 184 KM
Pompa wysokiego ciśnienia

- Pompa wysokiego ciśnienia ML W163 ML 270 CDI 2.7 (163.113) 1999
- Pompa wysokiego ciśnienia Mercedes W169 A 180 CDI 2.0 (169.007, 169.307) 2004
- Pompa wysokiego ciśnienia Mercedes W245 B 180 CDI 2.0 (245.207) 2005
- Pompa wysokiego ciśnienia Mercedes W211 E 220 CDI 2.2 (211.006) 2002
- Pompa wysokiego ciśnienia Mercedes W203 C 220 CDI (203.006, 203.008) 2000