Powróć do katalogu

Pompa wysokiego ciśnienia Ford S-Max I 2.0 TDCi 136 KM olej napędowy benzyna i diesel
Informacje: FORD S-Max Mk1 (WA6) 2.0 TDCi
- Lata produkcji (od - do): 05.2006-12.2014
- Moc [kW]: 100
- Moc [KM]: 136
- Pojemność skokowa (cc): 1997
- Typ silnika: olej napędowy
- Typ nadwozia: nadwozie wielkopojemne (MPV)
- Kod silnika: AZWC
- Oznaczenie modelu: WA6
- Katalizator: ...
- Doprowadzenie paliwa: Wtrysk bezpośredni
- Metoda zasysania powietrza przez silnik: Turbosprężarka/ chłodnica powietrza doładowującego
- Rok modelowy od: ...
- Rok modelowy do: ...
-
Artykuł №: 3918H0206RProszę ocenić produktW tym Dlaczego opłata związana z kaucją jest istotna? 628,19 PLN Zastaw (w tym 23% VAT)Na stanie1979,38 PLNw tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- Norma emisji spalin: Euro 5
- TECDOC-Nr silnika: UKWA
- Stan: Zregenerowana
Pokaż numery OEM -
Artykuł №: 3918H0032RProszę ocenić produktW tym Dlaczego opłata związana z kaucją jest istotna? 622,95 PLN Zastaw (w tym 23% VAT)Na stanie2156,98 PLNw tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- Rodzaj paliwa: olej napędowy
- System tworzenia mieszanki paliwowej: Common Rail (CR)
- Stan: Zregenerowana
Pokaż numery OEM -
Artykuł №: 3918H0086RProszę ocenić produktW tym Dlaczego opłata związana z kaucją jest istotna? 732,88 PLN Zastaw (w tym 23% VAT)Na stanie2407,08 PLNw tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- System tworzenia mieszanki paliwowej: Common Rail (CR)
- Linia / wariant wyposażenia pojazdu: DW10BTED
- Rodzaj paliwa: olej napędowy
- Stan: Zregenerowana
Pokaż numery OEM -
Artykuł №: 78639RProszę ocenić produktNa stanie2707,98 PLNw tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- Produkt podlegający wymianie przy zakupie nowego:
- Rodzaj paliwa: olej napędowy
- dla numeru OE: 9681945580
- Stan: Zregenerowana
Pokaż numery OEM -
Artykuł №: 0830036Proszę ocenić produktW tym Dlaczego opłata związana z kaucją jest istotna? 523,49 PLN Zastaw (w tym 23% VAT)Na stanie2770,38 PLNw tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- gruntownie wyremontowany:
- System tworzenia mieszanki paliwowej: Common Rail (CR)
- Ograniczenia producenta: DELPHI
- Data produkcji od: 15.03.2010
- Stan: Zregenerowana
Pokaż numery OEM -
Darmowa wysyłkaPompa wysokiego ciśnienia DELPHI 9424A050A-12B1 24654Artykuł №: 9424A050A-12B1Proszę ocenić produktNa stanie3083,88 PLNw tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- Norma emisji spalin: Euro 5
- TECDOC-Nr silnika: UKWA
- Stan: Nowy
Pokaż numery OEM -
Artykuł №: HRP732Proszę ocenić produktW tym Dlaczego opłata związana z kaucją jest istotna? 710,23 PLN Zastaw (w tym 23% VAT)Na stanie3134,58 PLNw tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- Norma emisji spalin: Euro 5
- TECDOC-Nr silnika: UKWA
- Stan: Zregenerowana
Pokaż numery OEM -
Artykuł №: 0830044Proszę ocenić produktW tym Dlaczego opłata związana z kaucją jest istotna? 523,49 PLN Zastaw (w tym 23% VAT)Na stanie3297,28 PLNw tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- gruntownie wyremontowany:
- System tworzenia mieszanki paliwowej: Common Rail (CR)
- Ograniczenia producenta: SIEMENS-VDO
- Stan: Zregenerowana
Pokaż numery OEM -
Artykuł №: 9424A050AProszę ocenić produktNa stanie3418,58 PLNw tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- Nowa część
- Norma emisji spalin: Euro 5
- TECDOC-Nr silnika: UKWA
- Stan: Nowy
Pokaż numery OEM -
Artykuł №: A2C59511600Proszę ocenić produktNa stanie4730,48 PLNw tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- Rodzaj paliwa: olej napędowy
- Przestrzegać zaleceń producenta pojazdu:
- TECDOC-Nr silnika: AZWC, UKWA
- Zawsze porównuj starą i nową część (w szczególności nr OE):
- Stan: Nowy
Pokaż numery OEM -
Artykuł №: ENT230089Proszę ocenić produktNa stanie324,28 PLNw tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawyPokaż numery OEM -
Artykuł №: ESCV-CT-002Proszę ocenić produktNa stanie375,48 PLNw tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- Strona zabudowy: Pompa wysokiego ciśnienia (strona niskiego ciśnienia)
- Wersja: DELPHI
- Numer seryjny: ESCV-CT-002
- Stan: Nowy
Pokaż numery OEM -
Artykuł №: 9109-936A10/10 Na podstawie ponad 3 ocen klientówNa stanie393,78 PLNw tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawyPokaż numery OEM -
Artykuł №: 98491Proszę ocenić produktNa stanie61,98 PLNw tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- wymagana liczba: 12
- dla numeru OE: 391990149
- Stan: Nowy
Pokaż numery OEM -
Artykuł №: 9157Proszę ocenić produktNa stanie134,48 PLNw tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- dla numeru OE: 391990005
- Stan: Nowy
-
Artykuł №: 9157Proszę ocenić produktNa stanie175,18 PLNw tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- dla numeru OE: 391990005
- Stan: Nowy
-
Artykuł №: 81.051Proszę ocenić produktNa stanie237,58 PLNw tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- dla numeru OE: 03L 130 755 E
- Jakość: GENUINE
- Stan: Nowy
Pokaż numery OEM -
Artykuł №: 215820001000Proszę ocenić produktNa stanie651,28 PLNw tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawyPokaż numery OEM -
Artykuł №: LDFA0275Proszę ocenić produktW tym Dlaczego opłata związana z kaucją jest istotna? 435,95 PLN Zastaw (w tym 23% VAT)NiedostępnyPoinformować o pojawienie się1958,78 PLNw tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- Rodzaj paliwa: olej napędowy
- Produkt podlegający wymianie przy zakupie nowego:
- Ograniczenia producenta: DELPHI
- System tworzenia mieszanki paliwowej: Common Rail (CR)
- Data produkcji od: 15.03.2010
- Stan: Nowy
Pokaż numery OEM -
Artykuł №: 11975294Proszę ocenić produktW tym Dlaczego opłata związana z kaucją jest istotna? 314,09 PLN Zastaw (w tym 23% VAT)NiedostępnyPoinformować o pojawienie się2033,68 PLNw tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- Przestrzegać zaleceń producenta pojazdu:
- Produkt podlegający wymianie przy zakupie nowego:
- System tworzenia mieszanki paliwowej: Common Rail (CR)
- Rodzaj paliwa: olej napędowy
- Stan: Nowy
Pokaż numery OEM
Pompa wtryskowa do Ford S-MAX (WA6) 2.0 TDCi - najlepsze produkty wybierane przez klientów
Klienci nabyli także
Silnik Części zapasowe

- Wtryski Ford S-Max I 2.0 TDCi
- Pompa paliwa Ford S-Max I 2.0 TDCi
- Przepustnica Ford S-Max I 2.0 TDCi
- Przepływomierz masowy / ilożciowy powietrza Ford S-Max I 2.0 TDCi
- Regulator ciśnienia paliwa Ford S-Max I 2.0 TDCi
- Zbiornik paliwa / dodatki Ford S-Max I 2.0 TDCi
- Czujnik ciśnienia paliwa Ford S-Max I 2.0 TDCi
- Podkładki pod wtryski Ford S-Max I 2.0 TDCi
- Korek wlewu paliwa Ford S-Max I 2.0 TDCi
- Silniczek krokowy Ford S-Max I 2.0 TDCi
- Czujnik poziomu paliwa Ford S-Max I 2.0 TDCi
- Listwa wtryskowa Ford S-Max I 2.0 TDCi
- Czujnik przepustnicy Ford S-Max I 2.0 TDCi
- Zestaw naprawczy, wtryskiwacz Ford S-Max I 2.0 TDCi
- Osłona termiczna, układ wtryskowy Ford S-Max I 2.0 TDCi
- Czujnik, temperatura paliwa Ford S-Max I 2.0 TDCi
- Naprawa Ford S-Max I 2.0 TDCi
- Zawias, osłona korka wlewu paliwa Ford S-Max I 2.0 TDCi
- Pierścień uszczelniający, pompa wtryskowa Ford S-Max I 2.0 TDCi
Bestsellery

- Tarcze hamulcowe Ford S-Max I 2.0 TDCi 136 KM
- Olej silnikowy Ford S-Max I 2.0 TDCi 136 KM
- Akumulator Ford S-Max I 2.0 TDCi 136 KM
- Reflektor Ford S-Max I 2.0 TDCi 136 KM
- Klocki hamulcowe Ford S-Max I 2.0 TDCi 136 KM
- Amortyzatory Ford S-Max I 2.0 TDCi 136 KM
- Wahacz Ford S-Max I 2.0 TDCi 136 KM
- Filtr powietrza Ford S-Max I 2.0 TDCi 136 KM
- Alternator Ford S-Max I 2.0 TDCi 136 KM
- Sonda lambda (NOx, O2) Ford S-Max I 2.0 TDCi 136 KM
Pompa wysokiego ciśnienia