Powróć do katalogu

Uszczelniacz wału korbowego Ford S Max mk2 2.0 TDCi BI-Turbo 210 KM olej napędowy
Informacje: FORD S-Max Mk2 (CJ) 2.0 TDCi BI-Turbo
- Lata produkcji (od - do): 01.2015-06.2018
- Moc [kW]: 154
- Moc [KM]: 210
- Pojemność skokowa (cc): 1997
- Typ silnika: olej napędowy
- Typ nadwozia: nadwozie wielkopojemne (MPV)
- Kod silnika: T9CC
- Oznaczenie modelu: ...
- Doprowadzenie paliwa: Wtrysk bezpośredni
- Sterowanie silnika: Pasek zębaty / łańcuch rozrządu
- Chłodzenie silnika: chłodzony cieczą
- Układ cylindrów silnika: rzędowy
- Metoda zasysania powietrza przez silnik: Sprężarka bi-turbo / chłodnica powietrza doładowującego
- Rodzaj układu rozrządu: DOHC
- Rok modelowy od: ...
- Rok modelowy do: ...
-
Artykuł №: 572S0006Proszę ocenić produktNa stanie20,58 PLN(Cena za sztukę)
w tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- Średnica wewnętrzna [mm]: 27,0
- Strona zabudowy: od strony czołowej
- Materiał: FPM (Fluor-Kautschuk)/ACM (Polyacryl-Kautschuk)
- Grubość [mm]: 7,0
- wymagana liczba: 1
- Ciężar [kg]: 0,015
- Średnica [mm]: 47,0
- Stan: Nowy
Pokaż numery OEM -
Pierscień uszczelniający wału, wał korbowy RIDEX 3771S0043 Ø: 110 [mm]Artykuł №: 3771S0043Proszę ocenić produktNa stanie45,78 PLNw tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- Wysokość [mm]: 7
- Materiał: PTFE (Polytetrafluorethylen)
- Średnica wewnętrzna [mm]: 90
- Średnica [mm]: 110
- Rodzaj gwintu: Gwint lewoskrętny
- Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału: 829S LD W
- Stan: Nowy
Pokaż numery OEM -
Artykuł №: SKSSC-2070005Proszę ocenić produktNa stanie20,58 PLN(Cena za sztukę)
w tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- Średnica wewnętrzna [mm]: 27,0
- Strona zabudowy: od strony czołowej
- Materiał: FPM (Fluor-Kautschuk)/ACM (Polyacryl-Kautschuk)
- Grubość [mm]: 7,0
- wymagana liczba: 1
- Ciężar [kg]: 0,015
- Średnica [mm]: 47,0
- Stan: Nowy
Pokaż numery OEM -
Pierscień uszczelniający wału, wał korbowy KAMOKA 8707027 od strony czołowejArtykuł №: 8707027Proszę ocenić produktNa stanie31,88 PLNw tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- Strona zabudowy: od strony czołowej
- dla numeru producenta: 8707027
- Stan: Nowy
Pokaż numery OEM -
Artykuł №: OS83878.0/10 Na podstawie ponad 1 ocen klientówNa stanie32,68 PLNw tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- Średnica wewnętrzna [mm]: 90
- Strona zabudowy: Od strony skrzyni biegów
- Materiał: NBR (Nitril-Butadien-kauczuk)
- Wysokość [mm]: 7
- Średnica [mm]: 110
- Stan: Nowy
Pokaż numery OEM -
Artykuł №: NA51918.0/10 Na podstawie ponad 1 ocen klientówNa stanie35,28 PLNw tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- Strona zabudowy: od strony czołowej
- TECDOC-Nr silnika: T9CB, T9CC
- Średnica wewnętrzna [mm]: 42
- Materiał: PTFE (Polytetrafluorethylen)
- Rodzaj gwintu: Gwint prawoskrętny
- Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału: 829S RD W
- Wysokość [mm]: 7
- Przestrzegaj informacji montażowych:
- Średnica [mm]: 62
- Stan: Nowy
Pokaż numery OEM -
Artykuł №: 15088500Proszę ocenić produktNa stanie39,08 PLNw tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- Strona zabudowy: od strony czołowej
- TECDOC-Nr silnika: T9CB, T9CC
- Średnica wewnętrzna [mm]: 42
- Rodzaj gwintu: Gwint prawoskrętny
- Wysokość [mm]: 7
- Średnica [mm]: 62
- Stan: Nowy
Pokaż numery OEM -
Pierscień uszczelniający wału, wał korbowy CORTECO 20036189B od strony czołowej, FPM (fluor-kauczuk)Artykuł №: 20036189BProszę ocenić produktNa stanie43,88 PLNw tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- Strona zabudowy: od strony czołowej
- Materiał: FPM (fluor-kauczuk)
- Rodzaj gwintu: Gwint prawoskrętny
- Ochrona przeciwpyłowa: z uszczelką wargową przeciwpyłową
- Wysokość 1 [mm]: 7
- Średnica [mm]: 62
- Średnica wewnętrzna 2 [mm]: 42
- Stan: Nowy
Pokaż numery OEM -
Pierscień uszczelniający wału, wał korbowy ELRING 107.130 od strony czołowej, PTFE (Polytetrafluorethylen)/ACM (Polyacryl-Kautschuk), z tuleją montażowąArtykuł №: 107.130Proszę ocenić produktNa stanie45,58 PLNw tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- Średnica wewnętrzna [mm]: 42
- Strona zabudowy: od strony czołowej
- Materiał: PTFE (Polytetrafluorethylen)/ACM (Polyacryl-Kautschuk)
- Rodzaj gwintu: Gwint prawoskrętny
- Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału: ASW
- Ochrona przeciwpyłowa: z uszczelką wargową przeciwpyłową
- Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: z tuleją montażową
- Wysokość [mm]: 7
- Przestrzegaj informacji montażowych:
- alternatywnie:
- Średnica [mm]: 62
- Numer taryfy materiału: 8484200000
- Stan: Nowy
Pokaż numery OEM -
Artykuł №: 170900Proszę ocenić produktNa stanie46,18 PLNw tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- Średnica wewnętrzna [mm]: 90
- Strona zabudowy: Od strony skrzyni biegów
- Materiał: PTFE (Polytetrafluorethylen)
- Szerokość [mm]: 7
- Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: z tuleją montażową
- Ciężar [kg]: 0,043
- Kierunek obrotów: przeciwnie do ruchu wskazówek zegara
- uwzględnić informację serwisową:
- Średnica [mm]: 110
- Stan: Nowy
Pokaż numery OEM -
Artykuł №: 81-36557-00Proszę ocenić produktNa stanie47,38 PLNw tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- Strona zabudowy: od strony czołowej
- TECDOC-Nr silnika: T9CB
- Strona zabudowy: od strony czołowej
- TECDOC-Nr silnika: T9CC
- Średnica wewnętrzna [mm]: 42
- Materiał: PTFE (Polytetrafluorethylen)
- Rodzaj gwintu: Gwint prawoskrętny
- Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału: A SL
- Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: z tuleją montażową
- Wysokość [mm]: 7
- Średnica [mm]: 62
- Stan: Nowy
Pokaż numery OEM -
Artykuł №: DRM0719Proszę ocenić produktNa stanie49,38 PLNw tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- Średnica wewnętrzna [mm]: 42
- Strona zabudowy: od strony czołowej
- Szerokość [mm]: 7
- Grubość [mm]: 7
- Średnica [mm]: 62
- Stan: Nowy
Pokaż numery OEM -
Artykuł №: 19035346BProszę ocenić produktNa stanie51,08 PLNw tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- Strona zabudowy: od strony czołowej
- Materiał: PTFE (Polytetrafluorethylen)
- Rodzaj gwintu: Gwint prawoskrętny
- Ochrona przeciwpyłowa: z uszczelką wargową przeciwpyłową
- Wysokość 1 [mm]: 7
- Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: z tuleją montażową
- Średnica [mm]: 62
- Średnica wewnętrzna 2 [mm]: 42
- Stan: Nowy
Pokaż numery OEM -
Artykuł №: ADBP610000Proszę ocenić produktNa stanie52,98 PLNw tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- Średnica wewnętrzna [mm]: 90
- Strona zabudowy: Od strony skrzyni biegów
- Materiał: PTFE (Polytetrafluorethylen)
- Szerokość [mm]: 7
- Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: z tuleją montażową
- Ciężar [kg]: 0,043
- Kierunek obrotów: przeciwnie do ruchu wskazówek zegara
- uwzględnić informację serwisową:
- Średnica [mm]: 110
- Stan: Nowy
Pokaż numery OEM -
Artykuł №: NA5192Proszę ocenić produktNa stanie58,88 PLNw tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- Strona zabudowy: Od strony skrzyni biegów
- TECDOC-Nr silnika: T9CB, T9CC
- Średnica wewnętrzna [mm]: 90
- Materiał: PTFE (Polytetrafluorethylen)
- Rodzaj gwintu: Gwint lewoskrętny
- Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału: 827SW LD
- Wysokość [mm]: 7
- Przestrzegaj informacji montażowych:
- Średnica [mm]: 110
- Stan: Nowy
Pokaż numery OEM -
Artykuł №: 20036190B8.0/10 Na podstawie ponad 1 ocen klientówNa stanie62,18 PLNw tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- Strona zabudowy: Od strony skrzyni biegów
- Materiał: FPM (fluor-kauczuk)
- Rodzaj gwintu: Gwint lewoskrętny
- Ochrona przeciwpyłowa: z uszczelką wargową przeciwpyłową
- Wysokość 1 [mm]: 7
- Średnica [mm]: 110
- Średnica wewnętrzna 2 [mm]: 90
- TECDOC-Nr silnika: T9CB, T9CC
- Stan: Nowy
Pokaż numery OEM -
Artykuł №: 19035345BProszę ocenić produktNa stanie63,48 PLNw tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- TECDOC-Nr silnika: T9CB, T9CC
- Kod silnika: T9CB, T9CC
- Strona zabudowy: Od strony skrzyni biegów
- Materiał: PTFE (Polytetrafluorethylen)/ACM (Polyacryl-Kautschuk)
- Rodzaj gwintu: Gwint lewoskrętny
- Ochrona przeciwpyłowa: z uszczelką wargową przeciwpyłową
- Wysokość 1 [mm]: 7
- Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: z tuleją montażową
- dla numeru OE: 012745
- Średnica [mm]: 110
- Średnica wewnętrzna 2 [mm]: 90
- Stan: Nowy
Pokaż numery OEM -
Artykuł №: 394.012Proszę ocenić produktNa stanie66,38 PLNw tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- Średnica wewnętrzna [mm]: 90
- Strona zabudowy: Od strony skrzyni biegów
- Materiał: PTFE (Polytetrafluorethylen)/ACM (Polyacryl-Kautschuk)
- Rodzaj gwintu: Gwint lewoskrętny
- Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału: ASW
- Ochrona przeciwpyłowa: z uszczelką wargową przeciwpyłową
- Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: z tuleją montażową
- Wysokość [mm]: 8
- Przestrzegaj informacji montażowych:
- Średnica [mm]: 110
- Numer taryfy materiału: 8484200000
- Stan: Nowy
Pokaż numery OEM -
Artykuł №: 15088600Proszę ocenić produktNa stanie67,18 PLNw tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- Strona zabudowy: Od strony skrzyni biegów
- TECDOC-Nr silnika: T9CB, T9CC
- Średnica wewnętrzna [mm]: 90
- Rodzaj gwintu: Gwint lewoskrętny
- Wysokość [mm]: 7
- Średnica [mm]: 110
- Stan: Nowy
Pokaż numery OEM -
Artykuł №: 81-36556-00Proszę ocenić produktNa stanie69,08 PLNw tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- Strona zabudowy: Od strony skrzyni biegów
- TECDOC-Nr silnika: T9CB
- Strona zabudowy: Od strony skrzyni biegów
- TECDOC-Nr silnika: T9CC
- Średnica wewnętrzna [mm]: 90
- Materiał: PTFE (Polytetrafluorethylen)
- Rodzaj gwintu: Gwint lewoskrętny
- Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału: A SL
- Wysokość [mm]: 7
- Średnica [mm]: 110
- Stan: Nowy
Pokaż numery OEM
Uszczelniacz wału do Ford S-Max (CJ) 2.0 TDCi BI-Turbo - najlepsze produkty wybierane przez klientów
Klienci nabyli także
Silnik Części zapasowe

- Turbina Ford S Max mk2 2.0 TDCi BI-Turbo
- Pompa wody + zestaw paska rozrządu Ford S Max mk2 2.0 TDCi BI-Turbo
- Uszczelka pod głowicą Ford S Max mk2 2.0 TDCi BI-Turbo
- Poduszka silnika Ford S Max mk2 2.0 TDCi BI-Turbo
- Pompa wodna Ford S Max mk2 2.0 TDCi BI-Turbo
- Pasek klinowy wielorowkowy Ford S Max mk2 2.0 TDCi BI-Turbo
- Głowica Ford S Max mk2 2.0 TDCi BI-Turbo
- Pokrywa zaworów Ford S Max mk2 2.0 TDCi BI-Turbo
- Kompletny zestaw uszczelek, silnik Ford S Max mk2 2.0 TDCi BI-Turbo
- Uszczelka pokrywy zaworów Ford S Max mk2 2.0 TDCi BI-Turbo
- Zestaw uszczelek głowica cylindrów Ford S Max mk2 2.0 TDCi BI-Turbo
- Zawór zmiennych faz rozrządu Ford S Max mk2 2.0 TDCi BI-Turbo
- Odpowietrzenie Ford S Max mk2 2.0 TDCi BI-Turbo
- Koło pasowe Ford S Max mk2 2.0 TDCi BI-Turbo
- Pompa oleju Ford S Max mk2 2.0 TDCi BI-Turbo
- Szklanki zaworowe Ford S Max mk2 2.0 TDCi BI-Turbo
- Wałek rozrządu Ford S Max mk2 2.0 TDCi BI-Turbo
- Uszczelka kolektora ssącego Ford S Max mk2 2.0 TDCi BI-Turbo
- Śruby głowicy Ford S Max mk2 2.0 TDCi BI-Turbo
- Panewki korbowodowe Ford S Max mk2 2.0 TDCi BI-Turbo
- Zawór podciśnienia Ford S Max mk2 2.0 TDCi BI-Turbo
- Uszczelka turbiny Ford S Max mk2 2.0 TDCi BI-Turbo
- Zestaw montażowy, urządzenie ładujące turbo Ford S Max mk2 2.0 TDCi BI-Turbo
- Tuleja łożyska wału korbowego Ford S Max mk2 2.0 TDCi BI-Turbo
- Korek spustowy oleju Ford S Max mk2 2.0 TDCi BI-Turbo
- Uszczelka miski olejowej Ford S Max mk2 2.0 TDCi BI-Turbo
- Czujnik ciśnienia oleju Ford S Max mk2 2.0 TDCi BI-Turbo
- Osprzet elektryczny silnika Ford S Max mk2 2.0 TDCi BI-Turbo
- Uszczelnienie trzonka zaworu Ford S Max mk2 2.0 TDCi BI-Turbo
- Zawór wydechowy Ford S Max mk2 2.0 TDCi BI-Turbo
- Szyna prowadzaca / napinajaca Ford S Max mk2 2.0 TDCi BI-Turbo
- Zawór ssący Ford S Max mk2 2.0 TDCi BI-Turbo
- Korek wlewu oleju / uszczelnienie Ford S Max mk2 2.0 TDCi BI-Turbo
- Uszczelka korka spustowego oleju Ford S Max mk2 2.0 TDCi BI-Turbo
- Uszczelnienie promieniowe wału / zestaw Ford S Max mk2 2.0 TDCi BI-Turbo
- Prowadnica zaworu / uszczelka / regulacja Ford S Max mk2 2.0 TDCi BI-Turbo
- Czujnik, temperatura oleju Ford S Max mk2 2.0 TDCi BI-Turbo
- Koło zębate, wał korbowy Ford S Max mk2 2.0 TDCi BI-Turbo
Bestsellery

- Tarcze hamulcowe Ford S Max mk2 2.0 TDCi BI-Turbo 210 KM
- Olej silnikowy Ford S Max mk2 2.0 TDCi BI-Turbo 210 KM
- Akumulator Ford S Max mk2 2.0 TDCi BI-Turbo 210 KM
- Klocki hamulcowe Ford S Max mk2 2.0 TDCi BI-Turbo 210 KM
- Reflektor Ford S Max mk2 2.0 TDCi BI-Turbo 210 KM
- Amortyzatory Ford S Max mk2 2.0 TDCi BI-Turbo 210 KM
- Wahacz Ford S Max mk2 2.0 TDCi BI-Turbo 210 KM
- Filtr powietrza Ford S Max mk2 2.0 TDCi BI-Turbo 210 KM
- Alternator Ford S Max mk2 2.0 TDCi BI-Turbo 210 KM
- Sonda lambda (NOx, O2) Ford S Max mk2 2.0 TDCi BI-Turbo 210 KM
Uszczelniacz wału korbowego
