Powróć do katalogu

Zawór podciśnienia Ford S Max mk2 2.0 TDCi BI-Turbo 210 KM olej napędowy
Informacje: FORD S-Max Mk2 (CJ) 2.0 TDCi BI-Turbo
- Lata produkcji (od - do): 01.2015-06.2018
- Moc [kW]: 154
- Moc [KM]: 210
- Pojemność skokowa (cc): 1997
- Typ silnika: olej napędowy
- Typ nadwozia: nadwozie wielkopojemne (MPV)
- Kod silnika: T9CC
- Oznaczenie modelu: ...
- Doprowadzenie paliwa: Wtrysk bezpośredni
- Sterowanie silnika: Pasek zębaty / łańcuch rozrządu
- Chłodzenie silnika: chłodzony cieczą
- Układ cylindrów silnika: rzędowy
- Metoda zasysania powietrza przez silnik: Sprężarka bi-turbo / chłodnica powietrza doładowującego
- Rodzaj układu rozrządu: DOHC
- Rok modelowy od: ...
- Rok modelowy do: ...
-
Artykuł №: DK BOV40Proszę ocenić produktNiedostępnyPoinformować o pojawienie się142,28 PLNw tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- Kolor:
chromowy
- Tryb pracy: hydrauliczny
- Kształt: Element w kształcie T
- Średnica [mm]:
40, 25
- Stan: Nowy
- Kolor:
-
Artykuł №: DK BOV50Proszę ocenić produktNiedostępnyPoinformować o pojawienie się171,08 PLNw tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- Kolor:
chromowy
- Tryb pracy: hydrauliczny
- Kształt: Element w kształcie T
- Średnica [mm]:
50, 25
- Stan: Nowy
- Kolor:
-
Artykuł №: DK BOV65Proszę ocenić produktNiedostępnyPoinformować o pojawienie się171,88 PLNw tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- Kolor:
chromowy
- Tryb pracy: hydrauliczny
- Kształt: Element w kształcie T
- Średnica [mm]:
65, 25
- Stan: Nowy
- Kolor:
-
Może zainteresuje Cię także
-
Artykuł №: 7.04011.05.0Proszę ocenić produktNa stanie232,28 PLNw tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- Rodzaj zaworu: Zawór magnetyczny
- Tryb pracy: elektryczno-pneumatyczny
- Napięcie [V]:
12
- Stan: Nowy
-
Artykuł №: 7.02087.05.0Proszę ocenić produktNa stanie117,98 PLNw tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- Rodzaj zaworu: zawór przełączający
- Tryb pracy: elektryczno-pneumatyczny
- Napięcie [V]:
12
- Stan: Nowy
Pokaż numery OEM -
Artykuł №: 7.04492.07.0Proszę ocenić produktNa stanie282,28 PLNw tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- Tryb pracy: elektryczno-pneumatyczny
- Napięcie [V]:
12
- Stan: Nowy
Pokaż numery OEM -
Przetwornik ciżnienia, turbosprężarka METZGER 08920021 zawór przełączający, elektryczno-pneumatycznyArtykuł №: 08920021Proszę ocenić produktNa stanie201,48 PLNw tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- Tryb pracy: elektryczno-pneumatyczny
- Rodzaj zaworu: zawór przełączający
- Liczba zestyków: 2
- Napięcie [V]:
12
- Liczba otworów wlotowych/wylotowych: 3
- Stan: Nowy
Pokaż numery OEM -
Proszę ocenić produktNa stanie318,38 PLNw tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- Tryb pracy: elektryczno-pneumatyczny
- Liczba zestyków: 2
- Napięcie [V]:
12
- Liczba połączeń: 3
- Strona zabudowy: Turbosprężarka
- Stan: Nowy
Pokaż numery OEM -
Przetwornik ciżnienia, turbosprężarka MAXGEAR 58-0453 Zawór magnetyczny, elektryczno-pneumatycznyArtykuł №: 58-0453Proszę ocenić produktNa stanie228,48 PLNw tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- Rodzaj zaworu: Zawór magnetyczny
- Tryb pracy: elektryczno-pneumatyczny
- Napięcie [V]:
12
- Stan: Nowy
-
Zawór regulacyjny ciżnienia doładowania FEBI BILSTEIN 195999 elektryczno-pneumatycznyArtykuł №: 195999Proszę ocenić produktNa stanie237,78 PLNw tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- Napięcie [V]:
12
- Liczba połączeń: 2
- Tryb pracy: elektryczno-pneumatyczny
- Ciężar [kg]: 0,07
- Stan: Nowy
Pokaż numery OEM - Napięcie [V]:
-
Artykuł №: PTA510-4057Proszę ocenić produktNa stanie217,58 PLNw tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- Tryb pracy: elektryczno-pneumatyczny
- Liczba zestyków: 2
- dla numeru OE: 2010 734, 1810 809
- Stan: Nowy
Pokaż numery OEM -
Zawór regulacyjny ciżnienia doładowania QUINTON HAZELL XELV170 elektryczno-pneumatycznyArtykuł №: XELV170Proszę ocenić produktNa stanie124,98 PLNw tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- Tryb pracy: elektryczno-pneumatyczny
- Liczba zestyków: 2
- Stan: Nowy
Pokaż numery OEM -
Artykuł №: PTA510-4051Proszę ocenić produktNa stanie190,58 PLNw tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- Tryb pracy: elektryczno-pneumatyczny
- Liczba zestyków: 2
- dla numeru OE: 5170 590
- Stan: Nowy
Pokaż numery OEM -
Artykuł №: 7.01771.01.010/10 Na podstawie ponad 1 ocen klientówNa stanie181,48 PLNw tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- Rodzaj zaworu: Zawór magnetyczny
- Tryb pracy: elektryczno-pneumatyczny
- Napięcie [V]:
12
- Techniczny numer informacyjny: SI 0096
- Stan: Nowy
Pokaż numery OEM -
Artykuł №: 7.28197.16.0Proszę ocenić produktNa stanie227,68 PLNw tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- Rodzaj zaworu: zawór przełączający
- Tryb pracy: elektryczny
- Napięcie [V]:
12
- Techniczny numer informacyjny: SI 0096
- Stan: Nowy
Pokaż numery OEM -
Artykuł №: 3553P0033Proszę ocenić produktNa stanie138,08 PLN(Cena za sztukę)
w tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- Tryb pracy: elektryczno-pneumatyczny
- Rodzaj zaworu: Zawór magnetyczny
- Liczba zestyków: 2
- Kształt obudowy wtyczki: prostokątny
- Liczba połączeń: 2
- Rodzaj korpusu: obudowa z tworzywa sztucznego
- Napięcie znamionowe [V]: 12
- Stan: Nowy
Pokaż numery OEM -
Artykuł №: 7.01633.06.0Proszę ocenić produktNa stanie170,48 PLNw tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- Rodzaj zaworu: Zawór magnetyczny
- Tryb pracy: elektryczno-pneumatyczny
- Napięcie [V]:
12
- Stan: Nowy
Pokaż numery OEM -
Artykuł №: 555234AProszę ocenić produktNa stanie208,68 PLNw tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- Napięcie [V]:
12
- Tryb pracy: elektryczno-pneumatyczny
- Liczba zestyków: 2
- alternatywnie:
- alternatywny zestaw naprawczy: 555234
- Stan: Nowy
Pokaż numery OEM - Napięcie [V]:
-
Artykuł №: 58068Proszę ocenić produktNa stanie220,48 PLNw tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- Rodzaj zaworu: Zawór magnetyczny
- Tryb pracy: elektryczno-pneumatyczny
- Napięcie [V]:
12
- Liczba zestyków: 2
- Stan: Nowy
Pokaż numery OEM -
Artykuł №: EFP-MZ-001Proszę ocenić produktNa stanie60,78 PLNw tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- Tryb pracy: elektryczny
- Numer seryjny: EFP-MZ-001
- Stan: Nowy
Pokaż numery OEM
Zawór ciśnienia turbiny do Ford S-Max (CJ) 2.0 TDCi BI-Turbo - najlepsze produkty wybierane przez klientów
Klienci nabyli także
Silnik Części zapasowe

- Turbina Ford S Max mk2 2.0 TDCi BI-Turbo
- Pompa wody + zestaw paska rozrządu Ford S Max mk2 2.0 TDCi BI-Turbo
- Uszczelka pod głowicą Ford S Max mk2 2.0 TDCi BI-Turbo
- Poduszka silnika Ford S Max mk2 2.0 TDCi BI-Turbo
- Pompa wodna Ford S Max mk2 2.0 TDCi BI-Turbo
- Pasek klinowy wielorowkowy Ford S Max mk2 2.0 TDCi BI-Turbo
- Głowica Ford S Max mk2 2.0 TDCi BI-Turbo
- Pokrywa zaworów Ford S Max mk2 2.0 TDCi BI-Turbo
- Kompletny zestaw uszczelek, silnik Ford S Max mk2 2.0 TDCi BI-Turbo
- Uszczelka pokrywy zaworów Ford S Max mk2 2.0 TDCi BI-Turbo
- Zestaw uszczelek głowica cylindrów Ford S Max mk2 2.0 TDCi BI-Turbo
- Zawór zmiennych faz rozrządu Ford S Max mk2 2.0 TDCi BI-Turbo
- Odpowietrzenie Ford S Max mk2 2.0 TDCi BI-Turbo
- Koło pasowe Ford S Max mk2 2.0 TDCi BI-Turbo
- Pompa oleju Ford S Max mk2 2.0 TDCi BI-Turbo
- Szklanki zaworowe Ford S Max mk2 2.0 TDCi BI-Turbo
- Wałek rozrządu Ford S Max mk2 2.0 TDCi BI-Turbo
- Uszczelka kolektora ssącego Ford S Max mk2 2.0 TDCi BI-Turbo
- Uszczelniacz wału korbowego Ford S Max mk2 2.0 TDCi BI-Turbo
- Śruby głowicy Ford S Max mk2 2.0 TDCi BI-Turbo
- Panewki korbowodowe Ford S Max mk2 2.0 TDCi BI-Turbo
- Uszczelka turbiny Ford S Max mk2 2.0 TDCi BI-Turbo
- Zestaw montażowy, urządzenie ładujące turbo Ford S Max mk2 2.0 TDCi BI-Turbo
- Tuleja łożyska wału korbowego Ford S Max mk2 2.0 TDCi BI-Turbo
- Korek spustowy oleju Ford S Max mk2 2.0 TDCi BI-Turbo
- Uszczelka miski olejowej Ford S Max mk2 2.0 TDCi BI-Turbo
- Czujnik ciśnienia oleju Ford S Max mk2 2.0 TDCi BI-Turbo
- Osprzet elektryczny silnika Ford S Max mk2 2.0 TDCi BI-Turbo
- Uszczelnienie trzonka zaworu Ford S Max mk2 2.0 TDCi BI-Turbo
- Zawór wydechowy Ford S Max mk2 2.0 TDCi BI-Turbo
- Szyna prowadzaca / napinajaca Ford S Max mk2 2.0 TDCi BI-Turbo
- Zawór ssący Ford S Max mk2 2.0 TDCi BI-Turbo
- Korek wlewu oleju / uszczelnienie Ford S Max mk2 2.0 TDCi BI-Turbo
- Uszczelka korka spustowego oleju Ford S Max mk2 2.0 TDCi BI-Turbo
- Uszczelnienie promieniowe wału / zestaw Ford S Max mk2 2.0 TDCi BI-Turbo
- Prowadnica zaworu / uszczelka / regulacja Ford S Max mk2 2.0 TDCi BI-Turbo
- Czujnik, temperatura oleju Ford S Max mk2 2.0 TDCi BI-Turbo
- Koło zębate, wał korbowy Ford S Max mk2 2.0 TDCi BI-Turbo
Bestsellery

- Tarcze hamulcowe Ford S Max mk2 2.0 TDCi BI-Turbo 210 KM
- Olej silnikowy Ford S Max mk2 2.0 TDCi BI-Turbo 210 KM
- Akumulator Ford S Max mk2 2.0 TDCi BI-Turbo 210 KM
- Klocki hamulcowe Ford S Max mk2 2.0 TDCi BI-Turbo 210 KM
- Reflektor Ford S Max mk2 2.0 TDCi BI-Turbo 210 KM
- Amortyzatory Ford S Max mk2 2.0 TDCi BI-Turbo 210 KM
- Wahacz Ford S Max mk2 2.0 TDCi BI-Turbo 210 KM
- Filtr powietrza Ford S Max mk2 2.0 TDCi BI-Turbo 210 KM
- Alternator Ford S Max mk2 2.0 TDCi BI-Turbo 210 KM
- Sonda lambda (NOx, O2) Ford S Max mk2 2.0 TDCi BI-Turbo 210 KM
Zawór podciśnienia