Powróć do katalogu

Uszczelniacz wału korbowego Ford Focus Mk1 1.8 DI / TDDi 75 KM olej napędowy
Informacje: FORD Focus Mk1 Hatchback (DAW, DBW) 1.8 DI / TDDi
- Lata produkcji (od - do): 08.1999-11.2004
- Moc [kW]: 55
- Moc [KM]: 75
- Pojemność skokowa (cc): 1753
- Typ silnika: olej napędowy
- Typ nadwozia: liftback
- Kod silnika: BHDA
- Oznaczenie modelu: DAW, DBW
- Doprowadzenie paliwa: Wtrysk bezpośredni
- Sterowanie silnika: Pasek rozrządu
- Chłodzenie silnika: chłodzony cieczą
- Układ cylindrów silnika: rzędowy
- Metoda zasysania powietrza przez silnik: Turbosprężarka
- Rodzaj układu rozrządu: SOHC/OHC
- Rok modelowy od: ...
- Rok modelowy do: ...
-
Pierscień uszczelniający wału, wał korbowy RIDEX 572S0043 Od strony skrzyni biegów, TFE (Tetrafluorethylen)/ACM (Polyacryl-kauczuk) / włóknina, z kołnierzem, z tuleją montażowąArtykuł №: 572S0043Proszę ocenić produktNa stanie84,18 PLNw tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- Kod silnika: BHDA, BHDB
- Strona zabudowy: Od strony skrzyni biegów
- Materiał: TFE (Tetrafluorethylen)/ACM (Polyacryl-kauczuk) / włóknina
- Wysokość 1 [mm]: 18,8
- Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: z kołnierzem, z tuleją montażową
- Średnica wewnętrzna 2 [mm]: 79
- Średnica [mm]: 184
- Stan: Nowy
Pokaż numery OEM -
Pierscień uszczelniający wału, wał korbowy RIDEX 3771S0117 Ø: 50 [mm]Artykuł №: 3771S0117Proszę ocenić produktNa stanie16,08 PLNw tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- Materiał: PTFE (Polytetrafluorethylen), ACM (poliakryl-kauczuk)
- Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: z tuleją montażową
- Średnica wewnętrzna [mm]: 30
- Średnica [mm]: 50
- Wysokość [mm]: 7,3
- Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału: A SL
- Rodzaj gwintu: Gwint prawoskrętny
- Stan: Nowy
Pokaż numery OEM -
Artykuł №: OS03588.0/10 Na podstawie ponad 1 ocen klientówNa stanie16,18 PLNw tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- Średnica wewnętrzna [mm]: 30
- Strona zabudowy: od strony czołowej
- Materiał: NBR (Nitril-Butadien-kauczuk), PTFE (Polytetrafluorethylen)
- Wysokość [mm]: 7
- Średnica [mm]: 50
- TECDOC-Nr silnika: BHDA
- Stan: Nowy
Pokaż numery OEM -
Artykuł №: 15061900Proszę ocenić produktNa stanie40,08 PLNw tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- Strona zabudowy: od strony czołowej
- TECDOC-Nr silnika: BHDA, BHDB
- Średnica wewnętrzna [mm]: 30
- Wysokość [mm]: 7,5
- Szerokość [cm]: 7,5
- Średnica [mm]: 50
- Stan: Nowy
Pokaż numery OEM -
Artykuł №: 20029769BProszę ocenić produktNa stanie43,68 PLNw tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- Strona zabudowy: od strony czołowej
- Materiał: PTFE (Polytetrafluorethylen)
- Rodzaj gwintu: Gwint prawoskrętny
- Ochrona przeciwpyłowa: z uszczelką wargową przeciwpyłową
- Wysokość 1 [mm]: 7,5
- Średnica [mm]: 50
- Średnica wewnętrzna 2 [mm]: 30
- TECDOC-Nr silnika: BHDA, BHDB
- Stan: Nowy
Pokaż numery OEM -
Artykuł №: 302 278Proszę ocenić produktNa stanie43,88 PLNw tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- Średnica wewnętrzna [mm]: 30
- Strona zabudowy: od strony czołowej
- Materiał: PTFE (Polytetrafluorethylen)
- Rodzaj gwintu: Gwint prawoskrętny
- Wysokość [mm]: 7,5
- Kierunek obrotów: zgodnie z ruchem wskazówek zegara
- Średnica [mm]: 50
- Stan: Nowy
Pokaż numery OEM -
Artykuł №: 026.770Proszę ocenić produktNa stanie48,88 PLNw tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- Średnica wewnętrzna [mm]: 30
- Strona zabudowy: od strony czołowej
- Materiał: PTFE (Polytetrafluorethylen)/ACM (Polyacryl-Kautschuk)
- Rodzaj gwintu: Gwint prawoskrętny
- Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału: ASW
- Ochrona przeciwpyłowa: z uszczelką wargową przeciwpyłową
- Wysokość [mm]: 7,5
- Przestrzegaj informacji montażowych:
- Średnica [mm]: 50
- Numer taryfy materiału: 8484200000
- Stan: Nowy
Pokaż numery OEM -
Artykuł №: 81-34313-00Proszę ocenić produktNa stanie49,78 PLNw tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- Strona zabudowy: od strony czołowej
- TECDOC-Nr silnika: BHDB
- Strona zabudowy: od strony czołowej
- TECDOC-Nr silnika: BHDA
- Średnica wewnętrzna [mm]: 30
- Materiał: PTFE (Polytetrafluorethylen), ACM (poliakryl-kauczuk)
- Rodzaj gwintu: Gwint prawoskrętny
- Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału: A SL
- Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: z tuleją montażową
- Wysokość [mm]: 7,3
- Średnica [mm]: 50
- Stan: Nowy
Pokaż numery OEM -
Artykuł №: OC6392Proszę ocenić produktNa stanie52,68 PLNw tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- Średnica wewnętrzna [mm]: 160
- Strona zabudowy: Od strony skrzyni biegów
- Wysokość [mm]: 12
- Rodzaj korpusu: z obudową
- Średnica [mm]: 170
- Średnica wewnętrzna 2 [mm]: 76,3
- TECDOC-Nr silnika: BHDA
- Stan: Nowy
Pokaż numery OEM -
Artykuł №: NA5013Proszę ocenić produktNa stanie63,58 PLNw tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- Strona zabudowy: od strony czołowej
- TECDOC-Nr silnika: BHDA, BHDB
- Średnica wewnętrzna [mm]: 30
- Materiał: PTFE (Polytetrafluorethylen)
- Rodzaj gwintu: Gwint prawoskrętny
- Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału: 829S LD
- Wysokość [mm]: 7,5
- Przestrzegaj informacji montażowych:
- Średnica [mm]: 50
- Stan: Nowy
Pokaż numery OEM -
Artykuł №: OC6399Proszę ocenić produktNa stanie80,98 PLNw tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- Średnica wewnętrzna [mm]: 161
- Strona zabudowy: Od strony skrzyni biegów
- Wysokość [mm]: 19
- Rodzaj korpusu: z obudową
- Średnica [mm]: 185
- Średnica wewnętrzna 2 [mm]: 76,3
- TECDOC-Nr silnika: BHDA
- Stan: Nowy
Pokaż numery OEM -
Pierscień uszczelniający wału, wał korbowy STARK SKSSC-2070042 Od strony skrzyni biegów, TFE (Tetrafluorethylen)/ACM (Polyacryl-kauczuk) / włóknina, z kołnierzem, z tuleją montażowąArtykuł №: SKSSC-2070042Proszę ocenić produktNa stanie84,18 PLNw tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- Kod silnika: BHDA, BHDB
- Strona zabudowy: Od strony skrzyni biegów
- Materiał: TFE (Tetrafluorethylen)/ACM (Polyacryl-kauczuk) / włóknina
- Wysokość 1 [mm]: 18,8
- Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: z kołnierzem, z tuleją montażową
- Średnica wewnętrzna 2 [mm]: 79
- Średnica [mm]: 184
- Stan: Nowy
Pokaż numery OEM -
Pierscień uszczelniający wału, wał korbowy KAMOKA 8707126 Od strony skrzyni biegówArtykuł №: 8707126Proszę ocenić produktNa stanie86,58 PLNw tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- Strona zabudowy: Od strony skrzyni biegów
- dla numeru producenta: 8707126
- Stan: Nowy
Pokaż numery OEM -
Artykuł №: NUP-FR-008Proszę ocenić produktNa stanie116,28 PLNw tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- Strona zabudowy:
z tyłu
- Numer seryjny: NUP-FR-008
- Stan: Nowy
Pokaż numery OEM - Strona zabudowy:
-
Artykuł №: DRM0464Proszę ocenić produktNa stanie126,28 PLNw tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- Średnica wewnętrzna [mm]: 79,8
- Strona zabudowy: Od strony skrzyni biegów
- Materiał: PTFE (Polytetrafluorethylen)
- Rodzaj gwintu: Gwint lewoskrętny
- Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału: IWD
- Rodzaj korpusu: z obudową
- Stan: Nowy
Pokaż numery OEM -
Artykuł №: TR1433Proszę ocenić produktNa stanie135,98 PLNw tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- Kod silnika: BHDA, BHDB
- Strona zabudowy: Od strony skrzyni biegów
- Materiał: TFE (Tetrafluorethylen)/ACM (Polyacryl-kauczuk) / włóknina
- Wysokość 1 [mm]: 18,8
- Ilość: 1
- Średnica wewnętrzna 2 [mm]: 79,8
- Średnica [mm]: 184
- Stan: Nowy
Pokaż numery OEM -
Artykuł №: 81-90007-00Proszę ocenić produktNa stanie136,68 PLNw tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- Strona zabudowy: Od strony skrzyni biegów
- TECDOC-Nr silnika: BHDB
- Strona zabudowy: Od strony skrzyni biegów
- TECDOC-Nr silnika: BHDA
- Materiał: PTFE (Polytetrafluorethylen)
- Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: z kołnierzem
- Stan: Nowy
Pokaż numery OEM -
Artykuł №: 19036453B8.0/10 Na podstawie ponad 1 ocen klientówNa stanie150,08 PLNw tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- Strona zabudowy: Od strony skrzyni biegów
- Materiał: TFE (Tetrafluorethylen)/ACM (Polyacryl-kauczuk) / włóknina
- Wysokość 1 [mm]: 18,8
- Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: z kołnierzem, z tuleją montażową
- Średnica [mm]: 184
- Średnica wewnętrzna 2 [mm]: 79
- TECDOC-Nr silnika: BHDA, BHDB
- Stan: Nowy
Pokaż numery OEM -
Artykuł №: 71000100Proszę ocenić produktNa stanie153,38 PLNw tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- Strona zabudowy: od strony czołowej
- TECDOC-Nr silnika: BHDA, BHDB
- Średnica wewnętrzna [mm]: 160
- Materiał: PTFE (Polytetrafluorethylen)
- Rodzaj gwintu: Gwint prawoskrętny
- Wysokość [mm]: 12
- Rodzaj korpusu: z obudową
- Średnica [mm]: 170
- Stan: Nowy
Pokaż numery OEM -
Artykuł №: 026.821Proszę ocenić produktNa stanie154,28 PLNw tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- Średnica wewnętrzna [mm]: 79,8
- Strona zabudowy: Od strony skrzyni biegów
- Materiał: PTFE (Polytetrafluorethylen)
- Rodzaj gwintu: Gwint lewoskrętny
- Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału: IWD
- Wysokość [mm]: 18,8
- Rodzaj korpusu: z obudową
- Przestrzegaj informacji montażowych:
- Numer taryfy materiału: 8409999990
- Stan: Nowy
Pokaż numery OEM
Uszczelniacz wału do Ford FOCUS (DAW, DBW) 1.8 DI / TDDi - najlepsze produkty wybierane przez klientów
Klienci nabyli także
Silnik Części zapasowe

- Turbina Ford Focus Mk1 1.8 DI / TDDi
- Pompa wody + zestaw paska rozrządu Ford Focus Mk1 1.8 DI / TDDi
- Uszczelka pod głowicą Ford Focus Mk1 1.8 DI / TDDi
- Poduszka silnika Ford Focus Mk1 1.8 DI / TDDi
- Pompa wodna Ford Focus Mk1 1.8 DI / TDDi
- Pasek klinowy wielorowkowy Ford Focus Mk1 1.8 DI / TDDi
- Głowica Ford Focus Mk1 1.8 DI / TDDi
- Kompletny zestaw uszczelek, silnik Ford Focus Mk1 1.8 DI / TDDi
- Tlok Ford Focus Mk1 1.8 DI / TDDi
- Uszczelka pokrywy zaworów Ford Focus Mk1 1.8 DI / TDDi
- Zestaw uszczelek głowica cylindrów Ford Focus Mk1 1.8 DI / TDDi
- Koło rozrządu Ford Focus Mk1 1.8 DI / TDDi
- Koło zmiennych faz rozrządu (KZFR) Ford Focus Mk1 1.8 DI / TDDi
- Pierścienie tłokowe Ford Focus Mk1 1.8 DI / TDDi
- Miska olejowa Ford Focus Mk1 1.8 DI / TDDi
- Odpowietrzenie Ford Focus Mk1 1.8 DI / TDDi
- Koło pasowe Ford Focus Mk1 1.8 DI / TDDi
- Pompa oleju Ford Focus Mk1 1.8 DI / TDDi
- Szklanki zaworowe Ford Focus Mk1 1.8 DI / TDDi
- Wałek rozrządu Ford Focus Mk1 1.8 DI / TDDi
- Uszczelka kolektora ssącego Ford Focus Mk1 1.8 DI / TDDi
- Śruby głowicy Ford Focus Mk1 1.8 DI / TDDi
- Panewki korbowodowe Ford Focus Mk1 1.8 DI / TDDi
- Zawór podciśnienia Ford Focus Mk1 1.8 DI / TDDi
- Uszczelka turbiny Ford Focus Mk1 1.8 DI / TDDi
- Zestaw montażowy, urządzenie ładujące turbo Ford Focus Mk1 1.8 DI / TDDi
- Tuleja łożyska wału korbowego Ford Focus Mk1 1.8 DI / TDDi
- Korek spustowy oleju Ford Focus Mk1 1.8 DI / TDDi
- Uszczelka miski olejowej Ford Focus Mk1 1.8 DI / TDDi
- Czujnik ciśnienia oleju Ford Focus Mk1 1.8 DI / TDDi
- Bagnet oleju Ford Focus Mk1 1.8 DI / TDDi
- Zawór sterowania powietrzem dolotowym Ford Focus Mk1 1.8 DI / TDDi
- Napinacz łańcucha rozrządu Ford Focus Mk1 1.8 DI / TDDi
- Osprzet elektryczny silnika Ford Focus Mk1 1.8 DI / TDDi
- Uszczelnienie trzonka zaworu Ford Focus Mk1 1.8 DI / TDDi
- Zawór wydechowy Ford Focus Mk1 1.8 DI / TDDi
- Zawór ssący Ford Focus Mk1 1.8 DI / TDDi
- Korek wlewu oleju / uszczelnienie Ford Focus Mk1 1.8 DI / TDDi
- Uszczelka korka spustowego oleju Ford Focus Mk1 1.8 DI / TDDi
- Uszczelnienie promieniowe wału / zestaw Ford Focus Mk1 1.8 DI / TDDi
- Prowadnica zaworu / uszczelka / regulacja Ford Focus Mk1 1.8 DI / TDDi
- Czujnik, temperatura oleju Ford Focus Mk1 1.8 DI / TDDi
- Łożysko wału rozrządu Ford Focus Mk1 1.8 DI / TDDi
Bestsellery

- Tarcze hamulcowe Ford Focus Mk1 1.8 DI / TDDi 75 KM
- Olej silnikowy Ford Focus Mk1 1.8 DI / TDDi 75 KM
- Akumulator Ford Focus Mk1 1.8 DI / TDDi 75 KM
- Klocki hamulcowe Ford Focus Mk1 1.8 DI / TDDi 75 KM
- Reflektor Ford Focus Mk1 1.8 DI / TDDi 75 KM
- Amortyzatory Ford Focus Mk1 1.8 DI / TDDi 75 KM
- Wahacz Ford Focus Mk1 1.8 DI / TDDi 75 KM
- Filtr powietrza Ford Focus Mk1 1.8 DI / TDDi 75 KM
- Alternator Ford Focus Mk1 1.8 DI / TDDi 75 KM
- Piasta koła Ford Focus Mk1 1.8 DI / TDDi 75 KM
Uszczelniacz wału korbowego
