Powróć do katalogu

Zawór podciśnienia Ford Focus Mk1 1.8 DI / TDDi 75 KM olej napędowy
Informacje: FORD Focus Mk1 Hatchback (DAW, DBW) 1.8 DI / TDDi
- Lata produkcji (od - do): 08.1999-11.2004
- Moc [kW]: 55
- Moc [KM]: 75
- Pojemność skokowa (cc): 1753
- Typ silnika: olej napędowy
- Typ nadwozia: liftback
- Kod silnika: BHDA
- Oznaczenie modelu: DAW, DBW
- Doprowadzenie paliwa: Wtrysk bezpośredni
- Sterowanie silnika: Pasek rozrządu
- Chłodzenie silnika: chłodzony cieczą
- Układ cylindrów silnika: rzędowy
- Metoda zasysania powietrza przez silnik: Turbosprężarka
- Rodzaj układu rozrządu: SOHC/OHC
- Rok modelowy od: ...
- Rok modelowy do: ...
-
Artykuł №: 3553P0031Proszę ocenić produktNa stanie95,68 PLNw tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- Tryb pracy: elektryczny
- Kształt obudowy wtyczki: kanciasty
- Liczba zestyków: 2
- Rodzaj zaworu: zawór przełączający
- Napięcie [V]:
12
- Stan: Nowy
Pokaż numery OEM -
Artykuł №: 120-08-122Proszę ocenić produktNa stanie96,68 PLNw tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- Tryb pracy: elektryczny
- Montaż/demontaż koniecznie do wykonania przez fachowców!:
- Stan: Nowy
Pokaż numery OEM -
Artykuł №: SKPCT-2740030Proszę ocenić produktNa stanie63,17 PLNw tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- Tryb pracy: elektryczny
- Kształt obudowy wtyczki: kanciasty
- Liczba zestyków: 2
- Rodzaj zaworu: zawór przełączający
- Napięcie [V]:
12
- Stan: Nowy
Pokaż numery OEM -
Artykuł №: V10-63-0017Proszę ocenić produktNa stanie160,28 PLNw tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- Rodzaj zaworu: zawr przeczajcy
- Tryb pracy: elektryczny
- Napicie [V]: 12
- Napięcie [V]:
12
- Rodzaj zaworu: zawór przełączający, Zawór magnetyczny
- Tryb pracy: elektryczny
- Liczba zestyków: 2
- Ciężar [kg]: 0,074
- Szerokość opakowania [cm]: 4,9
- Wysokość opakowania [cm]: 9,2
- Głębokość opakowania [cm]: 9
- Stan: Nowy
Pokaż numery OEM -
Artykuł №: 08921628.0/10 Na podstawie ponad 1 ocen klientówNa stanie260,38 PLNw tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- Tryb pracy: elektryczny
- Rodzaj zaworu: zawór przełączający
- Napięcie [V]:
12
- Liczba zestyków: 2
- Liczba połączeń: 2
- informacja uzupełniająca: OE-part
- Stan: Nowy
Pokaż numery OEM -
Artykuł №: 7.02256.07.0Proszę ocenić produktNa stanie381,08 PLNw tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- TECDOC-Nr silnika: BHDA
- TECDOC-Nr silnika: BHDB
- Rodzaj zaworu: zawór przełączający
- Tryb pracy: elektryczny
- Napięcie [V]:
12
- Techniczny numer informacyjny: SI 0096
- Stan: Nowy
Pokaż numery OEM -
Artykuł №: PCV073Proszę ocenić produktNiedostępnyPoinformować o pojawienie się61,28 PLNw tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawyPokaż numery OEM -
Artykuł №: SPC72018.1Proszę ocenić produktNiedostępnyPoinformować o pojawienie się128,08 PLNw tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- Napięcie [V]:
12
- Ograniczenia producenta: PIERBURG
- Producent: FORD
- Stan: Nowy
Pokaż numery OEM - Napięcie [V]:
-
Artykuł №: 83.778Proszę ocenić produktNiedostępnyPoinformować o pojawienie się194,78 PLNw tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- Tryb pracy: elektryczny
- Jakość: GENUINE
- Stan: Nowy
Pokaż numery OEM -
Konwerter cisnienia, sterowanie spalinami TRISCAN 8813 16071Artykuł №: 8813 16071Proszę ocenić produktNiedostępnyPoinformować o pojawienie się262,98 PLNw tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- Liczba zestyków: 2
- Stan: Nowy
Pokaż numery OEM -
Artykuł №: CPC72018GSProszę ocenić produktNiedostępnyPoinformować o pojawienie się417,48 PLNw tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- Napięcie [V]:
12
- Ograniczenia producenta: PIERBURG
- TECDOC-Nr silnika: BHDA, BHDB
- Producent: FORD
- Stan: Nowy
Pokaż numery OEM - Napięcie [V]:
-
Proszę ocenić produktNiedostępnyPoinformować o pojawienie się177,98 PLNw tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- Tryb pracy: elektryczny
- dla numeru OE: 1079561
- Stan: Nowy
Pokaż numery OEM -
Artykuł №: 8029127Proszę ocenić produktNiedostępnyPoinformować o pojawienie się217,68 PLNw tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- Tryb pracy: elektryczny
- dla numeru OE: 1079561
- Stan: Nowy
Pokaż numery OEM -
Artykuł №: SPV72029.7Proszę ocenić produktNiedostępnyPoinformować o pojawienie się91,08 PLNw tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- Tryb pracy: elektryczny, pneumatyczny
- Wersja: .7
- Nowa część:
- Stan: Nowy
Pokaż numery OEM -
Artykuł №: AV6139Proszę ocenić produktNiedostępnyPoinformować o pojawienie się101,88 PLNw tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- Tryb pracy: elektryczny
- Ciężar [kg]: 0,1
- Stan: Nowy
Pokaż numery OEM -
Artykuł №: DK BOV40Proszę ocenić produktNiedostępnyPoinformować o pojawienie się142,28 PLNw tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- Kolor:
chromowy
- Tryb pracy: hydrauliczny
- Kształt: Element w kształcie T
- Średnica [mm]:
40, 25
- Stan: Nowy
- Kolor:
-
Artykuł №: DK BOV50Proszę ocenić produktNiedostępnyPoinformować o pojawienie się171,08 PLNw tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- Kolor:
chromowy
- Tryb pracy: hydrauliczny
- Kształt: Element w kształcie T
- Średnica [mm]:
50, 25
- Stan: Nowy
- Kolor:
-
Artykuł №: DK BOV65Proszę ocenić produktNiedostępnyPoinformować o pojawienie się171,88 PLNw tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- Kolor:
chromowy
- Tryb pracy: hydrauliczny
- Kształt: Element w kształcie T
- Średnica [mm]:
65, 25
- Stan: Nowy
- Kolor:
Zawór ciśnienia turbiny do Ford FOCUS (DAW, DBW) 1.8 DI / TDDi - najlepsze produkty wybierane przez klientów
Klienci nabyli także
Silnik Części zapasowe

- Turbina Ford Focus Mk1 1.8 DI / TDDi
- Pompa wody + zestaw paska rozrządu Ford Focus Mk1 1.8 DI / TDDi
- Uszczelka pod głowicą Ford Focus Mk1 1.8 DI / TDDi
- Poduszka silnika Ford Focus Mk1 1.8 DI / TDDi
- Pompa wodna Ford Focus Mk1 1.8 DI / TDDi
- Pasek klinowy wielorowkowy Ford Focus Mk1 1.8 DI / TDDi
- Głowica Ford Focus Mk1 1.8 DI / TDDi
- Kompletny zestaw uszczelek, silnik Ford Focus Mk1 1.8 DI / TDDi
- Tlok Ford Focus Mk1 1.8 DI / TDDi
- Uszczelka pokrywy zaworów Ford Focus Mk1 1.8 DI / TDDi
- Zestaw uszczelek głowica cylindrów Ford Focus Mk1 1.8 DI / TDDi
- Koło zmiennych faz rozrządu (KZFR) Ford Focus Mk1 1.8 DI / TDDi
- Koło rozrządu Ford Focus Mk1 1.8 DI / TDDi
- Pierścienie tłokowe Ford Focus Mk1 1.8 DI / TDDi
- Miska olejowa Ford Focus Mk1 1.8 DI / TDDi
- Odpowietrzenie Ford Focus Mk1 1.8 DI / TDDi
- Koło pasowe Ford Focus Mk1 1.8 DI / TDDi
- Pompa oleju Ford Focus Mk1 1.8 DI / TDDi
- Szklanki zaworowe Ford Focus Mk1 1.8 DI / TDDi
- Wałek rozrządu Ford Focus Mk1 1.8 DI / TDDi
- Uszczelka kolektora ssącego Ford Focus Mk1 1.8 DI / TDDi
- Uszczelniacz wału korbowego Ford Focus Mk1 1.8 DI / TDDi
- Śruby głowicy Ford Focus Mk1 1.8 DI / TDDi
- Panewki korbowodowe Ford Focus Mk1 1.8 DI / TDDi
- Uszczelka turbiny Ford Focus Mk1 1.8 DI / TDDi
- Zestaw montażowy, urządzenie ładujące turbo Ford Focus Mk1 1.8 DI / TDDi
- Tuleja łożyska wału korbowego Ford Focus Mk1 1.8 DI / TDDi
- Korek spustowy oleju Ford Focus Mk1 1.8 DI / TDDi
- Uszczelka miski olejowej Ford Focus Mk1 1.8 DI / TDDi
- Bagnet oleju Ford Focus Mk1 1.8 DI / TDDi
- Czujnik ciśnienia oleju Ford Focus Mk1 1.8 DI / TDDi
- Zawór sterowania powietrzem dolotowym Ford Focus Mk1 1.8 DI / TDDi
- Napinacz łańcucha rozrządu Ford Focus Mk1 1.8 DI / TDDi
- Osprzet elektryczny silnika Ford Focus Mk1 1.8 DI / TDDi
- Uszczelnienie trzonka zaworu Ford Focus Mk1 1.8 DI / TDDi
- Zawór wydechowy Ford Focus Mk1 1.8 DI / TDDi
- Zawór ssący Ford Focus Mk1 1.8 DI / TDDi
- Korek wlewu oleju / uszczelnienie Ford Focus Mk1 1.8 DI / TDDi
- Uszczelka korka spustowego oleju Ford Focus Mk1 1.8 DI / TDDi
- Uszczelnienie promieniowe wału / zestaw Ford Focus Mk1 1.8 DI / TDDi
- Prowadnica zaworu / uszczelka / regulacja Ford Focus Mk1 1.8 DI / TDDi
- Czujnik, temperatura oleju Ford Focus Mk1 1.8 DI / TDDi
- Łożysko wału rozrządu Ford Focus Mk1 1.8 DI / TDDi
Bestsellery

- Tarcze hamulcowe Ford Focus Mk1 1.8 DI / TDDi 75 KM
- Olej silnikowy Ford Focus Mk1 1.8 DI / TDDi 75 KM
- Akumulator Ford Focus Mk1 1.8 DI / TDDi 75 KM
- Klocki hamulcowe Ford Focus Mk1 1.8 DI / TDDi 75 KM
- Reflektor Ford Focus Mk1 1.8 DI / TDDi 75 KM
- Amortyzatory Ford Focus Mk1 1.8 DI / TDDi 75 KM
- Wahacz Ford Focus Mk1 1.8 DI / TDDi 75 KM
- Filtr powietrza Ford Focus Mk1 1.8 DI / TDDi 75 KM
- Alternator Ford Focus Mk1 1.8 DI / TDDi 75 KM
- Piasta koła Ford Focus Mk1 1.8 DI / TDDi 75 KM
Zawór podciśnienia