Powróć do katalogu

Alternator Passat B6 Variant 2.0 TDI 136 KM olej napędowy
Informacje: VW Passat B6 Variant (3C5) 2.0 TDI
- Lata produkcji (od - do): 08.2005-11.2010
- Moc [kW]: 100
- Moc [KM]: 136
- Pojemność skokowa (cc): 1968
- Typ silnika: olej napędowy
- Typ nadwozia: kombi
- Kod silnika: CBAA
- Oznaczenie modelu: 3C5
- Metoda zasysania powietrza przez silnik: Turbosprężarka/ chłodnica powietrza doładowującego
- Preparat paliwowy: Wtrysk bezpośredni
- Rodzaj układu rozrządu: DOHC
- Chłodzenie silnika: chłodzony cieczą
- Sterowanie silnika: Pasek rozrządu
- Rok modelowy od: ...
- Rok modelowy do: ...
-
Artykuł №: 4G0121Proszę ocenić produktNa stanie576,18 PLN(Cena za sztukę)
w tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- Rok prod. od: 01/2008
- Rok prod. do: 11/2009
- Kod silnika: CBAA
- Typ skrzyni biegów: KMX,KNS
- Rodzaj skrzyni biegów: Skrzynia biegów manualna, Automatyczna skrzynia biegów
- Prąd ładowania alternatora [A]: 140
- Koła pasowe: z kołem pasowym
- Napięcie [V]:
14
- Napięcie znamionowe [V]: 14
- Ø koła pasowego [mm]: 57
- Liczba rowków: 6
- ID wykonania wtyczki: B+(M8),L,DFM
- Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: ze zintegrowanym regulatorem
- Wykonanie sieci pokładowej: dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną
- Kierunek obrotów: zgodnie z ruchem wskazówek zegara
- Rodzaj alternatora: nie zawiera pompy próżniowej
- Złącze / klema: bez złącza dla czujnika prędkości obrotowej
- Rodzaj mocowania: Mocowanie bezpośrednie
- Zacisk: L / DFM, B+ (M8)
- Średnica otworu 1 [mm]: 9
- Liczba otworów do mocowania: 4
- Liczba otworów gwintowanych: 0
- Odstęp pomiędzy kołem pasowym i alternatorem [mm]: 29
- Stan: Nowy
Pokaż numery OEM -
10/10 Na podstawie ponad 1 ocen klientówNa stanie576,28 PLN(Cena za sztukę)
w tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- Prąd ładowania alternatora [A]: 140
- Koła pasowe: bez koła pasowego
- Napięcie [V]:
12
- Napięcie znamionowe [V]: 14
- Rok prod. do: 11/2009
- Wykonanie sieci pokładowej: dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną
- Kierunek obrotów: zgodnie z ruchem wskazówek zegara
- Rodzaj alternatora: nie zawiera pompy próżniowej
- Rodzaj mocowania: Podwójna dźwignia obrotowa
- Zacisk: B+(M8), L, DFM
- Średnica otworu 1 [mm]: 9,5
- Liczba otworów do mocowania: 4
- Liczba otworów gwintowanych: 2
- Wymiar gwintu: M8
- Stan: Nowy
Pokaż numery OEM -
Artykuł №: 4G0107Proszę ocenić produktNa stanie578,18 PLN(Cena za sztukę)
w tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- Prąd ładowania alternatora [A]: 110,0
- Koła pasowe: z kołem pasowym wolnobieżnym
- Napięcie [V]:
14,0
- Napięcie znamionowe [V]: 14
- Ø koła pasowego [mm]: 56
- Liczba rowków: 6
- Wykonanie sieci pokładowej: dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną
- Kierunek obrotów: zgodnie z ruchem wskazówek zegara
- Rodzaj alternatora: nie zawiera pompy próżniowej
- Rodzaj mocowania: Podwójna dźwignia obrotowa
- Zacisk: B1+(M8),L,DFM
- Średnica otworu 1 [mm]: 8
- Liczba otworów do mocowania: 4
- Liczba otworów gwintowanych: 2
- Wymiar gwintu: M8
- Odstęp pomiędzy kołem pasowym i alternatorem [mm]: 39
- Stan: Nowy
Pokaż numery OEM -
Artykuł №: 4G0740Proszę ocenić produktNa stanie584,78 PLN(Cena za sztukę)
w tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- Prąd ładowania alternatora [A]: 110
- Koła pasowe: z kołem pasowym
- Napięcie [V]:
12
- Napięcie znamionowe [V]: 14
- Ø koła pasowego [mm]: 56
- Liczba żeber: 6
- Liczba rowków: 6
- Wykonanie sieci pokładowej: dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną
- Kierunek obrotów: zgodnie z ruchem wskazówek zegara, przeciwnie do ruchu wskazówek zegara
- Rodzaj alternatora: nie zawiera pompy próżniowej
- Rodzaj mocowania: Podwójna dźwignia obrotowa
- Zacisk: B+ (M8), L, DFM
- Średnica otworu 1 [mm]: 8
- Liczba otworów do mocowania: 2, 4
- Liczba otworów gwintowanych: 2
- Odstęp pomiędzy kołem pasowym i alternatorem [mm]: 40
- Stan: Nowy
Pokaż numery OEM -
Artykuł №: 4G0028Proszę ocenić produktNa stanie585,78 PLNw tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- Prąd ładowania alternatora [A]: 140
- Koła pasowe: z kołem pasowym wolnobieżnym
- Napięcie [V]:
12
- Napięcie znamionowe [V]: 14
- Ø koła pasowego [mm]: 56
- Liczba żeber: 5
- Liczba rowków: 5
- ID wykonania wtyczki: L,DFM
- Wykonanie sieci pokładowej: dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną
- Kierunek obrotów: zgodnie z ruchem wskazówek zegara
- Rodzaj alternatora: nie zawiera pompy próżniowej
- Rodzaj mocowania: Podwójna dźwignia obrotowa
- Zacisk: B+ (M8)
- Średnica otworu 1 [mm]: 9,5
- Liczba otworów do mocowania: 4
- Liczba otworów gwintowanych: 2
- Wymiar gwintu: M8X1,25
- Odstęp pomiędzy kołem pasowym i alternatorem [mm]: 30
- Jednostka ilości: Sztuka
- Stan: Nowy
Pokaż numery OEM -
Artykuł №: 4G000410/10 Na podstawie ponad 2 ocen klientówNa stanie600,38 PLN(Cena za sztukę)
w tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- Prąd ładowania alternatora [A]: 140
- Koła pasowe: z kołem pasowym wolnobieżnym
- Napięcie [V]:
12
- Napięcie znamionowe [V]: 14
- Rok prod. do: 11/2009
- Ø koła pasowego [mm]: 56,2
- Liczba rowków: 6
- Wykonanie sieci pokładowej: dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną
- Kierunek obrotów: zgodnie z ruchem wskazówek zegara
- Rodzaj alternatora: nie zawiera pompy próżniowej
- Rodzaj mocowania: Podwójna dźwignia obrotowa
- Zacisk: B+ (M8)
- Średnica otworu 1 [mm]: 8,5
- Liczba otworów do mocowania: 4
- Liczba otworów gwintowanych: 2
- Odstęp pomiędzy kołem pasowym i alternatorem [mm]: 39,6
- Stan: Nowy
Pokaż numery OEM -
Artykuł №: 4G0908Proszę ocenić produktNa stanie611,78 PLN(Cena za sztukę)
w tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- Prąd ładowania alternatora [A]: 180
- Koła pasowe: z kołem pasowym wolnobieżnym
- Napięcie [V]:
14
- Napięcie znamionowe [V]: 14
- Ø koła pasowego [mm]: 56
- Liczba rowków: 6
- ID wykonania wtyczki: Com/Lin2-D
- Wykonanie sieci pokładowej: dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną
- Kierunek obrotów: zgodnie z ruchem wskazówek zegara
- Rodzaj alternatora: nie zawiera pompy próżniowej
- Rodzaj mocowania: Podwójna dźwignia obrotowa
- Zacisk: M8 B+
- Średnica otworu 1 [mm]: 8
- Liczba otworów do mocowania: 4
- Liczba otworów gwintowanych: 2
- Wymiar gwintu: M8
- Odstęp pomiędzy kołem pasowym i alternatorem [mm]: 39,5
- Stan: Nowy
Pokaż numery OEM -
10/10 Na podstawie ponad 5 ocen klientówNa stanie617,88 PLNw tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- Kod silnika: BMA,CBAA
- Rodzaj skrzyni biegów: Przekładnia manualna 6-biegowa, Skrzynia biegów z podwójnym sprzęgłem 6-biegowa
- Prąd ładowania alternatora [A]: 140
- Koła pasowe: z kołem pasowym wolnobieżnym
- Napięcie [V]:
14
- Napięcie znamionowe [V]: 14
- Ø koła pasowego [mm]: 57
- Liczba rowków: 6
- Wykonanie sieci pokładowej: dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną
- Kierunek obrotów: zgodnie z ruchem wskazówek zegara
- Rodzaj alternatora: nie zawiera pompy próżniowej
- Złącze / klema: bez złącza dla czujnika prędkości obrotowej
- Rodzaj mocowania: Podwójna dźwignia obrotowa
- Zacisk: M8 B+
- Średnica otworu 1 [mm]: 9
- Liczba otworów do mocowania: 4
- Technika połączeń: B+(M8)
- Liczba otworów gwintowanych: 2
- Wymiar gwintu: M8X1,25
- Odstęp pomiędzy kołem pasowym i alternatorem [mm]: 39,6
- Stan: Nowy
Pokaż numery OEM -
Darmowa wysyłkaAlternator RIDEX PLUS 4G0107P 14,0V, 110,0A, B1+(M8),L,DFM, nie zawiera pompy próżniowej, Ø 56 [mm]Artykuł №: 4G0107PProszę ocenić produktNa stanie680,18 PLN(Cena za sztukę)
w tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- Prąd ładowania alternatora [A]: 110,0
- Koła pasowe: z kołem pasowym wolnobieżnym
- Napięcie [V]:
14,0
- Napięcie znamionowe [V]: 14
- Ø koła pasowego [mm]: 56
- Liczba rowków: 6
- Wykonanie sieci pokładowej: dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną
- Kierunek obrotów: zgodnie z ruchem wskazówek zegara
- Rodzaj alternatora: nie zawiera pompy próżniowej
- Rodzaj mocowania: Podwójna dźwignia obrotowa
- Zacisk: B1+(M8),L,DFM
- Średnica otworu 1 [mm]: 8
- Liczba otworów do mocowania: 4
- Liczba otworów gwintowanych: 2
- Wymiar gwintu: M8
- Odstęp pomiędzy kołem pasowym i alternatorem [mm]: 39
- Stan: Nowy
Pokaż numery OEM -
Artykuł №: 4G0794Proszę ocenić produktNa stanie700,28 PLN(Cena za sztukę)
w tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- Rok prod. od: 01/2008
- Rok prod. do: 11/2009
- Kod silnika: CBAA
- Typ skrzyni biegów: KMX,KNS
- Rodzaj skrzyni biegów: Skrzynia biegów manualna, Automatyczna skrzynia biegów
- Prąd ładowania alternatora [A]: 150
- Koła pasowe: z kołem pasowym wolnobieżnym
- Napięcie [V]:
12
- Napięcie znamionowe [V]: 14
- Ø koła pasowego [mm]: 56
- Liczba rowków: 6
- Wykonanie sieci pokładowej: dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną
- Kierunek obrotów: zgodnie z ruchem wskazówek zegara
- Rodzaj alternatora: nie zawiera pompy próżniowej
- Rodzaj mocowania: Mocowanie bezpośrednie
- Zacisk: B+(M8), L, DFM
- Średnica otworu 1 [mm]: 10
- Liczba otworów do mocowania: 4
- Liczba otworów gwintowanych: 0
- Odstęp pomiędzy kołem pasowym i alternatorem [mm]: 29
- Stan: Nowy
Pokaż numery OEM -
Artykuł №: 4G0157Proszę ocenić produktNa stanie700,78 PLNw tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- Prąd ładowania alternatora [A]: 150
- Koła pasowe: z kołem pasowym wolnobieżnym
- Napięcie [V]:
14
- Napięcie znamionowe [V]: 14
- Ø koła pasowego [mm]: 56
- Liczba żeber: 6
- Liczba rowków: 6
- Wykonanie sieci pokładowej: dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną
- Kierunek obrotów: zgodnie z ruchem wskazówek zegara
- Rodzaj alternatora: nie zawiera pompy próżniowej
- Rodzaj mocowania: Podwójna dźwignia obrotowa
- Zacisk: B+ (M8), L-DFM
- Średnica otworu 1 [mm]: 9
- Liczba otworów do mocowania: 4
- Liczba otworów gwintowanych: 2
- Wymiar gwintu: M10
- Odstęp pomiędzy kołem pasowym i alternatorem [mm]: 39
- Stan: Nowy
Pokaż numery OEM -
Darmowa wysyłkaAlternator RIDEX PLUS 4G0004P 12V, 140A, B+ (M8), nie zawiera pompy próżniowej, Ø 56,2 [mm]Artykuł №: 4G0004PProszę ocenić produktNa stanie706,27 PLN(Cena za sztukę)
w tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- Prąd ładowania alternatora [A]: 140
- Koła pasowe: z kołem pasowym wolnobieżnym
- Napięcie [V]:
12
- Napięcie znamionowe [V]: 14
- Ø koła pasowego [mm]: 56,2
- Liczba rowków: 6
- Wykonanie sieci pokładowej: dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną
- Kierunek obrotów: zgodnie z ruchem wskazówek zegara
- Rodzaj alternatora: nie zawiera pompy próżniowej
- Rodzaj mocowania: Podwójna dźwignia obrotowa
- Zacisk: B+ (M8)
- Średnica otworu 1 [mm]: 8,5
- Liczba otworów do mocowania: 4
- Liczba otworów gwintowanych: 2
- Odstęp pomiędzy kołem pasowym i alternatorem [mm]: 39,6
- Stan: Nowy
Pokaż numery OEM -
Artykuł №: 305.517.090.340Proszę ocenić produktNa stanie391,98 PLNw tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- Prąd ładowania alternatora [A]: 90
- Napięcie [V]:
12
- Ø koła pasowego [mm]: 56,0
- Liczba rowków: 6
- Zacisk: B+ (M8)
- Jakość: +Line Selected Reman
- Liczba otworów do mocowania: 4
- Kąt mocowania [stopień]: -90
- Stan: Nowy
Pokaż numery OEM -
Darmowa wysyłkaAlternator RIDEX REMAN 4G0028R 12V, 140A, B+ (M8), L,DFM, nie zawiera pompy próżniowej, Ø 56 [mm]Artykuł №: 4G0028RProszę ocenić produktW tym Dlaczego opłata związana z kaucją jest istotna? 156,84 PLN Zastaw (w tym 23% VAT)Na stanie482,38 PLNw tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- Prąd ładowania alternatora [A]: 140
- Koła pasowe: z kołem pasowym wolnobieżnym
- Napięcie [V]:
12
- Napięcie znamionowe [V]: 14
- Ø koła pasowego [mm]: 56
- Liczba żeber: 5
- Liczba rowków: 5
- ID wykonania wtyczki: L,DFM
- Wykonanie sieci pokładowej: dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną
- Kierunek obrotów: zgodnie z ruchem wskazówek zegara
- Rodzaj alternatora: nie zawiera pompy próżniowej
- Rodzaj mocowania: Podwójna dźwignia obrotowa
- Zacisk: B+ (M8)
- Średnica otworu 1 [mm]: 9,5
- Liczba otworów do mocowania: 4
- Liczba otworów gwintowanych: 2
- Wymiar gwintu: M8X1,25
- Odstęp pomiędzy kołem pasowym i alternatorem [mm]: 30
- Jednostka ilości: Sztuka
- Stan: Zregenerowana
Pokaż numery OEM -
Artykuł №: SKGN-0320962Proszę ocenić produktNa stanie484,63 PLN(Cena za sztukę)
w tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- Prąd ładowania alternatora [A]: 110
- Koła pasowe: z kołem pasowym
- Napięcie [V]:
12
- Napięcie znamionowe [V]: 14
- Ø koła pasowego [mm]: 56
- Liczba żeber: 6
- Liczba rowków: 6
- Wykonanie sieci pokładowej: dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną
- Kierunek obrotów: zgodnie z ruchem wskazówek zegara, przeciwnie do ruchu wskazówek zegara
- Rodzaj alternatora: nie zawiera pompy próżniowej
- Rodzaj mocowania: Podwójna dźwignia obrotowa
- Zacisk: B+ (M8), L, DFM
- Średnica otworu 1 [mm]: 8
- Liczba otworów do mocowania: 2, 4
- Liczba otworów gwintowanych: 2
- Odstęp pomiędzy kołem pasowym i alternatorem [mm]: 40
- Stan: Nowy
Pokaż numery OEM -
Proszę ocenić produktW tym Dlaczego opłata związana z kaucją jest istotna? 261,41 PLN Zastaw (w tym 23% VAT)Na stanie492,78 PLNw tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- Kod silnika: BMA, CBAA
- Ograniczenia producenta: VALEO
- Linia produktów: REMANUFACTURED PREMIUM
- Prąd ładowania alternatora [A]: 90
- Koła pasowe: z kołem pasowym wielorowkowym
- Napięcie [V]:
14
- Ø koła pasowego [mm]: 57
- Liczba żeber: 6
- Produkt podlegający wymianie przy zakupie nowego:
- Pozycja / stopień: R 90
- Kierunek obrotów: zgodnie z ruchem wskazówek zegara
- Rodzaj mocowania: Mocowanie 4-punktowe
- Zacisk: M8
- Ciężar [kg]: 5,53
- Stan: Zregenerowana
Pokaż numery OEM -
Artykuł №: 4G0004RProszę ocenić produktW tym Dlaczego opłata związana z kaucją jest istotna? 182,98 PLN Zastaw (w tym 23% VAT)Na stanie494,38 PLN(Cena za sztukę)
w tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- Prąd ładowania alternatora [A]: 140
- Koła pasowe: z kołem pasowym wolnobieżnym
- Napięcie [V]:
12
- Napięcie znamionowe [V]: 14
- Rok prod. do: 11/2009
- Ø koła pasowego [mm]: 56,2
- Liczba rowków: 6
- Wykonanie sieci pokładowej: dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną
- Kierunek obrotów: zgodnie z ruchem wskazówek zegara
- Rodzaj alternatora: nie zawiera pompy próżniowej
- Rodzaj mocowania: Podwójna dźwignia obrotowa
- Zacisk: B+ (M8)
- Średnica otworu 1 [mm]: 8,5
- Liczba otworów do mocowania: 4
- Liczba otworów gwintowanych: 2
- Odstęp pomiędzy kołem pasowym i alternatorem [mm]: 39,6
- Stan: Zregenerowana
Pokaż numery OEM -
Darmowa wysyłkaAlternator RIDEX REMAN 4G0908R 14V, 180A, M8 B+, Com/Lin2-D, nie zawiera pompy próżniowej, Ø 56 [mm]Artykuł №: 4G0908RProszę ocenić produktW tym Dlaczego opłata związana z kaucją jest istotna? 156,84 PLN Zastaw (w tym 23% VAT)Na stanie503,78 PLN(Cena za sztukę)
w tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- Prąd ładowania alternatora [A]: 180
- Koła pasowe: z kołem pasowym wolnobieżnym
- Napięcie [V]:
14
- Napięcie znamionowe [V]: 14
- Ø koła pasowego [mm]: 56
- Liczba rowków: 6
- ID wykonania wtyczki: Com/Lin2-D
- Wykonanie sieci pokładowej: dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną
- Kierunek obrotów: zgodnie z ruchem wskazówek zegara
- Rodzaj alternatora: nie zawiera pompy próżniowej
- Rodzaj mocowania: Podwójna dźwignia obrotowa
- Zacisk: M8 B+
- Średnica otworu 1 [mm]: 8
- Liczba otworów do mocowania: 4
- Liczba otworów gwintowanych: 2
- Wymiar gwintu: M8
- Odstęp pomiędzy kołem pasowym i alternatorem [mm]: 39,5
- Stan: Zregenerowana
Pokaż numery OEM -
Darmowa wysyłkaAlternator RIDEX REMAN 4G0557R 14V, 140A, M8 B+, nie zawiera pompy próżniowej, Ø 57 [mm]Artykuł №: 4G0557RProszę ocenić produktW tym Dlaczego opłata związana z kaucją jest istotna? 156,84 PLN Zastaw (w tym 23% VAT)Na stanie508,88 PLNw tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- Kod silnika: BMA,CBAA
- Rodzaj skrzyni biegów: Przekładnia manualna 6-biegowa, Skrzynia biegów z podwójnym sprzęgłem 6-biegowa
- Prąd ładowania alternatora [A]: 140
- Koła pasowe: z kołem pasowym wolnobieżnym
- Napięcie [V]:
14
- Napięcie znamionowe [V]: 14
- Ø koła pasowego [mm]: 57
- Liczba rowków: 6
- Wykonanie sieci pokładowej: dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną
- Kierunek obrotów: zgodnie z ruchem wskazówek zegara
- Rodzaj alternatora: nie zawiera pompy próżniowej
- Złącze / klema: bez złącza dla czujnika prędkości obrotowej
- Rodzaj mocowania: Podwójna dźwignia obrotowa
- Zacisk: M8 B+
- Średnica otworu 1 [mm]: 9
- Liczba otworów do mocowania: 4
- Technika połączeń: B+(M8)
- Liczba otworów gwintowanych: 2
- Wymiar gwintu: M8X1,25
- Odstęp pomiędzy kołem pasowym i alternatorem [mm]: 39,6
- Stan: Zregenerowana
Pokaż numery OEM -
Artykuł №: A0076Proszę ocenić produktNa stanie520,00 PLNw tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- Rok prod. od: 01/2008
- Rok prod. do: 11/2009
- Kod silnika: CBAA
- Typ skrzyni biegów: KMX,KNS
- Rodzaj skrzyni biegów: Skrzynia biegów manualna, Skrzynia biegów z podwójnym sprzęgłem
- Prąd ładowania alternatora [A]: 150
- Koła pasowe: z kołem pasowym wolnobieżnym
- Napięcie [V]:
12
- Jakość: STANDARD LINE
- Wersja: 0124615009
- Nowa część bez depozytu:
- Stan: Nowy
Pokaż numery OEM
Prądnica do Volkswagen Passat Variant (3C5) 2.0 TDI - najlepsze produkty wybierane przez klientów
- VALEO 200012
- 4534 BOSCH 0 986 045 340
- TG14C011 VALEO 437454
- TG17C019 VALEO 437555
- DENSO DAN3001
- ALT 14V 140A (R) BOSCH 1 986 A00 902
- CA1378IR HELLA 8EL 011 710-311
- 8189 BOSCH 0 986 081 890
- VALEO 439664
- 4539 BOSCH 0 986 045 390
- CA1782IR HELLA 8EL 011 710-791
- AS-PL A0027PR
- TG14C016+ BV PSH 305.518.140.000
- AS-PL A0190PR
- ROTOVIS Automotive Electrics 9045340
Klienci nabyli także
Elektryka Części zapasowe

- Akumulator Passat B6 Variant 2.0 TDI
- Rozrusznik Passat B6 Variant 2.0 TDI
- Regulator napięcia Passat B6 Variant 2.0 TDI
- Sygnal dzwiekowy / fanfara Passat B6 Variant 2.0 TDI
- Zestaw przewodów Passat B6 Variant 2.0 TDI
- Stacyjka Passat B6 Variant 2.0 TDI
- Bezpiecznik Passat B6 Variant 2.0 TDI
- Szczotka węglowa, rozrusznik Passat B6 Variant 2.0 TDI
- Włącznik elektromagnetyczny Passat B6 Variant 2.0 TDI
- Skrzynka / wspornik bezpieczników Passat B6 Variant 2.0 TDI
Bestsellery

Alternator