Powróć do katalogu

Alternator VW Passat B7 Variant 2.0 TDI 177 KM olej napędowy
Informacje: VW Passat B7 Variant (365) 2.0 TDI
- Lata produkcji (od - do): 12.2012-12.2014
- Moc [kW]: 130
- Moc [KM]: 177
- Pojemność skokowa (cc): 1968
- Typ silnika: olej napędowy
- Typ nadwozia: kombi
- Kod silnika: CFGC
- Oznaczenie modelu: 365
- Metoda zasysania powietrza przez silnik: Turbosprężarka
- Preparat paliwowy: Wtrysk bezpośredni
- Rodzaj układu rozrządu: DOHC
- Chłodzenie silnika: chłodzony cieczą
- Sterowanie silnika: Pasek rozrządu
- Rok modelowy od: ...
- Rok modelowy do: ...
-
10/10 Na podstawie ponad 5 ocen klientówNa stanie514,98 PLNw tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- Kod silnika: CFGC
- Typ skrzyni biegów: PDT,PDY
- Rodzaj skrzyni biegów: Skrzynia biegów z podwójnym sprzęgłem 6-biegowa, Przekładnia manualna 6-biegowa
- Wyposażenie pojazdu: do pojazdów z klimatyzacją automatyczną, dla pojazdów bez funkcji Start-Stop
- Prąd ładowania alternatora [A]: 140
- Koła pasowe: z kołem pasowym wolnobieżnym
- Napięcie [V]:
14
- Napięcie znamionowe [V]: 14
- Ø koła pasowego [mm]: 57
- Liczba rowków: 6
- Wykonanie sieci pokładowej: dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną
- Kierunek obrotów: zgodnie z ruchem wskazówek zegara
- Rodzaj alternatora: nie zawiera pompy próżniowej
- Złącze / klema: bez złącza dla czujnika prędkości obrotowej
- Rodzaj mocowania: Podwójna dźwignia obrotowa
- Zacisk: M8 B+
- Średnica otworu 1 [mm]: 9
- Liczba otworów do mocowania: 4
- Technika połączeń: B+(M8)
- Liczba otworów gwintowanych: 2
- Wymiar gwintu: M8X1,25
- Odstęp pomiędzy kołem pasowym i alternatorem [mm]: 39,6
- Stan: Nowy
Pokaż numery OEM -
10/10 Na podstawie ponad 1 ocen klientówNa stanie576,28 PLN(Cena za sztukę)
w tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- Prąd ładowania alternatora [A]: 140
- Koła pasowe: bez koła pasowego
- Napięcie [V]:
12
- Napięcie znamionowe [V]: 14
- Wykonanie sieci pokładowej: dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną
- Kierunek obrotów: zgodnie z ruchem wskazówek zegara
- Rodzaj alternatora: nie zawiera pompy próżniowej
- Rodzaj mocowania: Podwójna dźwignia obrotowa
- Zacisk: B+(M8), L, DFM
- Średnica otworu 1 [mm]: 9,5
- Liczba otworów do mocowania: 4
- Liczba otworów gwintowanych: 2
- Wymiar gwintu: M8
- Stan: Nowy
Pokaż numery OEM -
Artykuł №: 4G0908Proszę ocenić produktNa stanie592,58 PLN(Cena za sztukę)
w tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- Prąd ładowania alternatora [A]: 180
- Koła pasowe: z kołem pasowym wolnobieżnym
- Napięcie [V]:
14
- Napięcie znamionowe [V]: 14
- Ø koła pasowego [mm]: 56
- Liczba rowków: 6
- ID wykonania wtyczki: Com/Lin2-D
- Wykonanie sieci pokładowej: dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną
- Wyposażenie pojazdu: dla pojazdów z funkcją Start-Stop
- Kierunek obrotów: zgodnie z ruchem wskazówek zegara
- Rodzaj alternatora: nie zawiera pompy próżniowej
- Rodzaj mocowania: Podwójna dźwignia obrotowa
- Zacisk: M8 B+
- Średnica otworu 1 [mm]: 8
- Liczba otworów do mocowania: 4
- Liczba otworów gwintowanych: 2
- Wymiar gwintu: M8
- Odstęp pomiędzy kołem pasowym i alternatorem [mm]: 39,5
- Stan: Nowy
Pokaż numery OEM -
Artykuł №: 4G000410/10 Na podstawie ponad 2 ocen klientówNa stanie600,38 PLN(Cena za sztukę)
w tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- Prąd ładowania alternatora [A]: 140
- Koła pasowe: z kołem pasowym wolnobieżnym
- Napięcie [V]:
12
- Napięcie znamionowe [V]: 14
- Ø koła pasowego [mm]: 56,2
- Liczba rowków: 6
- Wykonanie sieci pokładowej: dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną
- Kierunek obrotów: zgodnie z ruchem wskazówek zegara
- Rodzaj alternatora: nie zawiera pompy próżniowej
- Rodzaj mocowania: Podwójna dźwignia obrotowa
- Zacisk: B+ (M8)
- Średnica otworu 1 [mm]: 8,5
- Liczba otworów do mocowania: 4
- Liczba otworów gwintowanych: 2
- Odstęp pomiędzy kołem pasowym i alternatorem [mm]: 39,6
- Stan: Nowy
Pokaż numery OEM -
Artykuł №: 4G0157Proszę ocenić produktNa stanie700,78 PLNw tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- Prąd ładowania alternatora [A]: 150
- Koła pasowe: z kołem pasowym wolnobieżnym
- Napięcie [V]:
14
- Napięcie znamionowe [V]: 14
- Ø koła pasowego [mm]: 56
- Liczba żeber: 6
- Liczba rowków: 6
- Wykonanie sieci pokładowej: dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną
- Kierunek obrotów: zgodnie z ruchem wskazówek zegara
- Rodzaj alternatora: nie zawiera pompy próżniowej
- Rodzaj mocowania: Podwójna dźwignia obrotowa
- Zacisk: B+ (M8), L-DFM
- Średnica otworu 1 [mm]: 9
- Liczba otworów do mocowania: 4
- Liczba otworów gwintowanych: 2
- Wymiar gwintu: M10
- Odstęp pomiędzy kołem pasowym i alternatorem [mm]: 39
- Stan: Nowy
Pokaż numery OEM -
Darmowa wysyłkaAlternator RIDEX PLUS 4G0004P 12V, 140A, B+ (M8), nie zawiera pompy próżniowej, Ø 56,2 [mm]Artykuł №: 4G0004PProszę ocenić produktNa stanie706,27 PLN(Cena za sztukę)
w tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- Prąd ładowania alternatora [A]: 140
- Koła pasowe: z kołem pasowym wolnobieżnym
- Napięcie [V]:
12
- Napięcie znamionowe [V]: 14
- Ø koła pasowego [mm]: 56,2
- Liczba rowków: 6
- Wykonanie sieci pokładowej: dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną
- Kierunek obrotów: zgodnie z ruchem wskazówek zegara
- Rodzaj alternatora: nie zawiera pompy próżniowej
- Rodzaj mocowania: Podwójna dźwignia obrotowa
- Zacisk: B+ (M8)
- Średnica otworu 1 [mm]: 8,5
- Liczba otworów do mocowania: 4
- Liczba otworów gwintowanych: 2
- Odstęp pomiędzy kołem pasowym i alternatorem [mm]: 39,6
- Stan: Nowy
Pokaż numery OEM -
Darmowa wysyłkaAlternator RIDEX REMAN 4G0557R 14V, 140A, M8 B+, nie zawiera pompy próżniowej, Ø 57 [mm]Artykuł №: 4G0557RProszę ocenić produktW tym Dlaczego opłata związana z kaucją jest istotna? 156,84 PLN Zastaw (w tym 23% VAT)Na stanie424,08 PLNw tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- Kod silnika: CFGC
- Typ skrzyni biegów: PDT,PDY
- Rodzaj skrzyni biegów: Skrzynia biegów z podwójnym sprzęgłem 6-biegowa, Przekładnia manualna 6-biegowa
- Wyposażenie pojazdu: do pojazdów z klimatyzacją automatyczną, dla pojazdów bez funkcji Start-Stop
- Prąd ładowania alternatora [A]: 140
- Koła pasowe: z kołem pasowym wolnobieżnym
- Napięcie [V]:
14
- Napięcie znamionowe [V]: 14
- Ø koła pasowego [mm]: 57
- Liczba rowków: 6
- Wykonanie sieci pokładowej: dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną
- Kierunek obrotów: zgodnie z ruchem wskazówek zegara
- Rodzaj alternatora: nie zawiera pompy próżniowej
- Złącze / klema: bez złącza dla czujnika prędkości obrotowej
- Rodzaj mocowania: Podwójna dźwignia obrotowa
- Zacisk: M8 B+
- Średnica otworu 1 [mm]: 9
- Liczba otworów do mocowania: 4
- Technika połączeń: B+(M8)
- Liczba otworów gwintowanych: 2
- Wymiar gwintu: M8X1,25
- Odstęp pomiędzy kołem pasowym i alternatorem [mm]: 39,6
- Stan: Zregenerowana
Pokaż numery OEM -
Darmowa wysyłkaAlternator RIDEX REMAN 4G0908R 14V, 180A, M8 B+, Com/Lin2-D, nie zawiera pompy próżniowej, Ø 56 [mm]Artykuł №: 4G0908RProszę ocenić produktW tym Dlaczego opłata związana z kaucją jest istotna? 156,84 PLN Zastaw (w tym 23% VAT)Na stanie491,18 PLN(Cena za sztukę)
w tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- Prąd ładowania alternatora [A]: 180
- Koła pasowe: z kołem pasowym wolnobieżnym
- Napięcie [V]:
14
- Napięcie znamionowe [V]: 14
- Ø koła pasowego [mm]: 56
- Liczba rowków: 6
- ID wykonania wtyczki: Com/Lin2-D
- Wykonanie sieci pokładowej: dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną
- Wyposażenie pojazdu: dla pojazdów z funkcją Start-Stop
- Kierunek obrotów: zgodnie z ruchem wskazówek zegara
- Rodzaj alternatora: nie zawiera pompy próżniowej
- Rodzaj mocowania: Podwójna dźwignia obrotowa
- Zacisk: M8 B+
- Średnica otworu 1 [mm]: 8
- Liczba otworów do mocowania: 4
- Liczba otworów gwintowanych: 2
- Wymiar gwintu: M8
- Odstęp pomiędzy kołem pasowym i alternatorem [mm]: 39,5
- Stan: Zregenerowana
Pokaż numery OEM -
Artykuł №: 4G0004RProszę ocenić produktW tym Dlaczego opłata związana z kaucją jest istotna? 182,98 PLN Zastaw (w tym 23% VAT)Na stanie494,38 PLN(Cena za sztukę)
w tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- Prąd ładowania alternatora [A]: 140
- Koła pasowe: z kołem pasowym wolnobieżnym
- Napięcie [V]:
12
- Napięcie znamionowe [V]: 14
- Ø koła pasowego [mm]: 56,2
- Liczba rowków: 6
- Wykonanie sieci pokładowej: dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną
- Kierunek obrotów: zgodnie z ruchem wskazówek zegara
- Rodzaj alternatora: nie zawiera pompy próżniowej
- Rodzaj mocowania: Podwójna dźwignia obrotowa
- Zacisk: B+ (M8)
- Średnica otworu 1 [mm]: 8,5
- Liczba otworów do mocowania: 4
- Liczba otworów gwintowanych: 2
- Odstęp pomiędzy kołem pasowym i alternatorem [mm]: 39,6
- Stan: Zregenerowana
Pokaż numery OEM -
Darmowa wysyłkaAlternator LTD LTD-06F903023A 14V, 140A, wielofunkcyjny, Ø 56 [mm]Artykuł №: LTD-06F903023AProszę ocenić produktNa stanie546,18 PLNw tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- Prąd ładowania alternatora [A]: 140
- Koła pasowe: z kołem pasowym wolnobieżnym
- Napięcie [V]:
14
- Ø koła pasowego [mm]: 56
- Liczba żeber: 6
- Kierunek obrotów: zgodnie z ruchem wskazówek zegara
- Rodzaj alternatora: wielofunkcyjny
- Rozstaw śrub mocujących [mm]: 61
- Średnica otworu [mm]: 9
- Generator kompaktowy:
- Odstęp pomiędzy kołem pasowym i alternatorem [mm]: 39
- Kąt mocowania [stopień]: 90
- Średnica punktów mocowania [mm]: 90
- Ciężar netto [g]: 6810
- Stan: Nowy
Pokaż numery OEM -
Darmowa wysyłkaAlternator RIDEX REMAN 4G0157R 14V, 150A, B+ (M8), L-DFM, nie zawiera pompy próżniowej, Ø 56 [mm]Artykuł №: 4G0157RProszę ocenić produktW tym Dlaczego opłata związana z kaucją jest istotna? 156,84 PLN Zastaw (w tym 23% VAT)Na stanie577,08 PLNw tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- Prąd ładowania alternatora [A]: 150
- Koła pasowe: z kołem pasowym wolnobieżnym
- Napięcie [V]:
14
- Napięcie znamionowe [V]: 14
- Ø koła pasowego [mm]: 56
- Liczba żeber: 6
- Liczba rowków: 6
- Wykonanie sieci pokładowej: dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną
- Kierunek obrotów: zgodnie z ruchem wskazówek zegara
- Rodzaj alternatora: nie zawiera pompy próżniowej
- Rodzaj mocowania: Podwójna dźwignia obrotowa
- Zacisk: B+ (M8), L-DFM
- Średnica otworu 1 [mm]: 9
- Liczba otworów do mocowania: 4
- Liczba otworów gwintowanych: 2
- Wymiar gwintu: M10
- Odstęp pomiędzy kołem pasowym i alternatorem [mm]: 39
- Stan: Zregenerowana
Pokaż numery OEM -
Artykuł №: 4G1072RProszę ocenić produktW tym Dlaczego opłata związana z kaucją jest istotna? 156,84 PLN Zastaw (w tym 23% VAT)Na stanie596,08 PLN(Cena za sztukę)
w tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- Wyposażenie pojazdu: dla pojazdów bez funkcji Start-Stop
- Ograniczenia producenta: BOSCH
- Prąd ładowania alternatora [A]: 180
- Koła pasowe: z kołem pasowym wolnobieżnym
- Napięcie [V]:
14
- Napięcie znamionowe [V]: 14
- Ø koła pasowego [mm]: 49,5
- Liczba rowków: 6
- Wykonanie sieci pokładowej: dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną
- Kierunek obrotów: zgodnie z ruchem wskazówek zegara
- Rodzaj alternatora: nie zawiera pompy próżniowej
- Rodzaj mocowania: Podwójna dźwignia obrotowa
- Zacisk: B+ (M8), L-DFM
- Średnica otworu 1 [mm]: 8
- Liczba otworów do mocowania: 4
- Liczba otworów gwintowanych: 2
- Wymiar gwintu: M8
- Odstęp pomiędzy kołem pasowym i alternatorem [mm]: 39
- Stan: Zregenerowana
Pokaż numery OEM -
Artykuł №: SKGN-0320779Proszę ocenić produktNa stanie599,78 PLNw tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- Kod silnika: CFGC
- Typ skrzyni biegów: PDT,PDY
- Rodzaj skrzyni biegów: Skrzynia biegów z podwójnym sprzęgłem 6-biegowa, Przekładnia manualna 6-biegowa
- Wyposażenie pojazdu: do pojazdów z klimatyzacją automatyczną, dla pojazdów bez funkcji Start-Stop
- Prąd ładowania alternatora [A]: 140
- Koła pasowe: z kołem pasowym wolnobieżnym
- Napięcie [V]:
14
- Napięcie znamionowe [V]: 14
- Ø koła pasowego [mm]: 57
- Liczba rowków: 6
- Wykonanie sieci pokładowej: dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną
- Kierunek obrotów: zgodnie z ruchem wskazówek zegara
- Rodzaj alternatora: nie zawiera pompy próżniowej
- Złącze / klema: bez złącza dla czujnika prędkości obrotowej
- Rodzaj mocowania: Podwójna dźwignia obrotowa
- Zacisk: M8 B+
- Średnica otworu 1 [mm]: 9
- Liczba otworów do mocowania: 4
- Technika połączeń: B+(M8)
- Liczba otworów gwintowanych: 2
- Wymiar gwintu: M8X1,25
- Odstęp pomiędzy kołem pasowym i alternatorem [mm]: 39,6
- Stan: Nowy
Pokaż numery OEM -
Artykuł №: 305.518.140.340Proszę ocenić produktNa stanie605,78 PLNw tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- Prąd ładowania alternatora [A]: 140
- Koła pasowe: z kołem pasowym wolnobieżnym
- Napięcie [V]:
12
- Ø koła pasowego [mm]: 56,0
- Liczba rowków: 6
- Zacisk: B+ (M8)
- Jakość: +Line Selected Reman
- Liczba otworów do mocowania: 4
- Kąt mocowania [stopień]: -90
- Stan: Nowy
Pokaż numery OEM -
Proszę ocenić produktW tym Dlaczego opłata związana z kaucją jest istotna? 264,26 PLN Zastaw (w tym 23% VAT)Na stanie606,48 PLNw tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- Ograniczenia producenta: BOSCH, BOSCH-VALEO, VALEO
- Wyposażenie pojazdu: dla pojazdów bez funkcji Start-Stop
- Linia produktów: REMANUFACTURED PREMIUM
- Prąd ładowania alternatora [A]: 150
- Koła pasowe: z kołem pasowym wolnobieżnym
- Napięcie [V]:
14
- Ø koła pasowego [mm]: 57
- Liczba żeber: 6
- Produkt podlegający wymianie przy zakupie nowego:
- Pozycja / stopień: R 90
- Kierunek obrotów: zgodnie z ruchem wskazówek zegara
- Rodzaj mocowania: Mocowanie 4-punktowe
- Zacisk: B+
- Ciężar [kg]: 7,09
- Stan: Zregenerowana
Pokaż numery OEMProdukt Alternator zawiera następujące elementy:- 1 - Alternator (TG14C011);
- 1 - Alternator (TG14C016);
- 1 - Alternator (TG14C026);
-
Artykuł №: LRA02291Proszę ocenić produktW tym Dlaczego opłata związana z kaucją jest istotna? 92,74 PLN Zastaw (w tym 23% VAT)Na stanie617,78 PLNw tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- Prąd ładowania alternatora [A]: 140
- Koła pasowe: z kołem pasowym wolnobieżnym
- Napięcie [V]:
14
- Ø koła pasowego [mm]: 56
- Liczba żeber: 6
- ID wykonania wtyczki: 0121
- Wykonanie sieci pokładowej: dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną
- Wyposażenie pojazdu: dla pojazdów bez funkcji Start-Stop
- Zacisk: M8 B+, L-DFM
- Średnica otworu 1 [mm]: 8
- Długość 3 [mm]: 61,0
- Długość [mm]:
39,5
- Ciężar netto [kg]: 6,8
- Długość 4 [mm]: 14,0
- Stan: Zregenerowana
Pokaż numery OEM -
Artykuł №: 063731782010Proszę ocenić produktNa stanie632,08 PLNw tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- Prąd ładowania alternatora [A]: 140
- Koła pasowe: z kołem pasowym
- Napięcie [V]:
12
- Ø koła pasowego [mm]: 56
- TECDOC-Nr silnika: CFGC
- Stan: Nowy
Pokaż numery OEM -
Artykuł №: 0 986 045 3402.0/10 Na podstawie ponad 1 ocen klientówW tym Dlaczego opłata związana z kaucją jest istotna? 501,33 PLN Zastaw (w tym 23% VAT)Na stanie635,78 PLNw tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- Prąd ładowania alternatora [A]: 140
- Koła pasowe: z kołem pasowym wolnobieżnym
- Napięcie [V]:
14
- Ograniczenia producenta: Bosch
- Ø koła pasowego [mm]: 56,2
- Liczba rowków: 6
- ID wykonania wtyczki: PL61
- Produkt podlegający wymianie przy zakupie nowego:
- Kierunek obrotów: zgodnie z ruchem wskazówek zegara
- Rodzaj alternatora: nie zawiera pompy próżniowej
- Rodzaj mocowania: Podwójna dźwignia obrotowa
- zalecane rozszerzenie naprawy: Pasek klinowy / pasek klinowy wielorowkowy
- Zacisk: B1+(M8),DFM,L
- Długość [mm]:
201, 182
- Odstęp pomiędzy kołem pasowym i alternatorem [mm]: 39,6
- Stan: Zregenerowana
Pokaż numery OEM -
Artykuł №: SKGN-03203716.0/10 Na podstawie ponad 1 ocen klientówNa stanie640,48 PLNw tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- Prąd ładowania alternatora [A]: 180
- Koła pasowe: z kołem pasowym wolnobieżnym
- Napięcie [V]:
14
- Napięcie znamionowe [V]: 14, 12
- Ø koła pasowego [mm]: 56
- Liczba rowków: 6
- Wykonanie sieci pokładowej: dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną
- Kierunek obrotów: zgodnie z ruchem wskazówek zegara
- Rodzaj alternatora: nie zawiera pompy próżniowej
- Rodzaj mocowania: Podwójna dźwignia obrotowa, Mocowanie 4-punktowe
- Zacisk: B+ (M8), L-DFM
- Średnica otworu 1 [mm]: 8
- Liczba otworów do mocowania: 4
- Liczba otworów gwintowanych: 2
- Wymiar gwintu: M8
- Odstęp pomiędzy kołem pasowym i alternatorem [mm]: 39
- Stan: Nowy
Pokaż numery OEM -
Artykuł №: LRA02931Proszę ocenić produktW tym Dlaczego opłata związana z kaucją jest istotna? 154,60 PLN Zastaw (w tym 23% VAT)Na stanie646,98 PLNw tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- Prąd ładowania alternatora [A]: 180
- Koła pasowe: z kołem pasowym wolnobieżnym
- Napięcie [V]:
14
- Ø koła pasowego [mm]: 56
- Liczba żeber: 6
- ID wykonania wtyczki: 0121, L-DFM (Plug 121)
- Wykonanie sieci pokładowej: dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną
- Wyposażenie pojazdu: dla pojazdów bez funkcji Start-Stop
- Zacisk: M8 B+, L-DFM
- Średnica otworu 1 [mm]: 8
- Długość 3 [mm]: 61,0
- Ciężar netto [kg]: 7,6
- Długość 4 [mm]: 14,0
- Stan: Zregenerowana
Pokaż numery OEM
Prądnica do Volkswagen Passat Variant (365) 2.0 TDI - najlepsze produkty wybierane przez klientów
- VALEO 200012
- TG17C019 VALEO 437555
- DENSO DAN3001
- ALT 14V 140A (R) BOSCH 1 986 A00 902
- 8189 BOSCH 0 986 081 890
- VALEO 439664
- STARDAX STX100012R
- VALEO 444721
- TG14C011 VALEO 439489
- AS-PL A0190
- CA1782IR HELLA 8EL 011 710-791
- TG14C016+ BV PSH 305.518.140.000
- AS-PL A0190PR
- AS-PL A3283PR
- 0.121.715.003+ BV PSH 305.518.180.011
Klienci nabyli także
Elektryka Części zapasowe

- Akumulator VW Passat B7 Variant 2.0 TDI
- Rozrusznik VW Passat B7 Variant 2.0 TDI
- Regulator napięcia VW Passat B7 Variant 2.0 TDI
- Sygnal dzwiekowy / fanfara VW Passat B7 Variant 2.0 TDI
- Zestaw przewodów VW Passat B7 Variant 2.0 TDI
- Stacyjka VW Passat B7 Variant 2.0 TDI
- Bezpiecznik VW Passat B7 Variant 2.0 TDI
- Szczotka węglowa, rozrusznik VW Passat B7 Variant 2.0 TDI
- Włącznik elektromagnetyczny VW Passat B7 Variant 2.0 TDI
- Skrzynka / wspornik bezpieczników VW Passat B7 Variant 2.0 TDI
Bestsellery

Alternator