Powróć do katalogu

Alternator VW Multivan T5 VR6 3.2 231 KM benzyna
Informacje: VW Multivan T5 (7HM, 7HN, 7HF, 7EF, 7EM, 7EN) VR6 3.2
- Lata produkcji (od - do): 02.2004-06.2004
- Moc [kW]: 170
- Moc [KM]: 231
- Pojemność skokowa (cc): 3189
- Typ silnika: Silnik benzynowy
- Typ nadwozia: nadwozie wielkopojemne (MPV)
- Kod silnika: BDL
- Oznaczenie modelu: 7HM, 7HN, 7HF, 7EF, 7EM, 7EN
- Metoda zasysania powietrza przez silnik: Ssawka
- Preparat paliwowy: Wtrysk do kolektora dolotowego/gaźnik
- Rodzaj układu rozrządu: DOHC
- Chłodzenie silnika: chłodzony cieczą
- Sterowanie silnika: Łańcuch rozrządu
- Rok modelowy od: ...
- Rok modelowy do: ...
-
Proszę ocenić produktNa stanie464,59 PLN(Cena za sztukę)
w tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- Kod silnika: BDL
- Typ skrzyni biegów: GMF
- Rodzaj skrzyni biegów: Automatyczna skrzynia biegów
- Prąd ładowania alternatora [A]: 120
- Koła pasowe: bez koła pasowego
- Napięcie [V]:
12
- Napięcie znamionowe [V]: 14
- Wykonanie sieci pokładowej: dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną
- Rodzaj alternatora: nie zawiera pompy próżniowej
- Rodzaj mocowania: Podwójna dźwignia obrotowa
- Zacisk: B+ (M8), L DFM
- Średnica otworu 1 [mm]: 9,2
- Liczba otworów do mocowania: 4
- Liczba otworów gwintowanych: 2
- Wymiar gwintu: M8
- Odstęp pomiędzy kołem pasowym i alternatorem [mm]: 49,5
- Stan: Nowy
Pokaż numery OEM -
10/10 Na podstawie ponad 5 ocen klientówNa stanie515,98 PLNw tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- Prąd ładowania alternatora [A]: 140
- Koła pasowe: z kołem pasowym wolnobieżnym
- Napięcie [V]:
14
- Napięcie znamionowe [V]: 14
- Ø koła pasowego [mm]: 57
- Liczba rowków: 6
- Wykonanie sieci pokładowej: dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną
- Kierunek obrotów: zgodnie z ruchem wskazówek zegara
- Rodzaj alternatora: nie zawiera pompy próżniowej
- Złącze / klema: bez złącza dla czujnika prędkości obrotowej
- Rodzaj mocowania: Podwójna dźwignia obrotowa
- Zacisk: M8 B+
- Średnica otworu 1 [mm]: 9
- Liczba otworów do mocowania: 4
- Technika połączeń: B+(M8)
- Liczba otworów gwintowanych: 2
- Wymiar gwintu: M8X1,25
- Odstęp pomiędzy kołem pasowym i alternatorem [mm]: 39,6
- Stan: Nowy
Pokaż numery OEM -
Artykuł №: 4G099610/10 Na podstawie ponad 1 ocen klientówNa stanie520,58 PLNw tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- Prąd ładowania alternatora [A]: 120
- Koła pasowe: z kołem pasowym
- Napięcie [V]:
12
- Napięcie znamionowe [V]: 14
- Ø koła pasowego [mm]: 68
- Liczba rowków: 6
- ID wykonania wtyczki: L,DFM,W
- Wykonanie sieci pokładowej: dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną
- Kierunek obrotów: zgodnie z ruchem wskazówek zegara
- Rodzaj alternatora: nie zawiera pompy próżniowej
- Rodzaj mocowania: Podwójna dźwignia obrotowa
- Zacisk: B+ (M8)
- Średnica otworu 1 [mm]: 8
- Liczba otworów do mocowania: 4
- Liczba otworów gwintowanych: 2
- Wymiar gwintu: M8
- Odstęp pomiędzy kołem pasowym i alternatorem [mm]: 39
- Stan: Nowy
Pokaż numery OEM -
Artykuł №: 4G0006Proszę ocenić produktNa stanie535,28 PLNw tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- Typ skrzyni biegów: GMF
- Rodzaj skrzyni biegów: Automatyczna skrzynia biegów
- Prąd ładowania alternatora [A]: 120
- Koła pasowe: z kołem pasowym wolnobieżnym
- Napięcie [V]:
12
- Napięcie znamionowe [V]: 14
- Ø koła pasowego [mm]: 56
- Liczba rowków: 6
- Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: ze zintegrowanym regulatorem
- Wykonanie sieci pokładowej: dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną
- Kierunek obrotów: zgodnie z ruchem wskazówek zegara
- Rodzaj alternatora: nie zawiera pompy próżniowej
- Rodzaj mocowania: Podwójna dźwignia obrotowa
- Zacisk: L-DFM, M8 B+
- Średnica otworu 1 [mm]: 8,5
- Liczba otworów do mocowania: 4
- Liczba otworów gwintowanych: 2
- Odstęp pomiędzy kołem pasowym i alternatorem [mm]: 39,5
- Stan: Nowy
Pokaż numery OEM -
Darmowa wysyłkaAlternator RIDEX PLUS 4G0006P 12V, 120A, L-DFM, M8 B+, nie zawiera pompy próżniowej, Ø 56 [mm], ze zintegrowanym regulatoremArtykuł №: 4G0006PProszę ocenić produktNa stanie629,69 PLNw tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- Typ skrzyni biegów: GMF
- Rodzaj skrzyni biegów: Automatyczna skrzynia biegów
- Prąd ładowania alternatora [A]: 120
- Koła pasowe: z kołem pasowym wolnobieżnym
- Napięcie [V]:
12
- Napięcie znamionowe [V]: 14
- Ø koła pasowego [mm]: 56
- Liczba rowków: 6
- Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: ze zintegrowanym regulatorem
- Wykonanie sieci pokładowej: dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną
- Kierunek obrotów: zgodnie z ruchem wskazówek zegara
- Rodzaj alternatora: nie zawiera pompy próżniowej
- Rodzaj mocowania: Podwójna dźwignia obrotowa
- Zacisk: L-DFM, M8 B+
- Średnica otworu 1 [mm]: 8,5
- Liczba otworów do mocowania: 4
- Liczba otworów gwintowanych: 2
- Odstęp pomiędzy kołem pasowym i alternatorem [mm]: 39,5
- Stan: Nowy
Pokaż numery OEM -
Artykuł №: 4G0492Proszę ocenić produktNa stanie643,08 PLNw tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- Prąd ładowania alternatora [A]: 120
- Koła pasowe: Koło pasowe paska wieloklinowego
- Napięcie [V]:
12
- Napięcie znamionowe [V]: 14
- Ø koła pasowego [mm]: 49
- Liczba rowków: 6
- Wykonanie sieci pokładowej: dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną
- Kierunek obrotów: zgodnie z ruchem wskazówek zegara
- Rodzaj alternatora: nie zawiera pompy próżniowej
- Rodzaj mocowania: Podwójna dźwignia obrotowa
- Zacisk: B+(M8), L, DFM
- Średnica otworu 1 [mm]: 8,5
- Liczba otworów do mocowania: 4
- Liczba otworów gwintowanych: 2
- Kształt obudowy wtyczki: Wersja D
- Odstęp pomiędzy kołem pasowym i alternatorem [mm]: 30
- Stan: Nowy
Pokaż numery OEM -
Artykuł №: 4G0028Proszę ocenić produktNa stanie669,68 PLNw tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- Prąd ładowania alternatora [A]: 140
- Koła pasowe: z kołem pasowym wolnobieżnym
- Napięcie [V]:
12
- Napięcie znamionowe [V]: 14
- Ø koła pasowego [mm]: 56
- Liczba żeber: 5
- Liczba rowków: 5
- ID wykonania wtyczki: L,DFM
- Wykonanie sieci pokładowej: dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną
- Kierunek obrotów: zgodnie z ruchem wskazówek zegara
- Rodzaj alternatora: nie zawiera pompy próżniowej
- Rodzaj mocowania: Podwójna dźwignia obrotowa
- Zacisk: B+ (M8)
- Średnica otworu 1 [mm]: 9,5
- Liczba otworów do mocowania: 4
- Liczba otworów gwintowanych: 2
- Wymiar gwintu: M8X1,25
- Odstęp pomiędzy kołem pasowym i alternatorem [mm]: 30
- Jednostka ilości: Sztuka
- Stan: Nowy
Pokaż numery OEM -
Artykuł №: 4G00589.0/10 Na podstawie ponad 2 ocen klientówNa stanie715,48 PLN(Cena za sztukę)
w tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- Prąd ładowania alternatora [A]: 180
- Koła pasowe: z kołem pasowym wolnobieżnym
- Napięcie [V]:
14
- Napięcie znamionowe [V]: 14
- Ø koła pasowego [mm]: 62
- ID wykonania wtyczki: L-DFM
- Wykonanie sieci pokładowej: dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną
- Kierunek obrotów: zgodnie z ruchem wskazówek zegara
- Rodzaj alternatora: nie zawiera pompy próżniowej
- Rodzaj mocowania: Mocowanie 4-punktowe
- Zacisk: M8 B+
- Średnica otworu 1 [mm]: 8
- Grubość 1 [mm]: 14
- Długość 3 [mm]: 61
- Liczba otworów do mocowania: 4
- Liczba otworów gwintowanych: 2
- Odstęp pomiędzy kołem pasowym i alternatorem [mm]: 60
- Liczba zębów 1: 18T
- Stan: Nowy
Pokaż numery OEM -
Darmowa wysyłkaAlternator RIDEX REMAN 4G0557R 14V, 140A, M8 B+, nie zawiera pompy próżniowej, Ø 57 [mm]Artykuł №: 4G0557RProszę ocenić produktW tym Dlaczego opłata związana z kaucją jest istotna? 157,15 PLN Zastaw (w tym 23% VAT)Na stanie424,88 PLNw tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- Prąd ładowania alternatora [A]: 140
- Koła pasowe: z kołem pasowym wolnobieżnym
- Napięcie [V]:
14
- Napięcie znamionowe [V]: 14
- Ø koła pasowego [mm]: 57
- Liczba rowków: 6
- Wykonanie sieci pokładowej: dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną
- Kierunek obrotów: zgodnie z ruchem wskazówek zegara
- Rodzaj alternatora: nie zawiera pompy próżniowej
- Złącze / klema: bez złącza dla czujnika prędkości obrotowej
- Rodzaj mocowania: Podwójna dźwignia obrotowa
- Zacisk: M8 B+
- Średnica otworu 1 [mm]: 9
- Liczba otworów do mocowania: 4
- Technika połączeń: B+(M8)
- Liczba otworów gwintowanych: 2
- Wymiar gwintu: M8X1,25
- Odstęp pomiędzy kołem pasowym i alternatorem [mm]: 39,6
- Stan: Zregenerowana
Pokaż numery OEM -
Artykuł №: 4G0006RProszę ocenić produktW tym Dlaczego opłata związana z kaucją jest istotna? 183,34 PLN Zastaw (w tym 23% VAT)Na stanie440,78 PLNw tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- Typ skrzyni biegów: GMF
- Rodzaj skrzyni biegów: Automatyczna skrzynia biegów
- Prąd ładowania alternatora [A]: 120
- Koła pasowe: z kołem pasowym wolnobieżnym
- Napięcie [V]:
12
- Napięcie znamionowe [V]: 14
- Ø koła pasowego [mm]: 56
- Liczba rowków: 6
- Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: ze zintegrowanym regulatorem
- Wykonanie sieci pokładowej: dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną
- Kierunek obrotów: zgodnie z ruchem wskazówek zegara
- Rodzaj alternatora: nie zawiera pompy próżniowej
- Rodzaj mocowania: Podwójna dźwignia obrotowa
- Zacisk: L-DFM, M8 B+
- Średnica otworu 1 [mm]: 8,5
- Liczba otworów do mocowania: 4
- Liczba otworów gwintowanych: 2
- Odstęp pomiędzy kołem pasowym i alternatorem [mm]: 39,5
- Stan: Zregenerowana
Pokaż numery OEM -
Darmowa wysyłkaAlternator RIDEX REMAN 4G0028R 12V, 140A, B+ (M8), L,DFM, nie zawiera pompy próżniowej, Ø 56 [mm]Artykuł №: 4G0028RProszę ocenić produktW tym Dlaczego opłata związana z kaucją jest istotna? 157,15 PLN Zastaw (w tym 23% VAT)Na stanie551,48 PLNw tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- Prąd ładowania alternatora [A]: 140
- Koła pasowe: z kołem pasowym wolnobieżnym
- Napięcie [V]:
12
- Napięcie znamionowe [V]: 14
- Ø koła pasowego [mm]: 56
- Liczba żeber: 5
- Liczba rowków: 5
- ID wykonania wtyczki: L,DFM
- Wykonanie sieci pokładowej: dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną
- Kierunek obrotów: zgodnie z ruchem wskazówek zegara
- Rodzaj alternatora: nie zawiera pompy próżniowej
- Rodzaj mocowania: Podwójna dźwignia obrotowa
- Zacisk: B+ (M8)
- Średnica otworu 1 [mm]: 9,5
- Liczba otworów do mocowania: 4
- Liczba otworów gwintowanych: 2
- Wymiar gwintu: M8X1,25
- Odstęp pomiędzy kołem pasowym i alternatorem [mm]: 30
- Jednostka ilości: Sztuka
- Stan: Zregenerowana
Pokaż numery OEM -
Artykuł №: A0059SRProszę ocenić produktNa stanie552,48 PLNw tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- Prąd ładowania alternatora [A]: 120
- Koła pasowe: bez koła pasowego
- Napięcie [V]:
12
- Długość 3 [mm]: 61,50
- Długość [mm]:
14,20
- Stan: Zregenerowana
Pokaż numery OEM -
Artykuł №: 4G0058RProszę ocenić produktW tym Dlaczego opłata związana z kaucją jest istotna? 157,15 PLN Zastaw (w tym 23% VAT)Na stanie589,18 PLN(Cena za sztukę)
w tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- Prąd ładowania alternatora [A]: 180
- Koła pasowe: z kołem pasowym wolnobieżnym
- Napięcie [V]:
14
- Napięcie znamionowe [V]: 14
- Ø koła pasowego [mm]: 62
- ID wykonania wtyczki: L-DFM
- Wykonanie sieci pokładowej: dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną
- Kierunek obrotów: zgodnie z ruchem wskazówek zegara
- Rodzaj alternatora: nie zawiera pompy próżniowej
- Rodzaj mocowania: Mocowanie 4-punktowe
- Zacisk: M8 B+
- Średnica otworu 1 [mm]: 8
- Grubość 1 [mm]: 14
- Długość 3 [mm]: 61
- Liczba otworów do mocowania: 4
- Liczba otworów gwintowanych: 2
- Odstęp pomiędzy kołem pasowym i alternatorem [mm]: 60
- Liczba zębów 1: 18T
- Stan: Zregenerowana
Pokaż numery OEM -
Artykuł №: SKGN-0320779Proszę ocenić produktNa stanie600,88 PLNw tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- Prąd ładowania alternatora [A]: 140
- Koła pasowe: z kołem pasowym wolnobieżnym
- Napięcie [V]:
14
- Napięcie znamionowe [V]: 14
- Ø koła pasowego [mm]: 57
- Liczba rowków: 6
- Wykonanie sieci pokładowej: dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną
- Kierunek obrotów: zgodnie z ruchem wskazówek zegara
- Rodzaj alternatora: nie zawiera pompy próżniowej
- Złącze / klema: bez złącza dla czujnika prędkości obrotowej
- Rodzaj mocowania: Podwójna dźwignia obrotowa
- Zacisk: M8 B+
- Średnica otworu 1 [mm]: 9
- Liczba otworów do mocowania: 4
- Technika połączeń: B+(M8)
- Liczba otworów gwintowanych: 2
- Wymiar gwintu: M8X1,25
- Odstęp pomiędzy kołem pasowym i alternatorem [mm]: 39,6
- Stan: Nowy
Pokaż numery OEM -
Artykuł №: SKGN-0321218Proszę ocenić produktNa stanie606,38 PLNw tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- Prąd ładowania alternatora [A]: 120
- Koła pasowe: z kołem pasowym
- Napięcie [V]:
12
- Napięcie znamionowe [V]: 14
- Ø koła pasowego [mm]: 68
- Liczba rowków: 6
- ID wykonania wtyczki: L,DFM,W
- Wykonanie sieci pokładowej: dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną
- Kierunek obrotów: zgodnie z ruchem wskazówek zegara
- Rodzaj alternatora: nie zawiera pompy próżniowej
- Rodzaj mocowania: Podwójna dźwignia obrotowa
- Zacisk: B+ (M8)
- Średnica otworu 1 [mm]: 8
- Liczba otworów do mocowania: 4
- Liczba otworów gwintowanych: 2
- Wymiar gwintu: M8
- Odstęp pomiędzy kołem pasowym i alternatorem [mm]: 39
- Stan: Nowy
Pokaż numery OEM -
Artykuł №: SKGN-0320005Proszę ocenić produktNa stanie623,48 PLNw tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- Typ skrzyni biegów: GMF
- Rodzaj skrzyni biegów: Automatyczna skrzynia biegów
- Prąd ładowania alternatora [A]: 120
- Koła pasowe: z kołem pasowym wolnobieżnym
- Napięcie [V]:
12
- Napięcie znamionowe [V]: 14
- Ø koła pasowego [mm]: 56
- Liczba rowków: 6
- Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: ze zintegrowanym regulatorem
- Wykonanie sieci pokładowej: dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną
- Kierunek obrotów: zgodnie z ruchem wskazówek zegara
- Rodzaj alternatora: nie zawiera pompy próżniowej
- Rodzaj mocowania: Podwójna dźwignia obrotowa
- Zacisk: L-DFM, M8 B+
- Średnica otworu 1 [mm]: 8,5
- Liczba otworów do mocowania: 4
- Liczba otworów gwintowanych: 2
- Odstęp pomiędzy kołem pasowym i alternatorem [mm]: 39,5
- Stan: Nowy
Pokaż numery OEM -
Artykuł №: LRB00475Proszę ocenić produktW tym Dlaczego opłata związana z kaucją jest istotna? 24,78 PLN Zastaw (w tym 23% VAT)Na stanie634,68 PLNw tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- Prąd ładowania alternatora [A]: 120
- Koła pasowe: z kołem pasowym wolnobieżnym
- Napięcie [V]:
14
- Ø koła pasowego [mm]: 56
- Liczba żeber: 6
- ID wykonania wtyczki: 0121
- Wykonanie sieci pokładowej: dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną
- Zacisk: M8 B+, L-DFM
- Średnica otworu 1 [mm]: 8
- Długość 3 [mm]: 61,0
- Ciężar netto [kg]: 7,02
- Długość 4 [mm]: 14,0
- Stan: Zregenerowana
Pokaż numery OEM -
Artykuł №: 4G1558RProszę ocenić produktW tym Dlaczego opłata związana z kaucją jest istotna? 157,15 PLN Zastaw (w tym 23% VAT)Na stanie642,58 PLNw tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- Prąd ładowania alternatora [A]: 150
- Koła pasowe: z kołem pasowym wolnobieżnym
- Napięcie [V]:
12
- Napięcie znamionowe [V]: 14
- Ø koła pasowego [mm]: 56,0
- Liczba rowków: 7
- Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: ze zintegrowanym regulatorem
- Wykonanie sieci pokładowej: dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną
- Kierunek obrotów: zgodnie z ruchem wskazówek zegara
- Rodzaj alternatora: nie zawiera pompy próżniowej
- Rodzaj mocowania: Podwójna dźwignia obrotowa
- Zacisk: B+(M8),D+(M5), L DFM
- Średnica otworu 1 [mm]: 8
- Rodzaj chłodzenia: chłodzony powietrzem
- Liczba otworów do mocowania: 4
- Liczba otworów gwintowanych: 2
- Odstęp pomiędzy kołem pasowym i alternatorem [mm]: 29,5
- Stan: Zregenerowana
Pokaż numery OEM -
Artykuł №: SKGN-0320941Proszę ocenić produktNa stanie650,98 PLN(Cena za sztukę)
w tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- Kod silnika: BDL
- Typ skrzyni biegów: GMF
- Rodzaj skrzyni biegów: Automatyczna skrzynia biegów
- Prąd ładowania alternatora [A]: 120
- Koła pasowe: bez koła pasowego
- Napięcie [V]:
12
- Napięcie znamionowe [V]: 14
- Wykonanie sieci pokładowej: dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną
- Rodzaj alternatora: nie zawiera pompy próżniowej
- Rodzaj mocowania: Podwójna dźwignia obrotowa
- Zacisk: B+ (M8), L DFM
- Średnica otworu 1 [mm]: 9,2
- Liczba otworów do mocowania: 4
- Liczba otworów gwintowanych: 2
- Wymiar gwintu: M8
- Odstęp pomiędzy kołem pasowym i alternatorem [mm]: 49,5
- Stan: Nowy
Pokaż numery OEM -
Artykuł №: A00598.0/10 Na podstawie ponad 1 ocen klientówNa stanie657,48 PLNw tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- Kod silnika: BDL
- Typ skrzyni biegów: GMF
- Rodzaj skrzyni biegów: Automatyczna skrzynia biegów
- Prąd ładowania alternatora [A]: 120
- Koła pasowe: bez koła pasowego
- Napięcie [V]:
12
- Jakość: STANDARD LINE
- Wersja: 0124515010
- Nowa część bez depozytu:
- Stan: Nowy
Pokaż numery OEM
Prądnica do Volkswagen Multivan V (7HM, 7HN, 7HF, 7EF, 7EM, 7EN) VR6 3.2 - najlepsze produkty wybierane przez klientów
- 4853 BOSCH 0 986 048 530
- VALEO 439664
- AS-PL A0521
- 0.121.715.003+ BV PSH 305.518.180.011
- 15442848 ALANKO 10442848
- AS-PL A3071
- 0.124.515.026+ BV PSH 305.525.120.010
- RNL4615021 BV PSH 305.525.150.018
- 442160 ALANKO 11442160
- 0.124.515.010+ BV PSH 305.518.120.010
- SG12B042+PRO BV PSH 595.583.120.004
- AS-PL A0059PR
- 0.124.515.026-R BV PSH 305.525.120.215
- RNL615026 BV PSH 305.565.150.018
- RIDEX REMAN 4G0996R
Klienci nabyli także
Elektryka Części zapasowe

- Akumulator VW Multivan T5 VR6 3.2
- Rozrusznik VW Multivan T5 VR6 3.2
- Regulator napięcia VW Multivan T5 VR6 3.2
- Sygnal dzwiekowy / fanfara VW Multivan T5 VR6 3.2
- Zestaw przewodów VW Multivan T5 VR6 3.2
- Stacyjka VW Multivan T5 VR6 3.2
- Bezpiecznik VW Multivan T5 VR6 3.2
- Szczotka węglowa, rozrusznik VW Multivan T5 VR6 3.2
- Włącznik elektromagnetyczny VW Multivan T5 VR6 3.2
- Części rozrusznika VW Multivan T5 VR6 3.2
Bestsellery

Alternator