Powróć do katalogu

Alternator VW LT 46 Burtowy Ciężarówka 2.8 TDI 158 KM olej napędowy
Informacje: VW LT 28-46 II Burtowy Ciężarówka / Podwozie (2DC, 2DF, 2DG, 2DL, 2DM) 2.8 TDI
- Lata produkcji (od - do): 04.2002-07.2006
- Moc [kW]: 116
- Moc [KM]: 158
- Pojemność skokowa (cc): 2799
- Typ silnika: olej napędowy
- Typ nadwozia: platforma / podwozie
- Kod silnika: BCQ
- Oznaczenie modelu: 2DC, 2DF, 2DG, 2DL, 2DM
- Metoda zasysania powietrza przez silnik: Turbosprężarka/ chłodnica powietrza doładowującego
- Preparat paliwowy: Wtrysk bezpośredni
- Rodzaj układu rozrządu: SOHC/OHC
- Chłodzenie silnika: chłodzony cieczą
- Sterowanie silnika: ...
- Rok modelowy od: ...
- Rok modelowy do: ...
-
Artykuł №: 4G00089.0/10 Na podstawie ponad 7 ocen klientówNa stanie332,78 PLNw tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- Prąd ładowania alternatora [A]: 90
- Koła pasowe: z kołem pasowym
- Napięcie [V]:
12
- Napięcie znamionowe [V]: 14
- Ø koła pasowego [mm]: 56
- Liczba rowków: 6
- Wykonanie sieci pokładowej: dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną
- Kierunek obrotów: zgodnie z ruchem wskazówek zegara
- Rodzaj alternatora: nie zawiera pompy próżniowej
- Złącze / klema: B+/L/DFM
- Rodzaj mocowania: Podwójna dźwignia obrotowa
- Zacisk: B1+(M8),DFM,L
- Średnica otworu 1 [mm]: 8,5
- Liczba otworów do mocowania: 4
- Liczba otworów gwintowanych: 2
- Odstęp pomiędzy kołem pasowym i alternatorem [mm]: 39,6
- TECDOC-Nr silnika: AUH
- Stan: Nowy
Pokaż numery OEM -
Artykuł №: 4G049110/10 Na podstawie ponad 3 ocen klientówNa stanie376,08 PLNw tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- Prąd ładowania alternatora [A]: 90
- Koła pasowe: z kołem pasowym wolnobieżnym
- Napięcie [V]:
14
- Napięcie znamionowe [V]: 14
- Ø koła pasowego [mm]: 56
- Liczba żeber: 6
- Liczba rowków: 6
- ID wykonania wtyczki: 0121
- Wykonanie sieci pokładowej: dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną
- Kierunek obrotów: zgodnie z ruchem wskazówek zegara
- Rodzaj alternatora: nie zawiera pompy próżniowej
- Rodzaj mocowania: Podwójna dźwignia obrotowa
- Zacisk: M8 B+, L-DFM
- Średnica otworu 1 [mm]: 8
- Długość 3 [mm]: 61,0
- Liczba otworów do mocowania: 4
- Długość [mm]:
39,0
- Liczba otworów gwintowanych: 2
- Odstęp pomiędzy kołem pasowym i alternatorem [mm]: 39,5
- Ciężar netto [kg]: 6,7
- Długość 4 [mm]: 14,0
- Stan: Nowy
Pokaż numery OEM -
Darmowa wysyłkaAlternator RIDEX PLUS 4G0008P 12V, 90A, B1+(M8),DFM,L, nie zawiera pompy próżniowej, Ø 56 [mm]Artykuł №: 4G0008PProszę ocenić produktNa stanie395,67 PLNw tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- Prąd ładowania alternatora [A]: 90
- Koła pasowe: z kołem pasowym
- Napięcie [V]:
12
- Napięcie znamionowe [V]: 14
- Ø koła pasowego [mm]: 56
- Liczba rowków: 6
- Wykonanie sieci pokładowej: dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną
- Kierunek obrotów: zgodnie z ruchem wskazówek zegara
- Rodzaj alternatora: nie zawiera pompy próżniowej
- Złącze / klema: B+/L/DFM
- Rodzaj mocowania: Podwójna dźwignia obrotowa
- Zacisk: B1+(M8),DFM,L
- Średnica otworu 1 [mm]: 8,5
- Liczba otworów do mocowania: 4
- Liczba otworów gwintowanych: 2
- Odstęp pomiędzy kołem pasowym i alternatorem [mm]: 39,6
- TECDOC-Nr silnika: AUH
- Stan: Nowy
Pokaż numery OEM -
Artykuł №: 4G18700.0/10 Na podstawie ponad 1 ocen klientówNa stanie433,60 PLNw tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- Rok prod. od: 06/2003
- Rodzaj skrzyni biegów: Przekładnia manualna 5-biegowa
- Prąd ładowania alternatora [A]: 90
- Koła pasowe: z kołem pasowym
- Napięcie [V]:
14
- Napięcie znamionowe [V]: 14
- Ø koła pasowego [mm]: 51
- Liczba rowków: 6
- ID wykonania wtyczki: L-DFM
- Wykonanie sieci pokładowej: dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną
- Kierunek obrotów: zgodnie z ruchem wskazówek zegara
- Rodzaj alternatora: nie zawiera pompy próżniowej
- Złącze / klema: bez złącza dla czujnika prędkości obrotowej
- Rodzaj mocowania: Podwójna dźwignia obrotowa
- Zacisk: B+ (M8)
- Średnica otworu 1 [mm]: 8
- Liczba otworów do mocowania: 4
- Liczba otworów gwintowanych: 2
- Wymiar gwintu: M8
- Odstęp pomiędzy kołem pasowym i alternatorem [mm]: 39,5
- Stan: Nowy
Pokaż numery OEM -
Proszę ocenić produktNa stanie463,14 PLN(Cena za sztukę)
w tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- Typ skrzyni biegów: DDY,EXF
- Rodzaj skrzyni biegów: Skrzynia biegów manualna
- Prąd ładowania alternatora [A]: 120
- Koła pasowe: bez koła pasowego
- Napięcie [V]:
12
- Napięcie znamionowe [V]: 14
- Wykonanie sieci pokładowej: dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną
- Rodzaj alternatora: nie zawiera pompy próżniowej
- Rodzaj mocowania: Podwójna dźwignia obrotowa
- Zacisk: B+ (M8), L DFM
- Średnica otworu 1 [mm]: 9,2
- Liczba otworów do mocowania: 4
- Liczba otworów gwintowanych: 2
- Wymiar gwintu: M8
- Odstęp pomiędzy kołem pasowym i alternatorem [mm]: 49,5
- Stan: Nowy
Pokaż numery OEM -
Artykuł №: 4G0163Proszę ocenić produktNa stanie463,68 PLN(Cena za sztukę)
w tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- Prąd ładowania alternatora [A]: 70
- Koła pasowe: z kołem pasowym
- Napięcie [V]:
14
- Napięcie znamionowe [V]: 14
- Ø koła pasowego [mm]: 56
- Liczba rowków: 6
- Wykonanie sieci pokładowej: dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną
- Kierunek obrotów: zgodnie z ruchem wskazówek zegara
- Rodzaj alternatora: nie zawiera pompy próżniowej
- Rodzaj mocowania: Podwójna dźwignia obrotowa
- Zacisk: M8 B+, L-DFM
- Średnica otworu 1 [mm]: 8
- Liczba otworów do mocowania: 4
- Liczba otworów gwintowanych: 2
- Wymiar gwintu: M8
- Odstęp pomiędzy kołem pasowym i alternatorem [mm]: 39,5
- Stan: Nowy
Pokaż numery OEM -
Artykuł №: 4G1302Proszę ocenić produktNa stanie475,38 PLNw tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- Prąd ładowania alternatora [A]: 70
- Koła pasowe: z kołem pasowym
- Napięcie [V]:
12
- Ø koła pasowego [mm]: 50
- Liczba żeber: 6
- Liczba rowków: 6
- ID wykonania wtyczki: B1+(M8),L,DFM
- Wykonanie sieci pokładowej: dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną
- Kierunek obrotów: zgodnie z ruchem wskazówek zegara
- Rodzaj alternatora: nie zawiera pompy próżniowej
- Rodzaj mocowania: Podwójna dźwignia obrotowa
- Zacisk: B1+(M8),L,DFM
- Średnica otworu 1 [mm]: 8
- Liczba otworów do mocowania: 3
- Liczba otworów gwintowanych: 0
- Odstęp pomiędzy kołem pasowym i alternatorem [mm]: 48
- Rodzaj napędu: bezpośredni
- Jednostka ilości: Sztuka
- Stan: Nowy
Pokaż numery OEM -
Artykuł №: 4G0721Proszę ocenić produktNa stanie479,69 PLN(Cena za sztukę)
w tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- Prąd ładowania alternatora [A]: 70
- Koła pasowe: z kołem pasowym wolnobieżnym
- Napięcie [V]:
12
- Napięcie znamionowe [V]: 14
- Rok prod. do: 04/2006
- Ø koła pasowego [mm]: 56
- Liczba rowków: 6
- Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: ze zintegrowanym regulatorem
- Wykonanie sieci pokładowej: dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną
- Kierunek obrotów: zgodnie z ruchem wskazówek zegara
- Rodzaj alternatora: nie zawiera pompy próżniowej
- Rodzaj mocowania: Podwójna dźwignia obrotowa
- Zacisk: B+ (M8), L-DFM
- Średnica otworu 1 [mm]: 8,5
- Liczba otworów do mocowania: 4
- Liczba otworów gwintowanych: 2
- Wymiar gwintu: M8
- Odstęp pomiędzy kołem pasowym i alternatorem [mm]: 39,6
- Stan: Nowy
Pokaż numery OEM -
Darmowa wysyłkaAlternator RIDEX PLUS 4G0491P 14V, 90A, M8 B+, L-DFM, 0121, Ø 56 [mm]Artykuł №: 4G0491PProszę ocenić produktNa stanie506,47 PLNw tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- Prąd ładowania alternatora [A]: 90
- Koła pasowe: z kołem pasowym wolnobieżnym
- Napięcie [V]:
14
- Ø koła pasowego [mm]: 56
- Liczba żeber: 6
- ID wykonania wtyczki: 0121
- Wykonanie sieci pokładowej: dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną
- Zacisk: M8 B+, L-DFM
- Średnica otworu 1 [mm]: 8
- Długość 3 [mm]: 61,0
- Długość [mm]:
39,0
- Ciężar netto [kg]: 6,7
- Długość 4 [mm]: 14,0
- Stan: Nowy
Pokaż numery OEM -
Artykuł №: 4G0930Proszę ocenić produktNa stanie509,68 PLNw tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- Prąd ładowania alternatora [A]: 65
- Koła pasowe: z kołem pasowym
- Napięcie [V]:
12
- Napięcie znamionowe [V]: 14
- Ø koła pasowego [mm]: 60
- Liczba rowków: 1
- Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: ze zintegrowanym regulatorem
- Wykonanie sieci pokładowej: dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną
- Kierunek obrotów: zgodnie z ruchem wskazówek zegara
- Rodzaj alternatora: nie zawiera pompy próżniowej
- Rodzaj mocowania: Pojedyncza dźwignia obrotowa
- Zacisk: M8 B+ M5 D+
- Średnica otworu 1 [mm]: 10
- Liczba otworów do mocowania: 2
- Liczba otworów gwintowanych: 1
- Wymiar gwintu: M8
- Odstęp pomiędzy kołem pasowym i alternatorem [mm]: 75
- Jednostka ilości: Sztuka
- Stan: Nowy
Pokaż numery OEM -
Artykuł №: 4G0114Proszę ocenić produktNa stanie516,48 PLNw tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- Prąd ładowania alternatora [A]: 120
- Koła pasowe: z kołem pasowym
- Napięcie [V]:
12
- Napięcie znamionowe [V]: 14
- Ø koła pasowego [mm]: 50
- Liczba rowków: 6
- Wykonanie sieci pokładowej: dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną
- Kierunek obrotów: zgodnie z ruchem wskazówek zegara
- Rodzaj alternatora: nie zawiera pompy próżniowej
- Rodzaj mocowania: Podwójna dźwignia obrotowa
- Zacisk: B+(M8),D+(M5),W
- Średnica otworu 1 [mm]: 8,5
- Liczba otworów do mocowania: 4
- Liczba otworów gwintowanych: 2
- Odstęp pomiędzy kołem pasowym i alternatorem [mm]: 39
- Stan: Nowy
Pokaż numery OEM -
Artykuł №: 4G099610/10 Na podstawie ponad 1 ocen klientówNa stanie518,88 PLNw tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- Prąd ładowania alternatora [A]: 120
- Koła pasowe: z kołem pasowym
- Napięcie [V]:
12
- Napięcie znamionowe [V]: 14
- Ø koła pasowego [mm]: 68
- Liczba rowków: 6
- ID wykonania wtyczki: L,DFM,W
- Wykonanie sieci pokładowej: dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną
- Kierunek obrotów: zgodnie z ruchem wskazówek zegara
- Rodzaj alternatora: nie zawiera pompy próżniowej
- Rodzaj mocowania: Podwójna dźwignia obrotowa
- Zacisk: B+ (M8)
- Średnica otworu 1 [mm]: 8
- Liczba otworów do mocowania: 4
- Liczba otworów gwintowanych: 2
- Wymiar gwintu: M8
- Odstęp pomiędzy kołem pasowym i alternatorem [mm]: 39
- Stan: Nowy
Pokaż numery OEM -
Artykuł №: 4G0307Proszę ocenić produktNa stanie518,88 PLNw tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- Ograniczenia producenta: BOSCH-VALEO
- Typ pojazdu: LT 28, LT 35, LT 46
- Prąd ładowania alternatora [A]: 90
- Koła pasowe: z kołem pasowym wielorowkowym
- Napięcie [V]:
14
- Napięcie znamionowe [V]: 14
- Ø koła pasowego [mm]: 68
- Liczba rowków: 6
- Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: ze zintegrowanym regulatorem
- Wykonanie sieci pokładowej: dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną
- Kierunek obrotów: zgodnie z ruchem wskazówek zegara
- Rodzaj alternatora: nie zawiera pompy próżniowej
- Rodzaj mocowania: Podwójna dźwignia obrotowa
- Zacisk: B1+(M8),L,DFM,W(2,8)
- Średnica otworu 1 [mm]: 8,5
- Liczba otworów: 2
- Liczba otworów do mocowania: 4
- Liczba otworów gwintowanych: 2
- Wymiar gwintu: M8
- Odstęp pomiędzy kołem pasowym i alternatorem [mm]: 39,6
- Stan: Nowy
Pokaż numery OEM -
Artykuł №: 4G0041Proszę ocenić produktNa stanie520,94 PLNw tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- Prąd ładowania alternatora [A]: 90
- Koła pasowe: z kołem pasowym
- Napięcie [V]:
12
- Napięcie znamionowe [V]: 14
- Ø koła pasowego [mm]: 50
- Liczba rowków: 6
- Wykonanie sieci pokładowej: dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną
- Kierunek obrotów: zgodnie z ruchem wskazówek zegara
- Rodzaj alternatora: nie zawiera pompy próżniowej
- Rodzaj mocowania: Podwójna dźwignia obrotowa
- Zacisk: B+(M8),D+,W
- Średnica otworu 1 [mm]: 8
- Liczba otworów do mocowania: 4
- Liczba otworów gwintowanych: 2
- Wymiar gwintu: M8
- Odstęp pomiędzy kołem pasowym i alternatorem [mm]: 40
- Stan: Nowy
Pokaż numery OEM -
Artykuł №: 4G0231Proszę ocenić produktNa stanie533,48 PLNw tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- Prąd ładowania alternatora [A]: 90
- Koła pasowe: z kołem pasowym wolnobieżnym
- Napięcie [V]:
12
- Napięcie znamionowe [V]: 14
- Ø koła pasowego [mm]: 56
- Liczba rowków: 6
- Wykonanie sieci pokładowej: dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną
- Kierunek obrotów: zgodnie z ruchem wskazówek zegara
- Rodzaj alternatora: nie zawiera pompy próżniowej
- Rodzaj mocowania: Podwójna dźwignia obrotowa
- Zacisk: B+(M8)/L/DFM
- Średnica otworu 1 [mm]: 8
- Liczba otworów do mocowania: 4
- Liczba otworów gwintowanych: 2
- Odstęp pomiędzy kołem pasowym i alternatorem [mm]: 39,5
- TECDOC-Nr silnika: AUH
- Stan: Nowy
Pokaż numery OEM -
Artykuł №: 4G0006Proszę ocenić produktNa stanie533,48 PLNw tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- Prąd ładowania alternatora [A]: 120
- Koła pasowe: z kołem pasowym wolnobieżnym
- Napięcie [V]:
12
- Ograniczenia producenta: BOSCH
- Napięcie znamionowe [V]: 14
- Ø koła pasowego [mm]: 56
- Liczba rowków: 6
- Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: ze zintegrowanym regulatorem
- Wykonanie sieci pokładowej: dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną
- Kierunek obrotów: zgodnie z ruchem wskazówek zegara
- Rodzaj alternatora: nie zawiera pompy próżniowej
- Rodzaj mocowania: Podwójna dźwignia obrotowa
- Zacisk: L-DFM, M8 B+
- Średnica otworu 1 [mm]: 8,5
- Liczba otworów do mocowania: 4
- Liczba otworów gwintowanych: 2
- Odstęp pomiędzy kołem pasowym i alternatorem [mm]: 39,5
- Stan: Nowy
Pokaż numery OEM -
Artykuł №: 4G0791Proszę ocenić produktNa stanie533,58 PLNw tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- Prąd ładowania alternatora [A]: 90
- Koła pasowe: z kołem pasowym
- Napięcie [V]:
12
- Napięcie znamionowe [V]: 14
- Ø koła pasowego [mm]: 56
- Liczba rowków: 6
- Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: ze zintegrowanym regulatorem
- Wykonanie sieci pokładowej: dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną
- Kierunek obrotów: zgodnie z ruchem wskazówek zegara
- Rodzaj alternatora: nie zawiera pompy próżniowej
- Rodzaj mocowania: Podwójna dźwignia obrotowa
- Zacisk: B+(M8),D+,W
- Średnica otworu 1 [mm]: 8
- Liczba otworów do mocowania: 4
- Liczba otworów gwintowanych: 2
- Odstęp pomiędzy kołem pasowym i alternatorem [mm]: 40
- Stan: Nowy
Pokaż numery OEM -
Proszę ocenić produktNa stanie538,79 PLN(Cena za sztukę)
w tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- Kod silnika: AUH
- Typ skrzyni biegów: DDY,EXF
- Rodzaj skrzyni biegów: Skrzynia biegów manualna
- Prąd ładowania alternatora [A]: 120
- Koła pasowe: bez koła pasowego wolnobieżnego
- Napięcie [V]:
12
- Napięcie znamionowe [V]: 14
- Wykonanie sieci pokładowej: dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną
- Rodzaj alternatora: nie zawiera pompy próżniowej
- Rodzaj mocowania: Podwójna dźwignia obrotowa
- Zacisk: B+ (M8), L DFM
- Średnica otworu 1 [mm]: 9,2
- Liczba otworów do mocowania: 4
- Liczba otworów gwintowanych: 2
- Stan: Nowy
Pokaż numery OEM -
Artykuł №: 4G0076Proszę ocenić produktNa stanie565,38 PLNw tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- Kod silnika: AUH
- Typ skrzyni biegów: DDY,EXF
- Rodzaj skrzyni biegów: Przekładnia manualna 5-biegowa
- Prąd ładowania alternatora [A]: 120
- Koła pasowe: z kołem pasowym, z kołem pasowym wolnobieżnym
- Napięcie [V]:
14
- Napięcie znamionowe [V]: 14
- Ø koła pasowego [mm]: 57
- Liczba żeber: 5
- Liczba rowków: 5
- Wykonanie sieci pokładowej: dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną
- Pozycja / stopień: R 90
- Kierunek obrotów: zgodnie z ruchem wskazówek zegara
- Rodzaj alternatora: nie zawiera pompy próżniowej
- Złącze / klema: bez złącza dla czujnika prędkości obrotowej
- Rodzaj mocowania: Mocowanie 3-punktowe, Podwójna dźwignia obrotowa
- Zacisk: B+, B+ (M8), L - DFM
- Średnica otworu 1 [mm]: 8
- Ciężar [kg]: 6,675
- Liczba otworów do mocowania: 4
- Liczba otworów gwintowanych: 2
- Wymiar gwintu: M8
- Odstęp pomiędzy kołem pasowym i alternatorem [mm]: 30
- Stan: Nowy
Pokaż numery OEM -
Darmowa wysyłkaAlternator RIDEX PLUS 4G0041P 12V, 90A, B+(M8),D+,W, nie zawiera pompy próżniowej, Ø 50 [mm]Artykuł №: 4G0041PProszę ocenić produktNa stanie567,23 PLNw tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- Prąd ładowania alternatora [A]: 90
- Koła pasowe: z kołem pasowym
- Napięcie [V]:
12
- Napięcie znamionowe [V]: 14
- Ø koła pasowego [mm]: 50
- Liczba rowków: 6
- Wykonanie sieci pokładowej: dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną
- Kierunek obrotów: zgodnie z ruchem wskazówek zegara
- Rodzaj alternatora: nie zawiera pompy próżniowej
- Rodzaj mocowania: Podwójna dźwignia obrotowa
- Zacisk: B+(M8),D+,W
- Średnica otworu 1 [mm]: 8
- Liczba otworów do mocowania: 4
- Liczba otworów gwintowanych: 2
- Wymiar gwintu: M8
- Odstęp pomiędzy kołem pasowym i alternatorem [mm]: 40
- Stan: Nowy
Pokaż numery OEM
Prądnica do Volkswagen LT 28-46 II Burtowy Ciężarówka / Podwozie (2DC, 2DF, 2DG, 2DL, 2DM) 2.8 TDI - najlepsze produkty wybierane przez klientów
Klienci nabyli także
Elektryka Części zapasowe

- Akumulator VW LT 46 Burtowy Ciężarówka 2.8 TDI
- Rozrusznik VW LT 46 Burtowy Ciężarówka 2.8 TDI
- Regulator napięcia VW LT 46 Burtowy Ciężarówka 2.8 TDI
- Sygnal dzwiekowy / fanfara VW LT 46 Burtowy Ciężarówka 2.8 TDI
- Zestaw przewodów VW LT 46 Burtowy Ciężarówka 2.8 TDI
- Stacyjka VW LT 46 Burtowy Ciężarówka 2.8 TDI
- Bezpiecznik VW LT 46 Burtowy Ciężarówka 2.8 TDI
- Włącznik elektromagnetyczny VW LT 46 Burtowy Ciężarówka 2.8 TDI
- Skrzynka / wspornik bezpieczników VW LT 46 Burtowy Ciężarówka 2.8 TDI
- Części rozrusznika VW LT 46 Burtowy Ciężarówka 2.8 TDI
Bestsellery

Alternator