Powróć do katalogu

Alternator VW LT 46 Burtowy Ciężarówka 2.5 TDI 90 KM olej napędowy
Informacje: VW LT 28-46 II Burtowy Ciężarówka / Podwozie (2DC, 2DF, 2DG, 2DL, 2DM) 2.5 TDI
- Lata produkcji (od - do): 05.1999-07.2006
- Moc [kW]: 66
- Moc [KM]: 90
- Pojemność skokowa (cc): 2461
- Typ silnika: olej napędowy
- Typ nadwozia: platforma / podwozie
- Kod silnika: APA
- Oznaczenie modelu: 2DC, 2DF, 2DG, 2DL, 2DM
- Metoda zasysania powietrza przez silnik: Turbosprężarka/ chłodnica powietrza doładowującego
- Preparat paliwowy: Wtrysk bezpośredni
- Rodzaj układu rozrządu: SOHC/OHC
- Chłodzenie silnika: chłodzony cieczą
- Sterowanie silnika: Pasek rozrządu
- Rok modelowy od: ...
- Rok modelowy do: ...
-
Artykuł №: 4G00089.0/10 Na podstawie ponad 7 ocen klientówNa stanie333,08 PLNw tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- Prąd ładowania alternatora [A]: 90
- Koła pasowe: Koło pasowe paska wieloklinowego
- Napięcie [V]:
12
- Ograniczenia producenta: BOSCH-VALEO
- Napięcie znamionowe [V]: 14
- Ø koła pasowego [mm]: 56
- Liczba rowków: 6
- Wykonanie sieci pokładowej: dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną
- Kierunek obrotów: zgodnie z ruchem wskazówek zegara
- Rodzaj alternatora: nie zawiera pompy próżniowej
- Złącze / klema: B+/L/DFM
- Rodzaj mocowania: Podwójna dźwignia obrotowa
- Zacisk: B1+(M8),DFM,L
- Średnica otworu 1 [mm]: 8,5
- Liczba otworów do mocowania: 4
- Liczba otworów gwintowanych: 2
- Odstęp pomiędzy kołem pasowym i alternatorem [mm]: 39,6
- Stan: Nowy
Pokaż numery OEM -
Darmowa wysyłkaAlternator RIDEX PLUS 4G0008P 12V, 90A, B1+(M8),DFM,L, nie zawiera pompy próżniowej, Ø 56 [mm]Artykuł №: 4G0008PProszę ocenić produktNa stanie391,83 PLNw tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- Prąd ładowania alternatora [A]: 90
- Koła pasowe: Koło pasowe paska wieloklinowego
- Napięcie [V]:
12
- Ograniczenia producenta: BOSCH-VALEO
- Napięcie znamionowe [V]: 14
- Ø koła pasowego [mm]: 56
- Liczba rowków: 6
- Wykonanie sieci pokładowej: dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną
- Kierunek obrotów: zgodnie z ruchem wskazówek zegara
- Rodzaj alternatora: nie zawiera pompy próżniowej
- Złącze / klema: B+/L/DFM
- Rodzaj mocowania: Podwójna dźwignia obrotowa
- Zacisk: B1+(M8),DFM,L
- Średnica otworu 1 [mm]: 8,5
- Liczba otworów do mocowania: 4
- Liczba otworów gwintowanych: 2
- Odstęp pomiędzy kołem pasowym i alternatorem [mm]: 39,6
- Stan: Nowy
Pokaż numery OEM -
Artykuł №: 4G0307Proszę ocenić produktNa stanie449,38 PLNw tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- Ograniczenia producenta: BOSCH-VALEO
- Typ pojazdu: LT 28, LT 35, LT 46
- Prąd ładowania alternatora [A]: 90
- Koła pasowe: z kołem pasowym wielorowkowym
- Napięcie [V]:
14
- Napięcie znamionowe [V]: 14
- Ø koła pasowego [mm]: 68
- Liczba rowków: 6
- Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: ze zintegrowanym regulatorem
- Wykonanie sieci pokładowej: dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną
- Kierunek obrotów: zgodnie z ruchem wskazówek zegara
- Rodzaj alternatora: nie zawiera pompy próżniowej
- Rodzaj mocowania: Podwójna dźwignia obrotowa
- Zacisk: B1+(M8),L,DFM,W(2,8)
- Średnica otworu 1 [mm]: 8,5
- Liczba otworów: 2
- Liczba otworów do mocowania: 4
- Liczba otworów gwintowanych: 2
- Wymiar gwintu: M8
- Odstęp pomiędzy kołem pasowym i alternatorem [mm]: 39,6
- Stan: Nowy
Pokaż numery OEM -
Artykuł №: 4G0492Proszę ocenić produktNa stanie474,08 PLNw tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- Prąd ładowania alternatora [A]: 120
- Koła pasowe: Koło pasowe paska wieloklinowego
- Napięcie [V]:
12
- Napięcie znamionowe [V]: 14
- Ø koła pasowego [mm]: 49
- Liczba rowków: 6
- Wykonanie sieci pokładowej: dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną
- Kierunek obrotów: zgodnie z ruchem wskazówek zegara
- Rodzaj alternatora: nie zawiera pompy próżniowej
- Rodzaj mocowania: Podwójna dźwignia obrotowa
- Zacisk: B+(M8), L, DFM
- Średnica otworu 1 [mm]: 8,5
- Liczba otworów do mocowania: 4
- Liczba otworów gwintowanych: 2
- Kształt obudowy wtyczki: Wersja D
- Odstęp pomiędzy kołem pasowym i alternatorem [mm]: 30
- Stan: Nowy
Pokaż numery OEM -
Artykuł №: 4G1302Proszę ocenić produktNa stanie475,78 PLNw tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- Prąd ładowania alternatora [A]: 70
- Koła pasowe: z kołem pasowym
- Napięcie [V]:
12
- Ø koła pasowego [mm]: 50
- Liczba żeber: 6
- Liczba rowków: 6
- ID wykonania wtyczki: B1+(M8),L,DFM
- Wykonanie sieci pokładowej: dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną
- Kierunek obrotów: zgodnie z ruchem wskazówek zegara
- Rodzaj alternatora: nie zawiera pompy próżniowej
- Rodzaj mocowania: Podwójna dźwignia obrotowa
- Zacisk: B1+(M8),L,DFM
- Średnica otworu 1 [mm]: 8
- Liczba otworów do mocowania: 3
- Liczba otworów gwintowanych: 0
- Odstęp pomiędzy kołem pasowym i alternatorem [mm]: 48
- Rodzaj napędu: bezpośredni
- Jednostka ilości: Sztuka
- Stan: Nowy
Pokaż numery OEM -
Proszę ocenić produktNa stanie504,09 PLN(Cena za sztukę)
w tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- Prąd ładowania alternatora [A]: 120
- Koła pasowe: bez koła pasowego
- Napięcie [V]:
12
- Napięcie znamionowe [V]: 14
- Wykonanie sieci pokładowej: dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną
- Rodzaj alternatora: nie zawiera pompy próżniowej
- Rodzaj mocowania: Podwójna dźwignia obrotowa
- Zacisk: B+ (M8), L DFM
- Średnica otworu 1 [mm]: 9,2
- Liczba otworów do mocowania: 4
- Liczba otworów gwintowanych: 2
- Wymiar gwintu: M8
- Odstęp pomiędzy kołem pasowym i alternatorem [mm]: 49,5
- Stan: Nowy
Pokaż numery OEM -
Artykuł №: 4G0048Proszę ocenić produktNa stanie510,08 PLN(Cena za sztukę)
w tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- Prąd ładowania alternatora [A]: 120
- Koła pasowe: z kołem pasowym wielorowkowym
- Napięcie [V]:
12
- Napięcie znamionowe [V]: 14
- Rok prod. do: 04/2001
- Ø koła pasowego [mm]: 67,0
- Liczba rowków: 6
- Wykonanie sieci pokładowej: dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną
- Kierunek obrotów: по часовой стрелке
- Rodzaj alternatora: nie zawiera pompy próżniowej
- Złącze / klema: bez złącza dla czujnika prędkości obrotowej
- Rodzaj mocowania: Podwójna dźwignia obrotowa
- Zacisk: B+ (M8), L, DFM
- Średnica otworu 1 [mm]: 8
- Liczba otworów do mocowania: 4
- Liczba otworów gwintowanych: 2
- Wymiar gwintu: M8X1,25
- Odstęp pomiędzy kołem pasowym i alternatorem [mm]: 39
- Stan: Nowy
Pokaż numery OEM -
Artykuł №: 4G0930Proszę ocenić produktNa stanie510,08 PLNw tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- Prąd ładowania alternatora [A]: 65
- Koła pasowe: z kołem pasowym
- Napięcie [V]:
12
- Napięcie znamionowe [V]: 14
- Ø koła pasowego [mm]: 60
- Liczba rowków: 1
- Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: ze zintegrowanym regulatorem
- Wykonanie sieci pokładowej: dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną
- Kierunek obrotów: zgodnie z ruchem wskazówek zegara
- Rodzaj alternatora: nie zawiera pompy próżniowej
- Rodzaj mocowania: Pojedyncza dźwignia obrotowa
- Zacisk: M8 B+ M5 D+
- Średnica otworu 1 [mm]: 10
- Liczba otworów do mocowania: 2
- Liczba otworów gwintowanych: 1
- Wymiar gwintu: M8
- Odstęp pomiędzy kołem pasowym i alternatorem [mm]: 75
- Jednostka ilości: Sztuka
- Stan: Nowy
Pokaż numery OEM -
Artykuł №: 4G0231Proszę ocenić produktNa stanie519,98 PLNw tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- Prąd ładowania alternatora [A]: 90
- Koła pasowe: z kołem pasowym wolnobieżnym
- Napięcie [V]:
12
- Napięcie znamionowe [V]: 14
- Ø koła pasowego [mm]: 56
- Liczba rowków: 6
- Wykonanie sieci pokładowej: dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną
- Kierunek obrotów: zgodnie z ruchem wskazówek zegara
- Rodzaj alternatora: nie zawiera pompy próżniowej
- Rodzaj mocowania: Podwójna dźwignia obrotowa
- Zacisk: B+(M8)/L/DFM
- Średnica otworu 1 [mm]: 8
- Liczba otworów do mocowania: 4
- Liczba otworów gwintowanych: 2
- Odstęp pomiędzy kołem pasowym i alternatorem [mm]: 39,5
- Stan: Nowy
Pokaż numery OEM -
Artykuł №: 4G0428Proszę ocenić produktNa stanie527,88 PLN(Cena za sztukę)
w tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- Prąd ładowania alternatora [A]: 70
- Koła pasowe: Koło pasowe paska wieloklinowego
- Napięcie [V]:
12
- Napięcie znamionowe [V]: 14
- Ø koła pasowego [mm]: 56
- Liczba rowków: 6
- Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: ze zintegrowanym regulatorem
- Wykonanie sieci pokładowej: dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną
- Kierunek obrotów: zgodnie z ruchem wskazówek zegara
- Rodzaj alternatora: nie zawiera pompy próżniowej
- Złącze / klema: bez złącza dla czujnika prędkości obrotowej
- Rodzaj mocowania: Podwójna dźwignia obrotowa
- Zacisk: B1+(M8),L,DFM
- Średnica otworu 1 [mm]: 8
- Liczba otworów gwintowanych: 2
- Odstęp pomiędzy kołem pasowym i alternatorem [mm]: 40
- Stan: Nowy
Pokaż numery OEM -
Artykuł №: 4G0721Proszę ocenić produktNa stanie533,98 PLN(Cena za sztukę)
w tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- Rok prod. do: 05/2003
- Kod silnika: APA
- Typ skrzyni biegów: DDY
- Rodzaj skrzyni biegów: Skrzynia biegów manualna
- Prąd ładowania alternatora [A]: 70
- Koła pasowe: z kołem pasowym wolnobieżnym
- Napięcie [V]:
12
- Napięcie znamionowe [V]: 14
- Ø koła pasowego [mm]: 56
- Liczba rowków: 6
- Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: ze zintegrowanym regulatorem
- Wykonanie sieci pokładowej: dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną
- Kierunek obrotów: zgodnie z ruchem wskazówek zegara
- Rodzaj alternatora: nie zawiera pompy próżniowej
- Rodzaj mocowania: Podwójna dźwignia obrotowa
- Zacisk: B+ (M8), L-DFM
- Średnica otworu 1 [mm]: 8,5
- Liczba otworów do mocowania: 4
- Liczba otworów gwintowanych: 2
- Wymiar gwintu: M8
- Odstęp pomiędzy kołem pasowym i alternatorem [mm]: 39,6
- Stan: Nowy
Pokaż numery OEM -
Darmowa wysyłkaAlternator RIDEX PLUS 4G0048P 12V, 120A, B+ (M8), L, DFM, nie zawiera pompy próżniowej, Ø 67,0 [mm]Artykuł №: 4G0048PProszę ocenić produktNa stanie562,38 PLNw tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- Prąd ładowania alternatora [A]: 120
- Koła pasowe: z kołem pasowym wielorowkowym
- Napięcie [V]:
12
- Napięcie znamionowe [V]: 14
- Rok prod. do: 04/2001
- Ø koła pasowego [mm]: 67,0
- Liczba rowków: 6
- Wykonanie sieci pokładowej: dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną
- Kierunek obrotów: по часовой стрелке
- Rodzaj alternatora: nie zawiera pompy próżniowej
- Złącze / klema: bez złącza dla czujnika prędkości obrotowej
- Rodzaj mocowania: Podwójna dźwignia obrotowa
- Zacisk: B+ (M8), L, DFM
- Średnica otworu 1 [mm]: 8
- Liczba otworów do mocowania: 4
- Liczba otworów gwintowanych: 2
- Wymiar gwintu: M8X1,25
- Odstęp pomiędzy kołem pasowym i alternatorem [mm]: 39
- Stan: Nowy
Pokaż numery OEM -
Artykuł №: 4G099610/10 Na podstawie ponad 1 ocen klientówNa stanie589,88 PLNw tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- Prąd ładowania alternatora [A]: 120
- Koła pasowe: z kołem pasowym
- Napięcie [V]:
12
- Napięcie znamionowe [V]: 14
- Ø koła pasowego [mm]: 68
- Liczba rowków: 6
- ID wykonania wtyczki: L,DFM,W
- Wykonanie sieci pokładowej: dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną
- Kierunek obrotów: zgodnie z ruchem wskazówek zegara
- Rodzaj alternatora: nie zawiera pompy próżniowej
- Rodzaj mocowania: Podwójna dźwignia obrotowa
- Zacisk: B+ (M8)
- Średnica otworu 1 [mm]: 8
- Liczba otworów do mocowania: 4
- Liczba otworów gwintowanych: 2
- Wymiar gwintu: M8
- Odstęp pomiędzy kołem pasowym i alternatorem [mm]: 39
- Stan: Nowy
Pokaż numery OEM -
Artykuł №: 4G0006Proszę ocenić produktNa stanie668,38 PLNw tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- Prąd ładowania alternatora [A]: 120
- Koła pasowe: z kołem pasowym wolnobieżnym
- Napięcie [V]:
12
- Napięcie znamionowe [V]: 14
- Ø koła pasowego [mm]: 56
- Liczba rowków: 6
- Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: ze zintegrowanym regulatorem
- Wykonanie sieci pokładowej: dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną
- Kierunek obrotów: zgodnie z ruchem wskazówek zegara
- Rodzaj alternatora: nie zawiera pompy próżniowej
- Rodzaj mocowania: Podwójna dźwignia obrotowa
- Zacisk: L-DFM, M8 B+
- Średnica otworu 1 [mm]: 8,5
- Liczba otworów do mocowania: 4
- Liczba otworów gwintowanych: 2
- Odstęp pomiędzy kołem pasowym i alternatorem [mm]: 39,5
- Stan: Nowy
Pokaż numery OEM -
Darmowa wysyłkaAlternator RIDEX PLUS 4G0006P 12V, 120A, L-DFM, M8 B+, nie zawiera pompy próżniowej, Ø 56 [mm], ze zintegrowanym regulatoremArtykuł №: 4G0006PProszę ocenić produktNa stanie788,03 PLNw tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- Prąd ładowania alternatora [A]: 120
- Koła pasowe: z kołem pasowym wolnobieżnym
- Napięcie [V]:
12
- Napięcie znamionowe [V]: 14
- Ø koła pasowego [mm]: 56
- Liczba rowków: 6
- Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: ze zintegrowanym regulatorem
- Wykonanie sieci pokładowej: dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną
- Kierunek obrotów: zgodnie z ruchem wskazówek zegara
- Rodzaj alternatora: nie zawiera pompy próżniowej
- Rodzaj mocowania: Podwójna dźwignia obrotowa
- Zacisk: L-DFM, M8 B+
- Średnica otworu 1 [mm]: 8,5
- Liczba otworów do mocowania: 4
- Liczba otworów gwintowanych: 2
- Odstęp pomiędzy kołem pasowym i alternatorem [mm]: 39,5
- Stan: Nowy
Pokaż numery OEM -
Artykuł №: 305.513.090.340Proszę ocenić produktNa stanie365,38 PLNw tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- Prąd ładowania alternatora [A]: 90
- Napięcie [V]:
12
- Ø koła pasowego [mm]: 50,0
- Liczba rowków: 6
- Zacisk: B+ (M8)
- Jakość: +Line Selected Reman
- Liczba otworów do mocowania: 4
- Kąt mocowania [stopień]: -90
- Stan: Nowy
Pokaż numery OEM -
Artykuł №: 4G0307RProszę ocenić produktW tym Dlaczego opłata związana z kaucją jest istotna? 156,77 PLN Zastaw (w tym 23% VAT)Na stanie370,08 PLNw tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- Ograniczenia producenta: BOSCH-VALEO
- Typ pojazdu: LT 28, LT 35, LT 46
- Prąd ładowania alternatora [A]: 90
- Koła pasowe: z kołem pasowym wielorowkowym
- Napięcie [V]:
14
- Napięcie znamionowe [V]: 14
- Ø koła pasowego [mm]: 68
- Liczba rowków: 6
- Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: ze zintegrowanym regulatorem
- Wykonanie sieci pokładowej: dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną
- Kierunek obrotów: zgodnie z ruchem wskazówek zegara
- Rodzaj alternatora: nie zawiera pompy próżniowej
- Rodzaj mocowania: Podwójna dźwignia obrotowa
- Zacisk: B1+(M8),L,DFM,W(2,8)
- Średnica otworu 1 [mm]: 8,5
- Liczba otworów: 2
- Liczba otworów do mocowania: 4
- Liczba otworów gwintowanych: 2
- Wymiar gwintu: M8
- Odstęp pomiędzy kołem pasowym i alternatorem [mm]: 39,6
- Stan: Zregenerowana
Pokaż numery OEM -
Artykuł №: SKGN-03200078.0/10 Na podstawie ponad 1 ocen klientówNa stanie386,38 PLNw tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- Prąd ładowania alternatora [A]: 90
- Koła pasowe: Koło pasowe paska wieloklinowego
- Napięcie [V]:
12
- Ograniczenia producenta: BOSCH-VALEO
- Napięcie znamionowe [V]: 14
- Ø koła pasowego [mm]: 56
- Liczba rowków: 6
- Wykonanie sieci pokładowej: dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną
- Kierunek obrotów: zgodnie z ruchem wskazówek zegara
- Rodzaj alternatora: nie zawiera pompy próżniowej
- Złącze / klema: B+/L/DFM
- Rodzaj mocowania: Podwójna dźwignia obrotowa
- Zacisk: B1+(M8),DFM,L
- Średnica otworu 1 [mm]: 8,5
- Liczba otworów do mocowania: 4
- Liczba otworów gwintowanych: 2
- Odstęp pomiędzy kołem pasowym i alternatorem [mm]: 39,6
- Stan: Nowy
Pokaż numery OEM -
Artykuł №: 305.517.090.340Proszę ocenić produktNa stanie391,78 PLNw tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- Prąd ładowania alternatora [A]: 90
- Napięcie [V]:
12
- Ø koła pasowego [mm]: 56,0
- Liczba rowków: 6
- Zacisk: B+ (M8)
- Jakość: +Line Selected Reman
- Liczba otworów do mocowania: 4
- Kąt mocowania [stopień]: -90
- Stan: Nowy
Pokaż numery OEM -
Darmowa wysyłkaAlternator RIDEX REMAN 4G0378R 12V, 90A, B+ (M8), nie zawiera pompy próżniowej, Ø 68,0 [mm]Artykuł №: 4G0378RProszę ocenić produktW tym Dlaczego opłata związana z kaucją jest istotna? 156,77 PLN Zastaw (w tym 23% VAT)Na stanie409,38 PLNw tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- zastosowanie dla poj. z alternatorem o prądzie ładowania [A]: 70
- Ograniczenia producenta: BOSCH-VALEO
- Prąd ładowania alternatora [A]: 90
- Koła pasowe: z kołem pasowym
- Napięcie [V]:
12
- Napięcie znamionowe [V]: 14
- Ø koła pasowego [mm]: 68,0
- Liczba rowków: 6
- Wykonanie sieci pokładowej: dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną
- Rodzaj alternatora: nie zawiera pompy próżniowej
- Rodzaj mocowania: Podwójna dźwignia obrotowa
- Zacisk: B+ (M8)
- Średnica otworu 1 [mm]: 8
- Liczba otworów do mocowania: 4
- Liczba otworów gwintowanych: 2
- Odstęp pomiędzy kołem pasowym i alternatorem [mm]: 39,6
- Kąt mocowania [stopień]: -90
- Stan: Zregenerowana
Pokaż numery OEM
Prądnica do Volkswagen LT 28-46 II Burtowy Ciężarówka / Podwozie (2DC, 2DF, 2DG, 2DL, 2DM) 2.5 TDI - najlepsze produkty wybierane przez klientów
- AS-PL A0040PR
- SG12B015 VALEO 437317
- CA1378IR HELLA 8EL 011 710-311
- AS-PL A0042PR
- 4123 BOSCH 0 986 041 230
- BOSCH F 00M 133 246
- AS-PL A0036PR
- CA1446IR HELLA 8EL 011 710-381
- VALEO 200009
- SG12B015 VALEO 439312
- AS-PL A0480PR
- AS-PL A3421PR
- CA1394IR HELLA 8EL 011 710-321
- 4189 BOSCH 0 986 041 890
- AS-PL A3197PR
Klienci nabyli także
Elektryka Części zapasowe

- Akumulator VW LT 46 Burtowy Ciężarówka 2.5 TDI
- Rozrusznik VW LT 46 Burtowy Ciężarówka 2.5 TDI
- Regulator napięcia VW LT 46 Burtowy Ciężarówka 2.5 TDI
- Sygnal dzwiekowy / fanfara VW LT 46 Burtowy Ciężarówka 2.5 TDI
- Zestaw przewodów VW LT 46 Burtowy Ciężarówka 2.5 TDI
- Bezpiecznik VW LT 46 Burtowy Ciężarówka 2.5 TDI
- Szczotka węglowa, rozrusznik VW LT 46 Burtowy Ciężarówka 2.5 TDI
- Włącznik elektromagnetyczny VW LT 46 Burtowy Ciężarówka 2.5 TDI
- Skrzynka / wspornik bezpieczników VW LT 46 Burtowy Ciężarówka 2.5 TDI
- Części rozrusznika VW LT 46 Burtowy Ciężarówka 2.5 TDI
Bestsellery

Alternator