Powróć do katalogu

Czujnik ciśnienia oleju VW Golf VIII Hatchback (CD1) 2.0 GTI 265 KM benzyna
Informacje: VW Golf VIII Hatchback (CD1) 2.0 GTI
- Lata produkcji (od - do): 06.2024-...
- Moc [kW]: 195
- Moc [KM]: 265
- Pojemność skokowa (cc): 1984
- Typ silnika: Silnik benzynowy
- Typ nadwozia: liftback
- Kod silnika: DNPD
- Oznaczenie modelu: ...
- Doprowadzenie paliwa: Wtrysk bezpośredni
- Sterowanie silnika: Łańcuch rozrządu
- Chłodzenie silnika: chłodzony cieczą
- Układ cylindrów silnika: rzędowy
- Metoda zasysania powietrza przez silnik: Turbosprężarka
- Rodzaj układu rozrządu: DOHC
- Rok modelowy od: ...
- Rok modelowy do: ...
-
Artykuł №: SW90017Proszę ocenić produktNa stanie24,58 PLNw tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- Ciśnienie [bar]: 8,5
- Kolor obudowy: ciemnobrązowy
- Wymiar gwintu: M10x1.0
- Średnica [mm]:
24
- Rozmiar klucza: 24
- Liczba zestyków: 1
- TECDOC-Nr silnika: DNPD
- Stan: Nowy
Pokaż numery OEM -
Artykuł №: 108 89010/10 Na podstawie ponad 1 ocen klientówNa stanie25,48 PLNw tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- Kształt obudowy wtyczki: Wersja D
- Tryb pracy: hydrauliczny
- Oznaczenie koloru: brązowy
- Wymiar gwintu: M 10
- Skok gwintu [mm]: 1
- Liczba zestyków: 1
- Zakres kontroli [bar]: 0,55 - 0,85
- Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: z pierścieniem uszczelniającym
- Stan: Nowy
Pokaż numery OEM -
Artykuł №: SW90061Proszę ocenić produktNa stanie27,48 PLNw tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- Ciśnienie [bar]: 2,6
- Kolor obudowy: czarny
- Wymiar gwintu: M10x1.5, M10x1
- Rozmiar klucza: 24
- Liczba zestyków: 1
- Kolor:
Niebieski
- Ciśnienie załączania [bar]: 2,15, 2,95
- TECDOC-Nr silnika: DNPD
- Liczba czopów: 1
- Stan: Nowy
Pokaż numery OEM -
Artykuł №: 7.0132Proszę ocenić produktNa stanie36,78 PLNw tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- TECDOC-Nr silnika: DNPD
- Kolor: brązowy
- Ciśnienie [bar] do: 0,85
- Ciśnienie [bar] od: 0,55
- Ciśnienie [bar]: 0,7
- Wymiar gwintu: M10x1
- Rozmiar klucza: 24
- informacja uzupełniająca: Made in Italy - OE Equivalent
- Stan: Nowy
Pokaż numery OEM -
Artykuł №: 1.800.132Proszę ocenić produktNa stanie38,68 PLNw tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- TECDOC-Nr silnika: DNPD
- Kolor: brązowy
- Ciśnienie [bar] do: 0,85
- Ciśnienie [bar] od: 0,55
- Ciśnienie [bar]: 0,7
- Wymiar gwintu: M10x1
- Rozmiar klucza: 24
- informacja uzupełniająca: Made in Italy - OE Equivalent
- Stan: Nowy
Pokaż numery OEM -
Artykuł №: SW90062Proszę ocenić produktNa stanie38,78 PLNw tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- Ciśnienie [bar]: 0,24
- Kolor obudowy: Niebieski
- Wymiar gwintu: M10
- Średnica [mm]:
12
- Rozmiar klucza: 24
- Liczba zestyków: 1
- TECDOC-Nr silnika: DNPD
- Stan: Nowy
Pokaż numery OEM -
Artykuł №: SW90058Proszę ocenić produktNa stanie40,18 PLNw tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- Ciśnienie [bar]: 0,5
- Kolor obudowy: czarny
- Wymiar gwintu: M10, M10x1
- Rozmiar klucza: 24
- Liczba zestyków: 1
- Kolor:
zielony
- Ciśnienie załączania [bar]: 0,3, 0,6
- TECDOC-Nr silnika: DNPD
- Liczba czopów: 2
- Stan: Nowy
Pokaż numery OEM -
Artykuł №: 7.0192Proszę ocenić produktNa stanie43,18 PLNw tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- TECDOC-Nr silnika: DNPD
- Kolor: Niebieski
- Ciśnienie [bar] do: 2,95
- Ciśnienie [bar] od: 2,15
- Ciśnienie [bar]: 2,5
- Wymiar gwintu: M10x1
- Rozmiar klucza: 24
- Odpowiada części oryginalnej w kolorze: fioletowy
- Kolor:
Niebieski
- informacja uzupełniająca: Made in Italy - OE Equivalent
- Liczba czopów: 2, 1
- Stan: Nowy
Pokaż numery OEM -
Artykuł №: 1.800.192Proszę ocenić produktNa stanie45,18 PLNw tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- TECDOC-Nr silnika: DNPD
- Kolor: Niebieski
- Ciśnienie [bar] do: 2,95
- Ciśnienie [bar] od: 2,15
- Ciśnienie [bar]: 2,5
- Wymiar gwintu: M10x1
- Rozmiar klucza: 24
- Odpowiada części oryginalnej w kolorze: fioletowy
- Kolor:
Niebieski
- informacja uzupełniająca: Made in Italy - OE Equivalent
- Liczba czopów: 1, 2
- Stan: Nowy
Pokaż numery OEM -
Artykuł №: 6ZL 009 600-281Proszę ocenić produktNa stanie59,38 PLNw tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- Wymiar gwintu: M10x1
- Ciśnienie [bar] od: 0,3
- Ciśnienie [bar] do: 0,6
- Liczba zestyków: 1
- Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: z pierścieniem uszczelniającym
- Kolor obudowy: zielony
- TECDOC-Nr silnika: DNPD
- Montaż/demontaż koniecznie do wykonania przez fachowców!:
- Stan: Nowy
Pokaż numery OEM -
Artykuł №: 6ZL 009 600-241Proszę ocenić produktNa stanie65,18 PLNw tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- Ciśnienie [bar]: 2,5
- Funkcja przełączania: Zestyk rozwierny
- Wymiar gwintu: M10x1
- Rozmiar klucza: 24
- Liczba zestyków: 1
- TECDOC-Nr silnika: DNPD
- Montaż/demontaż koniecznie do wykonania przez fachowców!:
- Stan: Nowy
Pokaż numery OEM -
Włącznik ciśnieniowy oleju KW 500 132 M10x1, 0,7 bar, 0,55 - 0,85 bar, Made in Italy - OE EquivalentArtykuł №: 500 132Proszę ocenić produktNiedostępnyPoinformować o pojawienie się39,98 PLNw tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- TECDOC-Nr silnika: DNPD
- Kolor: brązowy
- Ciśnienie [bar] do: 0,85
- Ciśnienie [bar] od: 0,55
- Ciśnienie [bar]: 0,7
- Wymiar gwintu: M10x1
- Rozmiar klucza: 24
- informacja uzupełniająca: Made in Italy - OE Equivalent
- Stan: Nowy
Pokaż numery OEM -
Proszę ocenić produktNiedostępnyPoinformować o pojawienie się40,98 PLNw tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- Wymiar gwintu: M 10
- Skok gwintu [mm]: 1
- Liczba zestyków: 1
- Tryb pracy: hydrauliczny
- Punkt włączania od [bar]: 0,3
- Punkt włączania do [bar]: 0,6
- Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: z pierścieniem uszczelniającym
- Kształt obudowy wtyczki: owalny
- Kolor obudowy: ciemnozielony
- Stan: Nowy
Pokaż numery OEM -
Proszę ocenić produktNiedostępnyPoinformować o pojawienie się47,58 PLNw tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- Oznaczenie koloru: Niebieski
- Wymiar gwintu: M 10
- Skok gwintu [mm]: 1
- Liczba zestyków: 1
- Punkt włączania od [bar]: 2,15
- Punkt włączania do [bar]: 2,95
- Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: z pierścieniem uszczelniającym
- Kształt obudowy wtyczki: Wersja D
- Stan: Nowy
Pokaż numery OEM -
Włącznik ciśnieniowy oleju KW 500 192 M10x1, 2,5 bar, 2,15 - 2,95 bar, Made in Italy - OE EquivalentArtykuł №: 500 192Proszę ocenić produktNiedostępnyPoinformować o pojawienie się65,98 PLNw tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- TECDOC-Nr silnika: DNPD
- Kolor: Niebieski
- Ciśnienie [bar] do: 2,95
- Ciśnienie [bar] od: 2,15
- Ciśnienie [bar]: 2,5
- Wymiar gwintu: M10x1
- Rozmiar klucza: 24
- Odpowiada części oryginalnej w kolorze: fioletowy
- Kolor:
fioletowy
- informacja uzupełniająca: Made in Italy - OE Equivalent
- Liczba czopów: 2, 1
- Stan: Nowy
Pokaż numery OEM
Klienci nabyli także
Silnik Części zapasowe

- Turbina VW Golf VIII Hatchback (CD1) 2.0 GTI
- Pompa wody + zestaw paska rozrządu VW Golf VIII Hatchback (CD1) 2.0 GTI
- Uszczelka pod głowicą VW Golf VIII Hatchback (CD1) 2.0 GTI
- Poduszka silnika VW Golf VIII Hatchback (CD1) 2.0 GTI
- Pompa wodna VW Golf VIII Hatchback (CD1) 2.0 GTI
- Pasek klinowy wielorowkowy VW Golf VIII Hatchback (CD1) 2.0 GTI
- Głowica VW Golf VIII Hatchback (CD1) 2.0 GTI
- Pokrywa zaworów VW Golf VIII Hatchback (CD1) 2.0 GTI
- Kompletny zestaw uszczelek, silnik VW Golf VIII Hatchback (CD1) 2.0 GTI
- Tlok VW Golf VIII Hatchback (CD1) 2.0 GTI
- Uszczelka pokrywy zaworów VW Golf VIII Hatchback (CD1) 2.0 GTI
- Pierścienie tłokowe VW Golf VIII Hatchback (CD1) 2.0 GTI
- Zestaw uszczelek głowica cylindrów VW Golf VIII Hatchback (CD1) 2.0 GTI
- Koło rozrządu VW Golf VIII Hatchback (CD1) 2.0 GTI
- Koło zmiennych faz rozrządu (KZFR) VW Golf VIII Hatchback (CD1) 2.0 GTI
- Kolektor ssący VW Golf VIII Hatchback (CD1) 2.0 GTI
- Miska olejowa VW Golf VIII Hatchback (CD1) 2.0 GTI
- Zawór zmiennych faz rozrządu VW Golf VIII Hatchback (CD1) 2.0 GTI
- Koło pasowe VW Golf VIII Hatchback (CD1) 2.0 GTI
- Odpowietrzenie VW Golf VIII Hatchback (CD1) 2.0 GTI
- Pompa oleju VW Golf VIII Hatchback (CD1) 2.0 GTI
- Szklanki zaworowe VW Golf VIII Hatchback (CD1) 2.0 GTI
- Uszczelka kolektora ssącego VW Golf VIII Hatchback (CD1) 2.0 GTI
- Uszczelniacz wału korbowego VW Golf VIII Hatchback (CD1) 2.0 GTI
- Wałek rozrządu VW Golf VIII Hatchback (CD1) 2.0 GTI
- Śruby głowicy VW Golf VIII Hatchback (CD1) 2.0 GTI
- Zawór podciśnienia VW Golf VIII Hatchback (CD1) 2.0 GTI
- Panewki korbowodowe VW Golf VIII Hatchback (CD1) 2.0 GTI
- Uszczelka turbiny VW Golf VIII Hatchback (CD1) 2.0 GTI
- Zestaw montażowy, urządzenie ładujące turbo VW Golf VIII Hatchback (CD1) 2.0 GTI
- Tuleja łożyska wału korbowego VW Golf VIII Hatchback (CD1) 2.0 GTI
- Korek spustowy oleju VW Golf VIII Hatchback (CD1) 2.0 GTI
- Bagnet oleju VW Golf VIII Hatchback (CD1) 2.0 GTI
- Uszczelka miski olejowej VW Golf VIII Hatchback (CD1) 2.0 GTI
- Wał korbowy VW Golf VIII Hatchback (CD1) 2.0 GTI
- Osprzet elektryczny silnika VW Golf VIII Hatchback (CD1) 2.0 GTI
- Zawór sterowania powietrzem dolotowym VW Golf VIII Hatchback (CD1) 2.0 GTI
- Napinacz łańcucha rozrządu VW Golf VIII Hatchback (CD1) 2.0 GTI
- Uszczelnienie trzonka zaworu VW Golf VIII Hatchback (CD1) 2.0 GTI
- Zawór wydechowy VW Golf VIII Hatchback (CD1) 2.0 GTI
- Szyna prowadzaca / napinajaca VW Golf VIII Hatchback (CD1) 2.0 GTI
- Zestaw tulei cylindrowej VW Golf VIII Hatchback (CD1) 2.0 GTI
- Korek wlewu oleju / uszczelnienie VW Golf VIII Hatchback (CD1) 2.0 GTI
- Zawór ssący VW Golf VIII Hatchback (CD1) 2.0 GTI
- Linka / ciegna gazu VW Golf VIII Hatchback (CD1) 2.0 GTI
- Szyna prowadzaca VW Golf VIII Hatchback (CD1) 2.0 GTI
- Korbowód VW Golf VIII Hatchback (CD1) 2.0 GTI
- Uszczelka korka spustowego oleju VW Golf VIII Hatchback (CD1) 2.0 GTI
- Uszczelnienie promieniowe wału / zestaw VW Golf VIII Hatchback (CD1) 2.0 GTI
- Prowadnica zaworu / uszczelka / regulacja VW Golf VIII Hatchback (CD1) 2.0 GTI
- Zawór bocznikowy przesuwny, turbosprężarka VW Golf VIII Hatchback (CD1) 2.0 GTI
- Czujnik, temperatura oleju VW Golf VIII Hatchback (CD1) 2.0 GTI
- Łożysko wału rozrządu VW Golf VIII Hatchback (CD1) 2.0 GTI
- Koło zębate, wał korbowy VW Golf VIII Hatchback (CD1) 2.0 GTI
- Skrzynia korbowa VW Golf VIII Hatchback (CD1) 2.0 GTI
- Walek posredni / walek wyrównawczy VW Golf VIII Hatchback (CD1) 2.0 GTI
Czujnik ciśnienia oleju