Powróć do katalogu

Czujnik ciśnienia oleju VW Golf 7 2.0 GTI 210 KM benzyna
Informacje: VW Golf VII Hatchback (5G1, BQ1, BE1, BE2) 2.0 GTI
- Lata produkcji (od - do): 11.2013-07.2017
- Moc [kW]: 155
- Moc [KM]: 210
- Pojemność skokowa (cc): 1984
- Typ silnika: Silnik benzynowy
- Typ nadwozia: liftback
- Kod silnika: CNTA
- Oznaczenie modelu: 5G1, BE1
- Doprowadzenie paliwa: Wtrysk bezpośredni
- Sterowanie silnika: Łańcuch rozrządu
- Chłodzenie silnika: chłodzony cieczą
- Układ cylindrów silnika: rzędowy
- Metoda zasysania powietrza przez silnik: Turbosprężarka
- Rodzaj układu rozrządu: DOHC
- Rok modelowy od: ...
- Rok modelowy do: ...
-
Artykuł №: 805O0013Proszę ocenić produktNa stanie22,38 PLN(Cena za sztukę)
w tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- Wymiar gwintu: M 10x1,0
- Rozmiar klucza: 22 mm
- Liczba połączeń: 1
- Kolor obudowy: brązowy
- Kształt obudowy wtyczki: Wersja D
- Stan: Nowy
Pokaż numery OEM -
Artykuł №: 99191790401Proszę ocenić produktNa stanie15,98 PLNw tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- Ciśnienie [bar]: 2,50
- Stan: Nowy
Pokaż numery OEM -
Włącznik ciśnieniowy oleju STARQ SQ428-01102 M10x1, 0,555 - 0,85 bar, Zestyk zwiernyArtykuł №: SQ428-01102Proszę ocenić produktNa stanie19,08 PLNw tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- Moment dokręcenia od [Nm]: 20
- Napięcie [V]:
12
- Funkcja przełączania: Zestyk zwierny
- Natężenie prądu [A]: 0,150
- Tolerancja [%]: 15
- Wymiar gwintu: M10x1
- Rozmiar klucza: 24
- Ciśnienie [bar] od: 0,555
- Ciśnienie [bar] do: 0,85
- Liczba zestyków: 1
- Odpowiada części oryginalnej w kolorze: brązowy
- Montaż/demontaż koniecznie do wykonania przez fachowców!:
- Stan: Nowy
Pokaż numery OEM -
Artykuł №: AS2158Proszę ocenić produktNa stanie21,58 PLNw tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- Ciężar [kg]: 0,035
- Stan: Nowy
Pokaż numery OEM -
Włącznik ciśnieniowy oleju STARK SKOPS-2130012 M 10x1,0Artykuł №: SKOPS-2130012Proszę ocenić produktNa stanie22,38 PLN(Cena za sztukę)
w tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- Wymiar gwintu: M 10x1,0
- Rozmiar klucza: 22 mm
- Liczba połączeń: 1
- Kolor obudowy: brązowy
- Kształt obudowy wtyczki: Wersja D
- Stan: Nowy
Pokaż numery OEM -
Artykuł №: 99190071501Proszę ocenić produktNa stanie22,58 PLNw tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- Ilość: 1
- wymagana liczba: 1
- Punkt włączania od [bar]: 0,55
- Punkt włączania do [bar]: 0,85
- Ciężar [kg]: 0,031
- wymagana liczba: 1
- Gwint zewn. [mm]: M10 x 1
- Liczba połączeń: 1
- Rozmiar klucza: 22
- Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: z pierścieniem uszczelniającym
- Oznaczenie koloru: brązowy
- Stan: Nowy
Pokaż numery OEM -
Artykuł №: EOP-55028.0/10 Na podstawie ponad 1 ocen klientówNa stanie22,58 PLNw tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- TECDOC-Nr silnika: CNTA, CXCA
- Liczba połączeń: 1
- Ciśnienie [bar]: 1
- Rozmiar klucza: 24
- Liczba zestyków: 1
- Stan: Nowy
Pokaż numery OEM -
Artykuł №: 330832Proszę ocenić produktNa stanie22,88 PLNw tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- Ciśnienie [bar]: 2,5
- Wymiar gwintu: M10 x 1
- Liczba zestyków: 1
- Techniczny numer informacyjny: circuit N.O.
- Stan: Nowy
Pokaż numery OEM -
Włącznik ciśnieniowy oleju OSSCA 06238 M10×1, 0,55 - 0,85 barArtykuł №: 06238Proszę ocenić produktNa stanie22,98 PLNw tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- Wymiar gwintu: M10×1
- Ciśnienie [bar] od: 0,55
- Ciśnienie [bar] do: 0,85
- Stan: Nowy
Pokaż numery OEM -
Artykuł №: 1193500800Proszę ocenić produktNa stanie24,28 PLN(Cena za sztukę)
w tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- Ciśnienie załączania od [bar]: 0,55
- ciśnienie załączania do [bar]: 0,85
- Oznaczenie koloru: brązowy
- Liczba połączeń: 1
- Gwint zewn. [mm]: M10x1
- Kod silnika: CNTA
- Stan: Nowy
Pokaż numery OEM -
Artykuł №: 99191779801Proszę ocenić produktNa stanie24,28 PLNw tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- Ilość: 1
- wymagana liczba: 1
- Punkt włączania od [bar]: 0,55
- Punkt włączania do [bar]: 0,85
- Ciężar [kg]: 0,031
- wymagana liczba: 1
- Gwint zewn. [mm]: M10 x 1
- Liczba połączeń: 1
- Rozmiar klucza: 22
- Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: z pierścieniem uszczelniającym
- Oznaczenie koloru: brązowy
- Stan: Nowy
Pokaż numery OEM -
Włącznik ciśnieniowy oleju OSSCA 07827 M10×1, 0,70 barArtykuł №: 07827Proszę ocenić produktNa stanie24,48 PLNw tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- Wymiar gwintu: M10×1
- Ciśnienie [bar]: 0,70
- Stan: Nowy
Pokaż numery OEM -
Artykuł №: ECC-AU-004Proszę ocenić produktNa stanie24,58 PLNw tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- Kolor wtyczki: brązowy
- Liczba zestyków: 1
- Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: z pierścieniem uszczelniającym
- Numer seryjny: ECC-AU-004
- Stan: Nowy
Pokaż numery OEM -
Włącznik ciśnieniowy oleju OSSCA 18237 M10×1, 2,55 barArtykuł №: 18237Proszę ocenić produktNa stanie24,68 PLNw tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- Wymiar gwintu: M10×1
- Rozmiar klucza: 24
- Ciśnienie [bar]: 2,55
- Stan: Nowy
Pokaż numery OEM -
Artykuł №: 330325Proszę ocenić produktNa stanie25,58 PLNw tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- Ciśnienie [bar]: 0,7
- Wymiar gwintu: M10 x 1
- Liczba zestyków: 1
- Techniczny numer informacyjny: circuit N.O.
- Stan: Nowy
Pokaż numery OEM -
Artykuł №: 108 89010/10 Na podstawie ponad 1 ocen klientówNa stanie25,58 PLNw tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- Kształt obudowy wtyczki: Wersja D
- Tryb pracy: hydrauliczny
- Oznaczenie koloru: brązowy
- Wymiar gwintu: M 10
- Skok gwintu [mm]: 1
- Liczba zestyków: 1
- Zakres kontroli [bar]: 0,55 - 0,85
- Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: z pierścieniem uszczelniającym
- Stan: Nowy
Pokaż numery OEM -
Artykuł №: SW90017Proszę ocenić produktNa stanie26,38 PLNw tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- Ciśnienie [bar]: 8,5
- Kolor obudowy: ciemnobrązowy
- Wymiar gwintu: M10x1.0
- Średnica [mm]:
24
- Rozmiar klucza: 24
- Liczba zestyków: 1
- Stan: Nowy
Pokaż numery OEM -
Artykuł №: SW90061Proszę ocenić produktNa stanie27,58 PLNw tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- Ciśnienie [bar]: 2,6
- Kolor obudowy: czarny
- Wymiar gwintu: M10x1.5, M10x1
- Rozmiar klucza: 24
- Liczba zestyków: 1
- Kolor:
Niebieski
- Ciśnienie załączania [bar]: 2,15, 2,95
- Liczba czopów: 1
- Stan: Nowy
Pokaż numery OEM -
Proszę ocenić produktNa stanie27,78 PLN(Cena za sztukę)
w tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- Punkt włączania od [bar]: 0,55
- Punkt włączania do [bar]: 0,85
- Rozmiar klucza: 22
- Liczba połączeń: 1
- Oznaczenie koloru: brązowy
- Ciężar [kg]: 0,031
- Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: z pierścieniem uszczelniającym
- dla numeru OE: 038 919 081 K
- Wymiar gwintu zewnętrznego: M10 x 1
- Stan: Nowy
Pokaż numery OEM -
Artykuł №: ECC-AU-009Proszę ocenić produktNa stanie28,18 PLNw tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- Wymiar gwintu: M10x1,0
- Liczba zestyków: 1
- Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: z pierścieniem uszczelniającym
- Kolor wtyczki: Niebieski
- Numer seryjny: ECC-AU-009
- Stan: Nowy
Pokaż numery OEM
Zawór ciśnienia oleju do Volkswagen Golf VII Hatchback (5G1, BQ1, BE1, BE2) 2.0 GTI - najlepsze produkty wybierane przez klientów
Klienci nabyli także
Silnik Części zapasowe

- Turbina VW Golf 7 2.0 GTI
- Pompa wody + zestaw paska rozrządu VW Golf 7 2.0 GTI
- Uszczelka pod głowicą VW Golf 7 2.0 GTI
- Poduszka silnika VW Golf 7 2.0 GTI
- Pompa wodna VW Golf 7 2.0 GTI
- Pasek klinowy wielorowkowy VW Golf 7 2.0 GTI
- Głowica VW Golf 7 2.0 GTI
- Pokrywa zaworów VW Golf 7 2.0 GTI
- Kompletny zestaw uszczelek, silnik VW Golf 7 2.0 GTI
- Tlok VW Golf 7 2.0 GTI
- Uszczelka pokrywy zaworów VW Golf 7 2.0 GTI
- Zestaw uszczelek głowica cylindrów VW Golf 7 2.0 GTI
- Koło rozrządu VW Golf 7 2.0 GTI
- Koło zmiennych faz rozrządu (KZFR) VW Golf 7 2.0 GTI
- Pierścienie tłokowe VW Golf 7 2.0 GTI
- Kolektor ssący VW Golf 7 2.0 GTI
- Miska olejowa VW Golf 7 2.0 GTI
- Zawór zmiennych faz rozrządu VW Golf 7 2.0 GTI
- Odpowietrzenie VW Golf 7 2.0 GTI
- Koło pasowe VW Golf 7 2.0 GTI
- Pompa oleju VW Golf 7 2.0 GTI
- Szklanki zaworowe VW Golf 7 2.0 GTI
- Wałek rozrządu VW Golf 7 2.0 GTI
- Uszczelka kolektora ssącego VW Golf 7 2.0 GTI
- Uszczelniacz wału korbowego VW Golf 7 2.0 GTI
- Śruby głowicy VW Golf 7 2.0 GTI
- Panewki korbowodowe VW Golf 7 2.0 GTI
- Zawór podciśnienia VW Golf 7 2.0 GTI
- Uszczelka turbiny VW Golf 7 2.0 GTI
- Zestaw montażowy, urządzenie ładujące turbo VW Golf 7 2.0 GTI
- Tuleja łożyska wału korbowego VW Golf 7 2.0 GTI
- Korek spustowy oleju VW Golf 7 2.0 GTI
- Uszczelka miski olejowej VW Golf 7 2.0 GTI
- Wał korbowy VW Golf 7 2.0 GTI
- Bagnet oleju VW Golf 7 2.0 GTI
- Zawór sterowania powietrzem dolotowym VW Golf 7 2.0 GTI
- Napinacz łańcucha rozrządu VW Golf 7 2.0 GTI
- Osprzet elektryczny silnika VW Golf 7 2.0 GTI
- Uszczelnienie trzonka zaworu VW Golf 7 2.0 GTI
- Zawór wydechowy VW Golf 7 2.0 GTI
- Szyna prowadzaca / napinajaca VW Golf 7 2.0 GTI
- Zawór ssący VW Golf 7 2.0 GTI
- Korek wlewu oleju / uszczelnienie VW Golf 7 2.0 GTI
- Szyna prowadzaca VW Golf 7 2.0 GTI
- Korbowód VW Golf 7 2.0 GTI
- Uszczelka korka spustowego oleju VW Golf 7 2.0 GTI
- Zawór bocznikowy przesuwny, turbosprężarka VW Golf 7 2.0 GTI
- Prowadnica zaworu / uszczelka / regulacja VW Golf 7 2.0 GTI
- Czujnik, temperatura oleju VW Golf 7 2.0 GTI
- Koło zębate, wał korbowy VW Golf 7 2.0 GTI
- Łożysko wału rozrządu VW Golf 7 2.0 GTI
- Skrzynia korbowa VW Golf 7 2.0 GTI
- Walek posredni / walek wyrównawczy VW Golf 7 2.0 GTI
Bestsellery

- Tarcze hamulcowe VW Golf 7 2.0 GTI 210 KM
- Olej silnikowy VW Golf 7 2.0 GTI 210 KM
- Akumulator VW Golf 7 2.0 GTI 210 KM
- Klocki hamulcowe VW Golf 7 2.0 GTI 210 KM
- Reflektor VW Golf 7 2.0 GTI 210 KM
- Amortyzatory VW Golf 7 2.0 GTI 210 KM
- Wahacz VW Golf 7 2.0 GTI 210 KM
- Filtr powietrza VW Golf 7 2.0 GTI 210 KM
- Alternator VW Golf 7 2.0 GTI 210 KM
- Sonda lambda (NOx, O2) VW Golf 7 2.0 GTI 210 KM
Czujnik ciśnienia oleju