Powróć do katalogu

Alternator VW Golf 1k5 2.0 TFSI 200 KM benzyna
Informacje: VW Golf V Variant (1K5) 2.0 TFSI
- Lata produkcji (od - do): 06.2007-07.2009
- Moc [kW]: 147
- Moc [KM]: 200
- Pojemność skokowa (cc): 1984
- Typ silnika: Silnik benzynowy
- Typ nadwozia: kombi
- Kod silnika: BWA
- Oznaczenie modelu: 1K5
- Metoda zasysania powietrza przez silnik: Turbosprężarka/ chłodnica powietrza doładowującego
- Preparat paliwowy: Wtrysk bezpośredni
- Rodzaj układu rozrządu: DOHC
- Chłodzenie silnika: chłodzony cieczą
- Sterowanie silnika: Pasek rozrządu
- Rok modelowy od: ...
- Rok modelowy do: ...
-
Artykuł №: 4G0647Proszę ocenić produktNa stanie486,08 PLNw tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- Rok prod. od: 04/2008
- Rok prod. do: 06/2009
- Prąd ładowania alternatora [A]: 110
- Koła pasowe: z kołem pasowym
- Napięcie [V]:
12
- Napięcie znamionowe [V]: 14
- Ø koła pasowego [mm]: 50
- Liczba rowków: 6
- Wykonanie sieci pokładowej: dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną
- Kierunek obrotów: zgodnie z ruchem wskazówek zegara
- Rodzaj alternatora: nie zawiera pompy próżniowej
- Rodzaj mocowania: Podwójna dźwignia obrotowa
- Zacisk: B+ (M8), L DFM
- Średnica otworu 1 [mm]: 9
- Liczba otworów do mocowania: 4
- Liczba otworów gwintowanych: 2
- Odstęp pomiędzy kołem pasowym i alternatorem [mm]: 39,5
- Stan: Nowy
Pokaż numery OEM -
Artykuł №: 4G049410/10 Na podstawie ponad 1 ocen klientówNa stanie545,98 PLN(Cena za sztukę)
w tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- Prąd ładowania alternatora [A]: 110
- Koła pasowe: z kołem pasowym wielofunkcyjnym
- Napięcie [V]:
12
- Napięcie znamionowe [V]: 14
- Ø koła pasowego [mm]: 50,5
- Liczba rowków: 6
- Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: ze zintegrowanym regulatorem
- Wykonanie sieci pokładowej: dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną
- Kierunek obrotów: zgodnie z ruchem wskazówek zegara
- Rodzaj alternatora: nie zawiera pompy próżniowej
- Złącze / klema: bez złącza dla czujnika prędkości obrotowej
- Rodzaj mocowania: Mocowanie 4-punktowe
- Zacisk: B1+(M8),DFM,L
- Średnica otworu 1 [mm]: 9
- Liczba otworów do mocowania: 4
- Liczba otworów gwintowanych: 2
- Odstęp pomiędzy kołem pasowym i alternatorem [mm]: 39,5
- Stan: Nowy
Pokaż numery OEM -
10/10 Na podstawie ponad 1 ocen klientówNa stanie576,18 PLN(Cena za sztukę)
w tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- Prąd ładowania alternatora [A]: 140
- Koła pasowe: bez koła pasowego
- Napięcie [V]:
12
- Napięcie znamionowe [V]: 14
- Rok prod. do: 03/2009
- Wykonanie sieci pokładowej: dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną
- Kierunek obrotów: zgodnie z ruchem wskazówek zegara
- Rodzaj alternatora: nie zawiera pompy próżniowej
- Rodzaj mocowania: Podwójna dźwignia obrotowa
- Zacisk: B+(M8), L, DFM
- Średnica otworu 1 [mm]: 9,5
- Liczba otworów do mocowania: 4
- Liczba otworów gwintowanych: 2
- Wymiar gwintu: M8
- Stan: Nowy
Pokaż numery OEM -
Artykuł №: 4G0121Proszę ocenić produktNa stanie576,48 PLN(Cena za sztukę)
w tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- Prąd ładowania alternatora [A]: 140
- Koła pasowe: z kołem pasowym
- Napięcie [V]:
14
- Napięcie znamionowe [V]: 14
- Ø koła pasowego [mm]: 57
- Liczba rowków: 6
- ID wykonania wtyczki: B+(M8),L,DFM
- Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: ze zintegrowanym regulatorem
- Wykonanie sieci pokładowej: dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną
- Kierunek obrotów: zgodnie z ruchem wskazówek zegara
- Rodzaj alternatora: nie zawiera pompy próżniowej
- Złącze / klema: bez złącza dla czujnika prędkości obrotowej
- Rodzaj mocowania: Mocowanie bezpośrednie
- Zacisk: L / DFM, B+ (M8)
- Średnica otworu 1 [mm]: 9
- Liczba otworów do mocowania: 4
- Liczba otworów gwintowanych: 0
- Odstęp pomiędzy kołem pasowym i alternatorem [mm]: 29
- Stan: Nowy
Pokaż numery OEM -
Artykuł №: 4G0028Proszę ocenić produktNa stanie585,68 PLNw tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- Prąd ładowania alternatora [A]: 140
- Koła pasowe: z kołem pasowym wolnobieżnym
- Napięcie [V]:
12
- Napięcie znamionowe [V]: 14
- Ø koła pasowego [mm]: 56
- Liczba żeber: 5
- Liczba rowków: 5
- ID wykonania wtyczki: L,DFM
- Wykonanie sieci pokładowej: dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną
- Kierunek obrotów: zgodnie z ruchem wskazówek zegara
- Rodzaj alternatora: nie zawiera pompy próżniowej
- Rodzaj mocowania: Podwójna dźwignia obrotowa
- Zacisk: B+ (M8)
- Średnica otworu 1 [mm]: 9,5
- Liczba otworów do mocowania: 4
- Liczba otworów gwintowanych: 2
- Wymiar gwintu: M8X1,25
- Odstęp pomiędzy kołem pasowym i alternatorem [mm]: 30
- Jednostka ilości: Sztuka
- Stan: Nowy
Pokaż numery OEM -
Artykuł №: 4G0740Proszę ocenić produktNa stanie593,98 PLN(Cena za sztukę)
w tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- Prąd ładowania alternatora [A]: 110
- Koła pasowe: z kołem pasowym
- Napięcie [V]:
12
- Napięcie znamionowe [V]: 14
- Ø koła pasowego [mm]: 56
- Liczba żeber: 6
- Liczba rowków: 6
- Wykonanie sieci pokładowej: dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną
- Kierunek obrotów: Możliwe przy obrot. zgodnych i przeciwnych ze wsk. zeg.
- Rodzaj alternatora: nie zawiera pompy próżniowej
- Rodzaj mocowania: Podwójna dźwignia obrotowa
- Zacisk: B+ (M8), L, DFM
- Średnica otworu 1 [mm]: 8
- Liczba otworów do mocowania: 4
- Liczba otworów gwintowanych: 2
- Odstęp pomiędzy kołem pasowym i alternatorem [mm]: 40
- Stan: Nowy
Pokaż numery OEM -
Artykuł №: 4G000410/10 Na podstawie ponad 2 ocen klientówNa stanie600,18 PLN(Cena za sztukę)
w tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- Prąd ładowania alternatora [A]: 140
- Koła pasowe: z kołem pasowym wolnobieżnym
- Napięcie [V]:
12
- Napięcie znamionowe [V]: 14
- Rok prod. do: 03/2009
- Ø koła pasowego [mm]: 56,2
- Liczba rowków: 6
- Wykonanie sieci pokładowej: dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną
- Kierunek obrotów: zgodnie z ruchem wskazówek zegara
- Rodzaj alternatora: nie zawiera pompy próżniowej
- Rodzaj mocowania: Podwójna dźwignia obrotowa
- Zacisk: B+ (M8)
- Średnica otworu 1 [mm]: 8,5
- Liczba otworów do mocowania: 4
- Liczba otworów gwintowanych: 2
- Odstęp pomiędzy kołem pasowym i alternatorem [mm]: 39,6
- Stan: Nowy
Pokaż numery OEM -
10/10 Na podstawie ponad 5 ocen klientówNa stanie617,78 PLNw tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- Rok prod. do: 03/2009
- Kod silnika: BWA
- Typ skrzyni biegów: JLW,JPP
- Rodzaj skrzyni biegów: Skrzynia biegów z podwójnym sprzęgłem 6-biegowa, Przekładnia manualna 6-biegowa
- Prąd ładowania alternatora [A]: 140
- Koła pasowe: z kołem pasowym wolnobieżnym
- Napięcie [V]:
14
- Napięcie znamionowe [V]: 14
- Ø koła pasowego [mm]: 57
- Liczba rowków: 6
- Wykonanie sieci pokładowej: dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną
- Kierunek obrotów: zgodnie z ruchem wskazówek zegara
- Rodzaj alternatora: nie zawiera pompy próżniowej
- Złącze / klema: bez złącza dla czujnika prędkości obrotowej
- Rodzaj mocowania: Podwójna dźwignia obrotowa
- Zacisk: M8 B+
- Średnica otworu 1 [mm]: 9
- Liczba otworów do mocowania: 4
- Technika połączeń: B+(M8)
- Liczba otworów gwintowanych: 2
- Wymiar gwintu: M8X1,25
- Odstęp pomiędzy kołem pasowym i alternatorem [mm]: 39,6
- Stan: Nowy
Pokaż numery OEM -
Artykuł №: 4G0157Proszę ocenić produktNa stanie700,58 PLNw tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- Prąd ładowania alternatora [A]: 150
- Koła pasowe: z kołem pasowym wolnobieżnym
- Napięcie [V]:
14
- Napięcie znamionowe [V]: 14
- Ø koła pasowego [mm]: 56
- Liczba żeber: 6
- Liczba rowków: 6
- Wykonanie sieci pokładowej: dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną
- Kierunek obrotów: zgodnie z ruchem wskazówek zegara
- Rodzaj alternatora: nie zawiera pompy próżniowej
- Rodzaj mocowania: Podwójna dźwignia obrotowa
- Zacisk: B+ (M8), L-DFM
- Średnica otworu 1 [mm]: 9
- Liczba otworów do mocowania: 4
- Liczba otworów gwintowanych: 2
- Wymiar gwintu: M10
- Odstęp pomiędzy kołem pasowym i alternatorem [mm]: 39
- Stan: Nowy
Pokaż numery OEM -
Darmowa wysyłkaAlternator RIDEX PLUS 4G0004P 12V, 140A, B+ (M8), nie zawiera pompy próżniowej, Ø 56,2 [mm]Artykuł №: 4G0004PProszę ocenić produktNa stanie706,09 PLN(Cena za sztukę)
w tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- Prąd ładowania alternatora [A]: 140
- Koła pasowe: z kołem pasowym wolnobieżnym
- Napięcie [V]:
12
- Napięcie znamionowe [V]: 14
- Ø koła pasowego [mm]: 56,2
- Liczba rowków: 6
- Wykonanie sieci pokładowej: dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną
- Kierunek obrotów: zgodnie z ruchem wskazówek zegara
- Rodzaj alternatora: nie zawiera pompy próżniowej
- Rodzaj mocowania: Podwójna dźwignia obrotowa
- Zacisk: B+ (M8)
- Średnica otworu 1 [mm]: 8,5
- Liczba otworów do mocowania: 4
- Liczba otworów gwintowanych: 2
- Odstęp pomiędzy kołem pasowym i alternatorem [mm]: 39,6
- Stan: Nowy
Pokaż numery OEM -
Artykuł №: 305.517.090.340Proszę ocenić produktNa stanie391,88 PLNw tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- Prąd ładowania alternatora [A]: 90
- Napięcie [V]:
12
- Ø koła pasowego [mm]: 56,0
- Liczba rowków: 6
- Zacisk: B+ (M8)
- Jakość: +Line Selected Reman
- Liczba otworów do mocowania: 4
- Kąt mocowania [stopień]: -90
- Stan: Nowy
Pokaż numery OEM -
Darmowa wysyłkaAlternator RIDEX REMAN 4G0647R 12V, 110A, B+ (M8), L DFM, nie zawiera pompy próżniowej, Ø 50 [mm]Artykuł №: 4G0647RProszę ocenić produktW tym Dlaczego opłata związana z kaucją jest istotna? 157,04 PLN Zastaw (w tym 23% VAT)Na stanie400,28 PLNw tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- Prąd ładowania alternatora [A]: 110
- Koła pasowe: z kołem pasowym
- Napięcie [V]:
12
- Napięcie znamionowe [V]: 14
- Ø koła pasowego [mm]: 50
- Liczba rowków: 6
- Wykonanie sieci pokładowej: dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną
- Kierunek obrotów: zgodnie z ruchem wskazówek zegara
- Rodzaj alternatora: nie zawiera pompy próżniowej
- Rodzaj mocowania: Podwójna dźwignia obrotowa
- Zacisk: B+ (M8), L DFM
- Średnica otworu 1 [mm]: 9
- Liczba otworów do mocowania: 4
- Liczba otworów gwintowanych: 2
- Odstęp pomiędzy kołem pasowym i alternatorem [mm]: 39,5
- Stan: Zregenerowana
Pokaż numery OEM -
Darmowa wysyłkaAlternator RIDEX REMAN 4G0028R 12V, 140A, B+ (M8), L,DFM, nie zawiera pompy próżniowej, Ø 56 [mm]Artykuł №: 4G0028RProszę ocenić produktW tym Dlaczego opłata związana z kaucją jest istotna? 157,04 PLN Zastaw (w tym 23% VAT)Na stanie482,28 PLNw tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- Prąd ładowania alternatora [A]: 140
- Koła pasowe: z kołem pasowym wolnobieżnym
- Napięcie [V]:
12
- Napięcie znamionowe [V]: 14
- Ø koła pasowego [mm]: 56
- Liczba żeber: 5
- Liczba rowków: 5
- ID wykonania wtyczki: L,DFM
- Wykonanie sieci pokładowej: dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną
- Kierunek obrotów: zgodnie z ruchem wskazówek zegara
- Rodzaj alternatora: nie zawiera pompy próżniowej
- Rodzaj mocowania: Podwójna dźwignia obrotowa
- Zacisk: B+ (M8)
- Średnica otworu 1 [mm]: 9,5
- Liczba otworów do mocowania: 4
- Liczba otworów gwintowanych: 2
- Wymiar gwintu: M8X1,25
- Odstęp pomiędzy kołem pasowym i alternatorem [mm]: 30
- Jednostka ilości: Sztuka
- Stan: Zregenerowana
Pokaż numery OEM -
Artykuł №: SKGN-0320962Proszę ocenić produktNa stanie484,52 PLN(Cena za sztukę)
w tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- Prąd ładowania alternatora [A]: 110
- Koła pasowe: z kołem pasowym
- Napięcie [V]:
12
- Napięcie znamionowe [V]: 14
- Ø koła pasowego [mm]: 56
- Liczba żeber: 6
- Liczba rowków: 6
- Wykonanie sieci pokładowej: dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną
- Kierunek obrotów: Możliwe przy obrot. zgodnych i przeciwnych ze wsk. zeg.
- Rodzaj alternatora: nie zawiera pompy próżniowej
- Rodzaj mocowania: Podwójna dźwignia obrotowa
- Zacisk: B+ (M8), L, DFM
- Średnica otworu 1 [mm]: 8
- Liczba otworów do mocowania: 4
- Liczba otworów gwintowanych: 2
- Odstęp pomiędzy kołem pasowym i alternatorem [mm]: 40
- Stan: Nowy
Pokaż numery OEM -
Proszę ocenić produktW tym Dlaczego opłata związana z kaucją jest istotna? 261,73 PLN Zastaw (w tym 23% VAT)Na stanie492,68 PLNw tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- Kod silnika: BWA, CAWB
- Ograniczenia producenta: BOSCH-VALEO
- Linia produktów: REMANUFACTURED PREMIUM
- Prąd ładowania alternatora [A]: 90
- Koła pasowe: z kołem pasowym wielorowkowym
- Napięcie [V]:
14
- Ø koła pasowego [mm]: 57
- Liczba żeber: 6
- Produkt podlegający wymianie przy zakupie nowego:
- Pozycja / stopień: R 90
- Kierunek obrotów: zgodnie z ruchem wskazówek zegara
- Rodzaj mocowania: Mocowanie 4-punktowe
- Zacisk: M8
- Ciężar [kg]: 5,53
- Stan: Zregenerowana
Pokaż numery OEM -
Darmowa wysyłkaAlternator RIDEX REMAN 4G0557R 14V, 140A, M8 B+, nie zawiera pompy próżniowej, Ø 57 [mm]Artykuł №: 4G0557RProszę ocenić produktW tym Dlaczego opłata związana z kaucją jest istotna? 157,04 PLN Zastaw (w tym 23% VAT)Na stanie508,78 PLNw tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- Rok prod. do: 03/2009
- Kod silnika: BWA
- Typ skrzyni biegów: JLW,JPP
- Rodzaj skrzyni biegów: Skrzynia biegów z podwójnym sprzęgłem 6-biegowa, Przekładnia manualna 6-biegowa
- Prąd ładowania alternatora [A]: 140
- Koła pasowe: z kołem pasowym wolnobieżnym
- Napięcie [V]:
14
- Napięcie znamionowe [V]: 14
- Ø koła pasowego [mm]: 57
- Liczba rowków: 6
- Wykonanie sieci pokładowej: dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną
- Kierunek obrotów: zgodnie z ruchem wskazówek zegara
- Rodzaj alternatora: nie zawiera pompy próżniowej
- Złącze / klema: bez złącza dla czujnika prędkości obrotowej
- Rodzaj mocowania: Podwójna dźwignia obrotowa
- Zacisk: M8 B+
- Średnica otworu 1 [mm]: 9
- Liczba otworów do mocowania: 4
- Technika połączeń: B+(M8)
- Liczba otworów gwintowanych: 2
- Wymiar gwintu: M8X1,25
- Odstęp pomiędzy kołem pasowym i alternatorem [mm]: 39,6
- Stan: Zregenerowana
Pokaż numery OEM -
Darmowa wysyłkaAlternator RIVOLV RIV600012 12V, Ø 56 [mm]Artykuł №: RIV600012Proszę ocenić produktW tym Dlaczego opłata związana z kaucją jest istotna? 38,09 PLN Zastaw (w tym 23% VAT)Na stanie540,38 PLNw tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- TECDOC-Nr silnika: BWA
- Rok prod. do: 03/2009
- Napięcie [V]:
12
- Ø koła pasowego [mm]: 56
- Liczba rowków: 6
- zalecane rozszerzenie naprawy: Pasek klinowy / pasek klinowy wielorowkowy
- Wysokość [mm]: 512
- średnica 3 [mm]: 124
- Średnica 4 [mm]: 161
- Stan: Nowy
Pokaż numery OEM -
Darmowa wysyłkaAlternator LTD LTD-06F903023A 14V, 140A, wielofunkcyjny, Ø 56 [mm]Artykuł №: LTD-06F903023AProszę ocenić produktNa stanie540,58 PLNw tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- Prąd ładowania alternatora [A]: 140
- Koła pasowe: z kołem pasowym wolnobieżnym
- Napięcie [V]:
14
- Ø koła pasowego [mm]: 56
- Liczba żeber: 6
- Kierunek obrotów: zgodnie z ruchem wskazówek zegara
- Rodzaj alternatora: wielofunkcyjny
- Rozstaw śrub mocujących [mm]: 61
- Średnica otworu [mm]: 9
- Generator kompaktowy:
- Odstęp pomiędzy kołem pasowym i alternatorem [mm]: 39
- Kąt mocowania [stopień]: 90
- Średnica punktów mocowania [mm]: 90
- Ciężar netto [g]: 6810
- Stan: Nowy
Pokaż numery OEM -
Artykuł №: A00278.0/10 Na podstawie ponad 1 ocen klientówNa stanie544,48 PLNw tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- Prąd ładowania alternatora [A]: 90
- Koła pasowe: z kołem pasowym
- Napięcie [V]:
12
- Ograniczenia producenta: BOSCH
- Jakość: STANDARD LINE
- Wersja: 0124325011
- Nowa część bez depozytu:
- Stan: Nowy
Pokaż numery OEM -
Artykuł №: A00378.0/10 Na podstawie ponad 1 ocen klientówNa stanie570,88 PLNw tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- Prąd ładowania alternatora [A]: 90
- Koła pasowe: z kołem pasowym
- Napięcie [V]:
12
- Ograniczenia producenta: BOSCH
- Jakość: STANDARD LINE
- Wersja: 0124325032
- Nowa część bez depozytu:
- Stan: Nowy
Pokaż numery OEM
Prądnica do Volkswagen Golf V Variant (1K5) 2.0 TFSI - najlepsze produkty wybierane przez klientów
- VALEO 200012
- 4534 BOSCH 0 986 045 340
- TG14C011 VALEO 437454
- DENSO DAN3001
- ALT 14V 140A (R) BOSCH 1 986 A00 902
- CA1378IR HELLA 8EL 011 710-311
- VALEO 439664
- STARDAX STX100012R
- TG14C011 VALEO 439489
- AS-PL A0190
- CA1782IR HELLA 8EL 011 710-791
- AS-PL A0027PR
- TG14C016+ BV PSH 305.518.140.000
- AS-PL A0190PR
- ROTOVIS Automotive Electrics 9045340
Klienci nabyli także
Elektryka Części zapasowe

- Akumulator VW Golf 1k5 2.0 TFSI
- Rozrusznik VW Golf 1k5 2.0 TFSI
- Regulator napięcia VW Golf 1k5 2.0 TFSI
- Sygnal dzwiekowy / fanfara VW Golf 1k5 2.0 TFSI
- Zestaw przewodów VW Golf 1k5 2.0 TFSI
- Stacyjka VW Golf 1k5 2.0 TFSI
- Bezpiecznik VW Golf 1k5 2.0 TFSI
- Szczotka węglowa, rozrusznik VW Golf 1k5 2.0 TFSI
- Włącznik elektromagnetyczny VW Golf 1k5 2.0 TFSI
- Skrzynka / wspornik bezpieczników VW Golf 1k5 2.0 TFSI
Bestsellery

Alternator