Powróć do katalogu

Alternator VW Golf 1k5 1.6 102 KM benzyna
Informacje: VW Golf V Variant (1K5) 1.6
- Lata produkcji (od - do): 06.2007-07.2009
- Moc [kW]: 75
- Moc [KM]: 102
- Pojemność skokowa (cc): 1595
- Typ silnika: Silnik benzynowy
- Typ nadwozia: kombi
- Kod silnika: BSF
- Oznaczenie modelu: 1K5
- Metoda zasysania powietrza przez silnik: Ssawka
- Preparat paliwowy: Wtrysk do kolektora dolotowego/gaźnik
- Rodzaj układu rozrządu: SOHC/OHC
- Chłodzenie silnika: chłodzony cieczą
- Sterowanie silnika: Pasek rozrządu
- Rok modelowy od: ...
- Rok modelowy do: ...
-
10/10 Na podstawie ponad 1 ocen klientówNa stanie575,48 PLN(Cena za sztukę)
w tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- Prąd ładowania alternatora [A]: 140
- Koła pasowe: bez koła pasowego
- Napięcie [V]:
12
- Napięcie znamionowe [V]: 14
- Rok prod. do: 11/2008
- Wykonanie sieci pokładowej: dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną
- Kierunek obrotów: zgodnie z ruchem wskazówek zegara
- Rodzaj alternatora: nie zawiera pompy próżniowej
- Rodzaj mocowania: Podwójna dźwignia obrotowa
- Zacisk: B+(M8), L, DFM
- Średnica otworu 1 [mm]: 9,5
- Liczba otworów do mocowania: 4
- Liczba otworów gwintowanych: 2
- Wymiar gwintu: M8
- Stan: Nowy
Pokaż numery OEM -
Artykuł №: 4G0740Proszę ocenić produktNa stanie583,98 PLN(Cena za sztukę)
w tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- Prąd ładowania alternatora [A]: 110
- Koła pasowe: z kołem pasowym
- Napięcie [V]:
12
- Napięcie znamionowe [V]: 14
- Ø koła pasowego [mm]: 56
- Liczba żeber: 6
- Liczba rowków: 6
- Wykonanie sieci pokładowej: dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną
- Kierunek obrotów: zgodnie z ruchem wskazówek zegara, przeciwnie do ruchu wskazówek zegara
- Rodzaj alternatora: nie zawiera pompy próżniowej
- Rodzaj mocowania: Podwójna dźwignia obrotowa
- Zacisk: B+ (M8), L, DFM
- Średnica otworu 1 [mm]: 8
- Liczba otworów do mocowania: 2, 4
- Liczba otworów gwintowanych: 2
- Odstęp pomiędzy kołem pasowym i alternatorem [mm]: 40
- Stan: Nowy
Pokaż numery OEM -
Artykuł №: 4G000410/10 Na podstawie ponad 2 ocen klientówNa stanie599,58 PLN(Cena za sztukę)
w tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- Prąd ładowania alternatora [A]: 140
- Koła pasowe: z kołem pasowym wolnobieżnym
- Napięcie [V]:
12
- Napięcie znamionowe [V]: 14
- Rok prod. do: 11/2008
- Ø koła pasowego [mm]: 56,2
- Liczba rowków: 6
- Wykonanie sieci pokładowej: dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną
- Kierunek obrotów: zgodnie z ruchem wskazówek zegara
- Rodzaj alternatora: nie zawiera pompy próżniowej
- Rodzaj mocowania: Podwójna dźwignia obrotowa
- Zacisk: B+ (M8)
- Średnica otworu 1 [mm]: 8,5
- Liczba otworów do mocowania: 4
- Liczba otworów gwintowanych: 2
- Odstęp pomiędzy kołem pasowym i alternatorem [mm]: 39,6
- Stan: Nowy
Pokaż numery OEM -
10/10 Na podstawie ponad 5 ocen klientówNa stanie617,08 PLNw tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- Rok prod. do: 11/2008
- Kod silnika: BSE,BSF
- Typ skrzyni biegów: JHT,JTY
- Rodzaj skrzyni biegów: Przekładnia automatyczna 6-biegowa, Przekładnia manualna 5-biegowa
- Prąd ładowania alternatora [A]: 140
- Koła pasowe: z kołem pasowym wolnobieżnym
- Napięcie [V]:
14
- Napięcie znamionowe [V]: 14
- Ø koła pasowego [mm]: 57
- Liczba rowków: 6
- Wykonanie sieci pokładowej: dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną
- Kierunek obrotów: zgodnie z ruchem wskazówek zegara
- Rodzaj alternatora: nie zawiera pompy próżniowej
- Złącze / klema: bez złącza dla czujnika prędkości obrotowej
- Rodzaj mocowania: Podwójna dźwignia obrotowa
- Zacisk: M8 B+
- Średnica otworu 1 [mm]: 9
- Liczba otworów do mocowania: 4
- Technika połączeń: B+(M8)
- Liczba otworów gwintowanych: 2
- Wymiar gwintu: M8X1,25
- Odstęp pomiędzy kołem pasowym i alternatorem [mm]: 39,6
- Stan: Nowy
Pokaż numery OEM -
Artykuł №: 4G0028Proszę ocenić produktNa stanie667,48 PLNw tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- Prąd ładowania alternatora [A]: 140
- Koła pasowe: z kołem pasowym wolnobieżnym
- Napięcie [V]:
12
- Napięcie znamionowe [V]: 14
- Ø koła pasowego [mm]: 56
- Liczba żeber: 5
- Liczba rowków: 5
- ID wykonania wtyczki: L,DFM
- Wykonanie sieci pokładowej: dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną
- Kierunek obrotów: zgodnie z ruchem wskazówek zegara
- Rodzaj alternatora: nie zawiera pompy próżniowej
- Rodzaj mocowania: Podwójna dźwignia obrotowa
- Zacisk: B+ (M8)
- Średnica otworu 1 [mm]: 9,5
- Liczba otworów do mocowania: 4
- Liczba otworów gwintowanych: 2
- Wymiar gwintu: M8X1,25
- Odstęp pomiędzy kołem pasowym i alternatorem [mm]: 30
- Jednostka ilości: Sztuka
- Stan: Nowy
Pokaż numery OEM -
Artykuł №: 4G0157Proszę ocenić produktNa stanie696,78 PLNw tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- Prąd ładowania alternatora [A]: 150
- Koła pasowe: z kołem pasowym wolnobieżnym
- Napięcie [V]:
14
- Napięcie znamionowe [V]: 14
- Ø koła pasowego [mm]: 56
- Liczba żeber: 6
- Liczba rowków: 6
- Wykonanie sieci pokładowej: dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną
- Kierunek obrotów: zgodnie z ruchem wskazówek zegara
- Rodzaj alternatora: nie zawiera pompy próżniowej
- Rodzaj mocowania: Podwójna dźwignia obrotowa
- Zacisk: B+ (M8), L-DFM
- Średnica otworu 1 [mm]: 9
- Liczba otworów do mocowania: 4
- Liczba otworów gwintowanych: 2
- Wymiar gwintu: M10
- Odstęp pomiędzy kołem pasowym i alternatorem [mm]: 39
- Stan: Nowy
Pokaż numery OEM -
Artykuł №: 4G0794Proszę ocenić produktNa stanie699,28 PLN(Cena za sztukę)
w tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- Rok prod. do: 11/2008
- Kod silnika: BSE,BSF
- Typ skrzyni biegów: JHT,JTY
- Rodzaj skrzyni biegów: Skrzynia biegów manualna, Automatyczna skrzynia biegów
- Prąd ładowania alternatora [A]: 150
- Koła pasowe: z kołem pasowym wolnobieżnym
- Napięcie [V]:
12
- Napięcie znamionowe [V]: 14
- Ø koła pasowego [mm]: 56
- Liczba rowków: 6
- Wykonanie sieci pokładowej: dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną
- Kierunek obrotów: zgodnie z ruchem wskazówek zegara
- Rodzaj alternatora: nie zawiera pompy próżniowej
- Rodzaj mocowania: Mocowanie bezpośrednie
- Zacisk: B+(M8), L, DFM
- Średnica otworu 1 [mm]: 10
- Liczba otworów do mocowania: 4
- Liczba otworów gwintowanych: 0
- Odstęp pomiędzy kołem pasowym i alternatorem [mm]: 29
- Stan: Nowy
Pokaż numery OEM -
Darmowa wysyłkaAlternator RIDEX PLUS 4G0004P 12V, 140A, B+ (M8), nie zawiera pompy próżniowej, Ø 56,2 [mm]Artykuł №: 4G0004PProszę ocenić produktNa stanie705,31 PLN(Cena za sztukę)
w tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- Prąd ładowania alternatora [A]: 140
- Koła pasowe: z kołem pasowym wolnobieżnym
- Napięcie [V]:
12
- Napięcie znamionowe [V]: 14
- Ø koła pasowego [mm]: 56,2
- Liczba rowków: 6
- Wykonanie sieci pokładowej: dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną
- Kierunek obrotów: zgodnie z ruchem wskazówek zegara
- Rodzaj alternatora: nie zawiera pompy próżniowej
- Rodzaj mocowania: Podwójna dźwignia obrotowa
- Zacisk: B+ (M8)
- Średnica otworu 1 [mm]: 8,5
- Liczba otworów do mocowania: 4
- Liczba otworów gwintowanych: 2
- Odstęp pomiędzy kołem pasowym i alternatorem [mm]: 39,6
- Stan: Nowy
Pokaż numery OEM -
Artykuł №: 4G12559.0/10 Na podstawie ponad 1 ocen klientówNa stanie802,88 PLNw tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- Prąd ładowania alternatora [A]: 180
- Koła pasowe: z kołem pasowym wielorowkowym
- Napięcie [V]:
14
- Napięcie znamionowe [V]: 14
- Ø koła pasowego [mm]: 54
- Liczba rowków: 7
- ID wykonania wtyczki: COM
- Wykonanie sieci pokładowej: dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną
- Kierunek obrotów: zgodnie z ruchem wskazówek zegara
- Rodzaj alternatora: nie zawiera pompy próżniowej
- Rodzaj mocowania: Mocowanie 3-punktowe
- Zacisk: B+ (M8)
- Średnica otworu 1 [mm]: 10,5
- Liczba otworów do mocowania: 3
- Liczba otworów gwintowanych: 1
- Wymiar gwintu: M10x1,5
- Odstęp pomiędzy kołem pasowym i alternatorem [mm]: 57
- Stan: Nowy
Pokaż numery OEM -
Artykuł №: 4G0004RProszę ocenić produktW tym Dlaczego opłata związana z kaucją jest istotna? 182,74 PLN Zastaw (w tym 23% VAT)Na stanie493,78 PLN(Cena za sztukę)
w tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- Prąd ładowania alternatora [A]: 140
- Koła pasowe: z kołem pasowym wolnobieżnym
- Napięcie [V]:
12
- Napięcie znamionowe [V]: 14
- Rok prod. do: 11/2008
- Ø koła pasowego [mm]: 56,2
- Liczba rowków: 6
- Wykonanie sieci pokładowej: dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną
- Kierunek obrotów: zgodnie z ruchem wskazówek zegara
- Rodzaj alternatora: nie zawiera pompy próżniowej
- Rodzaj mocowania: Podwójna dźwignia obrotowa
- Zacisk: B+ (M8)
- Średnica otworu 1 [mm]: 8,5
- Liczba otworów do mocowania: 4
- Liczba otworów gwintowanych: 2
- Odstęp pomiędzy kołem pasowym i alternatorem [mm]: 39,6
- Stan: Zregenerowana
Pokaż numery OEM -
Artykuł №: SKGN-0320003Proszę ocenić produktNa stanie507,68 PLN(Cena za sztukę)
w tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- Prąd ładowania alternatora [A]: 140
- Koła pasowe: z kołem pasowym wolnobieżnym
- Napięcie [V]:
12
- Napięcie znamionowe [V]: 14
- Rok prod. do: 11/2008
- Ø koła pasowego [mm]: 56,2
- Liczba rowków: 6
- Wykonanie sieci pokładowej: dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną
- Kierunek obrotów: zgodnie z ruchem wskazówek zegara
- Rodzaj alternatora: nie zawiera pompy próżniowej
- Rodzaj mocowania: Podwójna dźwignia obrotowa
- Zacisk: B+ (M8)
- Średnica otworu 1 [mm]: 8,5
- Liczba otworów do mocowania: 4
- Liczba otworów gwintowanych: 2
- Odstęp pomiędzy kołem pasowym i alternatorem [mm]: 39,6
- Stan: Nowy
Pokaż numery OEM -
Darmowa wysyłkaAlternator RIDEX REMAN 4G0557R 14V, 140A, M8 B+, nie zawiera pompy próżniowej, Ø 57 [mm]Artykuł №: 4G0557RProszę ocenić produktW tym Dlaczego opłata związana z kaucją jest istotna? 156,63 PLN Zastaw (w tym 23% VAT)Na stanie508,18 PLNw tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- Rok prod. do: 11/2008
- Kod silnika: BSE,BSF
- Typ skrzyni biegów: JHT,JTY
- Rodzaj skrzyni biegów: Przekładnia automatyczna 6-biegowa, Przekładnia manualna 5-biegowa
- Prąd ładowania alternatora [A]: 140
- Koła pasowe: z kołem pasowym wolnobieżnym
- Napięcie [V]:
14
- Napięcie znamionowe [V]: 14
- Ø koła pasowego [mm]: 57
- Liczba rowków: 6
- Wykonanie sieci pokładowej: dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną
- Kierunek obrotów: zgodnie z ruchem wskazówek zegara
- Rodzaj alternatora: nie zawiera pompy próżniowej
- Złącze / klema: bez złącza dla czujnika prędkości obrotowej
- Rodzaj mocowania: Podwójna dźwignia obrotowa
- Zacisk: M8 B+
- Średnica otworu 1 [mm]: 9
- Liczba otworów do mocowania: 4
- Technika połączeń: B+(M8)
- Liczba otworów gwintowanych: 2
- Wymiar gwintu: M8X1,25
- Odstęp pomiędzy kołem pasowym i alternatorem [mm]: 39,6
- Stan: Zregenerowana
Pokaż numery OEM -
Artykuł №: A0076Proszę ocenić produktNa stanie519,30 PLNw tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- Rok prod. do: 11/2008
- Kod silnika: BSE,BSF
- Typ skrzyni biegów: JHT,JTY
- Rodzaj skrzyni biegów: Skrzynia biegów manualna, Automatyczna skrzynia biegów
- Prąd ładowania alternatora [A]: 150
- Koła pasowe: z kołem pasowym wolnobieżnym
- Napięcie [V]:
12
- Jakość: STANDARD LINE
- Wersja: 0124615009
- Nowa część bez depozytu:
- Stan: Nowy
Pokaż numery OEM -
Artykuł №: A3333PRProszę ocenić produktNa stanie532,08 PLNw tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- Prąd ładowania alternatora [A]: 90
- Koła pasowe: z kołem pasowym
- Napięcie [V]:
12
- Ograniczenia producenta: VALEO
- Jakość: PREMIUM LINE
- Część wymienna bez kaucji:
- Stan: Zregenerowana
Pokaż numery OEM -
Darmowa wysyłkaAlternator LTD LTD-06F903023A 14V, 140A, wielofunkcyjny, Ø 56 [mm]Artykuł №: LTD-06F903023AProszę ocenić produktNa stanie540,08 PLNw tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- Prąd ładowania alternatora [A]: 140
- Koła pasowe: z kołem pasowym wolnobieżnym
- Napięcie [V]:
14
- Ø koła pasowego [mm]: 56
- Liczba żeber: 6
- Kierunek obrotów: zgodnie z ruchem wskazówek zegara
- Rodzaj alternatora: wielofunkcyjny
- Rozstaw śrub mocujących [mm]: 61
- Średnica otworu [mm]: 9
- Generator kompaktowy:
- Odstęp pomiędzy kołem pasowym i alternatorem [mm]: 39
- Kąt mocowania [stopień]: 90
- Średnica punktów mocowania [mm]: 90
- Ciężar netto [g]: 6810
- Stan: Nowy
Pokaż numery OEM -
Artykuł №: STX100041RProszę ocenić produktW tym Dlaczego opłata związana z kaucją jest istotna? 114,03 PLN Zastaw (w tym 23% VAT)Na stanie548,18 PLNw tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- Prąd ładowania alternatora [A]: 90
- Koła pasowe: z kołem pasowym
- Napięcie [V]:
12
- Ø koła pasowego [mm]: 56
- Liczba żeber: 6
- Liczba rowków: 6
- Produkt podlegający wymianie przy zakupie nowego:
- Stan: Nowy
Pokaż numery OEM -
Darmowa wysyłkaAlternator RIDEX REMAN 4G0028R 12V, 140A, B+ (M8), L,DFM, nie zawiera pompy próżniowej, Ø 56 [mm]Artykuł №: 4G0028RProszę ocenić produktW tym Dlaczego opłata związana z kaucją jest istotna? 156,63 PLN Zastaw (w tym 23% VAT)Na stanie549,68 PLNw tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- Prąd ładowania alternatora [A]: 140
- Koła pasowe: z kołem pasowym wolnobieżnym
- Napięcie [V]:
12
- Napięcie znamionowe [V]: 14
- Ø koła pasowego [mm]: 56
- Liczba żeber: 5
- Liczba rowków: 5
- ID wykonania wtyczki: L,DFM
- Wykonanie sieci pokładowej: dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną
- Kierunek obrotów: zgodnie z ruchem wskazówek zegara
- Rodzaj alternatora: nie zawiera pompy próżniowej
- Rodzaj mocowania: Podwójna dźwignia obrotowa
- Zacisk: B+ (M8)
- Średnica otworu 1 [mm]: 9,5
- Liczba otworów do mocowania: 4
- Liczba otworów gwintowanych: 2
- Wymiar gwintu: M8X1,25
- Odstęp pomiędzy kołem pasowym i alternatorem [mm]: 30
- Jednostka ilości: Sztuka
- Stan: Zregenerowana
Pokaż numery OEM -
Artykuł №: A00278.0/10 Na podstawie ponad 1 ocen klientówNa stanie569,28 PLNw tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- Prąd ładowania alternatora [A]: 90
- Koła pasowe: z kołem pasowym
- Napięcie [V]:
12
- Ograniczenia producenta: BOSCH
- Jakość: STANDARD LINE
- Wersja: 0124325011
- Nowa część bez depozytu:
- Stan: Nowy
Pokaż numery OEM -
Artykuł №: 210731AProszę ocenić produktNa stanie571,32 PLNw tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- Prąd ładowania alternatora [A]: 90
- Koła pasowe: z kołem pasowym wielorowkowym
- Napięcie [V]:
14
- Ø koła pasowego [mm]: 50
- Liczba rowków: 6
- ID wykonania wtyczki: B+LDFM
- Kierunek obrotów: zgodnie z ruchem wskazówek zegara
- Liczba otworów do mocowania: 3
- alternatywnie:
- Odstęp pomiędzy kołem pasowym i alternatorem [mm]: 49
- alternatywny zestaw naprawczy: 210731
- Stan: Nowy
Pokaż numery OEM -
Artykuł №: 4G0794RProszę ocenić produktW tym Dlaczego opłata związana z kaucją jest istotna? 156,63 PLN Zastaw (w tym 23% VAT)Na stanie575,88 PLN(Cena za sztukę)
w tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- Rok prod. do: 11/2008
- Kod silnika: BSE,BSF
- Typ skrzyni biegów: JHT,JTY
- Rodzaj skrzyni biegów: Skrzynia biegów manualna, Automatyczna skrzynia biegów
- Prąd ładowania alternatora [A]: 150
- Koła pasowe: z kołem pasowym wolnobieżnym
- Napięcie [V]:
12
- Napięcie znamionowe [V]: 14
- Ø koła pasowego [mm]: 56
- Liczba rowków: 6
- Wykonanie sieci pokładowej: dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną
- Kierunek obrotów: zgodnie z ruchem wskazówek zegara
- Rodzaj alternatora: nie zawiera pompy próżniowej
- Rodzaj mocowania: Mocowanie bezpośrednie
- Zacisk: B+(M8), L, DFM
- Średnica otworu 1 [mm]: 10
- Liczba otworów do mocowania: 4
- Liczba otworów gwintowanych: 0
- Odstęp pomiędzy kołem pasowym i alternatorem [mm]: 29
- Stan: Zregenerowana
Pokaż numery OEM
Prądnica do Volkswagen Golf V Variant (1K5) 1.6 - najlepsze produkty wybierane przez klientów
- 4534 BOSCH 0 986 045 340
- TG14C011 VALEO 437454
- DENSO DAN3001
- ALT 14V 140A (R) BOSCH 1 986 A00 902
- VALEO 439664
- STARDAX STX100012R
- TG14C011 VALEO 439489
- AS-PL A0190
- AS-PL A0521
- CA1782IR HELLA 8EL 011 710-791
- AS-PL A0027PR
- TG14C016+ BV PSH 305.518.140.000
- AS-PL A0190PR
- ROTOVIS Automotive Electrics 9045340
- AS-PL A3283PR
Klienci nabyli także
Elektryka Części zapasowe

- Akumulator VW Golf 1k5 1.6
- Rozrusznik VW Golf 1k5 1.6
- Regulator napięcia VW Golf 1k5 1.6
- Sygnal dzwiekowy / fanfara VW Golf 1k5 1.6
- Zestaw przewodów VW Golf 1k5 1.6
- Stacyjka VW Golf 1k5 1.6
- Bezpiecznik VW Golf 1k5 1.6
- Szczotka węglowa, rozrusznik VW Golf 1k5 1.6
- Włącznik elektromagnetyczny VW Golf 1k5 1.6
- Skrzynka / wspornik bezpieczników VW Golf 1k5 1.6
Bestsellery

Alternator