Powróć do katalogu

Zawór podciśnienia Golf 5 Plus 2.0 TDI 110 KM olej napędowy
Informacje: VW Golf Plus / Crossgolf (5M1, 521) 2.0 TDI
- Lata produkcji (od - do): 01.2009-12.2013
- Moc [kW]: 81
- Moc [KM]: 110
- Pojemność skokowa (cc): 1968
- Typ silnika: olej napędowy
- Typ nadwozia: liftback
- Kod silnika: CBDC
- Oznaczenie modelu: 5M1, 521
- Doprowadzenie paliwa: Wtrysk bezpośredni
- Sterowanie silnika: Pasek rozrządu
- Chłodzenie silnika: chłodzony cieczą
- Układ cylindrów silnika: rzędowy
- Metoda zasysania powietrza przez silnik: Turbosprężarka/ chłodnica powietrza doładowującego
- Rodzaj układu rozrządu: DOHC
- Rok modelowy od: ...
- Rok modelowy do: ...
-
Artykuł №: 3553P000710/10 Na podstawie ponad 2 ocen klientówNa stanie140,38 PLN(Cena za sztukę)
w tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- Rodzaj zaworu: Zawór magnetyczny
- Tryb pracy: elektryczno-pneumatyczny
- Napięcie [V]:
12
- Liczba zestyków: 2
- Stan: Nowy
Pokaż numery OEM -
Artykuł №: 3553P00089.0/10 Na podstawie ponad 1 ocen klientówNa stanie179,18 PLNw tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- Numer identyfikacyjny podwozia (VIN) od: 1K-9-400 001
- TECDOC-Nr silnika: CBDC
- Rodzaj zaworu: Zawór magnetyczny
- Tryb pracy: elektryczno-pneumatyczny
- Napięcie [V]:
12
- Liczba zestyków: 2
- Liczba połączeń: 3
- Stan: Nowy
Pokaż numery OEM -
Artykuł №: 3553P001510/10 Na podstawie ponad 2 ocen klientówNa stanie198,18 PLN(Cena za sztukę)
w tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- Tryb pracy: elektryczno-pneumatyczny
- Napięcie [V]:
12
- Liczba zestyków: 2
- Rodzaj zaworu: Zawór magnetyczny
- Kod silnika: CLCA
- Stan: Nowy
Pokaż numery OEM -
Artykuł №: 1837600.0/10 Na podstawie ponad 1 ocen klientówNa stanie150,68 PLNw tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- Napięcie [V]:
12
- Liczba połączeń: 2
- Ciężar [kg]: 0,189
- Stan: Nowy
Pokaż numery OEM - Napięcie [V]:
-
Artykuł №: 486438.0/10 Na podstawie ponad 1 ocen klientówNa stanie157,98 PLNw tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- Liczba połączeń: 3, 2
- Tryb pracy: elektryczno-pneumatyczny
- Ciężar [kg]: 0,200
- TECDOC-Nr silnika: CBDC
- Stan: Nowy
Pokaż numery OEM -
Konwerter cisnienia, sterowanie spalinami BOGAP A6112104 elektryczno-pneumatycznyArtykuł №: A6112104Proszę ocenić produktNa stanie171,28 PLNw tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- Ciężar [kg]: 0,18
- Liczba zestyków: 2
- Napięcie [V]:
12
- Tryb pracy: elektryczno-pneumatyczny
- Długość [mm]:
90
- Szerokość [mm]: 70
- Wysokość [mm]: 40
- Kształt obudowy wtyczki: Wersja D
- Materiał: PA 66 GF 30
- Stan: Nowy
Pokaż numery OEM -
Konwerter cisnienia, sterowanie spalinami BOGAP A6112113 elektryczno-pneumatycznyArtykuł №: A6112113Proszę ocenić produktNa stanie171,78 PLNw tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- Ciężar [kg]: 0,21
- Liczba zestyków: 2
- Napięcie [V]:
12
- Tryb pracy: elektryczno-pneumatyczny
- Długość [mm]:
90
- Szerokość [mm]: 65
- Wysokość [mm]: 36
- Kształt obudowy wtyczki: Wersja D
- Materiał: PA 66 GF 30
- Stan: Nowy
Pokaż numery OEM -
Przetwornik ciżnienia, turbosprężarka NTY EGR-VW-070Artykuł №: EGR-VW-070Proszę ocenić produktNa stanie174,18 PLNw tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- Numer seryjny: EGR-VW-070
- Stan: Nowy
Pokaż numery OEM -
Artykuł №: ENT830031Proszę ocenić produktNa stanie174,98 PLNw tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- TECDOC-Nr silnika: CBDC
- Numer identyfikacyjny podwozia (VIN) od: 1K-9-400 001
- Tryb pracy: elektryczno-pneumatyczny
- Stan: Nowy
Pokaż numery OEM -
Artykuł №: 75E9387-JPNProszę ocenić produktNa stanie179,98 PLNw tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- Tryb pracy: elektryczno-pneumatyczny
- Stan: Nowy
Pokaż numery OEM -
10/10 Na podstawie ponad 2 ocen klientówNa stanie183,08 PLNw tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- Tryb pracy: elektryczno-pneumatyczny
- Napięcie [V]:
12
- Wersja: IAM
- TECDOC-Nr silnika: CLCA
- Stan: Nowy
Pokaż numery OEM -
Artykuł №: AV6136Proszę ocenić produktNa stanie187,08 PLNw tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- Ciężar [kg]: 0,24
- Stan: Nowy
Pokaż numery OEM -
Artykuł №: 555171AProszę ocenić produktNa stanie191,98 PLNw tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- Napięcie [V]:
12
- Tryb pracy: elektryczno-pneumatyczny
- Rodzaj zaworu: Zawór magnetyczny
- Liczba zestyków: 2
- Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: z klamrą
- Kolor obudowy: czarny
- Kształt obudowy wtyczki: owalny
- alternatywnie:
- alternatywny zestaw naprawczy: 555171
- Stan: Nowy
Pokaż numery OEM - Napięcie [V]:
-
Artykuł №: 7.00868.02.010/10 Na podstawie ponad 5 ocen klientówNa stanie196,18 PLNw tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- Numer identyfikacyjny podwozia (VIN) od: 1K-9-400 001
- TECDOC-Nr silnika: CBDC
- Tryb pracy: elektryczno-pneumatyczny
- Napięcie [V]:
12
- Stan: Nowy
Pokaż numery OEM -
Artykuł №: 58064Proszę ocenić produktNa stanie197,48 PLNw tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- Rodzaj zaworu: Zawór magnetyczny
- Tryb pracy: elektryczno-pneumatyczny
- Napięcie [V]:
12
- Liczba zestyków: 2
- Stan: Nowy
Pokaż numery OEM -
Artykuł №: SKPCT-2740014Proszę ocenić produktNa stanie198,18 PLN(Cena za sztukę)
w tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- Tryb pracy: elektryczno-pneumatyczny
- Napięcie [V]:
12
- Liczba zestyków: 2
- Rodzaj zaworu: Zawór magnetyczny
- Kod silnika: CLCA
- Stan: Nowy
Pokaż numery OEM -
Artykuł №: AF07803Proszę ocenić produktNa stanie199,18 PLNw tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- Ciężar [kg]: 0,200
- Tryb pracy: elektryczno-pneumatyczny
- Liczba połączeń: 2, 3
- Stan: Nowy
Pokaż numery OEM -
Konwerter cisnienia, sterowanie spalinami BOGAP A6112103 elektryczno-pneumatycznyArtykuł №: A6112103Proszę ocenić produktNa stanie211,78 PLNw tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- Ciężar [kg]: 0,21
- Liczba zestyków: 2
- Napięcie [V]:
12
- Tryb pracy: elektryczno-pneumatyczny
- Długość [mm]:
90
- Szerokość [mm]: 70
- Wysokość [mm]: 40
- Kształt obudowy wtyczki: Wersja D
- Materiał: PA 66 GF 30
- Stan: Nowy
Pokaż numery OEM -
Artykuł №: 17-0101Proszę ocenić produktNa stanie212,68 PLNw tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- TECDOC-Nr silnika: CBDC
- Numer identyfikacyjny podwozia (VIN) od: 1K-9-400001
- Rodzaj zaworu: Zawór magnetyczny
- Tryb pracy: elektryczno-pneumatyczny
- Napięcie [V]:
12
- Stan: Nowy
Pokaż numery OEM -
Artykuł №: PTA510-4028Proszę ocenić produktNa stanie220,38 PLNw tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- Tryb pracy: elektryczno-pneumatyczny
- Liczba zestyków: 2
- TECDOC-Nr silnika: CLCA
- Stan: Nowy
Pokaż numery OEM
Zawór ciśnienia turbiny do Volkswagen GOLF PLUS (5M1, 521) 2.0 TDI - najlepsze produkty wybierane przez klientów
Klienci nabyli także
Silnik Części zapasowe

- Turbina Golf 5 Plus 2.0 TDI
- Pompa wody + zestaw paska rozrządu Golf 5 Plus 2.0 TDI
- Uszczelka pod głowicą Golf 5 Plus 2.0 TDI
- Poduszka silnika Golf 5 Plus 2.0 TDI
- Pompa wodna Golf 5 Plus 2.0 TDI
- Pasek klinowy wielorowkowy Golf 5 Plus 2.0 TDI
- Głowica Golf 5 Plus 2.0 TDI
- Pokrywa zaworów Golf 5 Plus 2.0 TDI
- Kompletny zestaw uszczelek, silnik Golf 5 Plus 2.0 TDI
- Tlok Golf 5 Plus 2.0 TDI
- Uszczelka pokrywy zaworów Golf 5 Plus 2.0 TDI
- Zestaw uszczelek głowica cylindrów Golf 5 Plus 2.0 TDI
- Koło zmiennych faz rozrządu (KZFR) Golf 5 Plus 2.0 TDI
- Koło rozrządu Golf 5 Plus 2.0 TDI
- Pierścienie tłokowe Golf 5 Plus 2.0 TDI
- Kolektor ssący Golf 5 Plus 2.0 TDI
- Miska olejowa Golf 5 Plus 2.0 TDI
- Odpowietrzenie Golf 5 Plus 2.0 TDI
- Koło pasowe Golf 5 Plus 2.0 TDI
- Pompa oleju Golf 5 Plus 2.0 TDI
- Szklanki zaworowe Golf 5 Plus 2.0 TDI
- Wałek rozrządu Golf 5 Plus 2.0 TDI
- Uszczelka kolektora ssącego Golf 5 Plus 2.0 TDI
- Uszczelniacz wału korbowego Golf 5 Plus 2.0 TDI
- Śruby głowicy Golf 5 Plus 2.0 TDI
- Panewki korbowodowe Golf 5 Plus 2.0 TDI
- Uszczelka turbiny Golf 5 Plus 2.0 TDI
- Zestaw montażowy, urządzenie ładujące turbo Golf 5 Plus 2.0 TDI
- Tuleja łożyska wału korbowego Golf 5 Plus 2.0 TDI
- Korek spustowy oleju Golf 5 Plus 2.0 TDI
- Uszczelka miski olejowej Golf 5 Plus 2.0 TDI
- Wał korbowy Golf 5 Plus 2.0 TDI
- Bagnet oleju Golf 5 Plus 2.0 TDI
- Czujnik ciśnienia oleju Golf 5 Plus 2.0 TDI
- Zawór sterowania powietrzem dolotowym Golf 5 Plus 2.0 TDI
- Napinacz łańcucha rozrządu Golf 5 Plus 2.0 TDI
- Osprzet elektryczny silnika Golf 5 Plus 2.0 TDI
- Uszczelnienie trzonka zaworu Golf 5 Plus 2.0 TDI
- Zawór wydechowy Golf 5 Plus 2.0 TDI
- Szyna prowadzaca / napinajaca Golf 5 Plus 2.0 TDI
- Zawór ssący Golf 5 Plus 2.0 TDI
- Korek wlewu oleju / uszczelnienie Golf 5 Plus 2.0 TDI
- Korbowód Golf 5 Plus 2.0 TDI
- Uszczelka korka spustowego oleju Golf 5 Plus 2.0 TDI
- Uszczelnienie promieniowe wału / zestaw Golf 5 Plus 2.0 TDI
- Zawór bocznikowy przesuwny, turbosprężarka Golf 5 Plus 2.0 TDI
- Prowadnica zaworu / uszczelka / regulacja Golf 5 Plus 2.0 TDI
- Czujnik, temperatura oleju Golf 5 Plus 2.0 TDI
- Koło zębate, wał korbowy Golf 5 Plus 2.0 TDI
- Łożysko wału rozrządu Golf 5 Plus 2.0 TDI
- Skrzynia korbowa Golf 5 Plus 2.0 TDI
Bestsellery

- Tarcze hamulcowe Golf 5 Plus 2.0 TDI 110 KM
- Olej silnikowy Golf 5 Plus 2.0 TDI 110 KM
- Akumulator Golf 5 Plus 2.0 TDI 110 KM
- Klocki hamulcowe Golf 5 Plus 2.0 TDI 110 KM
- Reflektor Golf 5 Plus 2.0 TDI 110 KM
- Amortyzatory Golf 5 Plus 2.0 TDI 110 KM
- Wahacz Golf 5 Plus 2.0 TDI 110 KM
- Filtr powietrza Golf 5 Plus 2.0 TDI 110 KM
- Alternator Golf 5 Plus 2.0 TDI 110 KM
- Sonda lambda (NOx, O2) Golf 5 Plus 2.0 TDI 110 KM
Zawór podciśnienia