Uszczelka kolektora ssącego do samochodu
Uszczelka kolektora ssącego dla innych producentów samochodów
Uszczelka kolektora ssącego do samochodów
-
Seria 3
06.1975
-
A4
11.1994
-
GOLF
04.1974
-
ASTRA
09.1991
-
Seria 5
03.1972
-
A6
06.1994
-
PASSAT
05.1973
-
FOCUS
08.1998
-
OCTAVIA
04.1959
-
MONDEO
01.1993
-
A3
09.1996
-
Klasa E
02.1993
-
CIVIC
09.1971
-
Klasa C
03.1993
-
MEGANE
08.1995
-
LEON
11.1999
-
POLO
03.1975
-
6
06.2002
-
AVENSIS
09.1997
-
INSIGNIA
07.2008
Bestsellery: Uszczelka kolektora dolotowego do auto
-
-
37,98 PLN
(Cena za zestaw 4 sztuk)
w tym 23% VAT
-
-
17,98 PLN
(Cena za sztukę)
w tym 23% VAT
-
18,08 PLN
(Cena za sztukę)
w tym 23% VAT
-
26,08 PLN
(Cena za sztukę)
w tym 23% VAT
-
82,68 PLN
(Cena za zestaw 9 sztuk)
w tym 23% VAT
-
-
18,68 PLN
(Cena za sztukę)
w tym 23% VAT
-
-
117,58 PLN
(Cena za zestaw 13 sztuk)
w tym 23% VAT
-
74,58 PLN
(Cena za zestaw 6 sztuk)
w tym 23% VAT
-
Top ceny
Czesciauto24.pl zapewnia Uszczelki kolektora ssącego wysokiej jakości w najbardziej atrakcyjnych cenach.
-
Szeroki wybór
W tym momencie nasza oferta to ponad 500000 części zapasowych
-
Koszty przesyłki
Oszczędzić na kosztach przesyłki. Przesyłka gratis, w przypadku, gdy wartość zamówienia jest powyżej 340 PLN
-
Świetna dostawa!
Katalog Uszczelka kolektora dolotowego od producenta
Znaleźć ważne oferty innych części samochodowe do Uszczelki / pierścienie uszczelniające
-

Uszczelka pod głowicą
-

Uszczelka pokrywy zaworów
-

Uszczelniacz wału korbowego
-

Uszczelka turbiny
-

Uszczelka kolektora wylotowego
-

Uszczelka miski olejowej
-

Uszczelniacze zaworowe
-

Uszczelka pokrywy rozrządu
-

Uszczelka chłodnicy oleju
-

Uszczelka korka spustowego oleju
-

Uszczelniacz wałka rozrządu
-

Uszczelnienie, zawór agr
-

Uszczelka termostatu
-

Uszczelka, miska olejowa automatycznej skrzyni biegów
-

Uszczelka, pompa olejowa
-

Uszczelka szyberdachu
-

Uszczelka, lampa tylna zespolona
Wymienić część zamienną Uszczelka kolektora ssącego - uszkodzoną albo został osiągnięty limit stosowania! Dowiedzieć się przydatnej informacji o Uszczelka kolektora ssącego
Uszczelka kolektora dolotowego służy utrzymywaniu ciśnienia połączenia silnika z przewodem dolotowym.
3 wskazówki odnośnie użytkowania uszczelki kolektora dolotowego
- Wymieniaj uszczelkę za każdym razem, kiedy demontujesz kolektor dolotowy: jest zużywalna.
- Żeby polepszyć właściwości uszczelniające, nakładaj cienką warstwę smaru grafitowego na obie strony części.
- Zaciśnij śruby kolektora dolotowego według rekomendacji podanych w technicznej dokumentacji pojazdu. W większości przypadków, zacieśnianie powinno być przeprowadzone począwszy od środkowych połączeń, skończywszy na zewnętrznych z momentem obrotowym wynoszącym 16-23 Nm. W przeciwnym razie, uszczelka może się zdeformować lub przedrzeć.
Wady uszczelki kolektora dolotowego, ich przyczyny i oznaki
- Wypaczenie. Ma miejsce w wyniku zmian temperatury, na przykład, w przypadku dotarcia zimnej wody na powierzchnię bardzo rozgrzanego kolektora. To prowadzi do dekompresji połączenia, oznaki tego to: obniżenie mocy silnika, specyficzne dźwięk spod maski, niestabilne działanie silnika na luźnym biegu, zwiększenie konsumpcji paliwa.
- Przetarcie. Przyczyny tego to: niska jakość części, zwiększone wibracje silnika lub błędy podczas instalacji. Według lokalizacji, oprócz oznak wymienionych powyżej, może się to też przejawiać plamami oleju lub płynu chłodzącego w obszarze kolektora dolotowego.
- Deformacja. Może być spowodowana zniekształceniem głowicy cylindra lub powierzchni kolektora dolotowego. Czasami dzieje się to ze względu na użytkowanie niskiej jakości lub zbyt agresywnych środków do naprawy części, a także pod wpływem bardzo wysokich temperatur, na przykład, kiedy kolektor przegrzewa się. Towarzyszy temu wygniecenie uszczelki, co może przejawiać się przez każde znaki wymienione powyżej.
Zalecamy kupić uszczelki kolektora dolotowego na stronie Czesciauto24.pl: dzięki szerokiemu asortymentowi będziesz w stanie szybko i łatwo znaleźć część zamienną najbardziej pasującą do twojego auta.
Dobierz Uszczelki kolektora ssącego do