Powróć do katalogu

Alternator Renault Megane 2 1.5 dCi 106 KM olej napędowy
Informacje: RENAULT Megane II Hatchback (BM, CM) 1.5 dCi (BM1E, CM1E)
- Lata produkcji (od - do): 05.2005-06.2008
- Moc [kW]: 78
- Moc [KM]: 106
- Pojemność skokowa (cc): 1461
- Typ silnika: olej napędowy
- Typ nadwozia: liftback
- Kod silnika: K9K 732
- Oznaczenie modelu: BM0/1_, CM0/1_
- Metoda zasysania powietrza przez silnik: Turbosprężarka
- Preparat paliwowy: Wtrysk bezpośredni
- Rodzaj układu rozrządu: SOHC/OHC
- Chłodzenie silnika: chłodzony cieczą
- Sterowanie silnika: Pasek rozrządu
- Rok modelowy od: ...
- Rok modelowy do: ...
-
Artykuł №: 4G1217Proszę ocenić produktNa stanie444,88 PLNw tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- TECDOC-Nr silnika: K9K 732
- Kod silnika: K9K 734
- Prąd ładowania alternatora [A]: 125
- Koła pasowe: z kołem pasowym wolnobieżnym
- Napięcie [V]:
14
- Napięcie znamionowe [V]: 14
- Ø koła pasowego [mm]: 54
- Liczba rowków: 5
- Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: ze zintegrowanym regulatorem
- Wykonanie sieci pokładowej: dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną
- Kierunek obrotów: zgodnie z ruchem wskazówek zegara
- Rodzaj alternatora: nie zawiera pompy próżniowej
- Rodzaj mocowania: Podwójna dźwignia obrotowa
- zalecane rozszerzenie naprawy: Pasek klinowy / pasek klinowy wielorowkowy
- Zacisk: M8 B+, L-D
- Średnica otworu 1 [mm]: 8,5
- Liczba otworów do mocowania: 4
- Liczba otworów gwintowanych: 2
- Wymiar gwintu: M8
- Odstęp pomiędzy kołem pasowym i alternatorem [mm]: 42
- Stan: Nowy
Pokaż numery OEM -
Artykuł №: 4G0445Proszę ocenić produktNa stanie481,28 PLNw tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- Prąd ładowania alternatora [A]: 110
- Koła pasowe: z kołem pasowym wolnobieżnym
- Napięcie [V]:
12
- Napięcie znamionowe [V]: 14
- Rok prod. od: 06/2005
- Ø koła pasowego [mm]: 55
- Liczba rowków: 6
- Wykonanie sieci pokładowej: dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną
- Kierunek obrotów: przeciwnie do ruchu wskazówek zegara
- Rodzaj alternatora: nie zawiera pompy próżniowej
- Rodzaj mocowania: Podwójna dźwignia obrotowa
- Zacisk: B+(M8),L,DFM
- Średnica otworu 1 [mm]: 9
- Liczba otworów do mocowania: 4
- Liczba otworów gwintowanych: 2
- Kształt obudowy wtyczki: kanciasty
- Odstęp pomiędzy kołem pasowym i alternatorem [mm]: 39
- Stan: Nowy
Pokaż numery OEM -
Artykuł №: 4G0505Proszę ocenić produktNa stanie500,88 PLN(Cena za sztukę)
w tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- Kod silnika: K9K.7.32
- Typ skrzyni biegów: TL4
- Rodzaj skrzyni biegów: Skrzynia biegów manualna
- Prąd ładowania alternatora [A]: 110
- Koła pasowe: bez koła pasowego
- Napięcie [V]:
14
- Napięcie znamionowe [V]: 14
- Ø koła pasowego [mm]: 56
- Liczba rowków: 5
- Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: ze zintegrowanym regulatorem
- Wykonanie sieci pokładowej: dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną
- Kierunek obrotów: zgodnie z ruchem wskazówek zegara
- Rodzaj alternatora: nie zawiera pompy próżniowej
- Rodzaj mocowania: Mocowanie 4-punktowe
- Zacisk: M8 B+
- Średnica otworu 1 [mm]: 8,5
- Liczba otworów do mocowania: 4
- Liczba otworów gwintowanych: 2
- Wymiar gwintu: M8
- Stan: Nowy
Pokaż numery OEM -
Artykuł №: 4G036610/10 Na podstawie ponad 1 ocen klientówNa stanie509,28 PLN(Cena za sztukę)
w tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- Kod silnika: K9K 734
- TECDOC-Nr silnika: K9K 732
- Ograniczenia producenta: Bosch
- zastosowanie dla poj. z alternatorem o prądzie ładowania [A]: 150
- Prąd ładowania alternatora [A]: 150
- Koła pasowe: z kołem pasowym wolnobieżnym
- Napięcie [V]:
14
- Napięcie znamionowe [V]: 14
- Ø koła pasowego [mm]: 55
- Liczba rowków: 6
- Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: ze zintegrowanym regulatorem
- Wykonanie sieci pokładowej: dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną
- Kierunek obrotów: zgodnie z ruchem wskazówek zegara
- Rodzaj alternatora: nie zawiera pompy próżniowej
- Rodzaj mocowania: Podwójna dźwignia obrotowa
- zalecane rozszerzenie naprawy: Pasek klinowy / pasek klinowy wielorowkowy
- Zacisk: COM, B2+(M8)
- Średnica otworu 1 [mm]: 8,5
- Liczba otworów do mocowania: 4
- Długość [mm]:
200
- Liczba otworów gwintowanych: 2
- Odstęp pomiędzy kołem pasowym i alternatorem [mm]: 39
- Stan: Nowy
Pokaż numery OEM -
Artykuł №: 4G0558Proszę ocenić produktNa stanie601,08 PLNw tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- Prąd ładowania alternatora [A]: 110
- Koła pasowe: z kołem pasowym wolnobieżnym
- Napięcie [V]:
14
- Napięcie znamionowe [V]: 14
- Ø koła pasowego [mm]: 55
- Liczba rowków: 6
- ID wykonania wtyczki: B+(M8),COM
- Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: ze zintegrowanym regulatorem
- Wykonanie sieci pokładowej: dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną
- Kierunek obrotów: zgodnie z ruchem wskazówek zegara
- Rodzaj alternatora: nie zawiera pompy próżniowej
- Rodzaj mocowania: Podwójna dźwignia obrotowa
- Zacisk: B+(M8), BSS
- Średnica otworu 1 [mm]: 8,5
- Liczba otworów do mocowania: 4
- Liczba otworów gwintowanych: 2
- Odstęp pomiędzy kołem pasowym i alternatorem [mm]: 39
- Stan: Nowy
Pokaż numery OEM -
Artykuł №: 4G0856Proszę ocenić produktNa stanie601,78 PLNw tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- Prąd ładowania alternatora [A]: 110
- Koła pasowe: z kołem pasowym wielorowkowym
- Napięcie [V]:
14
- Ograniczenia producenta: VALEO
- Napięcie znamionowe [V]: 14
- Ø koła pasowego [mm]: 55
- Liczba rowków: 6
- Wykonanie sieci pokładowej: dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną
- Kierunek obrotów: zgodnie z ruchem wskazówek zegara
- Rodzaj alternatora: nie zawiera pompy próżniowej
- Rodzaj mocowania: Podwójna dźwignia obrotowa
- Zacisk: B+(M8),COM
- Średnica otworu 1 [mm]: 8,5
- Liczba otworów do mocowania: 4
- Liczba otworów gwintowanych: 2
- Wymiar gwintu: M8
- Odstęp pomiędzy kołem pasowym i alternatorem [mm]: 38,5
- Stan: Nowy
Pokaż numery OEM -
Artykuł №: 4G139910/10 Na podstawie ponad 1 ocen klientówNa stanie645,08 PLNw tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- Prąd ładowania alternatora [A]: 150
- Koła pasowe: z kołem pasowym wielorowkowym
- Napięcie [V]:
12
- Ograniczenia producenta: BOSCH
- Napięcie znamionowe [V]: 14
- Ø koła pasowego [mm]: 56,0
- Liczba rowków: 6
- Wykonanie sieci pokładowej: dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną
- Kierunek obrotów: zgodnie z ruchem wskazówek zegara
- Rodzaj alternatora: nie zawiera pompy próżniowej
- Rodzaj mocowania: Podwójna dźwignia obrotowa
- Zacisk: B+ M8, L-DFM
- Średnica otworu 1 [mm]: 8
- Liczba otworów do mocowania: 4
- Liczba otworów gwintowanych: 2
- Wymiar gwintu: M8
- Odstęp pomiędzy kołem pasowym i alternatorem [mm]: 39
- Stan: Nowy
Pokaż numery OEM -
Artykuł №: 4G042610/10 Na podstawie ponad 1 ocen klientówNa stanie667,48 PLN(Cena za sztukę)
w tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- Prąd ładowania alternatora [A]: 150
- Koła pasowe: z kołem pasowym wolnobieżnym
- Napięcie [V]:
12
- Napięcie znamionowe [V]: 14
- Ø koła pasowego [mm]: 55
- Liczba rowków: 6
- Wykonanie sieci pokładowej: dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną
- Kierunek obrotów: zgodnie z ruchem wskazówek zegara
- Rodzaj alternatora: nie zawiera pompy próżniowej
- Rodzaj mocowania: Podwójna dźwignia obrotowa
- Zacisk: B2+(M8),L,DFM
- Średnica otworu 1 [mm]: 9
- Liczba otworów do mocowania: 4
- Liczba otworów gwintowanych: 2
- Odstęp pomiędzy kołem pasowym i alternatorem [mm]: 39
- Stan: Nowy
Pokaż numery OEM -
Proszę ocenić produktNa stanie700,98 PLNw tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- Prąd ładowania alternatora [A]: 160
- Koła pasowe: z kołem pasowym wolnobieżnym
- Napięcie [V]:
12
- Napięcie znamionowe [V]: 14
- Kod silnika: K9K 734
- Ø koła pasowego [mm]: 56
- Liczba rowków: 6
- Wykonanie sieci pokładowej: dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną
- Rodzaj alternatora: nie zawiera pompy próżniowej
- Rodzaj mocowania: Pojedyncza dźwignia obrotowa
- Zacisk: B+ M8
- Średnica otworu 1 [mm]: 8
- Liczba otworów do mocowania: 2
- Liczba otworów gwintowanych: 2
- Odstęp pomiędzy kołem pasowym i alternatorem [mm]: 39
- Stan: Nowy
Pokaż numery OEM -
Artykuł №: 4G1217RProszę ocenić produktW tym Dlaczego opłata związana z kaucją jest istotna? 157,02 PLN Zastaw (w tym 23% VAT)Na stanie366,70 PLNw tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- TECDOC-Nr silnika: K9K 732
- Kod silnika: K9K 734
- Prąd ładowania alternatora [A]: 125
- Koła pasowe: z kołem pasowym wolnobieżnym
- Napięcie [V]:
14
- Napięcie znamionowe [V]: 14
- Ø koła pasowego [mm]: 54
- Liczba rowków: 5
- Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: ze zintegrowanym regulatorem
- Wykonanie sieci pokładowej: dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną
- Kierunek obrotów: zgodnie z ruchem wskazówek zegara
- Rodzaj alternatora: nie zawiera pompy próżniowej
- Rodzaj mocowania: Podwójna dźwignia obrotowa
- zalecane rozszerzenie naprawy: Pasek klinowy / pasek klinowy wielorowkowy
- Zacisk: M8 B+, L-D
- Średnica otworu 1 [mm]: 8,5
- Liczba otworów do mocowania: 4
- Liczba otworów gwintowanych: 2
- Wymiar gwintu: M8
- Odstęp pomiędzy kołem pasowym i alternatorem [mm]: 42
- Stan: Zregenerowana
Pokaż numery OEM -
Artykuł №: 4G0445RProszę ocenić produktW tym Dlaczego opłata związana z kaucją jest istotna? 157,02 PLN Zastaw (w tym 23% VAT)Na stanie396,38 PLNw tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- Prąd ładowania alternatora [A]: 110
- Koła pasowe: z kołem pasowym wolnobieżnym
- Napięcie [V]:
12
- Napięcie znamionowe [V]: 14
- Rok prod. od: 06/2005
- Ø koła pasowego [mm]: 55
- Liczba rowków: 6
- Wykonanie sieci pokładowej: dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną
- Kierunek obrotów: przeciwnie do ruchu wskazówek zegara
- Rodzaj alternatora: nie zawiera pompy próżniowej
- Rodzaj mocowania: Podwójna dźwignia obrotowa
- Zacisk: B+(M8),L,DFM
- Średnica otworu 1 [mm]: 9
- Liczba otworów do mocowania: 4
- Liczba otworów gwintowanych: 2
- Kształt obudowy wtyczki: kanciasty
- Odstęp pomiędzy kołem pasowym i alternatorem [mm]: 39
- Stan: Zregenerowana
Pokaż numery OEM -
Artykuł №: 4G0124RProszę ocenić produktW tym Dlaczego opłata związana z kaucją jest istotna? 157,02 PLN Zastaw (w tym 23% VAT)Na stanie396,78 PLNw tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- Prąd ładowania alternatora [A]: 150
- Koła pasowe: z kołem pasowym wielofunkcyjnym
- Napięcie [V]:
14
- Napięcie znamionowe [V]: 14
- Ø koła pasowego [mm]: 50,3
- Liczba rowków: 7
- Wykonanie sieci pokładowej: dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną
- Kierunek obrotów: zgodnie z ruchem wskazówek zegara
- Rodzaj alternatora: nie zawiera pompy próżniowej
- Rodzaj mocowania: Podwójna dźwignia obrotowa
- zalecane rozszerzenie naprawy: Pasek klinowy / pasek klinowy wielorowkowy
- Zacisk: B2+(M8),DFM,L
- Średnica otworu 1 [mm]: 8
- Liczba otworów do mocowania: 4
- Długość [mm]:
185
- Liczba otworów gwintowanych: 2
- Odstęp pomiędzy kołem pasowym i alternatorem [mm]: 33, 32,5
- Stan: Zregenerowana
Pokaż numery OEM -
Darmowa wysyłkaAlternator RIDEX REMAN 4G1399R 12V, 150A, B+ M8, L-DFM, nie zawiera pompy próżniowej, Ø 56,0 [mm]Artykuł №: 4G1399RProszę ocenić produktW tym Dlaczego opłata związana z kaucją jest istotna? 157,02 PLN Zastaw (w tym 23% VAT)Na stanie403,18 PLNw tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- Prąd ładowania alternatora [A]: 150
- Koła pasowe: z kołem pasowym wielorowkowym
- Napięcie [V]:
12
- Ograniczenia producenta: BOSCH
- Napięcie znamionowe [V]: 14
- Ø koła pasowego [mm]: 56,0
- Liczba rowków: 6
- Wykonanie sieci pokładowej: dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną
- Kierunek obrotów: zgodnie z ruchem wskazówek zegara
- Rodzaj alternatora: nie zawiera pompy próżniowej
- Rodzaj mocowania: Podwójna dźwignia obrotowa
- Zacisk: B+ M8, L-DFM
- Średnica otworu 1 [mm]: 8
- Liczba otworów do mocowania: 4
- Liczba otworów gwintowanych: 2
- Wymiar gwintu: M8
- Odstęp pomiędzy kołem pasowym i alternatorem [mm]: 39
- Stan: Nowy
Pokaż numery OEM -
Artykuł №: 4G0022RProszę ocenić produktW tym Dlaczego opłata związana z kaucją jest istotna? 157,02 PLN Zastaw (w tym 23% VAT)Na stanie421,18 PLNw tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- Prąd ładowania alternatora [A]: 120
- Koła pasowe: z kołem pasowym wolnobieżnym
- Napięcie [V]:
14
- Napięcie znamionowe [V]: 14
- Ø koła pasowego [mm]: 49
- Liczba rowków: 5
- Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: ze zintegrowanym regulatorem
- Wykonanie sieci pokładowej: dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną
- Kierunek obrotów: zgodnie z ruchem wskazówek zegara
- Rodzaj alternatora: nie zawiera pompy próżniowej
- Rodzaj mocowania: Podwójna dźwignia obrotowa
- zalecane rozszerzenie naprawy: Pasek klinowy / pasek klinowy wielorowkowy
- Zacisk: B+ M8, L-D(Dummy) Plug 84
- Średnica otworu 1 [mm]: 8,5
- Rodzaj chłodzenia: chłodzony powietrzem
- Liczba otworów do mocowania: 4
- Liczba otworów gwintowanych: 2
- Odstęp pomiędzy kołem pasowym i alternatorem [mm]: 36,5
- Stan: Zregenerowana
Pokaż numery OEM -
Artykuł №: 4G1815RProszę ocenić produktW tym Dlaczego opłata związana z kaucją jest istotna? 157,02 PLN Zastaw (w tym 23% VAT)Na stanie489,68 PLNw tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- Prąd ładowania alternatora [A]: 150
- Koła pasowe: z kołem pasowym wolnobieżnym, z kołem pasowym
- Napięcie [V]:
12, 14
- Napięcie znamionowe [V]: 14
- Ø koła pasowego [mm]: 49
- Liczba rowków: 6
- Wykonanie sieci pokładowej: dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną
- Kierunek obrotów: zgodnie z ruchem wskazówek zegara
- Rodzaj alternatora: nie zawiera pompy próżniowej
- Rodzaj mocowania: Podwójna dźwignia obrotowa
- Zacisk: B+ (M8)
- Średnica otworu 1 [mm]: 8
- Liczba otworów do mocowania: 4
- Liczba otworów gwintowanych: 2
- Odstęp pomiędzy kołem pasowym i alternatorem [mm]: 33
- Jednostka ilości: Sztuka
- Stan: Zregenerowana
Pokaż numery OEM -
Artykuł №: 4G0856RProszę ocenić produktW tym Dlaczego opłata związana z kaucją jest istotna? 157,02 PLN Zastaw (w tym 23% VAT)Na stanie495,58 PLNw tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- Prąd ładowania alternatora [A]: 110
- Koła pasowe: z kołem pasowym wielorowkowym
- Napięcie [V]:
14
- Ograniczenia producenta: VALEO
- Napięcie znamionowe [V]: 14
- Ø koła pasowego [mm]: 55
- Liczba rowków: 6
- Wykonanie sieci pokładowej: dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną
- Kierunek obrotów: zgodnie z ruchem wskazówek zegara
- Rodzaj alternatora: nie zawiera pompy próżniowej
- Rodzaj mocowania: Podwójna dźwignia obrotowa
- Zacisk: B+(M8),COM
- Średnica otworu 1 [mm]: 8,5
- Liczba otworów do mocowania: 4
- Liczba otworów gwintowanych: 2
- Wymiar gwintu: M8
- Odstęp pomiędzy kołem pasowym i alternatorem [mm]: 38,5
- Stan: Zregenerowana
Pokaż numery OEM -
Artykuł №: SKGN-03221439Proszę ocenić produktNa stanie518,08 PLNw tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- TECDOC-Nr silnika: K9K 732
- Kod silnika: K9K 734
- Prąd ładowania alternatora [A]: 125
- Koła pasowe: z kołem pasowym wolnobieżnym
- Napięcie [V]:
14
- Napięcie znamionowe [V]: 14
- Ø koła pasowego [mm]: 54
- Liczba rowków: 5
- Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: ze zintegrowanym regulatorem
- Wykonanie sieci pokładowej: dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną
- Kierunek obrotów: zgodnie z ruchem wskazówek zegara
- Rodzaj alternatora: nie zawiera pompy próżniowej
- Rodzaj mocowania: Podwójna dźwignia obrotowa
- zalecane rozszerzenie naprawy: Pasek klinowy / pasek klinowy wielorowkowy
- Zacisk: M8 B+, L-D
- Średnica otworu 1 [mm]: 8,5
- Liczba otworów do mocowania: 4
- Liczba otworów gwintowanych: 2
- Wymiar gwintu: M8
- Odstęp pomiędzy kołem pasowym i alternatorem [mm]: 42
- Stan: Nowy
Pokaż numery OEM -
Darmowa wysyłkaAlternator RIVOLV RIV600294 120A, Ø 49 [mm]Artykuł №: RIV600294Proszę ocenić produktW tym Dlaczego opłata związana z kaucją jest istotna? 38,09 PLN Zastaw (w tym 23% VAT)Na stanie523,28 PLNw tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- TECDOC-Nr silnika: K9K 732
- Kod silnika: K9K 734
- Prąd ładowania alternatora [A]: 120
- Koła pasowe: z kołem pasowym wolnobieżnym
- Ø koła pasowego [mm]: 49
- Liczba rowków: 5
- Kierunek obrotów: zgodnie z ruchem wskazówek zegara
- zalecane rozszerzenie naprawy: Pasek klinowy / pasek klinowy wielorowkowy
- Średnica [mm]: 118
- Wysokość [mm]: 305
- Średnica 4 [mm]: 118
- Stan: Nowy
Pokaż numery OEM -
Artykuł №: SKGN-0320727Proszę ocenić produktNa stanie528,96 PLN(Cena za sztukę)
w tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- Kod silnika: K9K.7.32
- Typ skrzyni biegów: TL4
- Rodzaj skrzyni biegów: Skrzynia biegów manualna
- Prąd ładowania alternatora [A]: 110
- Koła pasowe: bez koła pasowego
- Napięcie [V]:
14
- Napięcie znamionowe [V]: 14
- Ø koła pasowego [mm]: 56
- Liczba rowków: 5
- Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: ze zintegrowanym regulatorem
- Wykonanie sieci pokładowej: dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną
- Kierunek obrotów: zgodnie z ruchem wskazówek zegara
- Rodzaj alternatora: nie zawiera pompy próżniowej
- Rodzaj mocowania: Mocowanie 4-punktowe
- Zacisk: M8 B+
- Średnica otworu 1 [mm]: 8,5
- Liczba otworów do mocowania: 4
- Liczba otworów gwintowanych: 2
- Wymiar gwintu: M8
- Stan: Nowy
Pokaż numery OEM -
Darmowa wysyłkaAlternator RIVOLV RIV600333 12V, 150A, Ø 55 [mm]Artykuł №: RIV600333Proszę ocenić produktW tym Dlaczego opłata związana z kaucją jest istotna? 38,09 PLN Zastaw (w tym 23% VAT)Na stanie540,78 PLNw tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- Prąd ładowania alternatora [A]: 150
- Koła pasowe: z kołem pasowym wolnobieżnym
- Napięcie [V]:
12
- Ograniczenia producenta: BOSCH
- Ø koła pasowego [mm]: 55
- Liczba żeber: 6
- Ciężar [kg]: 7,34
- Stan: Nowy
Pokaż numery OEM
Prądnica do Renault MEGANE II (BM0/1_, CM0/1_) 1.5 dCi (BM1E, CM1E) - najlepsze produkty wybierane przez klientów
- AS-PL A3118
- 2542945 VALEO 437558
- TG11C034 VALEO 439561
- VALEO 443036
- AS-PL A3035PR
- 8041 BOSCH 0 986 080 410
- A4TJ0582+ BV PSH 575.901.210.130
- 0.124.525.070+ BV PSH 575.551.150.010
- 0.124.525.028+ BV PSH 575.568.150.010
- 0.124.525.139+ BV PSH 575.538.150.010
- AS-PL A0679PR
- 0.124.525.140+ BV PSH 575.589.150.010
- AS-PL A3103PR
- RNL525078 BV PSH 575.541.150.018
- AS-PL A3035
Klienci nabyli także
Elektryka Części zapasowe

- Akumulator Renault Megane 2 1.5 dCi
- Rozrusznik Renault Megane 2 1.5 dCi
- Regulator napięcia Renault Megane 2 1.5 dCi
- Sygnal dzwiekowy / fanfara Renault Megane 2 1.5 dCi
- Zestaw przewodów Renault Megane 2 1.5 dCi
- Stacyjka Renault Megane 2 1.5 dCi
- Bezpiecznik Renault Megane 2 1.5 dCi
- Szczotka węglowa, rozrusznik Renault Megane 2 1.5 dCi
- Włącznik elektromagnetyczny Renault Megane 2 1.5 dCi
- Skrzynka / wspornik bezpieczników Renault Megane 2 1.5 dCi
Bestsellery

Alternator
