Powróć do katalogu

Alternator Renault Clio 2 1.4 16V 98 KM benzyna
Informacje: RENAULT Clio II Hatchback (BB, CB) 1.4 16V (B/CB0P, BB13)
- Lata produkcji (od - do): 02.2000-07.2008
- Moc [kW]: 72
- Moc [KM]: 98
- Pojemność skokowa (cc): 1390
- Typ silnika: Silnik benzynowy
- Typ nadwozia: liftback
- Kod silnika: K4J 710
- Oznaczenie modelu: BB0/1/2_, CB0/1/2_
- Metoda zasysania powietrza przez silnik: Ssawka
- Preparat paliwowy: Wtrysk do kolektora dolotowego/gaźnik
- Rodzaj układu rozrządu: DOHC
- Chłodzenie silnika: chłodzony cieczą
- Sterowanie silnika: Pasek rozrządu
- Rok modelowy od: ...
- Rok modelowy do: ...
-
10/10 Na podstawie ponad 1 ocen klientówNa stanie327,08 PLNw tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- Prąd ładowania alternatora [A]: 75
- Koła pasowe: z kołem pasowym
- Napięcie [V]:
14
- Napięcie znamionowe [V]: 14
- Ø koła pasowego [mm]: 55
- Liczba rowków: 6
- Wykonanie sieci pokładowej: dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną
- Kierunek obrotów: zgodnie z ruchem wskazówek zegara
- Rodzaj alternatora: nie zawiera pompy próżniowej
- Złącze / klema: bez złącza dla czujnika prędkości obrotowej
- Rodzaj skrzyni biegów: Przekładnia manualna 5-biegowa
- Rodzaj mocowania: Mocowanie 3-punktowe
- Zacisk: B+
- Średnica otworu 1 [mm]: 10
- Liczba otworów do mocowania: 3
- Liczba otworów gwintowanych: 0
- Odstęp pomiędzy kołem pasowym i alternatorem [mm]: 46,5
- Stan: Nowy
Pokaż numery OEM -
Artykuł №: 4G00659.0/10 Na podstawie ponad 1 ocen klientówNa stanie380,38 PLN(Cena za sztukę)
w tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- Prąd ładowania alternatora [A]: 98
- Koła pasowe: z kołem pasowym
- Napięcie [V]:
14
- Napięcie znamionowe [V]: 14
- Ø koła pasowego [mm]: 55
- Liczba rowków: 6
- ID wykonania wtyczki: L-DFM (PLUG 129)
- Wykonanie sieci pokładowej: dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną
- Kierunek obrotów: zgodnie z ruchem wskazówek zegara
- Rodzaj alternatora: nie zawiera pompy próżniowej
- Rodzaj mocowania: Mocowanie bezpośrednie
- Zacisk: M8 B+
- Średnica otworu 1 [mm]: 9
- Liczba otworów do mocowania: 3
- Liczba otworów gwintowanych: 0
- Odstęp pomiędzy kołem pasowym i alternatorem [mm]: 20
- Stan: Nowy
Pokaż numery OEM -
Artykuł №: 4G0126Proszę ocenić produktNa stanie480,68 PLNw tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- Prąd ładowania alternatora [A]: 110
- Koła pasowe: z kołem pasowym wolnobieżnym
- Napięcie [V]:
14
- Napięcie znamionowe [V]: 14
- Ø koła pasowego [mm]: 55
- Liczba rowków: 5
- Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: ze zintegrowanym regulatorem
- Wykonanie sieci pokładowej: dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną
- Kierunek obrotów: zgodnie z ruchem wskazówek zegara
- Rodzaj alternatora: nie zawiera pompy próżniowej
- Rodzaj mocowania: Podwójna dźwignia obrotowa
- Zacisk: B+ (M8), L, DFM
- Średnica otworu 1 [mm]: 8
- Liczba otworów do mocowania: 4
- Liczba otworów gwintowanych: 2
- Wymiar gwintu: M8
- Odstęp pomiędzy kołem pasowym i alternatorem [mm]: 42,5
- Stan: Nowy
Pokaż numery OEM -
Artykuł №: 4G0445Proszę ocenić produktNa stanie480,98 PLNw tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- Prąd ładowania alternatora [A]: 110
- Koła pasowe: z kołem pasowym wolnobieżnym
- Napięcie [V]:
12
- Napięcie znamionowe [V]: 14
- Ø koła pasowego [mm]: 55
- Liczba rowków: 6
- Wykonanie sieci pokładowej: dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną
- Kierunek obrotów: przeciwnie do ruchu wskazówek zegara
- Rodzaj alternatora: nie zawiera pompy próżniowej
- Rodzaj mocowania: Podwójna dźwignia obrotowa
- Zacisk: B+(M8),L,DFM
- Średnica otworu 1 [mm]: 9
- Liczba otworów do mocowania: 4
- Liczba otworów gwintowanych: 2
- Kształt obudowy wtyczki: kanciasty
- Odstęp pomiędzy kołem pasowym i alternatorem [mm]: 39
- Stan: Nowy
Pokaż numery OEM -
Artykuł №: 4G0505Proszę ocenić produktNa stanie500,48 PLN(Cena za sztukę)
w tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- Rok prod. od: 04/2001
- Kod silnika: K4J.7.13,K4J.7.15
- Typ skrzyni biegów: DP0,JB1
- Rodzaj skrzyni biegów: Skrzynia biegów manualna, Automatyczna skrzynia biegów
- Prąd ładowania alternatora [A]: 110
- Koła pasowe: bez koła pasowego
- Napięcie [V]:
14
- Napięcie znamionowe [V]: 14
- Ø koła pasowego [mm]: 56
- Liczba rowków: 5
- Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: ze zintegrowanym regulatorem
- Wykonanie sieci pokładowej: dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną
- Kierunek obrotów: zgodnie z ruchem wskazówek zegara
- Rodzaj alternatora: nie zawiera pompy próżniowej
- Rodzaj mocowania: Mocowanie 4-punktowe
- Zacisk: M8 B+
- Średnica otworu 1 [mm]: 8,5
- Liczba otworów do mocowania: 4
- Liczba otworów gwintowanych: 2
- Wymiar gwintu: M8
- Stan: Nowy
Pokaż numery OEM -
Artykuł №: 4G0604Proszę ocenić produktNa stanie502,98 PLN(Cena za sztukę)
w tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- Rok prod. od: 04/2001
- Kod silnika: K4J.7.13,K4J.7.15
- Typ skrzyni biegów: DP0,JB1,JB3
- Rodzaj skrzyni biegów: Skrzynia biegów manualna, Automatyczna skrzynia biegów
- Wyposażenie pojazdu: dla pojazdów z klimatyzacją (regulowaną manualnie)
- Prąd ładowania alternatora [A]: 100
- Koła pasowe: bez koła pasowego
- Napięcie [V]:
14
- Napięcie znamionowe [V]: 14
- Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: ze zintegrowanym regulatorem
- Wykonanie sieci pokładowej: dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną
- Kierunek obrotów: zgodnie z ruchem wskazówek zegara
- Rodzaj alternatora: nie zawiera pompy próżniowej
- Złącze / klema: bez złącza dla czujnika prędkości obrotowej
- Rodzaj mocowania: Mocowanie bezpośrednie
- Zacisk: B+ (M8), L DFM
- Średnica otworu 1 [mm]: 9,2
- Rodzaj chłodzenia: chłodzony powietrzem
- Liczba otworów do mocowania: 3
- Liczba otworów gwintowanych: 0
- Stan: Nowy
Pokaż numery OEM -
Artykuł №: 4G0022Proszę ocenić produktNa stanie511,08 PLNw tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- Prąd ładowania alternatora [A]: 120
- Koła pasowe: z kołem pasowym wolnobieżnym
- Napięcie [V]:
14
- Napięcie znamionowe [V]: 14
- Ø koła pasowego [mm]: 49
- Liczba rowków: 5
- Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: ze zintegrowanym regulatorem
- Wykonanie sieci pokładowej: dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną
- Kierunek obrotów: zgodnie z ruchem wskazówek zegara
- Rodzaj alternatora: nie zawiera pompy próżniowej
- Rodzaj mocowania: Podwójna dźwignia obrotowa
- zalecane rozszerzenie naprawy: Pasek klinowy / pasek klinowy wielorowkowy
- Zacisk: B+ M8, L-D(Dummy) Plug 84
- Średnica otworu 1 [mm]: 8,5
- Rodzaj chłodzenia: chłodzony powietrzem
- Liczba otworów do mocowania: 4
- Liczba otworów gwintowanych: 2
- Odstęp pomiędzy kołem pasowym i alternatorem [mm]: 36,5
- Stan: Nowy
Pokaż numery OEM -
Artykuł №: 4G038010/10 Na podstawie ponad 1 ocen klientówNa stanie531,48 PLN(Cena za sztukę)
w tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- Prąd ładowania alternatora [A]: 120
- Koła pasowe: z kołem pasowym wielofunkcyjnym
- Napięcie [V]:
12
- Napięcie znamionowe [V]: 14
- Ø koła pasowego [mm]: 56
- Liczba rowków: 6
- Wykonanie sieci pokładowej: dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną
- Kierunek obrotów: zgodnie z ruchem wskazówek zegara
- Rodzaj alternatora: nie zawiera pompy próżniowej
- Rodzaj mocowania: Mocowanie 3-punktowe
- Zacisk: B+ L DFM
- Średnica otworu 1 [mm]: 10
- Liczba otworów do mocowania: 3
- Liczba otworów gwintowanych: 0
- Odstęp pomiędzy kołem pasowym i alternatorem [mm]: 48,5
- Stan: Nowy
Pokaż numery OEM -
Artykuł №: 4G1227Proszę ocenić produktNa stanie539,28 PLN(Cena za sztukę)
w tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- Prąd ładowania alternatora [A]: 110
- Koła pasowe: z kołem pasowym wielofunkcyjnym
- Napięcie [V]:
12
- Napięcie znamionowe [V]: 14
- Ø koła pasowego [mm]: 55
- Liczba rowków: 5
- ID wykonania wtyczki: L, DFM
- Wykonanie sieci pokładowej: dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną
- Kierunek obrotów: zgodnie z ruchem wskazówek zegara
- Rodzaj alternatora: nie zawiera pompy próżniowej
- Rodzaj mocowania: Podwójna dźwignia obrotowa
- Zacisk: M8 B+
- Średnica otworu 1 [mm]: 8
- Liczba otworów do mocowania: 4
- Liczba otworów gwintowanych: 2
- Wymiar gwintu: M8
- Odstęp pomiędzy kołem pasowym i alternatorem [mm]: 43
- Stan: Nowy
Pokaż numery OEM -
Artykuł №: 4G0617Proszę ocenić produktNa stanie562,28 PLN(Cena za sztukę)
w tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- Rok prod. do: 10/2007
- Wyposażenie pojazdu: dla pojazdów z klimatyzacją
- Kod silnika: K4J712, K4J713
- Kod silnika: K4J700
- Prąd ładowania alternatora [A]: 98
- Koła pasowe: z kołem pasowym wolnobieżnym
- Napięcie [V]:
14
- Napięcie znamionowe [V]: 14
- Ø koła pasowego [mm]: 55
- Liczba rowków: 6
- ID wykonania wtyczki: L DFM
- Wykonanie sieci pokładowej: dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną
- Kierunek obrotów: zgodnie z ruchem wskazówek zegara
- Rodzaj alternatora: nie zawiera pompy próżniowej
- Rodzaj mocowania: Mocowanie bezpośrednie
- Zacisk: B+ (M8)
- Średnica otworu 1 [mm]: 8,5
- Liczba otworów do mocowania: 3
- Liczba otworów gwintowanych: 0
- Odstęp pomiędzy kołem pasowym i alternatorem [mm]: 20,5
- Stan: Nowy
Pokaż numery OEM -
Darmowa wysyłkaAlternator RIDEX PLUS 4G0380P 12V, 120A, B+ L DFM, nie zawiera pompy próżniowej, Ø 56 [mm]Artykuł №: 4G0380PProszę ocenić produktNa stanie625,26 PLN(Cena za sztukę)
w tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- Prąd ładowania alternatora [A]: 120
- Koła pasowe: z kołem pasowym wielofunkcyjnym
- Napięcie [V]:
12
- Napięcie znamionowe [V]: 14
- Ø koła pasowego [mm]: 56
- Liczba rowków: 6
- Wykonanie sieci pokładowej: dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną
- Kierunek obrotów: zgodnie z ruchem wskazówek zegara
- Rodzaj alternatora: nie zawiera pompy próżniowej
- Rodzaj mocowania: Mocowanie 3-punktowe
- Zacisk: B+ L DFM
- Średnica otworu 1 [mm]: 10
- Liczba otworów do mocowania: 3
- Liczba otworów gwintowanych: 0
- Odstęp pomiędzy kołem pasowym i alternatorem [mm]: 48,5
- Stan: Nowy
Pokaż numery OEM -
Artykuł №: 4G0200R0.0/10 Na podstawie ponad 1 ocen klientówW tym Dlaczego opłata związana z kaucją jest istotna? 156,92 PLN Zastaw (w tym 23% VAT)Na stanie269,28 PLNw tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- Prąd ładowania alternatora [A]: 75
- Koła pasowe: z kołem pasowym
- Napięcie [V]:
14
- Napięcie znamionowe [V]: 14
- Ø koła pasowego [mm]: 55
- Liczba rowków: 6
- Wykonanie sieci pokładowej: dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną
- Kierunek obrotów: zgodnie z ruchem wskazówek zegara
- Rodzaj alternatora: nie zawiera pompy próżniowej
- Złącze / klema: bez złącza dla czujnika prędkości obrotowej
- Rodzaj skrzyni biegów: Przekładnia manualna 5-biegowa
- Rodzaj mocowania: Mocowanie 3-punktowe
- Zacisk: B+
- Średnica otworu 1 [mm]: 10
- Liczba otworów do mocowania: 3
- Liczba otworów gwintowanych: 0
- Odstęp pomiędzy kołem pasowym i alternatorem [mm]: 46,5
- Stan: Zregenerowana
Pokaż numery OEM -
Artykuł №: SKGN-03202008.0/10 Na podstawie ponad 1 ocen klientówNa stanie380,88 PLNw tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- Prąd ładowania alternatora [A]: 75
- Koła pasowe: z kołem pasowym
- Napięcie [V]:
14
- Napięcie znamionowe [V]: 14
- Ø koła pasowego [mm]: 55
- Liczba rowków: 6
- Wykonanie sieci pokładowej: dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną
- Kierunek obrotów: zgodnie z ruchem wskazówek zegara
- Rodzaj alternatora: nie zawiera pompy próżniowej
- Złącze / klema: bez złącza dla czujnika prędkości obrotowej
- Rodzaj skrzyni biegów: Przekładnia manualna 5-biegowa
- Rodzaj mocowania: Mocowanie 3-punktowe
- Zacisk: B+
- Średnica otworu 1 [mm]: 10
- Liczba otworów do mocowania: 3
- Liczba otworów gwintowanych: 0
- Odstęp pomiędzy kołem pasowym i alternatorem [mm]: 46,5
- Stan: Nowy
Pokaż numery OEM -
Artykuł №: 4G0126RProszę ocenić produktW tym Dlaczego opłata związana z kaucją jest istotna? 156,92 PLN Zastaw (w tym 23% VAT)Na stanie395,88 PLNw tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- Prąd ładowania alternatora [A]: 110
- Koła pasowe: z kołem pasowym wolnobieżnym
- Napięcie [V]:
14
- Napięcie znamionowe [V]: 14
- Ø koła pasowego [mm]: 55
- Liczba rowków: 5
- Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: ze zintegrowanym regulatorem
- Wykonanie sieci pokładowej: dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną
- Kierunek obrotów: zgodnie z ruchem wskazówek zegara
- Rodzaj alternatora: nie zawiera pompy próżniowej
- Rodzaj mocowania: Podwójna dźwignia obrotowa
- Zacisk: B+ (M8), L, DFM
- Średnica otworu 1 [mm]: 8
- Liczba otworów do mocowania: 4
- Liczba otworów gwintowanych: 2
- Wymiar gwintu: M8
- Odstęp pomiędzy kołem pasowym i alternatorem [mm]: 42,5
- Stan: Zregenerowana
Pokaż numery OEM -
Artykuł №: 4G0445RProszę ocenić produktW tym Dlaczego opłata związana z kaucją jest istotna? 156,92 PLN Zastaw (w tym 23% VAT)Na stanie396,08 PLNw tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- Prąd ładowania alternatora [A]: 110
- Koła pasowe: z kołem pasowym wolnobieżnym
- Napięcie [V]:
12
- Napięcie znamionowe [V]: 14
- Ø koła pasowego [mm]: 55
- Liczba rowków: 6
- Wykonanie sieci pokładowej: dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną
- Kierunek obrotów: przeciwnie do ruchu wskazówek zegara
- Rodzaj alternatora: nie zawiera pompy próżniowej
- Rodzaj mocowania: Podwójna dźwignia obrotowa
- Zacisk: B+(M8),L,DFM
- Średnica otworu 1 [mm]: 9
- Liczba otworów do mocowania: 4
- Liczba otworów gwintowanych: 2
- Kształt obudowy wtyczki: kanciasty
- Odstęp pomiędzy kołem pasowym i alternatorem [mm]: 39
- Stan: Zregenerowana
Pokaż numery OEM -
Artykuł №: 4G0022RProszę ocenić produktW tym Dlaczego opłata związana z kaucją jest istotna? 156,92 PLN Zastaw (w tym 23% VAT)Na stanie420,88 PLNw tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- Prąd ładowania alternatora [A]: 120
- Koła pasowe: z kołem pasowym wolnobieżnym
- Napięcie [V]:
14
- Napięcie znamionowe [V]: 14
- Ø koła pasowego [mm]: 49
- Liczba rowków: 5
- Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: ze zintegrowanym regulatorem
- Wykonanie sieci pokładowej: dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną
- Kierunek obrotów: zgodnie z ruchem wskazówek zegara
- Rodzaj alternatora: nie zawiera pompy próżniowej
- Rodzaj mocowania: Podwójna dźwignia obrotowa
- zalecane rozszerzenie naprawy: Pasek klinowy / pasek klinowy wielorowkowy
- Zacisk: B+ M8, L-D(Dummy) Plug 84
- Średnica otworu 1 [mm]: 8,5
- Rodzaj chłodzenia: chłodzony powietrzem
- Liczba otworów do mocowania: 4
- Liczba otworów gwintowanych: 2
- Odstęp pomiędzy kołem pasowym i alternatorem [mm]: 36,5
- Stan: Zregenerowana
Pokaż numery OEM -
Artykuł №: 4G0380RProszę ocenić produktW tym Dlaczego opłata związana z kaucją jest istotna? 156,92 PLN Zastaw (w tym 23% VAT)Na stanie437,68 PLN(Cena za sztukę)
w tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- Prąd ładowania alternatora [A]: 120
- Koła pasowe: z kołem pasowym wielofunkcyjnym
- Napięcie [V]:
12
- Napięcie znamionowe [V]: 14
- Ø koła pasowego [mm]: 56
- Liczba rowków: 6
- Wykonanie sieci pokładowej: dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną
- Kierunek obrotów: zgodnie z ruchem wskazówek zegara
- Rodzaj alternatora: nie zawiera pompy próżniowej
- Rodzaj mocowania: Mocowanie 3-punktowe
- Zacisk: B+ L DFM
- Średnica otworu 1 [mm]: 10
- Liczba otworów do mocowania: 3
- Liczba otworów gwintowanych: 0
- Odstęp pomiędzy kołem pasowym i alternatorem [mm]: 48,5
- Stan: Zregenerowana
Pokaż numery OEM -
Artykuł №: SKGN-0320064Proszę ocenić produktNa stanie443,08 PLN(Cena za sztukę)
w tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- Prąd ładowania alternatora [A]: 98
- Koła pasowe: z kołem pasowym
- Napięcie [V]:
14
- Napięcie znamionowe [V]: 14
- Ø koła pasowego [mm]: 55
- Liczba rowków: 6
- ID wykonania wtyczki: L-DFM (PLUG 129)
- Wykonanie sieci pokładowej: dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną
- Kierunek obrotów: zgodnie z ruchem wskazówek zegara
- Rodzaj alternatora: nie zawiera pompy próżniowej
- Rodzaj mocowania: Mocowanie bezpośrednie
- Zacisk: M8 B+
- Średnica otworu 1 [mm]: 9
- Liczba otworów do mocowania: 3
- Liczba otworów gwintowanych: 0
- Odstęp pomiędzy kołem pasowym i alternatorem [mm]: 20
- Stan: Nowy
Pokaż numery OEM -
Darmowa wysyłkaAlternator RIDEX REMAN 4G1227R 12V, 110A, M8 B+, L, DFM, nie zawiera pompy próżniowej, Ø 55 [mm]Artykuł №: 4G1227RProszę ocenić produktW tym Dlaczego opłata związana z kaucją jest istotna? 156,92 PLN Zastaw (w tym 23% VAT)Na stanie444,08 PLN(Cena za sztukę)
w tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- Rok prod. od: 04/2001
- Kod silnika: K4J.7.13,K4J.7.15
- Typ skrzyni biegów: DP0,JB1
- Rodzaj skrzyni biegów: Skrzynia biegów manualna, Automatyczna skrzynia biegów
- Prąd ładowania alternatora [A]: 110
- Koła pasowe: z kołem pasowym wielofunkcyjnym
- Napięcie [V]:
12
- Napięcie znamionowe [V]: 14
- Ø koła pasowego [mm]: 55
- Liczba rowków: 5
- ID wykonania wtyczki: L, DFM
- Wykonanie sieci pokładowej: dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną
- Kierunek obrotów: zgodnie z ruchem wskazówek zegara
- Rodzaj alternatora: nie zawiera pompy próżniowej
- Rodzaj mocowania: Podwójna dźwignia obrotowa
- Zacisk: M8 B+
- Średnica otworu 1 [mm]: 8
- Liczba otworów do mocowania: 4
- Liczba otworów gwintowanych: 2
- Wymiar gwintu: M8
- Odstęp pomiędzy kołem pasowym i alternatorem [mm]: 43
- Stan: Zregenerowana
Pokaż numery OEM -
Artykuł №: LRA02751Proszę ocenić produktW tym Dlaczego opłata związana z kaucją jest istotna? 104,61 PLN Zastaw (w tym 23% VAT)Na stanie447,58 PLNw tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- Prąd ładowania alternatora [A]: 98
- Napięcie [V]:
14
- Ø koła pasowego [mm]: 55
- Liczba żeber: 6
- ID wykonania wtyczki: 0129
- Wykonanie sieci pokładowej: dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną
- Zacisk: M8 B+, L-DFM
- Średnica otworu 1 [mm]: 9
- Ciężar netto [kg]: 5,97
- Zawsze porównuj starą i nową część (w szczególności nr OE):
- Stan: Zregenerowana
Pokaż numery OEM
Prądnica do Renault CLIO II (BB0/1/2_, CB0/1/2_) 1.4 16V (B/CB0P, BB13) - najlepsze produkty wybierane przez klientów
Klienci nabyli także
Elektryka Części zapasowe

- Akumulator Renault Clio 2 1.4 16V
- Rozrusznik Renault Clio 2 1.4 16V
- Regulator napięcia Renault Clio 2 1.4 16V
- Sygnal dzwiekowy / fanfara Renault Clio 2 1.4 16V
- Zestaw przewodów Renault Clio 2 1.4 16V
- Stacyjka Renault Clio 2 1.4 16V
- Bezpiecznik Renault Clio 2 1.4 16V
- Szczotka węglowa, rozrusznik Renault Clio 2 1.4 16V
- Włącznik elektromagnetyczny Renault Clio 2 1.4 16V
- Skrzynka / wspornik bezpieczników Renault Clio 2 1.4 16V
Bestsellery

Alternator
