Powróć do katalogu

Alternator Peugeot Partner Combispace 5F 1.4 75 KM benzyna
Informacje: PEUGEOT Partner I Combispace 1.4
- Lata produkcji (od - do): 06.1996-12.2015
- Moc [kW]: 55
- Moc [KM]: 75
- Pojemność skokowa (cc): 1360
- Typ silnika: Silnik benzynowy
- Typ nadwozia: nadwozie wielkopojemne (MPV)
- Kod silnika: KFW (TU3A)
- Oznaczenie modelu: 5F
- Metoda zasysania powietrza przez silnik: Ssawka
- Preparat paliwowy: Wtrysk do kolektora dolotowego/gaźnik
- Rodzaj układu rozrządu: SOHC/OHC
- Chłodzenie silnika: chłodzony cieczą
- Sterowanie silnika: Pasek rozrządu
- Rok modelowy od: ...
- Rok modelowy do: ...
-
Artykuł №: 4G017310/10 Na podstawie ponad 2 ocen klientówNa stanie285,78 PLNw tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- Prąd ładowania alternatora [A]: 70
- Koła pasowe: z kołem pasowym
- Napięcie [V]:
14
- Napięcie znamionowe [V]: 14
- Ø koła pasowego [mm]: 54
- Liczba rowków: 6
- Wykonanie sieci pokładowej: dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną
- Kierunek obrotów: zgodnie z ruchem wskazówek zegara
- Rodzaj alternatora: nie zawiera pompy próżniowej
- Rodzaj mocowania: Podwójna dźwignia obrotowa
- Zacisk: B+ (M8), L DFM
- Średnica otworu 1 [mm]: 10
- Liczba otworów do mocowania: 4
- Liczba otworów gwintowanych: 2
- Odstęp pomiędzy kołem pasowym i alternatorem [mm]: 42,5
- Stan: Nowy
Pokaż numery OEM -
Artykuł №: 4G050310/10 Na podstawie ponad 1 ocen klientówNa stanie337,98 PLNw tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- Prąd ładowania alternatora [A]: 65
- Koła pasowe: z kołem pasowym, z kołem pasowym wielorowkowym, z kołem pasowym wielofunkcyjnym
- Napięcie [V]:
12
- Ograniczenia producenta: MAGNETI MARELLI
- Napięcie znamionowe [V]: 14
- Ø koła pasowego [mm]: 56
- Liczba rowków: 5
- Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: ze zintegrowanym regulatorem
- Wykonanie sieci pokładowej: dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną
- Kierunek obrotów: zgodnie z ruchem wskazówek zegara
- Rodzaj alternatora: nie zawiera pompy próżniowej
- Rodzaj mocowania: Pojedyncza dźwignia obrotowa
- Zacisk: B+(M8),D+(M5)
- Średnica otworu 1 [mm]: 10
- Rodzaj chłodzenia: chłodzony powietrzem
- Liczba otworów do mocowania: 2
- Liczba otworów gwintowanych: 0
- Odstęp pomiędzy kołem pasowym i alternatorem [mm]: 75
- Stan: Nowy
Pokaż numery OEM -
Darmowa wysyłkaAlternator RIDEX 4G0358 14V, 70A, B+(M8),D+(M5), re 60, nie zawiera pompy próżniowej, Ø 64 [mm]Artykuł №: 4G0358Proszę ocenić produktNa stanie396,48 PLN(Cena za sztukę)
w tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- Prąd ładowania alternatora [A]: 70
- Koła pasowe: z kołem pasowym
- Napięcie [V]:
14
- Napięcie znamionowe [V]: 14
- Rok prod. do: 08/2002
- Ø koła pasowego [mm]: 64
- Liczba rowków: 1
- Wykonanie sieci pokładowej: dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną
- Pozycja / stopień: re 60
- Kierunek obrotów: zgodnie z ruchem wskazówek zegara
- Rodzaj alternatora: nie zawiera pompy próżniowej
- Rodzaj mocowania: Pojedyncza dźwignia obrotowa
- Zacisk: B+(M8),D+(M5)
- Średnica otworu 1 [mm]: 10
- Liczba otworów do mocowania: 2
- Liczba otworów gwintowanych: 0
- Odstęp pomiędzy kołem pasowym i alternatorem [mm]: 95
- Stan: Nowy
Pokaż numery OEM -
Artykuł №: 4G00869.0/10 Na podstawie ponad 1 ocen klientówNa stanie408,88 PLN(Cena za sztukę)
w tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- Prąd ładowania alternatora [A]: 90
- Koła pasowe: z kołem pasowym wielorowkowym
- Napięcie [V]:
14
- Napięcie znamionowe [V]: 14
- Ø koła pasowego [mm]: 54
- Liczba rowków: 6
- ID wykonania wtyczki: B+LDFM
- Wykonanie sieci pokładowej: dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną
- Kierunek obrotów: zgodnie z ruchem wskazówek zegara
- Rodzaj alternatora: nie zawiera pompy próżniowej
- Rodzaj mocowania: Podwójna dźwignia obrotowa
- Zacisk: M8 B+
- Średnica otworu 1 [mm]: 10
- Liczba otworów do mocowania: 4
- Liczba otworów gwintowanych: 2
- Wymiar gwintu: M10
- Odstęp pomiędzy kołem pasowym i alternatorem [mm]: 42,5
- Stan: Nowy
Pokaż numery OEM -
Artykuł №: 4G1316Proszę ocenić produktNa stanie423,18 PLNw tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- Prąd ładowania alternatora [A]: 80
- Koła pasowe: z kołem pasowym wielorowkowym
- Napięcie [V]:
14
- Napięcie znamionowe [V]: 14
- Ø koła pasowego [mm]: 49
- Liczba rowków: 6
- ID wykonania wtyczki: B+,L,DFM
- Wykonanie sieci pokładowej: dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną
- Kierunek obrotów: zgodnie z ruchem wskazówek zegara
- Rodzaj alternatora: nie zawiera pompy próżniowej
- Rodzaj mocowania: Podwójna dźwignia obrotowa
- Zacisk: B+ (M8), L-DFM
- Średnica otworu 1 [mm]: 10
- Liczba otworów do mocowania: 2
- Liczba otworów gwintowanych: 2
- Wymiar gwintu: M10
- Odstęp pomiędzy kołem pasowym i alternatorem [mm]: 42
- Stan: Nowy
Pokaż numery OEM -
Darmowa wysyłkaAlternator RIDEX PLUS 4G0173P 14V, 70A, B+ (M8), L DFM, nie zawiera pompy próżniowej, Ø 54 [mm]Artykuł №: 4G0173PProszę ocenić produktNa stanie443,97 PLNw tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- Prąd ładowania alternatora [A]: 70
- Koła pasowe: z kołem pasowym
- Napięcie [V]:
14
- Napięcie znamionowe [V]: 14
- Ø koła pasowego [mm]: 54
- Liczba rowków: 6
- Wykonanie sieci pokładowej: dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną
- Kierunek obrotów: zgodnie z ruchem wskazówek zegara
- Rodzaj alternatora: nie zawiera pompy próżniowej
- Rodzaj mocowania: Podwójna dźwignia obrotowa
- Zacisk: B+ (M8), L DFM
- Średnica otworu 1 [mm]: 10
- Liczba otworów do mocowania: 4
- Liczba otworów gwintowanych: 2
- Odstęp pomiędzy kołem pasowym i alternatorem [mm]: 42,5
- Stan: Nowy
Pokaż numery OEM -
Artykuł №: 4G1320Proszę ocenić produktNa stanie449,58 PLNw tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- Prąd ładowania alternatora [A]: 80
- Koła pasowe: z kołem pasowym wielofunkcyjnym
- Napięcie [V]:
12
- Napięcie znamionowe [V]: 14
- Ø koła pasowego [mm]: 49
- Liczba rowków: 6
- Wykonanie sieci pokładowej: dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną
- Kierunek obrotów: zgodnie z ruchem wskazówek zegara
- Rodzaj alternatora: nie zawiera pompy próżniowej
- Rodzaj mocowania: Podwójna dźwignia obrotowa
- Zacisk: B+(M8), L DFM
- Średnica otworu 1 [mm]: 10
- Rodzaj chłodzenia: chłodzony powietrzem
- Liczba otworów do mocowania: 4
- Liczba otworów gwintowanych: 2
- Odstęp pomiędzy kołem pasowym i alternatorem [mm]: 42
- Stan: Nowy
Pokaż numery OEM -
Artykuł №: 4G0906Proszę ocenić produktNa stanie456,48 PLNw tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- Prąd ładowania alternatora [A]: 80
- Koła pasowe: z kołem pasowym wolnobieżnym
- Napięcie [V]:
14
- Napięcie znamionowe [V]: 14
- Ø koła pasowego [mm]: 56
- Liczba rowków: 5
- ID wykonania wtyczki: B+LDFM
- Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: ze zintegrowanym regulatorem
- Wykonanie sieci pokładowej: dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną
- Kierunek obrotów: zgodnie z ruchem wskazówek zegara
- Rodzaj alternatora: nie zawiera pompy próżniowej
- Rodzaj mocowania: Pojedyncza dźwignia obrotowa
- Zacisk: M8 B+
- Średnica otworu 1 [mm]: 10
- Liczba otworów do mocowania: 2
- Liczba otworów gwintowanych: 0
- Odstęp pomiędzy kołem pasowym i alternatorem [mm]: 19
- Stan: Nowy
Pokaż numery OEM -
Darmowa wysyłkaAlternator RIDEX PLUS 4G0086P 14V, 90A, M8 B+, B+LDFM, nie zawiera pompy próżniowej, Ø 54 [mm]Artykuł №: 4G0086PProszę ocenić produktNa stanie480,96 PLN(Cena za sztukę)
w tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- Prąd ładowania alternatora [A]: 90
- Koła pasowe: z kołem pasowym wielorowkowym
- Napięcie [V]:
14
- Napięcie znamionowe [V]: 14
- Ø koła pasowego [mm]: 54
- Liczba rowków: 6
- ID wykonania wtyczki: B+LDFM
- Wykonanie sieci pokładowej: dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną
- Kierunek obrotów: zgodnie z ruchem wskazówek zegara
- Rodzaj alternatora: nie zawiera pompy próżniowej
- Rodzaj mocowania: Podwójna dźwignia obrotowa
- Zacisk: M8 B+
- Średnica otworu 1 [mm]: 10
- Liczba otworów do mocowania: 4
- Liczba otworów gwintowanych: 2
- Wymiar gwintu: M10
- Odstęp pomiędzy kołem pasowym i alternatorem [mm]: 42,5
- Stan: Nowy
Pokaż numery OEM -
Artykuł №: 4G0203Proszę ocenić produktNa stanie512,68 PLNw tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- Prąd ładowania alternatora [A]: 90
- Koła pasowe: z kołem pasowym wielofunkcyjnym
- Napięcie [V]:
14
- Napięcie znamionowe [V]: 14
- Ø koła pasowego [mm]: 56
- Liczba rowków: 5
- ID wykonania wtyczki: B+(M8),D+,(M5)
- Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: ze zintegrowanym regulatorem
- Wykonanie sieci pokładowej: dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną
- Kierunek obrotów: zgodnie z ruchem wskazówek zegara
- Rodzaj alternatora: nie zawiera pompy próżniowej
- Rodzaj mocowania: Pojedyncza dźwignia obrotowa
- Zacisk: B+(M8), D+(M5)
- Średnica otworu 1 [mm]: 10
- Średnica [mm]:
56
- Liczba otworów do mocowania: 2
- Liczba otworów gwintowanych: 0
- Odstęp pomiędzy kołem pasowym i alternatorem [mm]: 74,5
- TECDOC-Nr silnika: KFX (TU3JP), KFW (TU3JP), KFW (TU3A)
- Stan: Nowy
Pokaż numery OEM -
Darmowa wysyłkaAlternator RIDEX 4G0911 14V, 70A, B+ (M8), L DFM, nie zawiera pompy próżniowej, Ø 56 [mm], ze zintegrowanym regulatoremArtykuł №: 4G0911Proszę ocenić produktNa stanie513,18 PLN(Cena za sztukę)
w tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- Prąd ładowania alternatora [A]: 70
- Koła pasowe: z kołem pasowym wielofunkcyjnym
- Napięcie [V]:
14
- Napięcie znamionowe [V]: 14
- Ø koła pasowego [mm]: 56
- Liczba rowków: 5
- Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: ze zintegrowanym regulatorem
- Wykonanie sieci pokładowej: dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną
- Kierunek obrotów: zgodnie z ruchem wskazówek zegara
- Rodzaj alternatora: nie zawiera pompy próżniowej
- Rodzaj mocowania: Pojedyncza dźwignia obrotowa
- Zacisk: B+ (M8), L DFM
- Średnica otworu 1 [mm]: 10
- Liczba otworów do mocowania: 2
- Odstęp pomiędzy kołem pasowym i alternatorem [mm]: 75,5
- Stan: Nowy
Pokaż numery OEM -
Artykuł №: 4G1011Proszę ocenić produktNa stanie523,98 PLN(Cena za sztukę)
w tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- Prąd ładowania alternatora [A]: 120
- Koła pasowe: z kołem pasowym
- Napięcie [V]:
14
- Napięcie znamionowe [V]: 14
- Ø koła pasowego [mm]: 55
- Liczba rowków: 6
- ID wykonania wtyczki: B+(M8),D+(M5)
- Wykonanie sieci pokładowej: dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną
- Kierunek obrotów: zgodnie z ruchem wskazówek zegara
- Rodzaj alternatora: nie zawiera pompy próżniowej
- Rodzaj mocowania: Podwójna dźwignia obrotowa
- zalecane rozszerzenie naprawy: Pasek klinowy / pasek klinowy wielorowkowy
- Zacisk: B+ (M8)
- Średnica otworu 1 [mm]: 10
- Liczba otworów do mocowania: 4
- Liczba otworów gwintowanych: 2
- Wymiar gwintu: M10
- Odstęp pomiędzy kołem pasowym i alternatorem [mm]: 42,5
- Stan: Nowy
Pokaż numery OEM -
Artykuł №: 4G00539.0/10 Na podstawie ponad 2 ocen klientówNa stanie542,18 PLNw tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- Rok prod. do: 11/2002
- Kod silnika: TU3JP
- Typ skrzyni biegów: MA/5
- Rodzaj skrzyni biegów: Skrzynia biegów manualna
- Prąd ładowania alternatora [A]: 90
- Koła pasowe: z kołem pasowym
- Napięcie [V]:
12
- Napięcie znamionowe [V]: 14
- Ø koła pasowego [mm]: 54
- Liczba rowków: 6
- Wykonanie sieci pokładowej: dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną
- Kierunek obrotów: zgodnie z ruchem wskazówek zegara
- Rodzaj alternatora: nie zawiera pompy próżniowej
- Rodzaj mocowania: Podwójna dźwignia obrotowa
- Zacisk: M5 D+, B+ M8
- Średnica otworu 1 [mm]: 10
- Liczba otworów do mocowania: 4
- Liczba otworów gwintowanych: 0
- Wymiar gwintu: M10X1,5
- Odstęp pomiędzy kołem pasowym i alternatorem [mm]: 42,6
- Stan: Nowy
Pokaż numery OEM -
Artykuł №: 4G0139Proszę ocenić produktNa stanie565,18 PLNw tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- Prąd ładowania alternatora [A]: 80
- Koła pasowe: z kołem pasowym wielofunkcyjnym
- Napięcie [V]:
14
- Napięcie znamionowe [V]: 14
- Ø koła pasowego [mm]: 54
- Liczba rowków: 6
- ID wykonania wtyczki: L-DFM Plug 129
- Wykonanie sieci pokładowej: dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną
- Kierunek obrotów: zgodnie z ruchem wskazówek zegara
- Rodzaj alternatora: nie zawiera pompy próżniowej
- Rodzaj mocowania: Podwójna dźwignia obrotowa
- Zacisk: M8 B+
- Średnica otworu 1 [mm]: 10,5
- Liczba otworów do mocowania: 4
- Długość [mm]:
42
- Liczba otworów gwintowanych: 2
- Wymiar gwintu: M10x1,5
- Odstęp pomiędzy kołem pasowym i alternatorem [mm]: 42,5
- Stan: Nowy
Pokaż numery OEM -
Artykuł №: 4G0028Proszę ocenić produktNa stanie671,38 PLNw tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- Prąd ładowania alternatora [A]: 140
- Koła pasowe: z kołem pasowym wolnobieżnym
- Napięcie [V]:
12
- Napięcie znamionowe [V]: 14
- Ø koła pasowego [mm]: 56
- Liczba żeber: 5
- Liczba rowków: 5
- ID wykonania wtyczki: L,DFM
- Wykonanie sieci pokładowej: dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną
- Kierunek obrotów: zgodnie z ruchem wskazówek zegara
- Rodzaj alternatora: nie zawiera pompy próżniowej
- Rodzaj mocowania: Podwójna dźwignia obrotowa
- Zacisk: B+ (M8)
- Średnica otworu 1 [mm]: 9,5
- Liczba otworów do mocowania: 4
- Liczba otworów gwintowanych: 2
- Wymiar gwintu: M8X1,25
- Odstęp pomiędzy kołem pasowym i alternatorem [mm]: 30
- Jednostka ilości: Sztuka
- Stan: Nowy
Pokaż numery OEM -
Artykuł №: 4G0173RProszę ocenić produktW tym Dlaczego opłata związana z kaucją jest istotna? 157,56 PLN Zastaw (w tym 23% VAT)Na stanie235,38 PLNw tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- Prąd ładowania alternatora [A]: 70
- Koła pasowe: z kołem pasowym
- Napięcie [V]:
14
- Napięcie znamionowe [V]: 14
- Ø koła pasowego [mm]: 54
- Liczba rowków: 6
- Wykonanie sieci pokładowej: dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną
- Kierunek obrotów: zgodnie z ruchem wskazówek zegara
- Rodzaj alternatora: nie zawiera pompy próżniowej
- Rodzaj mocowania: Podwójna dźwignia obrotowa
- Zacisk: B+ (M8), L DFM
- Średnica otworu 1 [mm]: 10
- Liczba otworów do mocowania: 4
- Liczba otworów gwintowanych: 2
- Odstęp pomiędzy kołem pasowym i alternatorem [mm]: 42,5
- Stan: Zregenerowana
Pokaż numery OEM -
Artykuł №: 4G0358RProszę ocenić produktW tym Dlaczego opłata związana z kaucją jest istotna? 157,56 PLN Zastaw (w tym 23% VAT)Na stanie326,58 PLN(Cena za sztukę)
w tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- Prąd ładowania alternatora [A]: 70
- Koła pasowe: z kołem pasowym
- Napięcie [V]:
14
- Napięcie znamionowe [V]: 14
- Rok prod. do: 08/2002
- Ø koła pasowego [mm]: 64
- Liczba rowków: 1
- Wykonanie sieci pokładowej: dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną
- Pozycja / stopień: re 60
- Kierunek obrotów: zgodnie z ruchem wskazówek zegara
- Rodzaj alternatora: nie zawiera pompy próżniowej
- Rodzaj mocowania: Pojedyncza dźwignia obrotowa
- Zacisk: B+(M8),D+(M5)
- Średnica otworu 1 [mm]: 10
- Liczba otworów do mocowania: 2
- Liczba otworów gwintowanych: 0
- Odstęp pomiędzy kołem pasowym i alternatorem [mm]: 95
- Stan: Zregenerowana
Pokaż numery OEM -
Artykuł №: 4G0086RProszę ocenić produktW tym Dlaczego opłata związana z kaucją jest istotna? 157,56 PLN Zastaw (w tym 23% VAT)Na stanie336,68 PLN(Cena za sztukę)
w tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- Prąd ładowania alternatora [A]: 90
- Koła pasowe: z kołem pasowym wielorowkowym
- Napięcie [V]:
14
- Napięcie znamionowe [V]: 14
- Ø koła pasowego [mm]: 54
- Liczba rowków: 6
- ID wykonania wtyczki: B+LDFM
- Wykonanie sieci pokładowej: dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną
- Kierunek obrotów: zgodnie z ruchem wskazówek zegara
- Rodzaj alternatora: nie zawiera pompy próżniowej
- Rodzaj mocowania: Podwójna dźwignia obrotowa
- Zacisk: M8 B+
- Średnica otworu 1 [mm]: 10
- Liczba otworów do mocowania: 4
- Liczba otworów gwintowanych: 2
- Wymiar gwintu: M10
- Odstęp pomiędzy kołem pasowym i alternatorem [mm]: 42,5
- Stan: Zregenerowana
Pokaż numery OEM -
Artykuł №: 4G1316RProszę ocenić produktW tym Dlaczego opłata związana z kaucją jest istotna? 157,56 PLN Zastaw (w tym 23% VAT)Na stanie348,48 PLNw tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- Prąd ładowania alternatora [A]: 80
- Koła pasowe: z kołem pasowym wielorowkowym
- Napięcie [V]:
14
- Napięcie znamionowe [V]: 14
- Ø koła pasowego [mm]: 49
- Liczba rowków: 6
- ID wykonania wtyczki: B+,L,DFM
- Wykonanie sieci pokładowej: dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną
- Kierunek obrotów: zgodnie z ruchem wskazówek zegara
- Rodzaj alternatora: nie zawiera pompy próżniowej
- Rodzaj mocowania: Podwójna dźwignia obrotowa
- Zacisk: B+ (M8), L-DFM
- Średnica otworu 1 [mm]: 10
- Liczba otworów do mocowania: 2
- Liczba otworów gwintowanych: 2
- Wymiar gwintu: M10
- Odstęp pomiędzy kołem pasowym i alternatorem [mm]: 42
- Stan: Zregenerowana
Pokaż numery OEM -
Artykuł №: 28-3701Proszę ocenić produktW tym Dlaczego opłata związana z kaucją jest istotna? 21,10 PLN Zastaw (w tym 23% VAT)Na stanie348,57 PLNw tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- Rok prod. do: 12/2002
- dla kodu modelu: Partner
- Rok prod. do: 12/2002
- Prąd ładowania alternatora [A]: 65
- Napięcie [V]:
14
- Ø koła pasowego [mm]: 56
- Liczba żeber: 5
- ID wykonania wtyczki: 0230
- Wykonanie sieci pokładowej: dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną
- Zacisk: M8 B+, M5 D+
- Średnica otworu 1 [mm]: 10
- Długość [mm]:
33,0
- Ciężar netto [kg]: 4,7
- Długość 4 [mm]: 56,0
- Stan: Zregenerowana
Pokaż numery OEM
Prądnica do Peugeot PARTNER Combispace (5F) 1.4 - najlepsze produkty wybierane przez klientów
Klienci nabyli także
Elektryka Części zapasowe

- Akumulator Peugeot Partner Combispace 5F 1.4
- Rozrusznik Peugeot Partner Combispace 5F 1.4
- Regulator napięcia Peugeot Partner Combispace 5F 1.4
- Sygnal dzwiekowy / fanfara Peugeot Partner Combispace 5F 1.4
- Zestaw przewodów Peugeot Partner Combispace 5F 1.4
- Stacyjka Peugeot Partner Combispace 5F 1.4
- Bezpiecznik Peugeot Partner Combispace 5F 1.4
- Szczotka węglowa, rozrusznik Peugeot Partner Combispace 5F 1.4
- Włącznik elektromagnetyczny Peugeot Partner Combispace 5F 1.4
- Skrzynka / wspornik bezpieczników Peugeot Partner Combispace 5F 1.4
Bestsellery

Alternator