Powróć do katalogu

Zawór podciśnienia 508 II 1.5 BlueHDI 131 KM olej napędowy
Informacje: PEUGEOT 508 II (FB_, F3_) 1.5 BlueHDI (FBYHZJ, FBYHZR)
- Lata produkcji (od - do): 10.2018-...
- Moc [kW]: 96
- Moc [KM]: 131
- Pojemność skokowa (cc): 1499
- Typ silnika: olej napędowy
- Typ nadwozia: liftback
- Kod silnika: YHZ (DV5RC)
- Oznaczenie modelu: ...
- Doprowadzenie paliwa: Wtrysk bezpośredni
- Sterowanie silnika: Pasek zębaty / łańcuch rozrządu
- Chłodzenie silnika: chłodzony cieczą
- Układ cylindrów silnika: rzędowy
- Metoda zasysania powietrza przez silnik: Turbosprężarka/ chłodnica powietrza doładowującego
- Rodzaj układu rozrządu: DOHC
- Rok modelowy od: ...
- Rok modelowy do: ...
-
Konwerter cisnienia, sterowanie spalinami SANDO SPC70014.1Artykuł №: SPC70014.1Proszę ocenić produktNiedostępnyPoinformować o pojawienie się99,98 PLNw tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- Napięcie [V]:
12
- Stan: Nowy
Pokaż numery OEM - Napięcie [V]:
-
Artykuł №: DK BOV40Proszę ocenić produktNiedostępnyPoinformować o pojawienie się142,28 PLNw tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- Kolor:
chromowy
- Tryb pracy: hydrauliczny
- Kształt: Element w kształcie T
- Średnica [mm]:
40, 25
- Stan: Nowy
- Kolor:
-
Artykuł №: DK BOV50Proszę ocenić produktNiedostępnyPoinformować o pojawienie się171,08 PLNw tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- Kolor:
chromowy
- Tryb pracy: hydrauliczny
- Kształt: Element w kształcie T
- Średnica [mm]:
50, 25
- Stan: Nowy
- Kolor:
-
Artykuł №: DK BOV65Proszę ocenić produktNiedostępnyPoinformować o pojawienie się171,88 PLNw tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- Kolor:
chromowy
- Tryb pracy: hydrauliczny
- Kształt: Element w kształcie T
- Średnica [mm]:
65, 25
- Stan: Nowy
- Kolor:
-
Może zainteresuje Cię także
-
Artykuł №: 7.01777.19.0Proszę ocenić produktNa stanie254,98 PLNw tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- Rodzaj zaworu: Zawór magnetyczny
- Tryb pracy: elektryczno-pneumatyczny
- Napięcie [V]:
12
- Stan: Nowy
Pokaż numery OEM -
Artykuł №: 723 777Proszę ocenić produktNa stanie126,98 PLNw tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- Tryb pracy: elektryczno-pneumatyczny
- Liczba zestyków: 2
- Liczba połączeń: 3
- Rodzaj zaworu: Zawór magnetyczny
- Kształt obudowy wtyczki: prostokątny
- Rodzaj korpusu: obudowa z tworzywa sztucznego
- Materiał obudowy: GFK (tworzywo sztuczne wzmocnione włóknem szklanym)
- Napięcie znamionowe [V]: 12
- Stan: Nowy
Pokaż numery OEM -
Artykuł №: XELV156Proszę ocenić produktNa stanie176,18 PLNw tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- Napięcie [V]:
12
- Stan: Nowy
Pokaż numery OEM - Napięcie [V]:
-
Artykuł №: 70671922Proszę ocenić produktNa stanie168,68 PLNw tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- Tryb pracy: elektryczno-pneumatyczny
- Liczba zestyków: 2
- Napięcie znamionowe [V]: 12
- Stan: Nowy
Pokaż numery OEM -
Artykuł №: 0892973Proszę ocenić produktNa stanie225,68 PLNw tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- Tryb pracy: elektryczno-pneumatyczny
- Napięcie [V]:
12
- Liczba zestyków: 2
- Liczba połączeń: 3
- Strona zabudowy: Blok silnika
- Stan: Nowy
Pokaż numery OEM -
Artykuł №: EGR-PE-016Proszę ocenić produktNa stanie147,98 PLNw tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- Numer seryjny: EGR-PE-016
- Stan: Nowy
Pokaż numery OEM -
Artykuł №: 0892930Proszę ocenić produktNa stanie166,78 PLNw tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- Rodzaj zaworu: zawór przełączający
- Tryb pracy: elektryczno-pneumatyczny
- Napięcie [V]:
12
- Liczba zestyków: 2
- Kształt obudowy wtyczki: owalny
- Liczba połączeń: 3
- Stan: Nowy
Pokaż numery OEM -
Artykuł №: 723 776Proszę ocenić produktNa stanie131,58 PLNw tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- Tryb pracy: elektryczno-pneumatyczny
- Liczba połączeń: 3
- Liczba zestyków: 2
- Kształt obudowy wtyczki: prostokątny
- Rodzaj zaworu: Zawór magnetyczny
- Napięcie znamionowe [V]: 12
- Rodzaj korpusu: obudowa z tworzywa sztucznego
- Materiał obudowy: GFK (tworzywo sztuczne wzmocnione włóknem szklanym)
- Stan: Nowy
Pokaż numery OEM -
Konwerter ciżnienia NTY EGR-CT-029Artykuł №: EGR-CT-029Proszę ocenić produktNa stanie105,88 PLNw tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- Tryb pracy: elektryczno-pneumatyczny
- Numer seryjny: EGR-CT-029
- Stan: Nowy
Pokaż numery OEM -
Przetwornik ciżnienia, turbosprężarka MAXGEAR 58-0308 Zawór magnetyczny, elektryczno-pneumatycznyArtykuł №: 58-0308Proszę ocenić produktNa stanie246,48 PLNw tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- Rodzaj zaworu: Zawór magnetyczny
- Tryb pracy: elektryczno-pneumatyczny
- Napięcie [V]:
12
- Stan: Nowy
Pokaż numery OEM -
Konwerter cisnienia, sterowanie spalinami LTD LTD-9807396180Artykuł №: LTD-9807396180Proszę ocenić produktNa stanie155,98 PLNw tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawyPokaż numery OEM -
Artykuł №: 7.02256.56.0Proszę ocenić produktNa stanie194,28 PLNw tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- Tryb pracy: elektryczno-pneumatyczny
- Napięcie [V]:
12
- Stan: Nowy
Pokaż numery OEM -
Artykuł №: 186169Proszę ocenić produktNa stanie195,38 PLNw tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- Napięcie [V]:
12
- Liczba połączeń: 2
- Tryb pracy: elektryczno-pneumatyczny
- Ciężar [kg]: 0,240
- Stan: Nowy
Pokaż numery OEM - Napięcie [V]:
-
Artykuł №: 08920046Proszę ocenić produktNa stanie158,88 PLNw tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- Rodzaj zaworu: Zawór magnetyczny
- Tryb pracy: elektryczno-pneumatyczny
- Napięcie [V]:
12
- Liczba zestyków: 2
- Liczba otworów wlotowych/wylotowych: 3
- Stan: Nowy
Pokaż numery OEM -
Artykuł №: EGR-PE-012Proszę ocenić produktNa stanie195,18 PLNw tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- Numer seryjny: EGR-PE-012
- Stan: Nowy
Pokaż numery OEM -
Artykuł №: V42-63-0021Proszę ocenić produktNa stanie163,48 PLNw tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- Tryb pracy: elektryczno-pneumatyczny
- Rodzaj zaworu: Zawór magnetyczny
- Liczba zestyków: 2
- Stan: Nowy
Pokaż numery OEM
Zawór ciśnienia turbiny do Peugeot 508 II (FB_, F3_) 1.5 BlueHDI (FBYHZJ, FBYHZR) - najlepsze produkty wybierane przez klientów
Klienci nabyli także
Silnik Części zapasowe

- Turbina 508 II 1.5 BlueHDI
- Pompa wody + zestaw paska rozrządu 508 II 1.5 BlueHDI
- Uszczelka pod głowicą 508 II 1.5 BlueHDI
- Poduszka silnika 508 II 1.5 BlueHDI
- Pompa wodna 508 II 1.5 BlueHDI
- Pasek klinowy wielorowkowy 508 II 1.5 BlueHDI
- Głowica 508 II 1.5 BlueHDI
- Pokrywa zaworów 508 II 1.5 BlueHDI
- Kompletny zestaw uszczelek, silnik 508 II 1.5 BlueHDI
- Tlok 508 II 1.5 BlueHDI
- Uszczelka pokrywy zaworów 508 II 1.5 BlueHDI
- Zestaw uszczelek głowica cylindrów 508 II 1.5 BlueHDI
- Koło zmiennych faz rozrządu (KZFR) 508 II 1.5 BlueHDI
- Koło rozrządu 508 II 1.5 BlueHDI
- Pierścienie tłokowe 508 II 1.5 BlueHDI
- Miska olejowa 508 II 1.5 BlueHDI
- Zawór zmiennych faz rozrządu 508 II 1.5 BlueHDI
- Odpowietrzenie 508 II 1.5 BlueHDI
- Koło pasowe 508 II 1.5 BlueHDI
- Pompa oleju 508 II 1.5 BlueHDI
- Szklanki zaworowe 508 II 1.5 BlueHDI
- Wałek rozrządu 508 II 1.5 BlueHDI
- Uszczelka kolektora ssącego 508 II 1.5 BlueHDI
- Uszczelniacz wału korbowego 508 II 1.5 BlueHDI
- Śruby głowicy 508 II 1.5 BlueHDI
- Panewki korbowodowe 508 II 1.5 BlueHDI
- Uszczelka turbiny 508 II 1.5 BlueHDI
- Zestaw montażowy, urządzenie ładujące turbo 508 II 1.5 BlueHDI
- Tuleja łożyska wału korbowego 508 II 1.5 BlueHDI
- Korek spustowy oleju 508 II 1.5 BlueHDI
- Uszczelka miski olejowej 508 II 1.5 BlueHDI
- Wał korbowy 508 II 1.5 BlueHDI
- Bagnet oleju 508 II 1.5 BlueHDI
- Napinacz łańcucha rozrządu 508 II 1.5 BlueHDI
- Osprzet elektryczny silnika 508 II 1.5 BlueHDI
- Uszczelnienie trzonka zaworu 508 II 1.5 BlueHDI
- Zawór wydechowy 508 II 1.5 BlueHDI
- Szyna prowadzaca / napinajaca 508 II 1.5 BlueHDI
- Zawór ssący 508 II 1.5 BlueHDI
- Korek wlewu oleju / uszczelnienie 508 II 1.5 BlueHDI
- Korbowód 508 II 1.5 BlueHDI
- Uszczelka korka spustowego oleju 508 II 1.5 BlueHDI
- Uszczelnienie promieniowe wału / zestaw 508 II 1.5 BlueHDI
- Prowadnica zaworu / uszczelka / regulacja 508 II 1.5 BlueHDI
Bestsellery

- Tarcze hamulcowe 508 II 1.5 BlueHDI 131 KM
- Olej silnikowy 508 II 1.5 BlueHDI 131 KM
- Akumulator 508 II 1.5 BlueHDI 131 KM
- Klocki hamulcowe 508 II 1.5 BlueHDI 131 KM
- Reflektor 508 II 1.5 BlueHDI 131 KM
- Amortyzatory 508 II 1.5 BlueHDI 131 KM
- Wahacz 508 II 1.5 BlueHDI 131 KM
- Filtr powietrza 508 II 1.5 BlueHDI 131 KM
- Alternator 508 II 1.5 BlueHDI 131 KM
- Sonda lambda (NOx, O2) 508 II 1.5 BlueHDI 131 KM
Zawór podciśnienia