Powróć do katalogu

Pompa paliwa Peugeot 406 Kombi 2.0 Turbo 147 KM benzyna benzyna i diesel
Informacje: PEUGEOT 406 Kombi 2.0 Turbo
- Lata produkcji (od - do): 10.1996-10.2004
- Moc [kW]: 108
- Moc [KM]: 147
- Pojemność skokowa (cc): 1998
- Typ silnika: Silnik benzynowy
- Typ nadwozia: kombi
- Kod silnika: RGX (XU10J2TE)
- Oznaczenie modelu: 8E/F
- Katalizator: z katalizatorem 3-drożnym
- Doprowadzenie paliwa: Wtrysk do kolektora dolotowego/gaźnik
- Metoda zasysania powietrza przez silnik: Turbosprężarka
- Rok modelowy od: ...
- Rok modelowy do: ...
-
Artykuł №: 458F00399.0/10 Na podstawie ponad 1 ocen klientówNa stanie90,78 PLNw tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- Tryb pracy: elektryczny
- Wydatek [l/h]: 90
- Ciśnienie robocze [bar]: 3
- Rok prod. do: 12/1997
- Układ wtryskowy: Wtrysk wielopunktowy (MPI)
- Stan: Nowy
Pokaż numery OEM -
Artykuł №: 7.00468.98.0Proszę ocenić produktNa stanie624,48 PLNw tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- Rok prod. od: 05/2000
- TECDOC-Nr silnika: RGX (XU10J2TE)
- Wyposażenie pojazdu: dla pojazdów z zewnętrznym filtrem paliwa
- Ciśnienie [bar]: 3,5
- Tryb pracy: elektryczny
- Liczba połączeń: 2
- Napięcie [V]:
13,5
- Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: z czujnikiem poziomu paliwa
- Średnica [mm]:
129
- Ciśnienie [psi]: 50,8
- Natężenie prądu do [A]: 8
- Techniczny numer informacyjny: SI 1229
- średnica 1 [mm]:
8
- średnica 2 [mm]:
8
- Długość całkowita [mm]: 170
- Stan: Nowy
Pokaż numery OEM -
Artykuł №: 228-222-018-001ZProszę ocenić produktNa stanie679,68 PLNw tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- TECDOC-Nr silnika: RGX (XU10J2TE)
- dla numeru organizacyjnego od: 08541
- Ciśnienie [bar]: 3
- Rodzaj paliwa: benzyna
- Stan: Nowy
Pokaż numery OEM -
Artykuł №: 0 986 580 175Proszę ocenić produktNa stanie749,68 PLNw tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- Rok prod. do: 05/1997
- dla numeru organizacyjnego do: 7482
- Tryb pracy: elektryczny
- Strona zabudowy: w zbiorniku paliwa
- Stan: Nowy
Pokaż numery OEM -
Artykuł №: 7.05656.97.0Proszę ocenić produktNa stanie751,28 PLNw tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- Ciśnienie [bar]: 3,5
- Tryb pracy: elektryczny
- Liczba połączeń: 2
- Napięcie [V]:
13,5
- Średnica [mm]:
129,8
- Ciśnienie [psi]: 50,8
- Natężenie prądu do [A]: 6,1
- dla numeru organizacyjnego od: 7969
- Długość całkowita [mm]: 195
- Stan: Nowy
Pokaż numery OEM -
Artykuł №: E10205MProszę ocenić produktNa stanie840,48 PLNw tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- Ciśnienie [bar]: 3,1
- Rok prod. do: 12/1997
- Stan: Nowy
Pokaż numery OEMProdukt Zespół zasilający zawiera następujące elementy:- 1 - Pompa paliwa (E10221);
- 1 - Filtr, moduł pompy paliwa (FS10233);
- 1 - Filtr, moduł pompy paliwa (FS10236);
-
Artykuł №: ENT100026Proszę ocenić produktNa stanie79,08 PLNw tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- Tryb pracy: elektryczny
- Wydatek [l/h]: 80
- Napięcie [V]:
12
- Ciśnienie [bar]: 3
- Liczba połączeń: 2
- Średnica [mm]:
37
- Długość [mm]:
142
- Natężenie prądu do [A]: 6,5
- Stan: Nowy
Pokaż numery OEM -
Artykuł №: G10005Proszę ocenić produktNa stanie80,58 PLNw tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- Tryb pracy: elektryczny
- Wydatek [l/h]: 90
- Napięcie [V]:
12
- Ciśnienie robocze [bar]: 3
- Rok prod. do: 12/1997
- Strona zabudowy: w zbiorniku paliwa
- Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: z filtrem
- Ciężar [kg]: 0,32
- Układ wtryskowy: Wtrysk wielopunktowy (MPI)
- Średnica [mm]:
36
- Długość [mm]:
65, 175
- Liczba otworów wlotowych/wylotowych: 2/1
- średnica 1 [mm]:
6
- średnica 2 [mm]:
10
- Zawsze porównuj starą i nową część (w szczególności nr OE):
- Stan: Nowy
Pokaż numery OEM -
Artykuł №: SKFP-0160037Proszę ocenić produktNa stanie90,78 PLNw tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- Tryb pracy: elektryczny
- Wydatek [l/h]: 90
- Ciśnienie robocze [bar]: 3
- Rok prod. do: 12/1997
- Układ wtryskowy: Wtrysk wielopunktowy (MPI)
- Stan: Nowy
Pokaż numery OEM -
Artykuł №: 22325Proszę ocenić produktNa stanie91,68 PLNw tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- Tryb pracy: elektryczny
- Ciśnienie [bar]: 3,1
- Rok prod. do: 12/1998
- Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: bez czujnika poziomu paliwa
- Stan: Nowy
Pokaż numery OEM -
Artykuł №: 313011300028Proszę ocenić produktNa stanie91,78 PLNw tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- Tryb pracy: elektryczny
- Wydatek [l/h]: 85
- Ciśnienie robocze [bar]: 3
- Napięcie na wejściu [V]: 12
- Stan: Nowy
Pokaż numery OEM -
Artykuł №: 76297EProszę ocenić produktNa stanie93,48 PLNw tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- Tryb pracy: elektryczny
- Wydatek [l/h]: 90
- Ciśnienie [bar]: 3
- Rok prod. do: 12/1997
- Układ wtryskowy: Wtrysk wielopunktowy (MPI)
- dla numeru OE: 1610077980
- Jakość: OE EQUIVALENT
- Stan: Nowy
Pokaż numery OEM -
Artykuł №: 43-01758.0/10 Na podstawie ponad 1 ocen klientówNa stanie93,58 PLNw tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- Tryb pracy: elektryczny
- Wydatek [l/h]: 85
- Napięcie [V]:
12
- Ciśnienie [bar]: 3
- Stan: Nowy
Pokaż numery OEM -
Artykuł №: 02SKV207Proszę ocenić produktNa stanie102,18 PLNw tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- Tryb pracy: elektryczny
- Wydatek [l/h]: 90
- Napięcie [V]:
12
- Ciśnienie robocze [bar]: 3
- Strona zabudowy: w zbiorniku paliwa
- Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: z filtrem
- Ciężar [kg]: 0,32
- Układ wtryskowy: Wtrysk wielopunktowy (MPI)
- Średnica [mm]:
36
- Długość [mm]:
65, 175
- Liczba otworów wlotowych/wylotowych: 2/1
- średnica 1 [mm]:
6
- średnica 2 [mm]:
10
- Zawsze porównuj starą i nową część (w szczególności nr OE):
- Stan: Nowy
Pokaż numery OEM -
Artykuł №: 8TF 358 106-581Proszę ocenić produktNa stanie106,18 PLNw tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- Tryb pracy: elektryczny
- Rok prod. do: 04/1997
- Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: z uszczelnieniem
- dla numeru OE: 1525 60, 1525 97
- Liczba zestyków: 2
- Montaż/demontaż koniecznie do wykonania przez fachowców!:
- Stan: Nowy
Pokaż numery OEM -
Artykuł №: FE0446-12B1Proszę ocenić produktNa stanie106,98 PLNw tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- Rok prod. do: 12/1997
- TECDOC-Nr silnika: RGX (XU10J2TE)
- Tryb pracy: elektryczny
- Rodzaj paliwa: benzyna
- Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: bez uszczelnienia
- Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: bez czujnika ciśnienia
- Ciężar [kg]: 0,31
- Długość [mm]:
142
- Wysokość [mm]: 36,8, 37
- Szerokość [mm]: 36,8
- Stan: Nowy
Pokaż numery OEM -
Pompa paliwa GEBE 9 6030 1 elektrycznyArtykuł №: 9 6030 1Proszę ocenić produktNa stanie112,88 PLNw tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- Tryb pracy: elektryczny
- Wydatek [l/h]: 95
- Ciśnienie [bar]: 1
- Ciężar [kg]: 0,348
- dla numeru OE: 347203
- Stan: Nowy
Pokaż numery OEM -
Artykuł №: 4115200300Proszę ocenić produktNa stanie118,68 PLNw tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- Tryb pracy: elektryczny
- Ciśnienie [bar]: 3,1
- Rok prod. do: 12/1998
- Stan: Nowy
Pokaż numery OEM -
Artykuł №: 770016AProszę ocenić produktNa stanie130,38 PLNw tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- Tryb pracy: elektryczny
- Wydatek [l/h]: 90
- Ciśnienie [bar]: 3
- Liczba połączeń: 2
- Ciężar [kg]: 0,31
- alternatywnie:
- alternatywny zestaw naprawczy: 770016
- Numer artykułu zalecanego dodatku: 775051A, 775104, 775104A, 775109
- Stan: Nowy
Pokaż numery OEM -
Artykuł №: 133301Proszę ocenić produktNa stanie132,58 PLNw tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- Tryb pracy: elektryczny
- Ciśnienie [bar]: 3,10
- Rok prod. do: 12/1998
- Rodzaj paliwa: benzyna
- Przestrzegaj informacji montażowych:
- Stan: Nowy
Pokaż numery OEM
Pompa paliwowa do Peugeot 406 Break (8E/F) 2.0 Turbo - najlepsze produkty wybierane przez klientów
Klienci nabyli także
Układ paliwowy Części zapasowe

- Wtryski Peugeot 406 Kombi 2.0 Turbo
- Przepustnica Peugeot 406 Kombi 2.0 Turbo
- Przepływomierz masowy / ilożciowy powietrza Peugeot 406 Kombi 2.0 Turbo
- Zbiornik paliwa / dodatki Peugeot 406 Kombi 2.0 Turbo
- Regulator ciśnienia paliwa Peugeot 406 Kombi 2.0 Turbo
- Zawór par paliwa Peugeot 406 Kombi 2.0 Turbo
- Podkładki pod wtryski Peugeot 406 Kombi 2.0 Turbo
- Korek wlewu paliwa Peugeot 406 Kombi 2.0 Turbo
- Silniczek krokowy Peugeot 406 Kombi 2.0 Turbo
- Czujnik przepustnicy Peugeot 406 Kombi 2.0 Turbo
Bestsellery

Pompa paliwa