Powróć do katalogu

Czujnik ciśnienia oleju Peugeot 208 1 1.2 VTi / PureTech 68 KM benzyna
Informacje: PEUGEOT 208 I Hatchback (CA_, CC_) 1.2 VTi / PureTech
- Lata produkcji (od - do): 08.2016-12.2019
- Moc [kW]: 50
- Moc [KM]: 68
- Pojemność skokowa (cc): 1199
- Typ silnika: Silnik benzynowy
- Typ nadwozia: liftback
- Kod silnika: HMM (EB2FAD)
- Oznaczenie modelu: ...
- Doprowadzenie paliwa: Wtrysk do kolektora dolotowego/gaźnik
- Sterowanie silnika: Pasek rozrządu
- Chłodzenie silnika: chłodzony cieczą
- Układ cylindrów silnika: rzędowy
- Metoda zasysania powietrza przez silnik: Ssawka
- Rodzaj układu rozrządu: DOHC
- Rok modelowy od: ...
- Rok modelowy do: ...
-
Artykuł №: 805O00169.0/10 Na podstawie ponad 1 ocen klientówNa stanie17,88 PLN(Cena za sztukę)
w tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- Liczba połączeń: 1
- Kolor obudowy: szary
- Napięcie znamionowe [V]: 12
- Gwint zewn. [mm]: M16 x 1,5
- Stan: Nowy
Pokaż numery OEM -
Artykuł №: SKOPS-21300156.0/10 Na podstawie ponad 2 ocen klientówNa stanie17,88 PLN(Cena za sztukę)
w tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- Liczba połączeń: 1
- Kolor obudowy: szary
- Napięcie znamionowe [V]: 12
- Gwint zewn. [mm]: M16 x 1,5
- Stan: Nowy
Pokaż numery OEM -
Włącznik ciśnieniowy oleju STARQ SQ428-03101 M16x1,5, 0,5 bar, Zestyk rozwiernyArtykuł №: SQ428-03101Proszę ocenić produktNa stanie18,28 PLNw tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- Napięcie [V]:
12
- Rodzaj gwintu: z gwintem metrycznym
- Ciśnienie [bar]: 0,5
- Funkcja przełączania: Zestyk rozwierny
- Wymiar gwintu: M16x1,5
- Rozmiar klucza: 21
- Liczba zestyków: 1
- Odpowiada części oryginalnej w kolorze: szary, brązowy
- Kod silnika: EB2FAD, EB2FB
- Montaż/demontaż koniecznie do wykonania przez fachowców!:
- Stan: Nowy
Pokaż numery OEM - Napięcie [V]:
-
Artykuł №: 33002610/10 Na podstawie ponad 1 ocen klientówNa stanie28,58 PLNw tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- Ciśnienie [bar]: 0,5
- Wymiar gwintu: M16 x 1,5
- Liczba zestyków: 1
- Techniczny numer informacyjny: circuit N.C.
- Stan: Nowy
Pokaż numery OEM -
Artykuł №: EOP-4502Proszę ocenić produktNa stanie29,08 PLNw tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- Ciśnienie [bar]: 0,5
- Wymiar gwintu: M16 x 1.5
- Rozmiar klucza: 22
- Liczba zestyków: 1
- TECDOC-Nr silnika: HMP (EB2FB), HMM (EB2FAD)
- Stan: Nowy
Pokaż numery OEM -
Artykuł №: 15935005008.0/10 Na podstawie ponad 1 ocen klientówNa stanie29,58 PLNw tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- TECDOC-Nr silnika: HMM (EB2FAD)
- TECDOC-Nr silnika: HMP (EB2FB)
- Ciśnienie [bar]: 0,5
- Kolor obudowy: szary
- ciśnienie załączania do [bar]: 0,6
- Stan: Nowy
Pokaż numery OEM -
Artykuł №: 55399Proszę ocenić produktNa stanie30,48 PLNw tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- Wymiar gwintu: M16 x 1,5
- Rozmiar klucza: 22
- Liczba zestyków: 1
- Ciśnienie [bar]: 0,5
- Napięcie [V]:
12
- Stan: Nowy
Pokaż numery OEM -
Artykuł №: FT80143Proszę ocenić produktNa stanie32,28 PLNw tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- Ciśnienie [bar]: 0,50
- Rozmiar klucza: 21
- Stan: Nowy
Pokaż numery OEM -
Artykuł №: 6ZL 009 600-0418.0/10 Na podstawie ponad 1 ocen klientówNa stanie33,88 PLNw tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- Napięcie [V]:
12
- Rodzaj gwintu: z gwintem metrycznym
- Ciśnienie [bar]: 0,5
- Funkcja przełączania: Zestyk rozwierny
- Wymiar gwintu: M16x1,5
- Rozmiar klucza: 21
- Liczba zestyków: 1
- Odpowiada części oryginalnej w kolorze: szary, brązowy
- Kod silnika: EB2FAD, EB2FB
- Montaż/demontaż koniecznie do wykonania przez fachowców!:
- Stan: Nowy
Pokaż numery OEM - Napięcie [V]:
-
Artykuł №: 7.0130Proszę ocenić produktNa stanie40,78 PLNw tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- TECDOC-Nr silnika: HMP (EB2FB), HMM (EB2FAD)
- Kod silnika: EB2FAD/EB2FB
- Kolor: brązowy
- Ciśnienie [bar]: 0,5
- Wymiar gwintu: M16x1,5
- Rozmiar klucza: 21
- Odpowiada części oryginalnej w kolorze: brązowy
- Wersja: DV5
- informacja uzupełniająca: Made in Italy - OE Equivalent
- Stan: Nowy
Pokaż numery OEM -
Artykuł №: 1.800.130Proszę ocenić produktNa stanie41,28 PLNw tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- TECDOC-Nr silnika: HMP (EB2FB), HMM (EB2FAD)
- Kod silnika: EB2FAD/EB2FB
- Kolor: brązowy
- Ciśnienie [bar]: 0,5
- Wymiar gwintu: M16x1,5
- Rozmiar klucza: 21
- Odpowiada części oryginalnej w kolorze: brązowy
- Wersja: DV5
- informacja uzupełniająca: Made in Italy - OE Equivalent
- Stan: Nowy
Pokaż numery OEM -
Artykuł №: OS3566Proszę ocenić produktNa stanie48,08 PLNw tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- Ciśnienie załączania [bar]: 0,5
- Wymiar gwintu: M16x1.5
- Rodzaj czujnika: typ czujnika zamknięty
- Stan: Nowy
Pokaż numery OEM -
Włącznik ciśnieniowy oleju BOGAP P6123100Artykuł №: P6123100Proszę ocenić produktNa stanie180,18 PLNw tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- Długość [mm]:
830
- Szerokość [mm]: 65
- Wysokość [mm]: 30
- Ciężar [kg]: 0,08
- Stan: Nowy
Pokaż numery OEM - Długość [mm]:
-
Artykuł №: 255105Proszę ocenić produktNa stanie105,78 PLNw tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- Ciężar [kg]: 0,05
- Kod silnika: EB2FAD, EB2FB
- Stan: Nowy
Pokaż numery OEM -
Artykuł №: FT80016Proszę ocenić produktNa stanie211,88 PLNw tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- Liczba zestyków: 3
- Masa [g]: 78
- Stan: Nowy
Pokaż numery OEM -
Proszę ocenić produktNa stanie302,88 PLNw tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- Strona zabudowy: Od strony skrzyni biegów
- Rodzaj skrzyni biegów: Automatyczna skrzynia biegów
- ID skrzyni biegów: AL4, AT8
- Liczba zestyków: 3
- Długość przewodu [mm]: 790
- Wersja: IAM
- Stan: Nowy
Pokaż numery OEM -
Artykuł №: V46-72-0206Proszę ocenić produktNa stanie382,58 PLNw tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- Strona zabudowy: Od strony skrzyni biegów
- Rodzaj skrzyni biegów: Automatyczna skrzynia biegów
- ID skrzyni biegów: AL4, AT8
- Liczba zestyków: 3
- Ciężar [kg]: 0,078
- informacja uzupełniająca: Oryginalna jakożż VEMO
- Szerokość opakowania [cm]: 5,7
- Wysokość opakowania [cm]: 12,85
- Głębokość opakowania [cm]: 12,85
- Stan: Nowy
Pokaż numery OEM -
Artykuł №: J5613007Proszę ocenić produktNiedostępnyPoinformować o pojawienie się18,08 PLNw tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- Wymiar gwintu: M16 x 1,5
- Rozmiar klucza: 21
- Ciśnienie załączania [bar]: 0,5
- Funkcja przełączania: Zestyk rozwierny
- Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: z uszczelnieniem
- Odpowiada części oryginalnej w kolorze: szary, brązowy
- Stan: Nowy
Pokaż numery OEM -
Artykuł №: 48358Proszę ocenić produktNiedostępnyPoinformować o pojawienie się18,78 PLNw tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- Długość [mm]:
25,3
- Wysokość [mm]: 57,5
- Ciśnienie [bar]: 0,5
- Kolor wtyczki: srebrny
- Wymiar gwintu: M16x1,5 mm
- Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: z tarczami regulacyjnymi
- Liczba zestyków: 1
- Stan: Nowy
Pokaż numery OEM - Długość [mm]:
-
Proszę ocenić produktNiedostępnyPoinformować o pojawienie się19,38 PLNw tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- Kształt obudowy wtyczki: prostokątny
- Tryb pracy: hydrauliczny
- Wymiar gwintu: M 16
- Skok gwintu [mm]: 1,5
- Liczba zestyków: 1
- Punkt włączania od [bar]: 0,5
- Punkt włączania do [bar]: 0,6
- Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: z pierścieniem uszczelniającym
- Stan: Nowy
Pokaż numery OEM
Zawór ciśnienia oleju do Peugeot 208 I Hatchback (CA_, CC_) 1.2 VTi / PureTech - najlepsze produkty wybierane przez klientów
Klienci nabyli także
Silnik Części zapasowe

- Turbina Peugeot 208 1 1.2 VTi / PureTech
- Pompa wody + zestaw paska rozrządu Peugeot 208 1 1.2 VTi / PureTech
- Uszczelka pod głowicą Peugeot 208 1 1.2 VTi / PureTech
- Poduszka silnika Peugeot 208 1 1.2 VTi / PureTech
- Pompa wodna Peugeot 208 1 1.2 VTi / PureTech
- Pasek klinowy wielorowkowy Peugeot 208 1 1.2 VTi / PureTech
- Głowica Peugeot 208 1 1.2 VTi / PureTech
- Pokrywa zaworów Peugeot 208 1 1.2 VTi / PureTech
- Kompletny zestaw uszczelek, silnik Peugeot 208 1 1.2 VTi / PureTech
- Tlok Peugeot 208 1 1.2 VTi / PureTech
- Uszczelka pokrywy zaworów Peugeot 208 1 1.2 VTi / PureTech
- Zestaw uszczelek głowica cylindrów Peugeot 208 1 1.2 VTi / PureTech
- Koło rozrządu Peugeot 208 1 1.2 VTi / PureTech
- Koło zmiennych faz rozrządu (KZFR) Peugeot 208 1 1.2 VTi / PureTech
- Pierścienie tłokowe Peugeot 208 1 1.2 VTi / PureTech
- Miska olejowa Peugeot 208 1 1.2 VTi / PureTech
- Zawór zmiennych faz rozrządu Peugeot 208 1 1.2 VTi / PureTech
- Odpowietrzenie Peugeot 208 1 1.2 VTi / PureTech
- Koło pasowe Peugeot 208 1 1.2 VTi / PureTech
- Pompa oleju Peugeot 208 1 1.2 VTi / PureTech
- Szklanki zaworowe Peugeot 208 1 1.2 VTi / PureTech
- Wałek rozrządu Peugeot 208 1 1.2 VTi / PureTech
- Uszczelka kolektora ssącego Peugeot 208 1 1.2 VTi / PureTech
- Uszczelniacz wału korbowego Peugeot 208 1 1.2 VTi / PureTech
- Śruby głowicy Peugeot 208 1 1.2 VTi / PureTech
- Panewki korbowodowe Peugeot 208 1 1.2 VTi / PureTech
- Uszczelka turbiny Peugeot 208 1 1.2 VTi / PureTech
- Tuleja łożyska wału korbowego Peugeot 208 1 1.2 VTi / PureTech
- Korek spustowy oleju Peugeot 208 1 1.2 VTi / PureTech
- Uszczelka miski olejowej Peugeot 208 1 1.2 VTi / PureTech
- Wał korbowy Peugeot 208 1 1.2 VTi / PureTech
- Bagnet oleju Peugeot 208 1 1.2 VTi / PureTech
- Osprzet elektryczny silnika Peugeot 208 1 1.2 VTi / PureTech
- Uszczelnienie trzonka zaworu Peugeot 208 1 1.2 VTi / PureTech
- Zawór wydechowy Peugeot 208 1 1.2 VTi / PureTech
- Zawór ssący Peugeot 208 1 1.2 VTi / PureTech
- Korek wlewu oleju / uszczelnienie Peugeot 208 1 1.2 VTi / PureTech
- Uszczelka korka spustowego oleju Peugeot 208 1 1.2 VTi / PureTech
- Prowadnica zaworu / uszczelka / regulacja Peugeot 208 1 1.2 VTi / PureTech
- Skrzynia korbowa Peugeot 208 1 1.2 VTi / PureTech
Bestsellery

- Tarcze hamulcowe Peugeot 208 1 1.2 VTi / PureTech 68 KM
- Olej silnikowy Peugeot 208 1 1.2 VTi / PureTech 68 KM
- Akumulator Peugeot 208 1 1.2 VTi / PureTech 68 KM
- Klocki hamulcowe Peugeot 208 1 1.2 VTi / PureTech 68 KM
- Reflektor Peugeot 208 1 1.2 VTi / PureTech 68 KM
- Amortyzatory Peugeot 208 1 1.2 VTi / PureTech 68 KM
- Wahacz Peugeot 208 1 1.2 VTi / PureTech 68 KM
- Filtr powietrza Peugeot 208 1 1.2 VTi / PureTech 68 KM
- Alternator Peugeot 208 1 1.2 VTi / PureTech 68 KM
- Sonda lambda (NOx, O2) Peugeot 208 1 1.2 VTi / PureTech 68 KM
Czujnik ciśnienia oleju