Powróć do katalogu

Pompa paliwa Peugeot 206 2A/C 1.6 16V 109 KM benzyna benzyna i diesel
Informacje: PEUGEOT 206 Hatchback (2A/C) 1.6 16V
- Lata produkcji (od - do): 07.2000-04.2009
- Moc [kW]: 80
- Moc [KM]: 109
- Pojemność skokowa (cc): 1587
- Typ silnika: Silnik benzynowy
- Typ nadwozia: liftback
- Kod silnika: NFU (TU5JP4)
- Oznaczenie modelu: 2A/C
- Katalizator: z katalizatorem 3-drożnym
- Doprowadzenie paliwa: Wtrysk do kolektora dolotowego/gaźnik
- Metoda zasysania powietrza przez silnik: Ssawka
- Rok modelowy od: ...
- Rok modelowy do: ...
-
Artykuł №: 1382F00069.0/10 Na podstawie ponad 3 ocen klientówNa stanie208,28 PLNw tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- Tryb pracy: elektryczny
- Rodzaj paliwa: benzyna
- Liczba połączeń: 4
- Wydatek [l/h]: 100, 85
- Ciśnienie robocze [bar]: 3,5
- Strona zabudowy: w zbiorniku paliwa
- Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: z czujnikiem poziomu paliwa
- Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: bez filtra, z regulatorem ciśnienia
- Rodzaj czujnika: Czujnik dźwigniowy
- Natężenie prądu [A]: 8
- Napięcie na wejściu [V]: 13,5
- Stan: Nowy
Pokaż numery OEM -
Artykuł №: 1382F0439Proszę ocenić produktNa stanie252,78 PLNw tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- Rok prod. do: 08/2007
- Wyposażenie pojazdu: dla pojazdów z systemem CAN
- dla numeru organizacyjnego od: 907983, 907988, 906281
- Ciśnienie [bar]: 3,5
- Tryb pracy: elektryczny
- Rodzaj paliwa: benzyna
- Stan: Nowy
Pokaż numery OEM -
Artykuł №: 1382F0080Proszę ocenić produktNa stanie259,08 PLN(Cena za sztukę)
w tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- Rok prod. od: 09/2000
- Rok prod. do: 02/2009
- Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: dla zastosowań przy dużym zapyleniu
- Ciśnienie [bar]: 3,65
- Tryb pracy: elektryczny
- Rodzaj paliwa: benzyna
- Liczba połączeń: 2
- Napięcie [V]:
13,50
- Strona zabudowy: w zbiorniku paliwa
- Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: bez uszczelnień, z czujnikiem poziomu paliwa
- Długość [mm]:
220
- Ciśnienie [psi]: 50,75
- Natężenie prądu do [A]: 8
- Wysokość [mm]: 154
- Szerokość [mm]: 129
- Wydajność tłoczenia [l/min]: 1,67
- Stan: Nowy
Pokaż numery OEM -
Artykuł №: 1382F0025Proszę ocenić produktNa stanie307,68 PLNw tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- TECDOC-Nr silnika: NFU (TU5JP4)
- dla numeru organizacyjnego od: 09093, 07847(88), 08362, 08777, 08910, 08911, 10458, 07847
- nie dla linii / wariantu wyposażenia pojazdu: Flexfuel
- Rodzaj paliwa: benzyna
- Ciśnienie [bar]: 3,6
- Tryb pracy: elektryczny
- Liczba połączeń: 4
- Wyposażenie pojazdu: dla pojazdów z układem check control
- Wydatek [l/h]: 80
- Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: z czujnikiem poziomu paliwa
- Ciężar [kg]: 1,176
- Natężenie prądu do [A]: 8
- Głębokość opakowania [cm]: 31,9
- Stan: Nowy
Pokaż numery OEM -
Artykuł №: 1382F0831Proszę ocenić produktNa stanie400,58 PLNw tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawyPokaż numery OEM -
Artykuł №: 458F0112Proszę ocenić produktNa stanie86,58 PLN(Cena za sztukę)
w tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- Tryb pracy: elektryczny
- Wydatek [l/h]: 100
- Ciśnienie [bar]: 4
- Liczba połączeń: 2
- Ciężar [kg]: 0,278
- Stan: Nowy
Pokaż numery OEM -
Artykuł №: 458F00399.0/10 Na podstawie ponad 1 ocen klientówNa stanie90,58 PLNw tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- Tryb pracy: elektryczny
- Wydatek [l/h]: 90
- Ciśnienie robocze [bar]: 3
- Układ wtryskowy: Wtrysk wielopunktowy (MPI)
- Stan: Nowy
Pokaż numery OEM -
Artykuł №: ENT120001Proszę ocenić produktNa stanie43,38 PLNw tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy -
Artykuł №: SKFU-04100058.0/10 Na podstawie ponad 1 ocen klientówNa stanie208,28 PLNw tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- Tryb pracy: elektryczny
- Rodzaj paliwa: benzyna
- Liczba połączeń: 4
- Wydatek [l/h]: 100, 85
- Ciśnienie robocze [bar]: 3,5
- Strona zabudowy: w zbiorniku paliwa
- Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: z czujnikiem poziomu paliwa
- Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: bez filtra, z regulatorem ciśnienia
- Rodzaj czujnika: Czujnik dźwigniowy
- Natężenie prądu [A]: 8
- Napięcie na wejściu [V]: 13,5
- Stan: Nowy
Pokaż numery OEM -
Artykuł №: ENT1001730.0/10 Na podstawie ponad 1 ocen klientówNa stanie210,38 PLNw tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- Ciśnienie [bar]: 3,6
- Tryb pracy: elektryczny
- Napięcie [V]:
13,5
- Wydatek [l/h]: 95
- Natężenie prądu do [A]: 7
- TECDOC-Nr silnika: NFU (TU5JP4)
- Stan: Nowy
Pokaż numery OEM -
Proszę ocenić produktNa stanie255,28 PLNw tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- Rok prod. do: 08/2007
- Wyposażenie pojazdu: dla pojazdów z systemem CAN
- dla numeru organizacyjnego od: 907983, 907988, 906281
- informacja uzupełniająca: Original Spare Part
- Ciśnienie [bar]: 3,50
- Tryb pracy: elektryczny
- Rodzaj paliwa: benzyna
- Przestrzegaj informacji montażowych:
- Stan: Nowy
Pokaż numery OEM -
Artykuł №: 76484EProszę ocenić produktNa stanie257,98 PLNw tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- Ciśnienie [bar]: 3,6
- Tryb pracy: elektryczny
- Wydatek [l/h]: 100
- Układ wtryskowy: Wtrysk wielopunktowy (MPI)
- dla numeru OE: 1525H8
- Jakość: OE EQUIVALENT
- Stan: Nowy
Pokaż numery OEM -
Artykuł №: SKFU-0410079Proszę ocenić produktNa stanie259,08 PLN(Cena za sztukę)
w tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- Rok prod. od: 09/2000
- Rok prod. do: 02/2009
- Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: dla zastosowań przy dużym zapyleniu
- Ciśnienie [bar]: 3,65
- Tryb pracy: elektryczny
- Rodzaj paliwa: benzyna
- Liczba połączeń: 2
- Napięcie [V]:
13,50
- Strona zabudowy: w zbiorniku paliwa
- Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: bez uszczelnień, z czujnikiem poziomu paliwa
- Długość [mm]:
220
- Ciśnienie [psi]: 50,75
- Natężenie prądu do [A]: 8
- Wysokość [mm]: 154
- Szerokość [mm]: 129
- Wydajność tłoczenia [l/min]: 1,67
- Stan: Nowy
Pokaż numery OEM -
Artykuł №: 2503366Proszę ocenić produktNa stanie261,68 PLNw tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- Rok prod. do: 08/2007
- Wyposażenie pojazdu: dla pojazdów z systemem CAN
- Ciśnienie [bar]: 3,50
- Tryb pracy: elektryczny
- Rodzaj paliwa: benzyna
- Przestrzegaj informacji montażowych:
- Stan: Nowy
Pokaż numery OEM -
Artykuł №: 8TF 358 306-901Proszę ocenić produktNa stanie265,68 PLNw tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: dla zastosowań przy dużym zapyleniu, bez filtra
- Wyposażenie pojazdu: dla pojazdów bez systemu CAN, dla pojazdów z systemem CAN
- TECDOC-Nr silnika: NFU (TU5JP4)
- Tryb pracy: elektryczny
- Rodzaj paliwa: benzyna
- Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: z uszczelnieniem, z czujnikiem poziomu paliwa
- Liczba zestyków: 4
- Montaż/demontaż koniecznie do wykonania przez fachowców!:
- Stan: Nowy
Pokaż numery OEM -
Zespół zasilający VDO 2803580218302 benzynaArtykuł №: 2803580218302Proszę ocenić produktNa stanie288,38 PLNw tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- Rodzaj paliwa: benzyna
- Rok prod. do: 12/2000
- Stan: Nowy
Pokaż numery OEM -
Artykuł №: ENT100074Proszę ocenić produktNa stanie289,38 PLNw tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawyPokaż numery OEM -
Artykuł №: 8400035Proszę ocenić produktNa stanie299,08 PLNw tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- dla numeru OE: 1525.81
- Stan: Nowy
Pokaż numery OEM -
Zespół zasilający GEBE 9 6098 1 elektryczny, z czujnikiem poziomu paliwa, z kołyskąArtykuł №: 9 6098 1Proszę ocenić produktNa stanie300,88 PLNw tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- Ciśnienie [bar]: 3
- Tryb pracy: elektryczny
- Napięcie [V]:
12
- Wydatek [l/h]: 95
- Strona zabudowy: w zbiorniku paliwa
- Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: z czujnikiem poziomu paliwa
- dla numeru OE: 1525.H8
- Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: z kołyską
- Stan: Nowy
Pokaż numery OEM -
Artykuł №: SKFU-04100248.0/10 Na podstawie ponad 1 ocen klientówNa stanie307,68 PLNw tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- TECDOC-Nr silnika: NFU (TU5JP4)
- dla numeru organizacyjnego od: 09093, 07847(88), 08362, 08777, 08910, 08911, 10458, 07847
- nie dla linii / wariantu wyposażenia pojazdu: Flexfuel
- Rodzaj paliwa: benzyna
- Ciśnienie [bar]: 3,6
- Tryb pracy: elektryczny
- Liczba połączeń: 4
- Wyposażenie pojazdu: dla pojazdów z układem check control
- Wydatek [l/h]: 80
- Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: z czujnikiem poziomu paliwa
- Ciężar [kg]: 1,176
- Natężenie prądu do [A]: 8
- Głębokość opakowania [cm]: 31,9
- Stan: Nowy
Pokaż numery OEM
Pompa paliwowa do Peugeot 206 hatchback (2A/C) 1.6 16V - najlepsze produkty wybierane przez klientów
- MAM00068M MAGNETI MARELLI 313011313068
- ENGITECH ENT100503
- 3RG 80011
- HELLA 8TF 358 106-201
- ENGITECH ENT120002
- MAM00011M MAGNETI MARELLI 313011313011
- ERA 770119A
- MAM00030 MAGNETI MARELLI 313011300030
- ERA 775050A
- MEAT & DORIA 76585
- HELLA 8TF 358 106-171
- ENERGY G10005
- HITACHI 133302
- ERA 770151A
- MAXGEAR 43-0159
Klienci nabyli także
Układ paliwowy Części zapasowe

- Wtryski Peugeot 206 2A/C 1.6 16V
- Pompa wysokiego ciśnienia Peugeot 206 2A/C 1.6 16V
- Przepustnica Peugeot 206 2A/C 1.6 16V
- Przepływomierz masowy / ilożciowy powietrza Peugeot 206 2A/C 1.6 16V
- Regulator ciśnienia paliwa Peugeot 206 2A/C 1.6 16V
- Zbiornik paliwa / dodatki Peugeot 206 2A/C 1.6 16V
- Czujnik ciśnienia paliwa Peugeot 206 2A/C 1.6 16V
- Podkładki pod wtryski Peugeot 206 2A/C 1.6 16V
- Zawór par paliwa Peugeot 206 2A/C 1.6 16V
- Korek wlewu paliwa Peugeot 206 2A/C 1.6 16V
Bestsellery

Pompa paliwa