Powróć do katalogu

Zawór podciśnienia Opel Astra G Classic 1.7 CDTI 80 KM olej napędowy
Informacje: OPEL Astra G Classic Hatchback (T98) 1.7 CDTI (F08, F48)
- Lata produkcji (od - do): 06.2004-07.2009
- Moc [kW]: 59
- Moc [KM]: 80
- Pojemność skokowa (cc): 1686
- Typ silnika: olej napędowy
- Typ nadwozia: liftback
- Kod silnika: Z 17 DTL
- Oznaczenie modelu: ...
- Doprowadzenie paliwa: Wtrysk bezpośredni
- Sterowanie silnika: Pasek rozrządu
- Chłodzenie silnika: chłodzony cieczą
- Układ cylindrów silnika: rzędowy
- Metoda zasysania powietrza przez silnik: Turbosprężarka/ chłodnica powietrza doładowującego
- Rodzaj układu rozrządu: DOHC
- Rok modelowy od: ...
- Rok modelowy do: ...
-
Artykuł №: 3553P00389.0/10 Na podstawie ponad 1 ocen klientówNa stanie171,08 PLN(Cena za sztukę)
w tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- Rodzaj zaworu: Zawór magnetyczny
- Tryb pracy: elektryczno-pneumatyczny
- Napięcie [V]:
12
- Stan: Nowy
Pokaż numery OEM -
Artykuł №: EGR-PL-035Proszę ocenić produktNa stanie171,88 PLNw tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- Tryb pracy: elektryczno-pneumatyczny
- Numer seryjny: EGR-PL-035
- Ciężar brutto [kg]: 0,238
- Ciężar netto [g]: 200
- Stan: Nowy
Pokaż numery OEM -
Artykuł №: 58-0075Proszę ocenić produktNa stanie234,78 PLNw tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- Rodzaj zaworu: Zawór magnetyczny
- Tryb pracy: elektryczno-pneumatyczny
- Napięcie [V]:
12
- TECDOC-Nr silnika: Z 17 DTL
- Stan: Nowy
Pokaż numery OEM -
Konwerter cisnienia, sterowanie spalinami BOGAP L6112102 elektryczno-pneumatycznyArtykuł №: L6112102Proszę ocenić produktNa stanie277,98 PLNw tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- Ciężar [kg]: 0,21
- Liczba zestyków: 2
- Napięcie [V]:
12
- Tryb pracy: elektryczno-pneumatyczny
- Długość [mm]:
90
- Szerokość [mm]: 70
- Wysokość [mm]: 50
- Kształt obudowy wtyczki: prostokątny
- Materiał: PA 66 GF 30
- Stan: Nowy
Pokaż numery OEM -
Artykuł №: 7.03088.01.0Proszę ocenić produktNa stanie327,38 PLNw tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- Rodzaj zaworu: Zawór magnetyczny
- Tryb pracy: elektryczno-pneumatyczny
- Napięcie [V]:
12
- TECDOC-Nr silnika: Z 17 DTL
- Stan: Nowy
Pokaż numery OEM -
Artykuł №: SKPCT-2740037Proszę ocenić produktNiedostępnyPoinformować o pojawienie się170,38 PLN(Cena za sztukę)
w tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- Rodzaj zaworu: Zawór magnetyczny
- Tryb pracy: elektryczno-pneumatyczny
- Napięcie [V]:
12
- TECDOC-Nr silnika: Z 17 DTL
- Stan: Nowy
Pokaż numery OEM -
Artykuł №: 70671959Proszę ocenić produktNiedostępnyPoinformować o pojawienie się226,28 PLNw tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- Napięcie znamionowe [V]: 12
- Tryb pracy: elektryczno-pneumatyczny
- Liczba zestyków: 2
- Szerokość [mm]: 61
- Długość [mm]:
89,5
- Stan: Nowy
Pokaż numery OEM -
Artykuł №: SPC73025.1Proszę ocenić produktNiedostępnyPoinformować o pojawienie się237,48 PLNw tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- Napięcie [V]:
12
- Ograniczenia producenta: PIERBURG
- Producent: AUDI, SEAT, SKODA, VW
- Stan: Nowy
Pokaż numery OEM - Napięcie [V]:
-
Artykuł №: SPC77019.1Proszę ocenić produktNiedostępnyPoinformować o pojawienie się494,68 PLNw tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- Napięcie [V]:
12
- Ograniczenia producenta: PIERBURG
- Producent: GM
- Stan: Nowy
Pokaż numery OEM - Napięcie [V]:
-
Artykuł №: CPC73025GSProszę ocenić produktNiedostępnyPoinformować o pojawienie się589,58 PLNw tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- Napięcie [V]:
12
- Ograniczenia producenta: PIERBURG
- Producent: AUDI, SEAT, SKODA, VW
- Stan: Nowy
Pokaż numery OEM - Napięcie [V]:
-
Artykuł №: CPC77019GSProszę ocenić produktNiedostępnyPoinformować o pojawienie się1002,68 PLNw tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- Napięcie [V]:
12
- Ograniczenia producenta: PIERBURG
- Kod silnika: Z17DTL
- Producent: GM
- Stan: Nowy
Pokaż numery OEM - Napięcie [V]:
-
Artykuł №: DK BOV40Proszę ocenić produktNiedostępnyPoinformować o pojawienie się142,28 PLNw tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- Kolor:
chromowy
- Tryb pracy: hydrauliczny
- Kształt: Element w kształcie T
- Średnica [mm]:
40, 25
- Stan: Nowy
- Kolor:
-
Artykuł №: DK BOV50Proszę ocenić produktNiedostępnyPoinformować o pojawienie się171,08 PLNw tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- Kolor:
chromowy
- Tryb pracy: hydrauliczny
- Kształt: Element w kształcie T
- Średnica [mm]:
50, 25
- Stan: Nowy
- Kolor:
-
Artykuł №: DK BOV65Proszę ocenić produktNiedostępnyPoinformować o pojawienie się171,88 PLNw tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- Kolor:
chromowy
- Tryb pracy: hydrauliczny
- Kształt: Element w kształcie T
- Średnica [mm]:
65, 25
- Stan: Nowy
- Kolor:
Klienci nabyli także
Silnik Części zapasowe

- Turbina Opel Astra G Classic 1.7 CDTI
- Pompa wody + zestaw paska rozrządu Opel Astra G Classic 1.7 CDTI
- Uszczelka pod głowicą Opel Astra G Classic 1.7 CDTI
- Poduszka silnika Opel Astra G Classic 1.7 CDTI
- Pompa wodna Opel Astra G Classic 1.7 CDTI
- Pasek klinowy wielorowkowy Opel Astra G Classic 1.7 CDTI
- Głowica Opel Astra G Classic 1.7 CDTI
- Pokrywa zaworów Opel Astra G Classic 1.7 CDTI
- Kompletny zestaw uszczelek, silnik Opel Astra G Classic 1.7 CDTI
- Tlok Opel Astra G Classic 1.7 CDTI
- Uszczelka pokrywy zaworów Opel Astra G Classic 1.7 CDTI
- Pierścienie tłokowe Opel Astra G Classic 1.7 CDTI
- Zestaw uszczelek głowica cylindrów Opel Astra G Classic 1.7 CDTI
- Miska olejowa Opel Astra G Classic 1.7 CDTI
- Koło pasowe Opel Astra G Classic 1.7 CDTI
- Odpowietrzenie Opel Astra G Classic 1.7 CDTI
- Pompa oleju Opel Astra G Classic 1.7 CDTI
- Szklanki zaworowe Opel Astra G Classic 1.7 CDTI
- Uszczelka kolektora ssącego Opel Astra G Classic 1.7 CDTI
- Uszczelniacz wału korbowego Opel Astra G Classic 1.7 CDTI
- Wałek rozrządu Opel Astra G Classic 1.7 CDTI
- Śruby głowicy Opel Astra G Classic 1.7 CDTI
- Panewki korbowodowe Opel Astra G Classic 1.7 CDTI
- Uszczelka turbiny Opel Astra G Classic 1.7 CDTI
- Zestaw montażowy, urządzenie ładujące turbo Opel Astra G Classic 1.7 CDTI
- Tuleja łożyska wału korbowego Opel Astra G Classic 1.7 CDTI
- Korek spustowy oleju Opel Astra G Classic 1.7 CDTI
- Uszczelka miski olejowej Opel Astra G Classic 1.7 CDTI
- Czujnik ciśnienia oleju Opel Astra G Classic 1.7 CDTI
- Osprzet elektryczny silnika Opel Astra G Classic 1.7 CDTI
- Uszczelnienie trzonka zaworu Opel Astra G Classic 1.7 CDTI
- Zawór wydechowy Opel Astra G Classic 1.7 CDTI
- Korek wlewu oleju / uszczelnienie Opel Astra G Classic 1.7 CDTI
- Zawór ssący Opel Astra G Classic 1.7 CDTI
- Uszczelka korka spustowego oleju Opel Astra G Classic 1.7 CDTI
- Uszczelnienie promieniowe wału / zestaw Opel Astra G Classic 1.7 CDTI
- Prowadnica zaworu / uszczelka / regulacja Opel Astra G Classic 1.7 CDTI
- Czujnik, temperatura oleju Opel Astra G Classic 1.7 CDTI
Bestsellery

- Tarcze hamulcowe Opel Astra G Classic 1.7 CDTI 80 KM
- Olej silnikowy Opel Astra G Classic 1.7 CDTI 80 KM
- Akumulator Opel Astra G Classic 1.7 CDTI 80 KM
- Reflektor Opel Astra G Classic 1.7 CDTI 80 KM
- Klocki hamulcowe Opel Astra G Classic 1.7 CDTI 80 KM
- Amortyzatory Opel Astra G Classic 1.7 CDTI 80 KM
- Wahacz Opel Astra G Classic 1.7 CDTI 80 KM
- Filtr powietrza Opel Astra G Classic 1.7 CDTI 80 KM
- Alternator Opel Astra G Classic 1.7 CDTI 80 KM
- Piasta koła Opel Astra G Classic 1.7 CDTI 80 KM
Zawór podciśnienia