


-
MOTUL 7100, 4T Olej silnikowy 104092 10W-40, 4l, Olej syntetycznyArtykuł №: 104092EAN: 33746502473118.0/10 Na podstawie ponad 4 ocen klientówNa stanie4L1L200,98 PLN50,25 PLN za 1 litrw tym 23% VAT
- Klasa lepkości SAE: 10W-40
- Pojemność [litr]:
4
- Linia produktów: 7100
- Specyfikacja: API SP, JASO MA2
- Seria: 4T
- Olej: Olej syntetyczny
- Rodzaj połączenia: Kanister
- Rodzaj pojazdu:
Motocykl
- Wersja silnika: 4-Stroke
-
MOTUL 300V, Racing/Road Olej silnikowy 104121 10W-40, 4l, Olej syntetycznyArtykuł №: 104121EAN: 3374650017686Proszę ocenić produktNa stanie4L1L286,08 PLN71,52 PLN za 1 litrw tym 23% VAT
- Klasa lepkości SAE: 10W-40
- Pojemność [litr]:
4
- Linia produktów: 300V
- Seria: Racing/Road
- Olej: Olej syntetyczny
- Rodzaj połączenia: Kanister
- Rodzaj pojazdu:
Motocykl
-
MOTUL 5100, 4T Olej silnikowy 104068 10W-40, 4l, Olej półsyntetycznyArtykuł №: 104068EAN: 33746500179698.0/10 Na podstawie ponad 1 ocen klientówNa stanie4L1L2L60L138,88 PLN34,72 PLN za 1 litrw tym 23% VAT
- Klasa lepkości SAE: 10W-40
- Pojemność [litr]:
4
- Linia produktów: 5100
- Specyfikacja: API SP, JASO MA2
- Seria: 4T
- Olej: Olej półsyntetyczny
- Rodzaj połączenia: Kanister
- Rodzaj pojazdu:
Motocykl
- Wersja silnika: 4-Stroke
-
MOTUL 5000, 4T Olej silnikowy 104056 10W-40, 4l, HC olej syntetyczny (krakowany hydro)Artykuł №: 104056EAN: 33746502469878.0/10 Na podstawie ponad 7 ocen klientówNa stanie4L1L165,98 PLN41,50 PLN za 1 litrw tym 23% VAT
- Klasa lepkości SAE: 10W-40
- Pojemność [litr]:
4
- Linia produktów: 5000
- Specyfikacja: API SN, JASO MA2
- Seria: 4T
- Olej: HC olej syntetyczny (krakowany hydro)
- Rodzaj połączenia: Kanister
- Wersja silnika: 4-Stroke
- Rodzaj pojazdu:
Motocykl
-
MOTUL OUTBOARD TECH, 4T Olej silnikowy 104005 10W-40, 20l, Olej półsyntetycznyArtykuł №: 104005EAN: 3374650021805Proszę ocenić produktNa stanie770,48 PLN38,52 PLN za 1 litrw tym 23% VAT
- Klasa lepkości SAE: 10W-40
- Pojemność [litr]:
20
- Linia produktów: OUTBOARD TECH
- Specyfikacja: API SJ, NMMA FC-W, API SG
- Seria: 4T
- Olej: Olej półsyntetyczny
- Rodzaj połączenia: Kanister
- Wersja silnika: 4-Stroke
- Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: dla zastosowań przy utrudnionych warunkach eksploatacji
-
MOTUL 3000, 4T Olej silnikowy 104046 10W-40, 4l, Olej mineralnyArtykuł №: 104046EAN: 3374650264394Proszę ocenić produktNa stanie4L4L1L1L136,28 PLN34,07 PLN za 1 litrw tym 23% VAT
- Klasa lepkości SAE: 10W-40
- Pojemność [litr]:
4
- Linia produktów: 3000
- Specyfikacja: API SM, JASO MA2
- Seria: 4T
- Olej: Olej mineralny
- Rodzaj połączenia: Kanister
- Rodzaj pojazdu:
Motocykl
- Wersja silnika: 4-Stroke
-
MOTUL CHRONO Olej silnikowy 104243 10W-40, 2l, Olej syntetycznyArtykuł №: 104243EAN: 33746502398978.0/10 Na podstawie ponad 2 ocen klientówNa stanie222,08 PLN111,04 PLN za 1 litrw tym 23% VAT
- Klasa lepkości SAE: 10W-40
- Pojemność [litr]:
2
- Zalecenie producenta oleju: Above standards
- Seria: CHRONO
- Olej: Olej syntetyczny
-
MOTUL TEKMA, ULTIMA Olej silnikowy 106455 10W-40, 5l, Olej półsyntetycznyArtykuł №: 106455EAN: 3374650258119Proszę ocenić produktNa stanie5L20L233,58 PLN46,72 PLN za 1 litrw tym 23% VAT
- Klasa lepkości SAE: 10W-40
- Pojemność [litr]:
5
- Rekomendacje producenta: MAN M 3277, MB 228.5, Renault RLD-2, Scania LDF-3, Volvo VDS-3
- Linia produktów: TEKMA
- Specyfikacja: API CF, ACEA E4, ACEA E7
- Seria: ULTIMA
- Olej: Olej półsyntetyczny
- Rodzaj połączenia: Kanister
- Rodzaj pojazdu:
Ciężarówki
-
MOTUL TEKMA MEGA, X LA Olej silnikowy 105870 10W-40, 20l, Olej półsyntetycznyArtykuł №: 105870EAN: 3374650255354Proszę ocenić produktNa stanie397,18 PLN19,86 PLN za 1 litrw tym 23% VAT
- Klasa lepkości SAE: 10W-40
- Pojemność [litr]:
20
- Rekomendacje producenta: Mack EO-N, MB 228.51, Renault RLD-2, Renault RXD, Volvo VDS-3, CUMMINS CES 20076, CUMMINS CES 20077, DQC IV-LA, MAN M 3271-1, MB 226.9
- Zalecenie producenta oleju: MTU-3.1, Renault RGD
- Linia produktów: TEKMA MEGA
- Specyfikacja: ACEA E9, ACEA E7, ACEA E6, API CI-4, JASO DH-2
- Seria: X LA
- Olej: Olej półsyntetyczny
- Rodzaj połączenia: Kanister
- Rodzaj pojazdu:
Ciężarówki
-
MOTUL Scooter Expert, MB 4T Olej silnikowy 105935 10W-40, 1l, Olej półsyntetycznyArtykuł №: 105935EAN: 3374650255576Proszę ocenić produktNa stanie50,38 PLN50,38 PLN za 1 litrw tym 23% VAT
- Klasa lepkości SAE: 10W-40
- Pojemność [litr]:
1
- Zalecenie producenta oleju: JALO M033MOT228
- Linia produktów: Scooter Expert
- Specyfikacja: API SJ, JASO MB
- Seria: MB 4T
- Olej: Olej półsyntetyczny
- Rodzaj połączenia: Butelka
- Ciężar brutto [kg]: 0,991
- Rodzaj pojazdu:
Motocykl
- Wersja silnika: 4-Stroke
- Rodzaj sprzęgła: dla sprzęgła suchego
-
MOTUL Scooter Expert, MA 4T Olej silnikowy 105960 10W-40, 1l, Olej półsyntetycznyArtykuł №: 105960EAN: 3374650255668Proszę ocenić produktNa stanie49,28 PLN49,28 PLN za 1 litrw tym 23% VAT
- Klasa lepkości SAE: 10W-40
- Pojemność [litr]:
1
- Linia produktów: Scooter Expert
- Specyfikacja: API SP, JASO MA
- Seria: MA 4T
- Olej: Olej półsyntetyczny
- Rodzaj połączenia: Butelka
- Rodzaj pojazdu:
Motocykl
-
MOTUL OUTBOARD TECH, 4T Olej silnikowy 106354 10W-40, 5l, Olej półsyntetycznyArtykuł №: 106354EAN: 3374650021799Proszę ocenić produktNa stanie5L1L2L143,68 PLN28,74 PLN za 1 litrw tym 23% VAT
- Klasa lepkości SAE: 10W-40
- Pojemność [litr]:
5
- Linia produktów: OUTBOARD TECH
- Specyfikacja: API SJ, NMMA FC-W, API SG
- Seria: 4T
- Olej: Olej półsyntetyczny
- Rodzaj połączenia: Kanister
- Wersja silnika: 4-Stroke
- Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: dla zastosowań przy utrudnionych warunkach eksploatacji
-
MOTUL INBOARD TECH, 4T Olej silnikowy 106419 10W-40, 5l, Olej półsyntetycznyArtykuł №: 106419EAN: 33746502578910.0/10 Na podstawie ponad 1 ocen klientówNa stanie5L2L142,68 PLN28,54 PLN za 1 litrw tym 23% VAT
- Klasa lepkości SAE: 10W-40
- Pojemność [litr]:
5
- Rekomendacje producenta: CATERPILLAR ECF-1-A, CUMMINS CES 20071, CUMMINS CES 20076, CUMMINS CES 20078, MAN M 3275, Volvo VDS-2, Volvo VDS-3, MTU-2, CUMMINS CES 20072
- Linia produktów: INBOARD TECH
- Specyfikacja: API CI-4, API SG, ACEA E7
- Seria: 4T
- Olej: Olej półsyntetyczny
- Rodzaj połączenia: Kanister
- Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: dla zastosowań przy utrudnionych warunkach eksploatacji
- Wersja silnika: 4-Stroke
-
MOTUL 2100 POWER+ Olej silnikowy 108648 10W-40, 1l, Olej półsyntetycznyArtykuł №: 108648EAN: 33746502377870.0/10 Na podstawie ponad 1 ocen klientówNa stanie1L4L20L35,58 PLN35,58 PLN za 1 litrw tym 23% VAT
- Klasa lepkości SAE: 10W-40
- Pojemność [litr]:
1
- Rekomendacje producenta: MB 229.1, Renault RN0700, VW 501 01, PSA B71 2300, VW 505 00
- Linia produktów: 2100 POWER+
- Specyfikacja: API SL, ACEA A3/B4, API CF
- Olej: Olej półsyntetyczny
- Rodzaj połączenia: Butelka
- Rodzaj pojazdu:
Samochód
- Wersja silnika: 4-Stroke
-
MOTUL Olej silnikowy 108969 10W-40, 20l, Olej półsyntetycznyArtykuł №: 108969EAN: 2243613959425Proszę ocenić produktNa stanie483,98 PLN24,20 PLN za 1 litrw tym 23% VAT
- Klasa lepkości SAE: 10W-40
- Pojemność [litr]:
20
- Rekomendacje producenta: Mack EO-N, MAN M 3275, MB 228.3, Renault RLD-2, Volvo VDS-3, CATERPILLAR ECF-1, MTU-2
- Specyfikacja: ACEA E7, API CI-4, API CH-4
- Olej: Olej półsyntetyczny
- Rodzaj połączenia: Kanister
- Rodzaj pojazdu:
Samochód
-
MOTUL CLASSIC EIGHTIES Olej silnikowy 110619 10W-40, 2l, Olej półsyntetycznyArtykuł №: 110619EAN: 3374650322230Proszę ocenić produktNa stanie98,18 PLN49,09 PLN za 1 litrw tym 23% VAT
- Klasa lepkości SAE: 10W-40
- Pojemność [litr]:
2
- Linia produktów: CLASSIC EIGHTIES
- Specyfikacja: API SL
- Olej: Olej półsyntetyczny
- Rodzaj połączenia: Butelka
- Wersja silnika: 4-Stroke
- Rodzaj pojazdu:
Samochód
-
MOTUL 300V COMPETITION, ESTER Core Techn. Olej silnikowy 110821 10W-40, 2lArtykuł №: 110821EAN: 3374650324395Proszę ocenić produktNa stanie2L5L20L198,48 PLN99,24 PLN za 1 litrw tym 23% VAT
- Klasa lepkości SAE: 10W-40
- Pojemność [litr]:
2
- Zalecenie producenta oleju: Above standards
- Linia produktów: 300V COMPETITION
- Seria: ESTER Core Techn.
- Rodzaj połączenia: Kontener metalowy
- Wersja silnika: 4-Stroke
- Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: dla zastosowań przy utrudnionych warunkach eksploatacji
- Rodzaj pojazdu:
Samochód
-
MOTUL Tekma, Ultima+ Olej silnikowy 110959 10W-40, 5l, Olej syntetycznyArtykuł №: 110959EAN: 3374650325811Proszę ocenić produktNa stanie212,98 PLN42,60 PLN za 1 litrw tym 23% VAT
- Klasa lepkości SAE: 10W-40
- Pojemność [litr]:
5
- Rekomendacje producenta: MB 235.28, Voith Class B, MAN M 3271-1, MTU-3.1, Volvo VDS-4, Scania LA, Renault RLD-3, Mack EO-O PP, CUMMINS CES 20081, CATERPILLAR ECF-3
- Linia produktów: Tekma
- Specyfikacja: ACEA E9, ACEA E7, API CJ-4, JASO DH-2
- Seria: Ultima+
- Olej: Olej syntetyczny
- Rodzaj połączenia: Kanister
- Rodzaj pojazdu: Samochód, Ciężarówki
-
MOTUL NGEN 5, 4T Olej silnikowy 111830 10W-40, 4l, Olej syntetycznyArtykuł №: 111830EAN: 3374650228736Proszę ocenić produktNa stanie4L1L194,98 PLN48,75 PLN za 1 litrw tym 23% VAT
- Klasa lepkości SAE: 10W-40
- Pojemność [litr]:
4
- Linia produktów: NGEN 5
- Specyfikacja: JASO MA2, API SP
- Seria: 4T
- Olej: Olej syntetyczny
- Rodzaj połączenia: Kanister
- Rodzaj pojazdu:
Motocykl
- Wersja silnika: 4-Stroke
-
MOTUL NGEN 7, 4T Olej silnikowy 111836 10W-40, 4l, Olej półsyntetycznyArtykuł №: 111836EAN: 33746502287360.0/10 Na podstawie ponad 1 ocen klientówNa stanie4L1L222,48 PLN55,62 PLN za 1 litrw tym 23% VAT
- Klasa lepkości SAE: 10W-40
- Pojemność [litr]:
4
- Linia produktów: NGEN 7
- Specyfikacja: API SP, JASO MA2
- Seria: 4T
- Olej: Olej półsyntetyczny
- Rodzaj połączenia: Kanister
- Rodzaj pojazdu:
Motocykl
- Wersja silnika: 4-Stroke
Charakterystyka olejów silnikowych SAE 10W-40
Oleje o danej lepkości znajdują się wśród najbardziej popularnych czynników smarujących stosowanych na obszarach znajdujących się w klimacie umiarkowanych. Są one w stanie zapewnić ochronę jednostce napędowej przed uszkodzeniem w trakcie wyjątkowo niskich temperatur oraz zachować doskonałe właściwości smarne przy stałych obciążeniach. Dodatkowo w przeciwieństwie do produktów posiadających szerszy zakres zastosowań są one niedrogie.
Przynależność do klasy 10W oznacza, że produkt nie zamarza w temperaturze −30 °С i wyższej. W danych warunkach pompa olejowa może bezawaryjnie pracować, a silnik bez jakiegokolwiek problemu ulegnie odpaleniu. W przypadku niższej temperatury zewnętrznej należy stosować produkty o niższej lepkości, gdyż w przeciwnym wypadku odpalenie silnika stanie się dużym problemem.
Liczba 40 to parametr oznaczający, że czynnik smarujący może pracować w wysokich temperaturach. Lepkość kinematyczna oleju silnikowegoSAE 10W-40 może wahać się od 12.6 do 16.3 mm2/s, a jego lepkość dynamiczna wynosi 2.9 mPa⋅s.
Uwaga:
- Należy korzystać wyłącznie z produktów posiadających lepkość zalecaną przez producenta samochodu.
- Wymiana oleju powinna zostać dokonana na stacji serwisowej.
Kup olej silnikowy SAE 10W-40 w sklepie internetowym Czesciauto24.pl
W naszym katalogu z pewnością znajdziesz wysokiej jakości olej silnikowy posiadający potrzebną Tobie lepkość: duży zakres produktów marki Vaico, Ravenol, Castrol, Liqui Moly i innych umożliwi Tobie wybranie najbardziej odpowiedniego produktu dla Twojego samochodu. Niskie ceny pomogą Tobie w zmniejszeniu kosztów konserwacji.