

















































































-
MOTUL 8100, X-CESS 5W-40, 5lArtykuł №: 102870EAN: 250300047156910/10 Na podstawie ponad 29 ocen klientówNa stanie5L1L2L228,28 PLN45,66 PLN za 1 litrw tym 23% VAT
- Klasa lepkości SAE: 5W-40
- Pojemność [litr]:
5
- Rekomendacje producenta: PSA B71 2296, GM LL-B-025, MB 229.5, Porsche A40, VW 502 00, Renault RN0710, Fiat 9.55535-H2, Fiat 9.55535-M2, Fiat 9.55535-N2, Renault RN0700
- Linia produktów: 8100
- Specyfikacja: API SN, API CF, ACEA A3/B4
- Seria: X-CESS
- Rodzaj połączenia: Kanister
- Rodzaj pojazdu:
Samochód
-
MOTUL 8100, X-CLEAN EFE 5W-30, 5lArtykuł №: 109471EAN: 33746502932570.0/10 Na podstawie ponad 16 ocen klientówNa stanie5L4L1L20L5L208L60L199,78 PLN39,96 PLN za 1 litrw tym 23% VAT
- Klasa lepkości SAE: 5W-30
- Pojemność [litr]:
5
- Rekomendacje producenta: BMW Longlife-04, DEXOS 2, MB 229.52, Fiat 9.55535-S1, Fiat 9.55535-S2, MB 229.51, VW 505 01, VW 505 00
- Linia produktów: 8100
- Specyfikacja: ACEA C2, ACEA C3, API SN
- Seria: X-CLEAN EFE
- Rodzaj połączenia: Kanister
- Rodzaj pojazdu:
Samochód
-
MOTUL 8100, X-CLEAN+ 5W-30, 5lArtykuł №: 106377EAN: 337465025772310/10 Na podstawie ponad 27 ocen klientówNa stanie5L1L20L60L190,18 PLN38,04 PLN za 1 litrw tym 23% VAT
- Klasa lepkości SAE: 5W-30
- Pojemność [litr]:
5
- Rekomendacje producenta: VW 504 00, Porsche C30, MB 229.51, BMW Longlife-04, VW 507 00
- Linia produktów: 8100
- Specyfikacja: ACEA C3
- Seria: X-CLEAN+
- Rodzaj połączenia: Kanister
- Rodzaj pojazdu:
Samochód
- Typ katalizatora: dla poj. z filtrem sadzy/cząstek stałych
- Norma emisji spalin: Euro 4 (D4), Euro 5, Euro 6
-
MOTUL 8100, X-clean 5W-40, 5lArtykuł №: 102051EAN: 33746502338888.0/10 Na podstawie ponad 15 ocen klientówNa stanie5L4L1L20L2L208L60L217,18 PLN43,44 PLN za 1 litrw tym 23% VAT
- Klasa lepkości SAE: 5W-40
- Pojemność [litr]:
5
- Rekomendacje producenta: BMW Longlife-04, Ford WSS-M2C917-A, DEXOS 2, MB 229.51, Porsche A40, Renault RN0700, Renault RN0710, VW 502 00, VW 505 00, VW 505 01
- Linia produktów: 8100
- Specyfikacja: ACEA C3, API SN, API CF
- Seria: X-clean
- Rodzaj połączenia: Kanister
- Rodzaj pojazdu:
Samochód
-
MOTUL 8100, ECO-NERGY 5W-30, 5l, Olej syntetycznyArtykuł №: 102898EAN: 33746502384638.0/10 Na podstawie ponad 4 ocen klientówNa stanie5L4L1L169,58 PLN33,92 PLN za 1 litrw tym 23% VAT
- Klasa lepkości SAE: 5W-30
- Pojemność [litr]:
5
- Rekomendacje producenta: STJLR.03.5003, Renault RN0700, Fiat 9.55535-G1, Ford WSS-M2C913-D, Chrysler MS-50081
- Linia produktów: 8100
- Specyfikacja: ACEA A5/B5, API SP
- Seria: ECO-NERGY
- Olej: Olej syntetyczny
- Rodzaj połączenia: Kanister
-
MOTUL 8100, X-CLEAN+ 5W-30, 5lArtykuł №: 109220EAN: 33746502348618.0/10 Na podstawie ponad 10 ocen klientówNa stanie5L1L20L227,58 PLN45,52 PLN za 1 litrw tym 23% VAT
- Klasa lepkości SAE: 5W-30
- Pojemność [litr]:
5
- Rekomendacje producenta: BMW Longlife-04, MB 229.51, Porsche C30, VW 504 00, VW 507 00
- Linia produktów: 8100
- Specyfikacja: ACEA C3, API SN
- Seria: X-CLEAN+
- Rodzaj połączenia: Kanister
- Rodzaj pojazdu:
Samochód
- Typ katalizatora: dla poj. z filtrem sadzy/cząstek stałych
-
MOTUL 8100, X-CESS 5W-30, 1l, Olej syntetycznyArtykuł №: 108944EAN: 3374650288093Proszę ocenić produktNa stanie1L5L4L52,48 PLN52,48 PLN za 1 litrw tym 23% VAT
- Klasa lepkości SAE: 5W-30
- Pojemność [litr]:
1
- Rekomendacje producenta: BMW Longlife-01, MB 226.5, MB 229.5, Renault RN0700, Renault RN0710, VW 502 00, VW 505 00
- Linia produktów: 8100
- Specyfikacja: ACEA A3/B4, API SL
- Seria: X-CESS
- Olej: Olej syntetyczny
- Rodzaj połączenia: Butelka
- Rodzaj pojazdu:
Samochód
-
MOTUL 8100, X-clean 5W-40, 5lArtykuł №: 109226EAN: 33746502338888.0/10 Na podstawie ponad 11 ocen klientówNa stanie5L1L20L200,58 PLN40,12 PLN za 1 litrw tym 23% VAT
- Klasa lepkości SAE: 5W-40
- Pojemność [litr]:
5
- Rekomendacje producenta: BMW Longlife-04, Ford WSS-M2C917-A, DEXOS 2, MB 229.51, Porsche A40, Renault RN0700, Renault RN0710, VW 502 00, VW 505 00, VW 505 01
- Linia produktów: 8100
- Specyfikacja: ACEA C3, API SN, API CF
- Seria: X-clean
- Rodzaj połączenia: Kanister
- Rodzaj pojazdu:
Samochód
-
MOTUL 8100, ECO-NERGY 5W-30, 5l, Olej syntetycznyArtykuł №: 109230EAN: 33746502384638.0/10 Na podstawie ponad 4 ocen klientówNa stanie5L1L20L20L232,58 PLN46,52 PLN za 1 litrw tym 23% VAT
- Klasa lepkości SAE: 5W-30
- Pojemność [litr]:
5
- Rekomendacje producenta: STJLR.03.5003, Renault RN0700, Fiat 9.55535-G1, Ford WSS-M2C913-D, Chrysler MS-50081
- Linia produktów: 8100
- Specyfikacja: ACEA A5/B5, API SP
- Seria: ECO-NERGY
- Olej: Olej syntetyczny
- Rodzaj połączenia: Kanister
-
MOTUL 8100, ECO-CLEAN+ 5W-30, 5lArtykuł №: 101584EAN: 33746500195368.0/10 Na podstawie ponad 3 ocen klientówNa stanieOstrzeżenie!Więcej5L1L20L328,98 PLN65,80 PLN za 1 litrw tym 23% VAT
- Klasa lepkości SAE: 5W-30
- Pojemność [litr]:
5
- Rekomendacje producenta: Ford WSS-M2C934-B, STJLR.03.5005
- Zalecenie producenta oleju: MAZDA
- Linia produktów: 8100
- Specyfikacja: ACEA C1
- Seria: ECO-CLEAN+
- Rodzaj połączenia: Kanister
- Rodzaj pojazdu:
Samochód
- Norma emisji spalin: Euro 4 (D4), Euro 5, Euro 6
- Typ katalizatora: dla poj. z filtrem sadzy/cząstek stałych
-
MOTUL 8100, ECO-NERGY 0W-30, 5lArtykuł №: 102794EAN: 33746502380128.0/10 Na podstawie ponad 1 ocen klientówNa stanie5L1L5L1L340,98 PLN68,20 PLN za 1 litrw tym 23% VAT
- Klasa lepkości SAE: 0W-30
- Pojemność [litr]:
5
- Rekomendacje producenta: Volvo VCC 95200377
- Linia produktów: 8100
- Specyfikacja: ACEA A5/B5, API SL, API CF
- Seria: ECO-NERGY
- Rodzaj połączenia: Kanister
- Wersja silnika: 4-Stroke
- Rodzaj pojazdu:
Samochód
-
MOTUL 8100, X-MAX 0W-40, 5lArtykuł №: 104533EAN: 33746502507178.0/10 Na podstawie ponad 2 ocen klientówNa stanie5L5L4L1L1L321,68 PLN64,34 PLN za 1 litrw tym 23% VAT
- Klasa lepkości SAE: 0W-40
- Pojemność [litr]:
5
- Rekomendacje producenta: BMW Longlife-01, MB 229.5, Porsche A40, VW 502 00, VW 505 00, Chrysler MS-12991, Fiat 9.55535-M2, Fiat 9.55535-N2, Fiat 9.55535-Z2
- Linia produktów: 8100
- Specyfikacja: API SN, ACEA A3/B4
- Seria: X-MAX
- Rodzaj połączenia: Kanister
- Wersja silnika: 4-Stroke
- Rodzaj pojazdu:
Samochód
-
MOTUL Sport 5W-50, 5l, Olej syntetycznyArtykuł №: 102716EAN: 3374650237299Proszę ocenić produktNa stanie5L1L370,28 PLN74,06 PLN za 1 litrw tym 23% VAT
- Klasa lepkości SAE: 5W-50
- Pojemność [litr]:
5
- Linia produktów: Sport
- Specyfikacja: API SM, API CF
- Olej: Olej syntetyczny
- Rodzaj połączenia: Kanister
- Rodzaj pojazdu:
Samochód
-
MOTUL 10W-30, 1l, Olej mineralnyArtykuł №: 102813EAN: 3374650238081Proszę ocenić produktNa stanie39,58 PLN39,58 PLN za 1 litrw tym 23% VAT
- Klasa lepkości SAE: 10W-30
- Pojemność [litr]:
1
- Specyfikacja: API SL, ACEA A1/B1, API CF
- Olej: Olej mineralny
-
MOTUL ECO-CLEAN 0W-30, 5l, Olej syntetycznyArtykuł №: 102889EAN: 33746502383958.0/10 Na podstawie ponad 7 ocen klientówNa stanie5L1L245,78 PLN49,16 PLN za 1 litrw tym 23% VAT
- Klasa lepkości SAE: 0W-30
- Pojemność [litr]:
5
- Rekomendacje producenta: Ford WSS-M2C950-A, Fiat 9.55535-GS1, Fiat 9.55535-DS1
- Specyfikacja: ACEA C2, API SN
- Seria: ECO-CLEAN
- Olej: Olej syntetyczny
-
MOTUL Tekma, Mega X 15W-40, 5lArtykuł №: 106378EAN: 33746502577308.0/10 Na podstawie ponad 1 ocen klientówNa stanie5L20L1L127,88 PLN25,58 PLN za 1 litrw tym 23% VAT
- Klasa lepkości SAE: 15W-40
- Pojemność [litr]:
5
- Rekomendacje producenta: GLOBAL DHD-1, CUMMINS CES 20078, Mack EO-N, MB 228.3, Renault RLD-2, Volvo VDS-3, CATERPILLAR ECF-2, MAN M 3275, MTU-2
- Linia produktów: Tekma
- Specyfikacja: ACEA E7, API CI-4
- Seria: Mega X
- Rodzaj połączenia: Kanister
- Rodzaj pojazdu:
Ciężarówki
-
MOTUL 300V COMPETITION, ESTER Core Techn. 15W-50, 5l, Olej mineralnyArtykuł №: 103920EAN: 33746502462848.0/10 Na podstawie ponad 6 ocen klientówNa stanie5L2L20L323,68 PLN64,74 PLN za 1 litrw tym 23% VAT
- Klasa lepkości SAE: 15W-50
- Pojemność [litr]:
5
- Zalecenie producenta oleju: Above standards
- Linia produktów: 300V COMPETITION
- Seria: ESTER Core Techn.
- Olej: Olej mineralny
- Rodzaj połączenia: Kanister
- Wersja silnika: 4-Stroke
- Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: dla zastosowań przy utrudnionych warunkach eksploatacji, wyłącznie do zastosowań w sporcie
- Rodzaj pojazdu: Samochód wyścigowy
-
MOTUL 5W-40, 4l, Olej syntetycznyArtykuł №: 104256EAN: 33746502486608.0/10 Na podstawie ponad 5 ocen klientówNa stanie120,98 PLN30,25 PLN za 1 litrw tym 23% VAT
- Klasa lepkości SAE: 5W-40
- Pojemność [litr]:
4
- Rekomendacje producenta: GM LL-B-025, MB 229.5, BMW Longlife-01, Porsche A40, VW 502 00, Renault RN0710, Fiat 9.55535-H2, Fiat 9.55535-M2, Fiat 9.55535-N2, PSA B71 2296
- Specyfikacja: API SN, ACEA A3/B3, API CF, ACEA A3/B4
- Olej: Olej syntetyczny
-
MOTUL CLASSIC OIL 15W-50, 2l, Olej półsyntetycznyArtykuł №: 104512EAN: 33746502374738.0/10 Na podstawie ponad 1 ocen klientówNa stanie80,98 PLN40,49 PLN za 1 litrw tym 23% VAT
- Klasa lepkości SAE: 15W-50
- Pojemność [litr]:
2
- Linia produktów: CLASSIC OIL
- Specyfikacja: API SH, API CF
- Olej: Olej półsyntetyczny
-
MOTUL X-CLEAN FE 5W-30, 1l, Olej syntetycznyArtykuł №: 104775EAN: 33746502520498.0/10 Na podstawie ponad 1 ocen klientówNa stanie1L4L5L77,68 PLN77,68 PLN za 1 litrw tym 23% VAT
- Klasa lepkości SAE: 5W-30
- Pojemność [litr]:
1
- Rekomendacje producenta: MB 229.51, PSA B71 2290, DEXOS 2, VW 502 00, Fiat 9.55535-S1, Fiat 9.55535-S3, VW 505 01
- Specyfikacja: API SN, ACEA C2, API CF, ACEA C3
- Seria: X-CLEAN FE
- Olej: Olej syntetyczny
Jak często mam wymieniać olej silnikowy w moim samochodzie MAZDA CX-3?
Zalecany okres wymiany oleju silnikowego w samochodzie MAZDA CX-3 wynosi co 10000 - 12000 kilometrów.
Ile kosztuje olej silnikowy do samochodu MAZDA CX-3?
Cena oleju silnikowego do samochodu MAZDA CX-3 waha się od 25 PLN do 78 PLN. Po wymianie oleju należy zresetować wskaźnik wymiany oleju i w razie potrzeby uzupełnić olej silnikowy.
MAZDA CX-3: Ile czasu zajmuje wymiana oleju?
Wymiana oleju w samochodzie MAZDA CX-3 trwa około 60 minut.
Które oleje silnikowe są najlepsze do samochodu MAZDA CX-3?
Najlepsze oleje silnikowe do samochodu MAZDA CX-3 są od następujących oryginalnych marek: MOTUL, CASTROL, MANNOL, LIQUI MOLY, SHELL
Upewnij się, że olej jest zatwierdzony do silnika Twojego pojazdu.