Korek spustowy oleju do samochodu
Korek spustowy oleju dla innych producentów samochodów
Korek spustowy oleju do samochodów
-
Seria 3
06.1975
-
A4
11.1994
-
GOLF
04.1974
-
ASTRA
09.1991
-
Seria 5
03.1972
-
A6
06.1994
-
PASSAT
05.1973
-
FOCUS
08.1998
-
OCTAVIA
04.1959
-
MONDEO
01.1993
-
A3
09.1996
-
Klasa E
02.1993
Bestsellery: Korek miski olejowej do auto
-
13,18 PLN
(Cena za sztukę)
w tym 23% VAT
-
4,48 PLN
(Cena za sztukę)
w tym 23% VAT
-
9,08 PLN
(Cena za sztukę)
w tym 23% VAT
-
1,28 PLN
(Cena za sztukę)
w tym 23% VAT
-
8,68 PLN
(Cena za sztukę)
w tym 23% VAT
-
21,08 PLN
(Cena za sztukę)
w tym 23% VAT
-
13,58 PLN
(Cena za sztukę)
w tym 23% VAT
-
3,08 PLN
(Cena za sztukę)
w tym 23% VAT
-
14,28 PLN
(Cena za sztukę)
w tym 23% VAT
-
20,78 PLN
(Cena za sztukę)
w tym 23% VAT
-
8,68 PLN
(Cena za sztukę)
w tym 23% VAT
-
2,68 PLN
(Cena za sztukę)
w tym 23% VAT
-
Top ceny
Czesciauto24.pl zapewnia Korek spustu oleju wysokiej jakości w najbardziej atrakcyjnych cenach.
-
Szeroki wybór
W tym momencie nasza oferta to ponad 500000 części zapasowych
-
Koszty przesyłki
Oszczędzić na kosztach przesyłki. Przesyłka gratis, w przypadku, gdy wartość zamówienia jest powyżej 340 PLN
-
Świetna dostawa!
Katalog Korek miski olejowej od producenta
Znaleźć ważne oferty innych części samochodowe do Silnik
-

Oleje silnikowe
-

Poduszka silnika
-

Głowica
-

Zestaw uszczelek bloku silnika
-

Pokrywa zaworów
-

Kompletny zestaw uszczelek silnika
-

Zestaw uszczelek głowicy
-

Tłok
-

Pierścienie tłokowe
-

Koło rozrządu
-

Kolektor ssący
-

Zawór zmiennych faz rozrządu
-

Odpowietrzenie skrzyni korbowej
-

Miska olejowa
-

Popychacze zaworowe
-

Wałek rozrządu
-

Pompa oleju
-

Panewki korbowodowe
-

Śruby głowicy
-

Czujnik poziomu oleju
-

Zestaw montażowy turbosprężarki
-

Panewki główne
-

Bagnet oleju
-

Pompa powietrza wtórnego
-

Wał korbowy
-

Zawór sterowania powietrzem dolotowym
-

Dźwigienka zaworowa
-

Zawór wydechowy
-

Tłumik drgań, pasek rozrządu
-

Zestaw tulei cylindrowej
Wymienić część zamienną Korek spustowy oleju - uszkodzoną albo został osiągnięty limit stosowania! Dowiedzieć się przydatnej informacji o Korek spustowy oleju
Korek spustowy zbiornika oleju jest to gwintowany trzpień z główką, czasami głęboko osadzony z wbudowanym zaworem. Służy utrzymywaniu ciśnienia odpływu w zbiorniku oleju.
5 wskazówek odnośnie działania korka spustowego zbiornika oleju
- Gwintowany korek spustowy zbiornika oleju powinien być zaciśnięty momentem obrotowym wskazanym przez producenta.
- Część i jego miejsce zamontowania powinno być oczyszczone z brudu i rdzy przed przykręceniem korka do zbiornika oleju.
- Używaj magnetycznych korków spustowych zbiornika oleju, jeśli to możliwe. Obniżają ryzyko przedwczesnego zużycia silnika i służą jako dodatkowy wskaźnik jego stanu.
- Jeśli gwint w zbiorniku oleju jest zużyty, specjalny zestaw do naprawy może być zakupiony, dzięki któremu możesz odnowić gwint.
- Uszczelka korka spustowego zbiornika oleju jest zużywalna. Powinna być wymieniana podczas każdego serwisowania auta. Istnieje ryzyko znacznego wycieku oleju, jeśli są zainstalowane używane elementy.
Wady korka spustowego zbiornika oleju, ich przyczyny i oznaki
- Odarte gwinty. Zazwyczaj jest to spowodowane przez nadmierne zacieśnianie momentu obrotowego podczas instalacji. Jest to łatwo rozpoznawalne przy próbie odkręcenie korka: jeśli gwint jest odarty, korek obraca się w miejscu.
- Zużycie uszczelki. Ci, którzy instalują używane uszczelki przy wymianie oleju spotykają się z tym problemem. Nieszczelność połączenia objawia się w zwiększeniu konsumpcji paliwa. Wyciek smaru może być rozpoznany przy wizualnej inspekcji.
- Korozja. Wpływ wilgoci i brudu na część sprzyja jej formowaniu. Plamy oleju pod samochodem na parkingu mogą na nią wskazywać, jak również na wiele innych wad.
Czy chcesz kupić korek spustowy zbiornika oleju dla twojego samochodu w korzystnej cenie? Skontaktuj się z naszymi konsultantami, a oni pomogą ci wybrać niedrogą część zamienną do samochodu o najwyższej jakości.
Dobierz Korek spustu oleju do