Powróć do katalogu

Zawór wydechowy Ford S-Max I 2.0 TDCi 136 KM olej napędowy
Informacje: FORD S-Max Mk1 (WA6) 2.0 TDCi
- Lata produkcji (od - do): 05.2006-12.2014
- Moc [kW]: 100
- Moc [KM]: 136
- Pojemność skokowa (cc): 1997
- Typ silnika: olej napędowy
- Typ nadwozia: nadwozie wielkopojemne (MPV)
- Kod silnika: AZWC
- Oznaczenie modelu: WA6
- Doprowadzenie paliwa: Wtrysk bezpośredni
- Sterowanie silnika: Pasek zębaty / łańcuch rozrządu
- Chłodzenie silnika: chłodzony cieczą
- Układ cylindrów silnika: rzędowy
- Metoda zasysania powietrza przez silnik: Turbosprężarka/ chłodnica powietrza doładowującego
- Rodzaj układu rozrządu: DOHC
- Rok modelowy od: ...
- Rok modelowy do: ...
-
Artykuł №: R6164/BMCRProszę ocenić produktNa stanie43,48 PLN(Cena za sztukę)
w tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- TECDOC-Nr silnika: UKWA
- TECDOC-Nr silnika: AZWC
- Średnica talerzyka zaworowego [mm]: 25
- Średnica trzonka zaworu [mm]: 6
- Długość [mm]:
105
- Kąt pochylenia przylgni zaworu [stopień]: 45
- Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Trzonek zaworu chromowany
- Materiał: bimetal
- Materiał grzybka zaworu: Stal chromowo-manganowo-niklowa
- Materiał trzonka zaworu: stal chromowo-krzemowa
- Technika połączeń: I
- Stan: Nowy
Pokaż numery OEM -
Artykuł №: V94491Proszę ocenić produktNa stanie47,08 PLN(Cena za sztukę)
w tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Trzonek zaworu chromowany, gniazdo zaworowe pokryte warstwą stellitu, Końcówka trzonka zaworu hartowana
- Długość [mm]:
105
- Średnica trzonka zaworu [mm]: 6
- Średnica talerzyka zaworowego [mm]: 25
- Materiał: bimetal, Stal chromowo-manganowo-niklowa
- Materiał trzonka zaworu: stal chromowo-krzemowa
- Kąt pochylenia przylgni zaworu [stopień]: 45
- TECDOC-Nr silnika: UKWA, AZWC
- Stan: Nowy
Pokaż numery OEM -
Artykuł №: PCIT081-A-0-NProszę ocenić produktNa stanie60,08 PLN(Cena za sztukę)
w tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- TECDOC-Nr silnika: UKWA
- TECDOC-Nr silnika: AZWC
- Średnica talerzyka zaworowego [mm]: 25
- Średnica trzonka zaworu [mm]: 6
- Długość [mm]:
105
- Kąt pochylenia przylgni zaworu [stopień]: 45
- Stan: Nowy
Pokaż numery OEM -
Artykuł №: 181105Proszę ocenić produktNa stanie63,48 PLN(Cena za sztukę)
w tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- Średnica talerzyka zaworowego [mm]: 25
- Średnica trzonka zaworu [mm]: 6
- Długość [mm]:
105
- Materiał: bimetal
- Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Trzonek zaworu chromowany, Gniazdo zaworowe wzmacniane, Końcówka trzonka zaworu hartowana
- Kąt pochylenia przylgni zaworu [stopień]: 45
- Materiał grzybka zaworu: bimetal
- TECDOC-Nr silnika: AZWC
- Stan: Nowy
Pokaż numery OEM -
Zawór wydechowy GIEFFE 0880 25 [mm], Trzonek zaworu chromowany, gniazdo zaworowe pokryte warstwą stellitu, Końcówka trzonka zaworu hartowanaArtykuł №: 0880Proszę ocenić produktNiedostępnyPoinformować o pojawienie się47,58 PLNw tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- Długość [mm]:
105
- Materiał: bimetal, Stal chromowo-manganowo-niklowa
- Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Trzonek zaworu chromowany, gniazdo zaworowe pokryte warstwą stellitu, Końcówka trzonka zaworu hartowana
- Średnica talerzyka zaworowego [mm]: 25
- Średnica trzonka zaworu [mm]: 6
- Kąt pochylenia przylgni zaworu [stopień]: 45
- Materiał trzonka zaworu: stal chromowo-krzemowa
- TECDOC-Nr silnika: UKWA, AZWC
- Stan: Nowy
Pokaż numery OEM - Długość [mm]:
-
Artykuł №: EV94491Proszę ocenić produktNiedostępnyPoinformować o pojawienie się67,18 PLNw tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- Strona zabudowy: Strona wylotowa
- Liczba rowków: 3
- Długość [mm]:
105
- Średnica trzonka zaworu [mm]: 6
- Średnica talerzyka zaworowego [mm]: 25
- Kąt pochylenia przylgni zaworu [stopień]: 45
- TECDOC-Nr silnika: UKWA, AZWC
- Stan: Nowy
Pokaż numery OEM -
Artykuł №: 1780Proszę ocenić produktNiedostępnyPoinformować o pojawienie się84,68 PLNw tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- Rok prod. od: 03/2008
- wymagana liczba: 8
- Średnica trzonka zaworu [mm]: 6
- Średnica talerzyka zaworowego [mm]: 24,9
- Kąt pochylenia przylgni zaworu [stopień]: 45
- Długość całkowita [mm]: 105
- do tłoka o średnicy [mm]: 85, 86
- Stan: Nowy
Pokaż numery OEM -
Artykuł №: 031 VA 31057 000Proszę ocenić produktNiedostępnyPoinformować o pojawienie się87,08 PLNw tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- Strona zabudowy: Strona wylotowa
- Średnica talerzyka zaworowego [mm]: 25,0
- Średnica trzonka zaworu [mm]: 6,0
- Długość [mm]:
105,0
- Kąt pochylenia przylgni zaworu [stopień]: 45,0
- Materiał grzybka zaworu: Stal chromowo-manganowo-niklowa
- Materiał trzonka zaworu: stal chromowo-krzemowa
- Powierzchnia: chromowany
- Kod silnika: AZWC
- Wysokość opakowania [cm]: 14,00
- Długość opakowania [cm]: 4,2
- Szerokość opakowania [cm]: 4,20
- Ciężar netto [g]: 42
- Stan: Nowy
Pokaż numery OEM
Klienci nabyli także
Silnik Części zapasowe

- Turbina Ford S-Max I 2.0 TDCi
- Pompa wody + zestaw paska rozrządu Ford S-Max I 2.0 TDCi
- Uszczelka pod głowicą Ford S-Max I 2.0 TDCi
- Poduszka silnika Ford S-Max I 2.0 TDCi
- Pompa wodna Ford S-Max I 2.0 TDCi
- Pasek klinowy wielorowkowy Ford S-Max I 2.0 TDCi
- Głowica Ford S-Max I 2.0 TDCi
- Pokrywa zaworów Ford S-Max I 2.0 TDCi
- Kompletny zestaw uszczelek, silnik Ford S-Max I 2.0 TDCi
- Tlok Ford S-Max I 2.0 TDCi
- Uszczelka pokrywy zaworów Ford S-Max I 2.0 TDCi
- Pierścienie tłokowe Ford S-Max I 2.0 TDCi
- Zestaw uszczelek głowica cylindrów Ford S-Max I 2.0 TDCi
- Koło rozrządu Ford S-Max I 2.0 TDCi
- Koło zmiennych faz rozrządu (KZFR) Ford S-Max I 2.0 TDCi
- Kolektor ssący Ford S-Max I 2.0 TDCi
- Miska olejowa Ford S-Max I 2.0 TDCi
- Koło pasowe Ford S-Max I 2.0 TDCi
- Odpowietrzenie Ford S-Max I 2.0 TDCi
- Pompa oleju Ford S-Max I 2.0 TDCi
- Szklanki zaworowe Ford S-Max I 2.0 TDCi
- Uszczelka kolektora ssącego Ford S-Max I 2.0 TDCi
- Uszczelniacz wału korbowego Ford S-Max I 2.0 TDCi
- Wałek rozrządu Ford S-Max I 2.0 TDCi
- Śruby głowicy Ford S-Max I 2.0 TDCi
- Zawór podciśnienia Ford S-Max I 2.0 TDCi
- Panewki korbowodowe Ford S-Max I 2.0 TDCi
- Uszczelka turbiny Ford S-Max I 2.0 TDCi
- Zestaw montażowy, urządzenie ładujące turbo Ford S-Max I 2.0 TDCi
- Tuleja łożyska wału korbowego Ford S-Max I 2.0 TDCi
- Korek spustowy oleju Ford S-Max I 2.0 TDCi
- Bagnet oleju Ford S-Max I 2.0 TDCi
- Uszczelka miski olejowej Ford S-Max I 2.0 TDCi
- Czujnik ciśnienia oleju Ford S-Max I 2.0 TDCi
- Osprzet elektryczny silnika Ford S-Max I 2.0 TDCi
- Zawór sterowania powietrzem dolotowym Ford S-Max I 2.0 TDCi
- Napinacz łańcucha rozrządu Ford S-Max I 2.0 TDCi
- Uszczelnienie trzonka zaworu Ford S-Max I 2.0 TDCi
- Szyna prowadzaca / napinajaca Ford S-Max I 2.0 TDCi
- Zestaw tulei cylindrowej Ford S-Max I 2.0 TDCi
- Korek wlewu oleju / uszczelnienie Ford S-Max I 2.0 TDCi
- Zawór ssący Ford S-Max I 2.0 TDCi
- Korbowód Ford S-Max I 2.0 TDCi
- Uszczelka korka spustowego oleju Ford S-Max I 2.0 TDCi
- Uszczelnienie promieniowe wału / zestaw Ford S-Max I 2.0 TDCi
- Prowadnica zaworu / uszczelka / regulacja Ford S-Max I 2.0 TDCi
- Zawór bocznikowy przesuwny, turbosprężarka Ford S-Max I 2.0 TDCi
- Czujnik, temperatura oleju Ford S-Max I 2.0 TDCi
Bestsellery

- Tarcze hamulcowe Ford S-Max I 2.0 TDCi 136 KM
- Olej silnikowy Ford S-Max I 2.0 TDCi 136 KM
- Akumulator Ford S-Max I 2.0 TDCi 136 KM
- Reflektor Ford S-Max I 2.0 TDCi 136 KM
- Klocki hamulcowe Ford S-Max I 2.0 TDCi 136 KM
- Amortyzatory Ford S-Max I 2.0 TDCi 136 KM
- Wahacz Ford S-Max I 2.0 TDCi 136 KM
- Filtr powietrza Ford S-Max I 2.0 TDCi 136 KM
- Alternator Ford S-Max I 2.0 TDCi 136 KM
- Sonda lambda (NOx, O2) Ford S-Max I 2.0 TDCi 136 KM
Zawór wydechowy