Powróć do katalogu

Zawór zmiennych faz rozrządu Ford Focus Mk3 1.5 EcoBoost 150 KM benzyna
Informacje: FORD Focus Mk3 Hatchback (DYB) 1.5 EcoBoost
- Lata produkcji (od - do): 09.2014-12.2017
- Moc [kW]: 110
- Moc [KM]: 150
- Pojemność skokowa (cc): 1498
- Typ silnika: Silnik benzynowy
- Typ nadwozia: liftback
- Kod silnika: M8DB
- Oznaczenie modelu: ...
- Doprowadzenie paliwa: Wtrysk bezpośredni
- Sterowanie silnika: Pasek rozrządu
- Chłodzenie silnika: chłodzony cieczą
- Układ cylindrów silnika: rzędowy
- Metoda zasysania powietrza przez silnik: Turbosprężarka
- Rodzaj układu rozrządu: DOHC
- Rok modelowy od: ...
- Rok modelowy do: ...
-
Artykuł №: 3826C0050Proszę ocenić produktNa stanie101,68 PLN(Cena za sztukę)
w tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- Napięcie [V]:
12
- Strona zabudowy: Strona wylotowa
- Tryb pracy: elektro-hydrauliczny
- Liczba zestyków: 2
- Stan: Nowy
Pokaż numery OEM - Napięcie [V]:
-
Artykuł №: 3826C0037Proszę ocenić produktNa stanie164,58 PLN(Cena za sztukę)
w tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- Napięcie [V]:
12
- Strona zabudowy: Strona doprowadzająca
- Tryb pracy: elektro-hydrauliczny
- Liczba zestyków: 2
- Kształt obudowy wtyczki: owalny
- Stan: Nowy
Pokaż numery OEM - Napięcie [V]:
-
Zawór zmiennych faz rozrządu OSSCA 41540Artykuł №: 41540Proszę ocenić produktNa stanie102,88 PLNw tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawyPokaż numery OEM -
Zawór zmiennych faz rozrządu BOGAP F1338101 elektro-hydrauliczny, z pierścieniami uszczelniającymiArtykuł №: F1338101Proszę ocenić produktNa stanie116,48 PLNw tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- Ciężar [kg]: 0,19
- Tryb pracy: elektro-hydrauliczny
- Liczba zestyków: 2
- Kształt obudowy wtyczki: owalny
- Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: z pierścieniami uszczelniającymi
- Stan: Nowy
Pokaż numery OEM -
Proszę ocenić produktNa stanie133,98 PLNw tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- dla numeru OE: 4M5G-6L713-BC
- Strona zabudowy: Strona wylotowa, Głowica silnika
- Liczba zestyków: 2
- Rodzaj korpusu: obudowa metalowa
- Szerokość [mm]: 50
- Wysokość [mm]: 46,5
- Stan: Nowy
Pokaż numery OEM -
Artykuł №: CV0006Proszę ocenić produktNa stanie155,88 PLNw tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- TECDOC-Nr silnika: M8DA
- TECDOC-Nr silnika: M8DB
- Strona zabudowy: Strona wylotowa
- Tryb pracy: elektro-hydrauliczny
- Liczba zestyków: 2
- Kształt obudowy wtyczki: owalny
- Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: z pierścieniem uszczelniającym
- Produkt w parze: CV0044
- Stan: Nowy
Pokaż numery OEM -
Artykuł №: 0899152Proszę ocenić produktNa stanie163,28 PLNw tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- Napięcie [V]:
12
- Strona zabudowy: Strona doprowadzająca
- Tryb pracy: elektro-hydrauliczny
- Liczba zestyków: 2
- Produkt w parze: 0899153
- Stan: Nowy
Pokaż numery OEM - Napięcie [V]:
-
Artykuł №: SKCVC-1940036Proszę ocenić produktNa stanie164,58 PLN(Cena za sztukę)
w tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- Napięcie [V]:
12
- Strona zabudowy: Strona doprowadzająca
- Tryb pracy: elektro-hydrauliczny
- Liczba zestyków: 2
- Kształt obudowy wtyczki: owalny
- Stan: Nowy
Pokaż numery OEM - Napięcie [V]:
-
Artykuł №: BMS54532Proszę ocenić produktNa stanie166,18 PLNw tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- dla numeru OE: BE8Z6M280A
- Tryb pracy: elektro-hydrauliczny
- Liczba zestyków: 2
- Kształt obudowy wtyczki: owalny
- Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: z uszczelnieniem
- Stan: Nowy
Pokaż numery OEM -
Artykuł №: V25-1977Proszę ocenić produktNa stanie179,68 PLNw tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- Strona zabudowy: Głowica silnika, Strona doprowadzająca
- Tryb pracy: elektro-hydrauliczny
- Liczba zestyków: 2
- Napięcie znamionowe [V]: 12
- Stan: Nowy
Pokaż numery OEM -
Artykuł №: 639 165Proszę ocenić produktNa stanie184,48 PLNw tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- Strona zabudowy: Głowica silnika
- Tryb pracy: elektro-hydrauliczny
- Liczba zestyków: 2
- Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: z uszczelnieniem
- Produkt w parze: 639 166
- Przestrzegać zaleceń producenta pojazdu:
- Stan: Nowy
Pokaż numery OEM -
Artykuł №: 639 166Proszę ocenić produktNa stanie184,48 PLNw tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- Strona zabudowy: Głowica silnika
- Tryb pracy: elektro-hydrauliczny
- Liczba zestyków: 2
- Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: z uszczelnieniem
- Produkt w parze: 639 165
- Przestrzegać zaleceń producenta pojazdu:
- Stan: Nowy
Pokaż numery OEM -
Zawór zmiennych faz rozrządu MAXGEAR 27-3513 elektro-hydrauliczny, Strona wylotowaArtykuł №: 27-3513Proszę ocenić produktNa stanie185,18 PLNw tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- TECDOC-Nr silnika: M8DA
- TECDOC-Nr silnika: M8DB
- Napięcie [V]:
12
- Rodzaj zaworu: Zawór sterujący
- Strona zabudowy: Strona wylotowa
- Tryb pracy: elektro-hydrauliczny
- Stan: Nowy
Pokaż numery OEM -
Zawór zmiennych faz rozrządu MAXGEAR 27-3514 elektro-hydrauliczny, Strona doprowadzającaArtykuł №: 27-3514Proszę ocenić produktNa stanie185,18 PLNw tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- TECDOC-Nr silnika: M8DA
- TECDOC-Nr silnika: M8DB
- Napięcie [V]:
12
- Rodzaj zaworu: Zawór sterujący
- Strona zabudowy: Strona doprowadzająca
- Tryb pracy: elektro-hydrauliczny
- Stan: Nowy
Pokaż numery OEM -
Proszę ocenić produktNa stanie189,48 PLNw tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- Napięcie [V]:
12
- Rodzaj zaworu: Zawór sterujący
- Strona zabudowy: Strona wylotowa
- Tryb pracy: elektro-hydrauliczny
- Stan: Nowy
Pokaż numery OEM - Napięcie [V]:
-
Artykuł №: 33 10 2904Proszę ocenić produktNa stanie190,48 PLNw tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- Strona zabudowy: Strona doprowadzająca
- Ciężar [kg]: 0,172
- Produkt w parze: 33 10 2906
- Stan: Nowy
Pokaż numery OEM -
Artykuł №: 0899153Proszę ocenić produktNa stanie191,98 PLNw tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- Napięcie [V]:
12
- Strona zabudowy: Strona wylotowa
- Tryb pracy: elektro-hydrauliczny
- Liczba zestyków: 2
- Produkt w parze: 0899152
- Stan: Nowy
Pokaż numery OEM - Napięcie [V]:
-
Artykuł №: 7.06117.31.0Proszę ocenić produktNa stanie199,38 PLNw tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- TECDOC-Nr silnika: M8DA
- TECDOC-Nr silnika: M8DB
- Napięcie [V]:
12
- Rodzaj zaworu: Zawór sterujący
- Strona zabudowy: Strona doprowadzająca
- Tryb pracy: elektro-hydrauliczny
- Produkt w parze: 7.06117.32.0
- Stan: Nowy
Pokaż numery OEM -
Artykuł №: 175442Proszę ocenić produktNa stanie199,88 PLNw tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- Strona zabudowy: Strona doprowadzająca
- Ciężar [kg]: 0,172
- Produkt w parze: 175444
- Stan: Nowy
Pokaż numery OEM -
Artykuł №: V25-1978Proszę ocenić produktNa stanie203,98 PLNw tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- Strona zabudowy: Głowica silnika, Strona wylotowa
- Tryb pracy: elektro-hydrauliczny
- Liczba zestyków: 2
- Napięcie znamionowe [V]: 12
- Stan: Nowy
Pokaż numery OEM
Zawór sterujący, ustawienie wałka rozrządu do Ford FOCUS III 1.5 EcoBoost - najlepsze produkty wybierane przez klientów
Klienci nabyli także
Silnik Części zapasowe

- Turbina Ford Focus Mk3 1.5 EcoBoost
- Pompa wody + zestaw paska rozrządu Ford Focus Mk3 1.5 EcoBoost
- Uszczelka pod głowicą Ford Focus Mk3 1.5 EcoBoost
- Poduszka silnika Ford Focus Mk3 1.5 EcoBoost
- Pompa wodna Ford Focus Mk3 1.5 EcoBoost
- Pasek klinowy wielorowkowy Ford Focus Mk3 1.5 EcoBoost
- Głowica Ford Focus Mk3 1.5 EcoBoost
- Pokrywa zaworów Ford Focus Mk3 1.5 EcoBoost
- Kompletny zestaw uszczelek, silnik Ford Focus Mk3 1.5 EcoBoost
- Tlok Ford Focus Mk3 1.5 EcoBoost
- Uszczelka pokrywy zaworów Ford Focus Mk3 1.5 EcoBoost
- Pierścienie tłokowe Ford Focus Mk3 1.5 EcoBoost
- Zestaw uszczelek głowica cylindrów Ford Focus Mk3 1.5 EcoBoost
- Koło rozrządu Ford Focus Mk3 1.5 EcoBoost
- Koło zmiennych faz rozrządu (KZFR) Ford Focus Mk3 1.5 EcoBoost
- Kolektor ssący Ford Focus Mk3 1.5 EcoBoost
- Miska olejowa Ford Focus Mk3 1.5 EcoBoost
- Koło pasowe Ford Focus Mk3 1.5 EcoBoost
- Odpowietrzenie Ford Focus Mk3 1.5 EcoBoost
- Pompa oleju Ford Focus Mk3 1.5 EcoBoost
- Szklanki zaworowe Ford Focus Mk3 1.5 EcoBoost
- Uszczelka kolektora ssącego Ford Focus Mk3 1.5 EcoBoost
- Uszczelniacz wału korbowego Ford Focus Mk3 1.5 EcoBoost
- Wałek rozrządu Ford Focus Mk3 1.5 EcoBoost
- Śruby głowicy Ford Focus Mk3 1.5 EcoBoost
- Zawór podciśnienia Ford Focus Mk3 1.5 EcoBoost
- Panewki korbowodowe Ford Focus Mk3 1.5 EcoBoost
- Uszczelka turbiny Ford Focus Mk3 1.5 EcoBoost
- Zestaw montażowy, urządzenie ładujące turbo Ford Focus Mk3 1.5 EcoBoost
- Korek spustowy oleju Ford Focus Mk3 1.5 EcoBoost
- Bagnet oleju Ford Focus Mk3 1.5 EcoBoost
- Uszczelka miski olejowej Ford Focus Mk3 1.5 EcoBoost
- Czujnik ciśnienia oleju Ford Focus Mk3 1.5 EcoBoost
- Wał korbowy Ford Focus Mk3 1.5 EcoBoost
- Osprzet elektryczny silnika Ford Focus Mk3 1.5 EcoBoost
- Uszczelnienie trzonka zaworu Ford Focus Mk3 1.5 EcoBoost
- Zawór wydechowy Ford Focus Mk3 1.5 EcoBoost
- Korek wlewu oleju / uszczelnienie Ford Focus Mk3 1.5 EcoBoost
- Zawór ssący Ford Focus Mk3 1.5 EcoBoost
- Uszczelka korka spustowego oleju Ford Focus Mk3 1.5 EcoBoost
- Uszczelnienie promieniowe wału / zestaw Ford Focus Mk3 1.5 EcoBoost
- Prowadnica zaworu / uszczelka / regulacja Ford Focus Mk3 1.5 EcoBoost
- Zawór bocznikowy przesuwny, turbosprężarka Ford Focus Mk3 1.5 EcoBoost
- Skrzynia korbowa Ford Focus Mk3 1.5 EcoBoost
Bestsellery

- Tarcze hamulcowe Ford Focus Mk3 1.5 EcoBoost 150 KM
- Olej silnikowy Ford Focus Mk3 1.5 EcoBoost 150 KM
- Akumulator Ford Focus Mk3 1.5 EcoBoost 150 KM
- Reflektor Ford Focus Mk3 1.5 EcoBoost 150 KM
- Klocki hamulcowe Ford Focus Mk3 1.5 EcoBoost 150 KM
- Amortyzatory Ford Focus Mk3 1.5 EcoBoost 150 KM
- Wahacz Ford Focus Mk3 1.5 EcoBoost 150 KM
- Filtr powietrza Ford Focus Mk3 1.5 EcoBoost 150 KM
- Alternator Ford Focus Mk3 1.5 EcoBoost 150 KM
- Sonda lambda (NOx, O2) Ford Focus Mk3 1.5 EcoBoost 150 KM
Zawór zmiennych faz rozrządu
