Powróć do katalogu

Śruby głowicy Ford Focus Mk3 Turnier 2.0 Ti-GDi 170 KM benzyna
Informacje: FORD Focus Mk3 Kombi (DYB) 2.0 Ti-GDi
- Lata produkcji (od - do): 07.2010-02.2020
- Moc [kW]: 125
- Moc [KM]: 170
- Pojemność skokowa (cc): 1999
- Typ silnika: Silnik benzynowy
- Typ nadwozia: kombi
- Kod silnika: MGDA
- Oznaczenie modelu: ...
- Doprowadzenie paliwa: Wtrysk bezpośredni
- Sterowanie silnika: Łańcuch rozrządu
- Chłodzenie silnika: chłodzony cieczą
- Układ cylindrów silnika: rzędowy
- Metoda zasysania powietrza przez silnik: Ssawka
- Rodzaj układu rozrządu: DOHC
- Rok modelowy od: ...
- Rok modelowy do: ...
-
Artykuł №: 14-32381-01Proszę ocenić produktNa stanie87,58 PLNw tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- Wymiar gwintu: M10
- Kształt łba śruby / nakrętki: wewnętrzny Torx
- Skok gwintu [mm]: 1,25
- TECDOC-Nr silnika: MGDA
- Stan: Nowy
Pokaż numery OEM -
Artykuł №: YT-068582Proszę ocenić produktNa stanie50,88 PLNw tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- Jednostka ilości: Komplet
- Ilość: 150
- Materiał: Stal, Guma
- Średnica [mm]:
M12 x 1,9 , M14 x 1,9, M16 x 1,9 , M18 x 1,9, M20 x 1,9, M6 x 1,9, M8 x 1,9, M10 x 1,9, M22 x 1,9, M24 x 1,9
- Opakowanie: Kaseta z tworzywa sztucznego
- Stan: Nowy
-
Podkładka HST HST 0206Artykuł №: HST 0206Proszę ocenić produktNa stanie63,78 PLNw tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- Ilość: 150
- Jednostka ilości: Komplet
- Stan: Nowy
-
Artykuł №: OK-11.0011Proszę ocenić produktNa stanie64,78 PLNw tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- Jednostka ilości: Komplet
- Ilość: 150
- Opakowanie: Kaseta z tworzywa sztucznego
- Materiał: Miedź
- Rozmiar: 5х10х1, 8х11х1, 11х17х1,5, 12,5х20х1,5, 15х20х2, 16,5х24х2, 6х10х1, 10х16х1, 14х18х1, 7х10х1, 10,5х17х1,5, 12х20х1,5, 14х20х1,5, 16х22х2, 17,5х24х2
- Stan: Nowy
-
Artykuł №: 4822330Proszę ocenić produktNa stanie137,68 PLN(Cena za zestaw 300 sztuk)
w tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- Rozmiar: Ø5 x Ø9 x 1.0mm, Ø8 x Ø14 x 1.5mm, Ø12 x Ø16 x 1.0mm, Ø14 x Ø20 x 1.5mm, Ø18 x Ø24 x 1.5mm, Ø22 x Ø29 x 1.5mm, Ø6 x Ø10 x 1.0mm, Ø9 x Ø14 x 1.0mm, Ø12 x Ø16 x 1.5mm, Ø14 x Ø20 x 2.0mm, Ø20 x Ø24.5 x 1.5mm, Ø24 x Ø29 x 1.5mm, Ø6 x Ø12 x 1.0mm, Ø10 x Ø14 x 1.0mm, Ø12 x Ø18 x 1.5mm, Ø16 x Ø20 x 1.5mm, Ø20 x Ø24.5 x 0.8mm, Ø24 x Ø32 x 2.0mm, Ø8 x Ø12 x 1.0mm, Ø10 x Ø14 x 1.5mm, Ø13 x Ø18 x 1.0mm, Ø16 x Ø22 x 1.5mm, Ø19 x Ø26 x 2.0mm, Ø26 x Ø34 x 2.0mm, Ø8 x Ø14 x 1.0mm, Ø10 x Ø16 x 1.0mm, Ø14 x Ø18 x 1.5mm, Ø18 x Ø22 x 1.5mm, Ø22 x Ø27 x 1.0mm , Ø28 x Ø36 x 2.0mm
- Ilość: 300
- Masa [g]: 490
- Opakowanie: Kaseta z tworzywa sztucznego
- Stan: Nowy
-
Artykuł №: MGS01240Proszę ocenić produktNa stanie273,88 PLNw tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- Ilość: 500
- Materiał: Miedź
- Opakowanie: Kaseta z tworzywa sztucznego
- Średnica wewnętrzna [mm]: 6, 8, 10, 12, 13, 14, 15, 16, 18, 20
- Stan: Nowy
-
Artykuł №: T40682-00Proszę ocenić produktNiedostępnyPoinformować o pojawienie się78,68 PLNw tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- Wymiar gwintu: M10
- Kształt łba śruby / nakrętki: wewnętrzny Torx
- Skok gwintu [mm]: 1,25
- TECDOC-Nr silnika: MGDA
- Stan: Nowy
Pokaż numery OEM -
Artykuł №: 81062700Proszę ocenić produktNiedostępnyPoinformować o pojawienie się307,88 PLNw tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- Wymiar gwintu: M10
- Długość [mm]:
147
- Ilość: 10
- Skok gwintu [mm]: 1,25
- TECDOC-Nr silnika: MGDA
- Stan: Nowy
-
Artykuł №: 302220L-5Proszę ocenić produktNiedostępnyPoinformować o pojawienie się98,08 PLNw tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- Jakość: Premium
- dla numeru artykułu: 302220L
- Kształt: kształt U
- Stan: Nowy
Klienci nabyli także
Silnik Części zapasowe

- Turbina Ford Focus Mk3 Turnier 2.0 Ti-GDi
- Uszczelka pod głowicą Ford Focus Mk3 Turnier 2.0 Ti-GDi
- Poduszka silnika Ford Focus Mk3 Turnier 2.0 Ti-GDi
- Pompa wodna Ford Focus Mk3 Turnier 2.0 Ti-GDi
- Pasek klinowy wielorowkowy Ford Focus Mk3 Turnier 2.0 Ti-GDi
- Kompletny zestaw uszczelek, silnik Ford Focus Mk3 Turnier 2.0 Ti-GDi
- Uszczelka pokrywy zaworów Ford Focus Mk3 Turnier 2.0 Ti-GDi
- Zestaw uszczelek głowica cylindrów Ford Focus Mk3 Turnier 2.0 Ti-GDi
- Koło rozrządu Ford Focus Mk3 Turnier 2.0 Ti-GDi
- Koło zmiennych faz rozrządu (KZFR) Ford Focus Mk3 Turnier 2.0 Ti-GDi
- Kolektor ssący Ford Focus Mk3 Turnier 2.0 Ti-GDi
- Miska olejowa Ford Focus Mk3 Turnier 2.0 Ti-GDi
- Zawór zmiennych faz rozrządu Ford Focus Mk3 Turnier 2.0 Ti-GDi
- Odpowietrzenie Ford Focus Mk3 Turnier 2.0 Ti-GDi
- Koło pasowe Ford Focus Mk3 Turnier 2.0 Ti-GDi
- Szklanki zaworowe Ford Focus Mk3 Turnier 2.0 Ti-GDi
- Wałek rozrządu Ford Focus Mk3 Turnier 2.0 Ti-GDi
- Uszczelka kolektora ssącego Ford Focus Mk3 Turnier 2.0 Ti-GDi
- Uszczelniacz wału korbowego Ford Focus Mk3 Turnier 2.0 Ti-GDi
- Uszczelka turbiny Ford Focus Mk3 Turnier 2.0 Ti-GDi
- Korek spustowy oleju Ford Focus Mk3 Turnier 2.0 Ti-GDi
- Uszczelka miski olejowej Ford Focus Mk3 Turnier 2.0 Ti-GDi
- Czujnik ciśnienia oleju Ford Focus Mk3 Turnier 2.0 Ti-GDi
- Osprzet elektryczny silnika Ford Focus Mk3 Turnier 2.0 Ti-GDi
- Napinacz łańcucha rozrządu Ford Focus Mk3 Turnier 2.0 Ti-GDi
- Uszczelnienie trzonka zaworu Ford Focus Mk3 Turnier 2.0 Ti-GDi
- Zawór ssący Ford Focus Mk3 Turnier 2.0 Ti-GDi
- Korek wlewu oleju / uszczelnienie Ford Focus Mk3 Turnier 2.0 Ti-GDi
- Uszczelka korka spustowego oleju Ford Focus Mk3 Turnier 2.0 Ti-GDi
Bestsellery

- Tarcze hamulcowe Ford Focus Mk3 Turnier 2.0 Ti-GDi 170 KM
- Olej silnikowy Ford Focus Mk3 Turnier 2.0 Ti-GDi 170 KM
- Akumulator Ford Focus Mk3 Turnier 2.0 Ti-GDi 170 KM
- Klocki hamulcowe Ford Focus Mk3 Turnier 2.0 Ti-GDi 170 KM
- Reflektor Ford Focus Mk3 Turnier 2.0 Ti-GDi 170 KM
- Amortyzatory Ford Focus Mk3 Turnier 2.0 Ti-GDi 170 KM
- Wahacz Ford Focus Mk3 Turnier 2.0 Ti-GDi 170 KM
- Filtr powietrza Ford Focus Mk3 Turnier 2.0 Ti-GDi 170 KM
- Alternator Ford Focus Mk3 Turnier 2.0 Ti-GDi 170 KM
- Sonda lambda (NOx, O2) Ford Focus Mk3 Turnier 2.0 Ti-GDi 170 KM
Śruby głowicy