Powróć do katalogu

Pasek klinowy wielorowkowy Ford Focus Mk2 Kombi 2.0 TDCi 136 KM olej napędowy
Informacje: FORD Focus Mk2 Kombi (DA_, FFS, DS) 2.0 TDCi
- Lata produkcji (od - do): 07.2004-09.2012
- Moc [kW]: 100
- Moc [KM]: 136
- Pojemność skokowa (cc): 1997
- Typ silnika: olej napędowy
- Typ nadwozia: kombi
- Kod silnika: G6DB
- Oznaczenie modelu: DA_
- Doprowadzenie paliwa: Wtrysk bezpośredni
- Sterowanie silnika: Pasek zębaty / łańcuch rozrządu
- Chłodzenie silnika: chłodzony cieczą
- Układ cylindrów silnika: rzędowy
- Metoda zasysania powietrza przez silnik: Turbosprężarka/ chłodnica powietrza doładowującego
- Rodzaj układu rozrządu: DOHC
- Rok modelowy od: ...
- Rok modelowy do: ...
-
Artykuł №: 305P01359.0/10 Na podstawie ponad 2 ocen klientówNa stanie46,88 PLN(Cena za sztukę)
w tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- Długość [mm]:
1218
- Liczba żeber: 6
- Materiał: Guma
- Urządzenia napędzane: Alternator
- Szerokość [mm]: 21,36
- Parametr: 6PK1218
- Grubość [mm]: 4,45
- jednostronny/dwustronny: jednostronny
- Kolor:
czarny
- Materiał pasa: EPDM (Ethylen-Propylen-Dien-Kautschuk)
- Materiał cięgna naprężonego: Poliester
- Stan: Nowy
Pokaż numery OEM - Długość [mm]:
-
Artykuł №: 305P00659.0/10 Na podstawie ponad 3 ocen klientówNa stanie51,88 PLNw tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- Długość [mm]:
1210
- Liczba żeber: 6
- Materiał: Guma
- Szerokość [mm]: 21,36
- Parametr: 6PK1210
- Grubość [mm]: 4,45
- jednostronny/dwustronny: jednostronny
- Kolor:
czarny
- Materiał pasa: EPDM (Ethylen-Propylen-Dien-Kautschuk)
- Materiał cięgna naprężonego: Poliester
- Stan: Nowy
Pokaż numery OEM - Długość [mm]:
-
Artykuł №: 305P0135P0.0/10 Na podstawie ponad 1 ocen klientówNa stanie55,13 PLN(Cena za sztukę)
w tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- Długość [mm]:
1218
- Liczba żeber: 6
- Materiał: Tkanina poliestrowa
- Urządzenia napędzane: Alternator
- Szerokość [mm]: 21,36
- Parametr: 6PK1218
- Grubość [mm]: 4,45
- jednostronny/dwustronny: jednostronny
- Kolor:
czarny
- Materiał pasa: EPDM (Ethylen-Propylen-Dien-Kautschuk)
- Materiał cięgna naprężonego: Poliester
- Stan: Nowy
Pokaż numery OEM - Długość [mm]:
-
Artykuł №: 305P0322Proszę ocenić produktNa stanie55,28 PLNw tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- Długość [mm]:
1520
- Liczba żeber: 6
- Materiał: Guma
- Szerokość [mm]: 21,36
- Parametr: 6PK1520
- Grubość [mm]: 4,45
- jednostronny/dwustronny: jednostronny
- Kolor:
czarny
- Materiał pasa: EPDM (Ethylen-Propylen-Dien-Kautschuk)
- Materiał cięgna naprężonego: Poliester
- TECDOC-Nr silnika: G6DG
- Stan: Nowy
Pokaż numery OEM - Długość [mm]:
-
Artykuł №: 305P0065PProszę ocenić produktNa stanie60,99 PLNw tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- Długość [mm]:
1210
- Liczba żeber: 6
- Materiał: Tkanina poliestrowa
- Szerokość [mm]: 21,36
- Parametr: 6PK1210
- Grubość [mm]: 4,45
- jednostronny/dwustronny: jednostronny
- Kolor:
czarny
- Materiał pasa: EPDM (Ethylen-Propylen-Dien-Kautschuk)
- Materiał cięgna naprężonego: Poliester
- Stan: Nowy
Pokaż numery OEM - Długość [mm]:
-
Artykuł №: 305P0322PProszę ocenić produktNa stanie64,97 PLNw tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- Długość [mm]:
1520
- Liczba żeber: 6
- Materiał: Tkanina poliestrowa
- Szerokość [mm]: 21,36
- Parametr: 6PK1520
- Grubość [mm]: 4,45
- jednostronny/dwustronny: jednostronny
- Kolor:
czarny
- Materiał pasa: EPDM (Ethylen-Propylen-Dien-Kautschuk)
- Materiał cięgna naprężonego: Poliester
- TECDOC-Nr silnika: G6DG
- Stan: Nowy
Pokaż numery OEM - Długość [mm]:
-
Artykuł №: 542R0025Proszę ocenić produktNa stanie183,08 PLN(Cena za zestaw)
w tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- Liczba żeber: 6
- Block 1.12 [engine from_to]: Duratorq
- Urządzenia napędzane: Alternator
- dla długośći paska klinowego [mm]: 1218
- Szerokość [mm]: 21,36
- Stan: Nowy
Pokaż numery OEM -
Zestaw paska klinowego wielorowkowego RIDEX PLUS 542R1268PArtykuł №: 542R1268PProszę ocenić produktNa stanie191,96 PLN(Cena za zestaw)
w tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- Liczba żeber: 6
- Długość [mm]:
1220
- Liczba rolek kierunkowych: 1
- Liczba pasków: 1
- Stan: Nowy
Pokaż numery OEM -
Zestaw paska klinowego wielorowkowego RIDEX PLUS 542R0025PArtykuł №: 542R0025PProszę ocenić produktNa stanie215,34 PLNw tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- Liczba żeber: 6
- Block 1.12 [engine from_to]: Duratorq
- Urządzenia napędzane: Alternator
- Długość [mm]:
1217
- Szerokość [mm]: 21,36
- Materiał pasa: EPDM (Ethylen-Propylen-Dien-Kautschuk)
- Stan: Nowy
Pokaż numery OEM -
Artykuł №: 6PK1217Proszę ocenić produktNa stanie32,08 PLNw tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- Długość [mm]:
1217
- Liczba żeber: 6
- Urządzenia napędzane: Alternator
- Stan: Nowy
Pokaż numery OEM - Długość [mm]:
-
Artykuł №: 1 987 948 39110/10 Na podstawie ponad 12 ocen klientówNa stanie46,68 PLNw tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- TECDOC-Nr silnika: G6DA, G6DB, G6DD
- Rok prod. do: 12/2011
- Długość [mm]:
1215
- Liczba żeber: 6
- Stan: Nowy
Pokaż numery OEM -
Artykuł №: SKPB-0090026Proszę ocenić produktNa stanie46,88 PLN(Cena za sztukę)
w tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- Długość [mm]:
1218
- Liczba żeber: 6
- Materiał: Guma
- Szerokość [mm]: 21,36
- Parametr: 6PK1218
- Grubość [mm]: 4,45
- jednostronny/dwustronny: jednostronny
- Kolor:
czarny
- Materiał pasa: EPDM (Ethylen-Propylen-Dien-Kautschuk)
- Materiał cięgna naprężonego: Poliester
- Stan: Nowy
Pokaż numery OEM - Długość [mm]:
-
Proszę ocenić produktNa stanie47,88 PLNw tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- informacja uzupełniająca: G-Force WorkHorse™
- Linia produktów: Micro-V
- Długość [mm]:
1218
- Liczba żeber: 6
- Urządzenia napędzane: Alternator
- Szerokość [mm]: 21
- Materiał cięgna naprężonego: Poliester
- Materiał pasa: Guma
- Kolor:
czarny
- Stan: Nowy
Pokaż numery OEM -
Artykuł №: 384248.0/10 Na podstawie ponad 1 ocen klientówNa stanie48,98 PLNw tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- Długość [mm]:
1220
- Liczba żeber: 6
- Materiał: EPDM (Ethylen-Propylen-Dien-Kautschuk)
- Ciężar [kg]: 0,124
- Agregaty/rolki: Alternator, Pompa wodna
- Stan: Nowy
Pokaż numery OEM - Długość [mm]:
-
Artykuł №: 6PK1215-PCS-MSProszę ocenić produktNa stanie50,28 PLNw tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- Długość [mm]:
1215
- Liczba żeber: 6
- Ciężar netto [kg]: 0,16
- Ciężar brutto [kg]: 0,16
- Stan: Nowy
Pokaż numery OEM - Długość [mm]:
-
Artykuł №: AD06R1220Proszę ocenić produktNa stanie51,28 PLNw tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- Długość [mm]:
1220
- Liczba żeber: 6
- Materiał: EPDM (Ethylen-Propylen-Dien-Kautschuk)
- Ciężar [kg]: 0,14
- Agregaty/rolki: Alternator, Pompa wodna
- Stan: Nowy
Pokaż numery OEM - Długość [mm]:
-
Artykuł №: SK-6PK1210Proszę ocenić produktNa stanie51,88 PLNw tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- Długość [mm]:
1210
- Liczba żeber: 6
- Materiał: Guma
- Szerokość [mm]: 21,36
- Parametr: 6PK1210
- Grubość [mm]: 4,45
- jednostronny/dwustronny: jednostronny
- Kolor:
czarny
- Materiał pasa: EPDM (Ethylen-Propylen-Dien-Kautschuk)
- Materiał cięgna naprężonego: Poliester
- Stan: Nowy
Pokaż numery OEM - Długość [mm]:
-
Artykuł №: SKPB-0090176Proszę ocenić produktNa stanie55,28 PLNw tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- Długość [mm]:
1520
- Liczba żeber: 6
- Materiał: Guma
- Szerokość [mm]: 21,36
- Parametr: 6PK1520
- Grubość [mm]: 4,45
- jednostronny/dwustronny: jednostronny
- Kolor:
czarny
- Materiał pasa: EPDM (Ethylen-Propylen-Dien-Kautschuk)
- Materiał cięgna naprężonego: Poliester
- TECDOC-Nr silnika: G6DG
- Stan: Nowy
Pokaż numery OEM - Długość [mm]:
-
Artykuł №: 7016083Proszę ocenić produktNa stanie55,58 PLNw tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- Długość [mm]:
1217
- Liczba żeber: 6
- Materiał: EPDM (Ethylen-Propylen-Dien-Kautschuk)
- Urządzenia napędzane: Alternator
- Stan: Nowy
Pokaż numery OEM - Długość [mm]:
-
Artykuł №: 6PK1217Proszę ocenić produktNa stanie56,08 PLNw tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- Długość [mm]:
1217
- Liczba żeber: 6
- Urządzenia napędzane: Alternator
- Ciężar [kg]: 0,128
- Stan: Nowy
Pokaż numery OEM - Długość [mm]:
Pasek wielorowkowy do Ford Focus II Kombi (DA_, FFS, DS) 2.0 TDCi - najlepsze produkty wybierane przez klientów
- 6PK1217 CONTITECH 6PK1217K1
- VKM 33320 SKF VKMA 33320
- 6PK1218 GATES K026PK1218
- SKF VKMV 6PK1217
- 6PK1218 INA FB 6PK1218
- SNR CA6PK1215
- 6x1217 DAYCO 6PK1217
- SNR KA859.23
- 6PK1517 FEBI BILSTEIN 38848
- DAYCO KPV144
- INA 529 0105 10
- SNR KA859.45
- DENCKERMANN 6PK1217
- SNR CA6PK1220
- 6PK1212 QUINTON HAZELL QBR61215
Klienci nabyli także
Silnik Części zapasowe

- Turbina Ford Focus Mk2 Kombi 2.0 TDCi
- Pompa wody + zestaw paska rozrządu Ford Focus Mk2 Kombi 2.0 TDCi
- Uszczelka pod głowicą Ford Focus Mk2 Kombi 2.0 TDCi
- Poduszka silnika Ford Focus Mk2 Kombi 2.0 TDCi
- Pompa wodna Ford Focus Mk2 Kombi 2.0 TDCi
- Głowica Ford Focus Mk2 Kombi 2.0 TDCi
- Pokrywa zaworów Ford Focus Mk2 Kombi 2.0 TDCi
- Kompletny zestaw uszczelek, silnik Ford Focus Mk2 Kombi 2.0 TDCi
- Tlok Ford Focus Mk2 Kombi 2.0 TDCi
- Uszczelka pokrywy zaworów Ford Focus Mk2 Kombi 2.0 TDCi
- Zestaw uszczelek głowica cylindrów Ford Focus Mk2 Kombi 2.0 TDCi
- Koło rozrządu Ford Focus Mk2 Kombi 2.0 TDCi
- Koło zmiennych faz rozrządu (KZFR) Ford Focus Mk2 Kombi 2.0 TDCi
- Pierścienie tłokowe Ford Focus Mk2 Kombi 2.0 TDCi
- Kolektor ssący Ford Focus Mk2 Kombi 2.0 TDCi
- Miska olejowa Ford Focus Mk2 Kombi 2.0 TDCi
- Odpowietrzenie Ford Focus Mk2 Kombi 2.0 TDCi
- Koło pasowe Ford Focus Mk2 Kombi 2.0 TDCi
- Pompa oleju Ford Focus Mk2 Kombi 2.0 TDCi
- Szklanki zaworowe Ford Focus Mk2 Kombi 2.0 TDCi
- Wałek rozrządu Ford Focus Mk2 Kombi 2.0 TDCi
- Uszczelka kolektora ssącego Ford Focus Mk2 Kombi 2.0 TDCi
- Uszczelniacz wału korbowego Ford Focus Mk2 Kombi 2.0 TDCi
- Śruby głowicy Ford Focus Mk2 Kombi 2.0 TDCi
- Panewki korbowodowe Ford Focus Mk2 Kombi 2.0 TDCi
- Zawór podciśnienia Ford Focus Mk2 Kombi 2.0 TDCi
- Uszczelka turbiny Ford Focus Mk2 Kombi 2.0 TDCi
- Zestaw montażowy, urządzenie ładujące turbo Ford Focus Mk2 Kombi 2.0 TDCi
- Tuleja łożyska wału korbowego Ford Focus Mk2 Kombi 2.0 TDCi
- Korek spustowy oleju Ford Focus Mk2 Kombi 2.0 TDCi
- Uszczelka miski olejowej Ford Focus Mk2 Kombi 2.0 TDCi
- Wał korbowy Ford Focus Mk2 Kombi 2.0 TDCi
- Czujnik ciśnienia oleju Ford Focus Mk2 Kombi 2.0 TDCi
- Bagnet oleju Ford Focus Mk2 Kombi 2.0 TDCi
- Napinacz łańcucha rozrządu Ford Focus Mk2 Kombi 2.0 TDCi
- Osprzet elektryczny silnika Ford Focus Mk2 Kombi 2.0 TDCi
- Uszczelnienie trzonka zaworu Ford Focus Mk2 Kombi 2.0 TDCi
- Zawór wydechowy Ford Focus Mk2 Kombi 2.0 TDCi
- Szyna prowadzaca / napinajaca Ford Focus Mk2 Kombi 2.0 TDCi
- Zestaw tulei cylindrowej Ford Focus Mk2 Kombi 2.0 TDCi
- Zawór ssący Ford Focus Mk2 Kombi 2.0 TDCi
- Korek wlewu oleju / uszczelnienie Ford Focus Mk2 Kombi 2.0 TDCi
- Korbowód Ford Focus Mk2 Kombi 2.0 TDCi
- Uszczelka korka spustowego oleju Ford Focus Mk2 Kombi 2.0 TDCi
- Uszczelnienie promieniowe wału / zestaw Ford Focus Mk2 Kombi 2.0 TDCi
- Zawór bocznikowy przesuwny, turbosprężarka Ford Focus Mk2 Kombi 2.0 TDCi
- Prowadnica zaworu / uszczelka / regulacja Ford Focus Mk2 Kombi 2.0 TDCi
- Czujnik, temperatura oleju Ford Focus Mk2 Kombi 2.0 TDCi
- Koło zębate, wał korbowy Ford Focus Mk2 Kombi 2.0 TDCi
- Skrzynia korbowa Ford Focus Mk2 Kombi 2.0 TDCi
Bestsellery

- Tarcze hamulcowe Ford Focus Mk2 Kombi 2.0 TDCi 136 KM
- Olej silnikowy Ford Focus Mk2 Kombi 2.0 TDCi 136 KM
- Akumulator Ford Focus Mk2 Kombi 2.0 TDCi 136 KM
- Klocki hamulcowe Ford Focus Mk2 Kombi 2.0 TDCi 136 KM
- Reflektor Ford Focus Mk2 Kombi 2.0 TDCi 136 KM
- Amortyzatory Ford Focus Mk2 Kombi 2.0 TDCi 136 KM
- Wahacz Ford Focus Mk2 Kombi 2.0 TDCi 136 KM
- Filtr powietrza Ford Focus Mk2 Kombi 2.0 TDCi 136 KM
- Alternator Ford Focus Mk2 Kombi 2.0 TDCi 136 KM
- Sonda lambda (NOx, O2) Ford Focus Mk2 Kombi 2.0 TDCi 136 KM
Pasek klinowy wielorowkowy
