Powróć do katalogu

Zawór podciśnienia Ford C Max 2 2.0 TDCi 140 KM olej napędowy
Informacje: FORD C-Max II (DXA/CB7, DXA/CEU) 2.0 TDCi
- Lata produkcji (od - do): 04.2010-06.2019
- Moc [kW]: 103
- Moc [KM]: 140
- Pojemność skokowa (cc): 1997
- Typ silnika: olej napędowy
- Typ nadwozia: nadwozie wielkopojemne (MPV)
- Kod silnika: UFDB
- Oznaczenie modelu: ...
- Doprowadzenie paliwa: Wtrysk bezpośredni
- Sterowanie silnika: Pasek zębaty / łańcuch rozrządu
- Chłodzenie silnika: chłodzony cieczą
- Układ cylindrów silnika: rzędowy
- Metoda zasysania powietrza przez silnik: Turbosprężarka/ chłodnica powietrza doładowującego
- Rodzaj układu rozrządu: DOHC
- Rok modelowy od: ...
- Rok modelowy do: ...
-
Artykuł №: 3553P0033Proszę ocenić produktNa stanie137,68 PLN(Cena za sztukę)
w tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- Tryb pracy: elektryczno-pneumatyczny
- Rodzaj zaworu: Zawór magnetyczny
- Liczba zestyków: 2
- Kształt obudowy wtyczki: prostokątny
- Liczba połączeń: 2
- Rodzaj korpusu: obudowa z tworzywa sztucznego
- Napięcie znamionowe [V]: 12
- Stan: Nowy
Pokaż numery OEM -
Przetwornik ciżnienia, turbosprężarka RIDEX 1134P0014Artykuł №: 1134P0014Proszę ocenić produktNa stanie177,48 PLN(Cena za sztukę)
w tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- Rodzaj zaworu: Zawór magnetyczny
- Tryb pracy: elektryczno-pneumatyczny
- Napięcie [V]:
12
- Stan: Nowy
Pokaż numery OEM -
Artykuł №: 58-0113Proszę ocenić produktNa stanie227,18 PLNw tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- Rodzaj zaworu: Zawór magnetyczny
- Tryb pracy: elektryczno-pneumatyczny
- Napięcie [V]:
12
- Techniczny numer informacyjny: SI 0096
- Stan: Nowy
Pokaż numery OEM -
Konwerter cisnienia, sterowanie spalinami BOGAP F6112100 elektryczno-pneumatycznyArtykuł №: F6112100Proszę ocenić produktNa stanie212,08 PLNw tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- Ciężar [kg]: 0,19
- Liczba zestyków: 2
- Napięcie [V]:
12
- Tryb pracy: elektryczno-pneumatyczny
- Długość [mm]:
73
- Szerokość [mm]: 90
- Wysokość [mm]: 40
- Kształt obudowy wtyczki: kwadratowy
- Materiał: PA 66 GF 30
- Stan: Nowy
Pokaż numery OEM -
Artykuł №: 58068Proszę ocenić produktNa stanie219,78 PLNw tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- Rodzaj zaworu: Zawór magnetyczny
- Tryb pracy: elektryczno-pneumatyczny
- Napięcie [V]:
12
- Liczba zestyków: 2
- Stan: Nowy
Pokaż numery OEM -
Konwerter cisnienia, sterowanie spalinami BOGAP P6112101 elektryczno-pneumatycznyArtykuł №: P6112101Proszę ocenić produktNa stanie277,98 PLNw tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- Ciężar [kg]: 0,193
- Liczba zestyków: 2
- Napięcie [V]:
12
- Tryb pracy: elektryczno-pneumatyczny
- Długość [mm]:
90
- Szerokość [mm]: 40
- Wysokość [mm]: 40
- Kształt obudowy wtyczki: kwadratowy
- Materiał: PA 66 GF 30
- Stan: Nowy
Pokaż numery OEM -
Przetwornik ciżnienia, turbosprężarka STARK SKPCE-4500012Artykuł №: SKPCE-4500012Proszę ocenić produktNa stanie139,53 PLN(Cena za sztukę)
w tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- Rodzaj zaworu: Zawór magnetyczny
- Tryb pracy: elektryczno-pneumatyczny
- Napięcie [V]:
12
- Stan: Nowy
Pokaż numery OEM -
Artykuł №: EGR-FR-011Proszę ocenić produktNa stanie178,78 PLNw tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- Tryb pracy: elektryczno-pneumatyczny
- Numer seryjny: EGR-FR-011
- Ciężar brutto [kg]: 0,242
- Ciężar netto [g]: 200
- Stan: Nowy
Pokaż numery OEM -
Artykuł №: 7.01771.01.010/10 Na podstawie ponad 1 ocen klientówNa stanie193,58 PLNw tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- Rodzaj zaworu: Zawór magnetyczny
- Tryb pracy: elektryczno-pneumatyczny
- Napięcie [V]:
12
- Techniczny numer informacyjny: SI 0096
- Stan: Nowy
Pokaż numery OEM -
Artykuł №: 555234AProszę ocenić produktNa stanie207,88 PLNw tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- Napięcie [V]:
12
- Tryb pracy: elektryczno-pneumatyczny
- Liczba zestyków: 2
- alternatywnie:
- alternatywny zestaw naprawczy: 555234
- Stan: Nowy
Pokaż numery OEM - Napięcie [V]:
-
Artykuł №: V25-63-0003Proszę ocenić produktNa stanie333,08 PLNw tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- Rok prod. od: 08/2010
- Rok prod. do: 06/2015
- Napięcie [V]:
12
- Strona zabudowy: Przedział silnikowy
- Długość [mm]:
95
- Szerokość [mm]: 60
- Wysokość [mm]: 60
- Tryb pracy: elektryczno-pneumatyczny
- Rodzaj zaworu: Zawór magnetyczny
- Liczba zestyków: 2
- Liczba otworów wlotowych/wylotowych: 2
- informacja uzupełniająca: Q+, original equipment manufacturer quality MADE IN GERMANY
- Wysokość opakowania [cm]: 9,2
- Głębokość opakowania [cm]: 9
- Stan: Nowy
Pokaż numery OEM -
Artykuł №: 555234Proszę ocenić produktNa stanie493,58 PLNw tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- Napięcie [V]:
12
- Tryb pracy: elektryczno-pneumatyczny
- Liczba zestyków: 2
- Stan: Nowy
Pokaż numery OEM - Napięcie [V]:
-
Konwerter cisnienia, sterowanie spalinami LTD LTD-6G9Q9E882CAArtykuł №: LTD-6G9Q9E882CAProszę ocenić produktNiedostępnyPoinformować o pojawienie się126,88 PLNw tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- Tryb pracy: elektryczno-pneumatyczny
- Ciężar brutto [kg]: 0,242
- Ciężar netto [g]: 200
- Stan: Nowy
Pokaż numery OEM -
Artykuł №: ENT830040Proszę ocenić produktNiedostępnyPoinformować o pojawienie się134,88 PLNw tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawyPokaż numery OEM -
Artykuł №: 8813 10039Proszę ocenić produktNiedostępnyPoinformować o pojawienie się235,28 PLNw tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- Liczba zestyków: 2
- Tryb pracy: elektryczno-pneumatyczny
- Stan: Nowy
Pokaż numery OEM -
Artykuł №: V25-63-0003-1Proszę ocenić produktNiedostępnyPoinformować o pojawienie się309,28 PLNw tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- Rok prod. od: 08/2010
- Rok prod. do: 06/2015
- Napięcie [V]:
12
- Tryb pracy: elektryczno-pneumatyczny
- Strona zabudowy: Przedział silnikowy
- Rodzaj zaworu: Zawór magnetyczny
- Liczba zestyków: 2
- Liczba otworów wlotowych/wylotowych: 2
- Stan: Nowy
Pokaż numery OEM -
Artykuł №: 639 907Proszę ocenić produktNiedostępnyPoinformować o pojawienie się149,68 PLNw tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- Tryb pracy: elektryczno-pneumatyczny
- Liczba zestyków: 2
- Kształt obudowy wtyczki: prostokątny
- Rodzaj zaworu: Zawór magnetyczny
- Napięcie znamionowe [V]: 12
- Rodzaj korpusu: obudowa z tworzywa sztucznego
- Materiał obudowy: GFK (tworzywo sztuczne wzmocnione włóknem szklanym)
- Stan: Nowy
Pokaż numery OEM -
Artykuł №: XELV46Proszę ocenić produktNiedostępnyPoinformować o pojawienie się238,88 PLNw tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- Tryb pracy: elektryczny
- Rodzaj zaworu: zawór przełączający
- Długość [mm]:
88
- Szerokość [mm]: 107
- Wysokość [mm]: 88
- Ciężar [kg]: 0,1
- Liczba zestyków: 2
- Stan: Nowy
Pokaż numery OEM -
Artykuł №: DK BOV40Proszę ocenić produktNiedostępnyPoinformować o pojawienie się142,28 PLNw tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- Kolor:
chromowy
- Tryb pracy: hydrauliczny
- Kształt: Element w kształcie T
- Średnica [mm]:
40, 25
- Stan: Nowy
- Kolor:
-
Artykuł №: DK BOV50Proszę ocenić produktNiedostępnyPoinformować o pojawienie się171,08 PLNw tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- Kolor:
chromowy
- Tryb pracy: hydrauliczny
- Kształt: Element w kształcie T
- Średnica [mm]:
50, 25
- Stan: Nowy
- Kolor:
Zawór ciśnienia turbiny do Ford C-Max II (DXA/CB7, DXA/CEU) 2.0 TDCi - najlepsze produkty wybierane przez klientów
Klienci nabyli także
Silnik Części zapasowe

- Turbina Ford C Max 2 2.0 TDCi
- Pompa wody + zestaw paska rozrządu Ford C Max 2 2.0 TDCi
- Uszczelka pod głowicą Ford C Max 2 2.0 TDCi
- Poduszka silnika Ford C Max 2 2.0 TDCi
- Pompa wodna Ford C Max 2 2.0 TDCi
- Pasek klinowy wielorowkowy Ford C Max 2 2.0 TDCi
- Pokrywa zaworów Ford C Max 2 2.0 TDCi
- Kompletny zestaw uszczelek, silnik Ford C Max 2 2.0 TDCi
- Uszczelka pokrywy zaworów Ford C Max 2 2.0 TDCi
- Zestaw uszczelek głowica cylindrów Ford C Max 2 2.0 TDCi
- Koło zmiennych faz rozrządu (KZFR) Ford C Max 2 2.0 TDCi
- Koło rozrządu Ford C Max 2 2.0 TDCi
- Pierścienie tłokowe Ford C Max 2 2.0 TDCi
- Kolektor ssący Ford C Max 2 2.0 TDCi
- Miska olejowa Ford C Max 2 2.0 TDCi
- Odpowietrzenie Ford C Max 2 2.0 TDCi
- Koło pasowe Ford C Max 2 2.0 TDCi
- Szklanki zaworowe Ford C Max 2 2.0 TDCi
- Wałek rozrządu Ford C Max 2 2.0 TDCi
- Uszczelka kolektora ssącego Ford C Max 2 2.0 TDCi
- Uszczelniacz wału korbowego Ford C Max 2 2.0 TDCi
- Śruby głowicy Ford C Max 2 2.0 TDCi
- Panewki korbowodowe Ford C Max 2 2.0 TDCi
- Uszczelka turbiny Ford C Max 2 2.0 TDCi
- Zestaw montażowy, urządzenie ładujące turbo Ford C Max 2 2.0 TDCi
- Tuleja łożyska wału korbowego Ford C Max 2 2.0 TDCi
- Korek spustowy oleju Ford C Max 2 2.0 TDCi
- Uszczelka miski olejowej Ford C Max 2 2.0 TDCi
- Bagnet oleju Ford C Max 2 2.0 TDCi
- Czujnik ciśnienia oleju Ford C Max 2 2.0 TDCi
- Napinacz łańcucha rozrządu Ford C Max 2 2.0 TDCi
- Osprzet elektryczny silnika Ford C Max 2 2.0 TDCi
- Uszczelnienie trzonka zaworu Ford C Max 2 2.0 TDCi
- Zawór wydechowy Ford C Max 2 2.0 TDCi
- Szyna prowadzaca / napinajaca Ford C Max 2 2.0 TDCi
- Zawór ssący Ford C Max 2 2.0 TDCi
- Uszczelka korka spustowego oleju Ford C Max 2 2.0 TDCi
- Uszczelnienie promieniowe wału / zestaw Ford C Max 2 2.0 TDCi
- Prowadnica zaworu / uszczelka / regulacja Ford C Max 2 2.0 TDCi
Bestsellery

- Tarcze hamulcowe Ford C Max 2 2.0 TDCi 140 KM
- Olej silnikowy Ford C Max 2 2.0 TDCi 140 KM
- Akumulator Ford C Max 2 2.0 TDCi 140 KM
- Klocki hamulcowe Ford C Max 2 2.0 TDCi 140 KM
- Reflektor Ford C Max 2 2.0 TDCi 140 KM
- Amortyzatory Ford C Max 2 2.0 TDCi 140 KM
- Wahacz Ford C Max 2 2.0 TDCi 140 KM
- Filtr powietrza Ford C Max 2 2.0 TDCi 140 KM
- Alternator Ford C Max 2 2.0 TDCi 140 KM
- Sonda lambda (NOx, O2) Ford C Max 2 2.0 TDCi 140 KM
Zawór podciśnienia