Powróć do katalogu

Uszczelnienie promieniowe wału / zestaw Ford C Max DM2 1.8 TDCi 115 KM olej napędowy
Informacje: FORD C-Max (DM2) 1.8 TDCi
- Lata produkcji (od - do): 02.2007-09.2010
- Moc [kW]: 85
- Moc [KM]: 115
- Pojemność skokowa (cc): 1753
- Typ silnika: olej napędowy
- Typ nadwozia: nadwozie wielkopojemne (MPV)
- Kod silnika: KKDB
- Oznaczenie modelu: DM2
- Doprowadzenie paliwa: Wtrysk bezpośredni
- Sterowanie silnika: Pasek rozrządu
- Chłodzenie silnika: chłodzony cieczą
- Układ cylindrów silnika: rzędowy
- Metoda zasysania powietrza przez silnik: Turbosprężarka/ chłodnica powietrza doładowującego
- Rodzaj układu rozrządu: DOHC
- Rok modelowy od: ...
- Rok modelowy do: ...
-
Artykuł №: OS6307Proszę ocenić produktNa stanie11,18 PLNw tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- Strona zabudowy:
z przodu
- Wysokość [mm]: 7
- Średnica wewnętrzna [mm]: 28
- Materiał: NBR (Nitril-Butadien-kauczuk)
- Średnica [mm]: 38
- Stan: Nowy
Pokaż numery OEM - Strona zabudowy:
-
Proszę ocenić produktNa stanie11,68 PLNw tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- Średnica wewnętrzna [mm]: 28
- Wysokość [mm]: 7
- Strona zabudowy: od strony czołowej
- Ochrona przeciwpyłowa: z uszczelką wargową przeciwpyłową
- Rodzaj gwintu: Gwint prawoskrętny
- Materiał: FPM (fluor-kauczuk)
- Średnica [mm]: 38
- Stan: Nowy
Pokaż numery OEM -
Artykuł №: 15005600Proszę ocenić produktNa stanie22,68 PLNw tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- Strona zabudowy: od strony czołowej
- Średnica wewnętrzna [mm]: 28
- Wysokość [mm]: 7
- TECDOC-Nr silnika: KKDA, KKDB
- Średnica [mm]: 38
- Stan: Nowy
Pokaż numery OEM -
Artykuł №: 12013949B8.0/10 Na podstawie ponad 1 ocen klientówNa stanie26,48 PLNw tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- Strona zabudowy: Silnik
- Wysokość 1 [mm]: 7
- Materiał: FPM (fluor-kauczuk)
- Rodzaj gwintu: Gwint prawoskrętny
- Ochrona przeciwpyłowa: z uszczelką wargową przeciwpyłową
- TECDOC-Nr silnika: KKDA
- Średnica [mm]: 38
- Średnica wewnętrzna 2 [mm]: 28
- Stan: Nowy
Pokaż numery OEM -
Artykuł №: 81-26268-00Proszę ocenić produktNa stanie29,08 PLNw tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- Strona zabudowy: od strony czołowej
- TECDOC-Nr silnika: KKDA
- Strona zabudowy: od strony czołowej
- TECDOC-Nr silnika: KKDB
- Materiał: FPM (fluor-kauczuk)
- Średnica wewnętrzna [mm]: 28
- Wysokość [mm]: 7
- Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału: A SL
- Rodzaj gwintu: Gwint prawoskrętny
- Średnica [mm]: 38
- Stan: Nowy
Pokaż numery OEM -
Proszę ocenić produktNa stanie29,38 PLNw tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- Średnica wewnętrzna [mm]: 28
- Wysokość [mm]: 7
- Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału: ASW
- Rodzaj gwintu: Gwint prawoskrętny
- Materiał: FPM (fluor-kauczuk)
- Ochrona przeciwpyłowa: z uszczelką wargową przeciwpyłową
- Strona zabudowy: od strony czołowej
- Średnica [mm]: 38
- Numer taryfy materiału: 8484200000
- Stan: Nowy
Pokaż numery OEM -
Proszę ocenić produktNa stanie47,28 PLNw tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- Strona zabudowy: od strony czołowej
- wymagana liczba: 2
- Grubość [mm]: 7
- Materiał: FPM (fluor-kauczuk)
- Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału: 827S RD
- Rodzaj gwintu: Gwint prawoskrętny
- Średnica [mm]: 38
- Stan: Nowy
Pokaż numery OEM -
Artykuł №: BSG 30-116-113Proszę ocenić produktNa stanie161,78 PLNw tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- Średnica wewnętrzna [mm]: 28
- Szerokość [mm]: 7
- Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału: ASW
- Rodzaj gwintu: Gwint prawoskrętny
- Materiał: FPM (fluor-kauczuk)
- Ochrona przeciwpyłowa: z uszczelką wargową przeciwpyłową
- Strona zabudowy:
z przodu
- Średnica [mm]: 38
- Numer komponentu: BSG 30-116-113
- Stan: Nowy
Pokaż numery OEM -
Artykuł №: OS188Proszę ocenić produktNiedostępnyPoinformować o pojawienie się9,28 PLNw tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- Strona zabudowy: od strony czołowej
- TECDOC-Nr silnika: KKDA, KKDB
- Wysokość [mm]: 7
- Średnica wewnętrzna [mm]: 28
- Materiał bloku silnikowego: Aluminium
- Średnica [mm]: 38
- Stan: Nowy
Pokaż numery OEM -
Pierscień uszczelniający wału, wałek rozrządu HART 711 684 SilnikArtykuł №: 711 684Proszę ocenić produktNiedostępnyPoinformować o pojawienie się18,48 PLNw tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- Strona zabudowy: Silnik
- Wysokość 1 [mm]: 7
- Rodzaj gwintu: Gwint prawoskrętny
- TECDOC-Nr silnika: KKDA
- Średnica [mm]: 38
- Średnica wewnętrzna 2 [mm]: 28
- Stan: Nowy
Pokaż numery OEM -
Artykuł №: 8426560Proszę ocenić produktNiedostępnyPoinformować o pojawienie się21,48 PLNw tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- Strona zabudowy: od strony czołowej
- wymagana liczba: 1
- Szerokość [mm]: 7
- Materiał: FPM (fluor-kauczuk)
- Średnica wewnętrzna [mm]: 28
- Średnica [mm]: 38
- Stan: Nowy
Pokaż numery OEM -
Artykuł №: P76043-01Proszę ocenić produktNiedostępnyPoinformować o pojawienie się35,48 PLNw tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- Strona zabudowy: od strony czołowej
- TECDOC-Nr silnika: KKDA
- Strona zabudowy: od strony czołowej
- TECDOC-Nr silnika: KKDB
- Materiał: FPM (fluor-kauczuk)
- Średnica wewnętrzna [mm]: 28
- Wysokość [mm]: 7
- Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału: A SL
- Rodzaj gwintu: Gwint prawoskrętny
- Średnica [mm]: 38
- Stan: Nowy
Pokaż numery OEM -
Artykuł №: 50-305940-50Proszę ocenić produktNiedostępnyPoinformować o pojawienie się44,88 PLNw tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- TECDOC-Nr silnika: KKDA, KKDB
- wymagana liczba: 2
- Wysokość [mm]: 7
- Materiał: FPM (fluor-kauczuk)
- Średnica wewnętrzna [mm]: 28
- Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału: 827S RD
- Kierunek obrotów: zgodnie z ruchem wskazówek zegara
- Średnica [mm]: 38
- Stan: Nowy
Pokaż numery OEM -
Artykuł №: BSG 30-116-027Proszę ocenić produktNiedostępnyPoinformować o pojawienie się166,78 PLNw tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- Grubość [mm]: 0
- Długość [mm]:
250
- Szerokość [mm]: 215
- Strona zabudowy:
z przodu
- Numer komponentu: BSG 30-116-027
- Stan: Nowy
Pokaż numery OEM
Klienci nabyli także
Silnik Części zapasowe

- Turbina Ford C Max DM2 1.8 TDCi
- Pompa wody + zestaw paska rozrządu Ford C Max DM2 1.8 TDCi
- Uszczelka pod głowicą Ford C Max DM2 1.8 TDCi
- Poduszka silnika Ford C Max DM2 1.8 TDCi
- Pompa wodna Ford C Max DM2 1.8 TDCi
- Pasek klinowy wielorowkowy Ford C Max DM2 1.8 TDCi
- Głowica Ford C Max DM2 1.8 TDCi
- Pokrywa zaworów Ford C Max DM2 1.8 TDCi
- Kompletny zestaw uszczelek, silnik Ford C Max DM2 1.8 TDCi
- Tlok Ford C Max DM2 1.8 TDCi
- Uszczelka pokrywy zaworów Ford C Max DM2 1.8 TDCi
- Pierścienie tłokowe Ford C Max DM2 1.8 TDCi
- Zestaw uszczelek głowica cylindrów Ford C Max DM2 1.8 TDCi
- Koło rozrządu Ford C Max DM2 1.8 TDCi
- Koło zmiennych faz rozrządu (KZFR) Ford C Max DM2 1.8 TDCi
- Kolektor ssący Ford C Max DM2 1.8 TDCi
- Miska olejowa Ford C Max DM2 1.8 TDCi
- Koło pasowe Ford C Max DM2 1.8 TDCi
- Odpowietrzenie Ford C Max DM2 1.8 TDCi
- Pompa oleju Ford C Max DM2 1.8 TDCi
- Szklanki zaworowe Ford C Max DM2 1.8 TDCi
- Uszczelka kolektora ssącego Ford C Max DM2 1.8 TDCi
- Uszczelniacz wału korbowego Ford C Max DM2 1.8 TDCi
- Wałek rozrządu Ford C Max DM2 1.8 TDCi
- Śruby głowicy Ford C Max DM2 1.8 TDCi
- Zawór podciśnienia Ford C Max DM2 1.8 TDCi
- Panewki korbowodowe Ford C Max DM2 1.8 TDCi
- Uszczelka turbiny Ford C Max DM2 1.8 TDCi
- Zestaw montażowy, urządzenie ładujące turbo Ford C Max DM2 1.8 TDCi
- Tuleja łożyska wału korbowego Ford C Max DM2 1.8 TDCi
- Korek spustowy oleju Ford C Max DM2 1.8 TDCi
- Bagnet oleju Ford C Max DM2 1.8 TDCi
- Uszczelka miski olejowej Ford C Max DM2 1.8 TDCi
- Czujnik ciśnienia oleju Ford C Max DM2 1.8 TDCi
- Wał korbowy Ford C Max DM2 1.8 TDCi
- Osprzet elektryczny silnika Ford C Max DM2 1.8 TDCi
- Napinacz łańcucha rozrządu Ford C Max DM2 1.8 TDCi
- Uszczelnienie trzonka zaworu Ford C Max DM2 1.8 TDCi
- Zawór wydechowy Ford C Max DM2 1.8 TDCi
- Szyna prowadzaca / napinajaca Ford C Max DM2 1.8 TDCi
- Korek wlewu oleju / uszczelnienie Ford C Max DM2 1.8 TDCi
- Zawór ssący Ford C Max DM2 1.8 TDCi
- Korbowód Ford C Max DM2 1.8 TDCi
- Uszczelka korka spustowego oleju Ford C Max DM2 1.8 TDCi
- Prowadnica zaworu / uszczelka / regulacja Ford C Max DM2 1.8 TDCi
- Łożysko wału rozrządu Ford C Max DM2 1.8 TDCi
Bestsellery

- Tarcze hamulcowe Ford C Max DM2 1.8 TDCi 115 KM
- Olej silnikowy Ford C Max DM2 1.8 TDCi 115 KM
- Akumulator Ford C Max DM2 1.8 TDCi 115 KM
- Reflektor Ford C Max DM2 1.8 TDCi 115 KM
- Klocki hamulcowe Ford C Max DM2 1.8 TDCi 115 KM
- Amortyzatory Ford C Max DM2 1.8 TDCi 115 KM
- Wahacz Ford C Max DM2 1.8 TDCi 115 KM
- Filtr powietrza Ford C Max DM2 1.8 TDCi 115 KM
- Alternator Ford C Max DM2 1.8 TDCi 115 KM
- Sonda lambda (NOx, O2) Ford C Max DM2 1.8 TDCi 115 KM
Uszczelnienie promieniowe wału / zestaw

- Uszczelnienie promieniowe wału / zestaw Ford Fiesta Mk5 1.4 TDCi 2001
- Uszczelnienie promieniowe wału / zestaw Ford Focus Mk1 1.6 16V 1998
- Uszczelnienie promieniowe wału / zestaw Ford Fiesta Mk6 1.25 2008
- Uszczelnienie promieniowe wału / zestaw KA Hatchback (RU8) 1.2 2008
- Uszczelnienie promieniowe wału / zestaw Ford Focus Mk2 Kombi 1.6 TDCi 2004