Powróć do katalogu

Zawór podciśnienia Ford C Max DM2 2.0 TDCi 136 KM olej napędowy
Informacje: FORD C-Max (DM2) 2.0 TDCi
- Lata produkcji (od - do): 02.2007-09.2010
- Moc [kW]: 100
- Moc [KM]: 136
- Pojemność skokowa (cc): 1997
- Typ silnika: olej napędowy
- Typ nadwozia: nadwozie wielkopojemne (MPV)
- Kod silnika: G6DB
- Oznaczenie modelu: DM2
- Doprowadzenie paliwa: Wtrysk bezpośredni
- Sterowanie silnika: Pasek zębaty / łańcuch rozrządu
- Chłodzenie silnika: chłodzony cieczą
- Układ cylindrów silnika: rzędowy
- Metoda zasysania powietrza przez silnik: Turbosprężarka/ chłodnica powietrza doładowującego
- Rodzaj układu rozrządu: DOHC
- Rok modelowy od: ...
- Rok modelowy do: ...
-
Artykuł №: 3553P0033Proszę ocenić produktNa stanie222,28 PLN(Cena za sztukę)
w tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- Tryb pracy: elektryczno-pneumatyczny
- Rodzaj zaworu: Zawór magnetyczny
- Liczba zestyków: 2
- Kształt obudowy wtyczki: prostokątny
- Liczba połączeń: 2
- Rodzaj korpusu: obudowa z tworzywa sztucznego
- Napięcie znamionowe [V]: 12
- Stan: Nowy
Pokaż numery OEM -
Przetwornik ciżnienia, turbosprężarka RIDEX 1134P0014Artykuł №: 1134P0014Proszę ocenić produktNa stanie176,98 PLN(Cena za sztukę)
w tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- Rodzaj zaworu: Zawór magnetyczny
- Tryb pracy: elektryczno-pneumatyczny
- Napięcie [V]:
12
- Stan: Nowy
Pokaż numery OEM -
Artykuł №: 1134P0016Proszę ocenić produktNa stanie203,08 PLN(Cena za sztukę)
w tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- Rodzaj zaworu: Zawór magnetyczny
- Tryb pracy: elektryczno-pneumatyczny
- Napięcie [V]:
12
- Liczba zestyków: 2
- Stan: Nowy
Pokaż numery OEM -
Artykuł №: 58-0113Proszę ocenić produktNa stanie224,48 PLNw tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- Rodzaj zaworu: Zawór magnetyczny
- Tryb pracy: elektryczno-pneumatyczny
- Napięcie [V]:
12
- Techniczny numer informacyjny: SI 0096
- Stan: Nowy
Pokaż numery OEM -
Artykuł №: 0892591Proszę ocenić produktNa stanie139,28 PLNw tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- Tryb pracy: elektryczno-pneumatyczny
- Napięcie [V]:
12
- Rodzaj zaworu: Zawór magnetyczny
- Liczba połączeń: 2
- Liczba zestyków: 2
- Wersja: IAM
- Numer artykułu zalecanego dodatku: 2324102
- Stan: Nowy
Pokaż numery OEM -
Konwerter cisnienia, sterowanie spalinami BOGAP F6112100 elektryczno-pneumatycznyArtykuł №: F6112100Proszę ocenić produktNa stanie211,98 PLNw tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- Liczba zestyków: 2
- Napięcie [V]:
12
- Tryb pracy: elektryczno-pneumatyczny
- Długość [mm]:
73
- Szerokość [mm]: 90
- Wysokość [mm]: 40
- Kształt obudowy wtyczki: kwadratowy
- Materiał: PA 66 GF 30
- Stan: Nowy
Pokaż numery OEM -
Artykuł №: 58068Proszę ocenić produktNa stanie215,68 PLNw tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- Rodzaj zaworu: Zawór magnetyczny
- Tryb pracy: elektryczno-pneumatyczny
- Napięcie [V]:
12
- Liczba zestyków: 2
- Stan: Nowy
Pokaż numery OEM -
Artykuł №: 0892164Proszę ocenić produktNa stanie247,78 PLNw tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- Tryb pracy: elektryczno-pneumatyczny
- Napięcie [V]:
12
- Rodzaj zaworu: Zawór magnetyczny
- Liczba połączeń: 2
- Liczba zestyków: 2
- Wersja: OE
- Numer artykułu zalecanego dodatku: 2324102
- informacja uzupełniająca: OE-part
- Stan: Nowy
Pokaż numery OEM -
Konwerter cisnienia, sterowanie spalinami BOGAP P6112101 elektryczno-pneumatycznyArtykuł №: P6112101Proszę ocenić produktNa stanie277,78 PLNw tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- Ciężar [kg]: 0,193
- Liczba zestyków: 2
- Napięcie [V]:
12
- Tryb pracy: elektryczno-pneumatyczny
- Długość [mm]:
90
- Szerokość [mm]: 40
- Wysokość [mm]: 40
- Kształt obudowy wtyczki: kwadratowy
- Materiał: PA 66 GF 30
- Stan: Nowy
Pokaż numery OEM -
Artykuł №: 56019Proszę ocenić produktNa stanie293,38 PLNw tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- Liczba zestyków: 2
- Kolor obudowy: czarny
- TECDOC-Nr silnika: G6DA, G6DB, G6DD
- Stan: Nowy
Pokaż numery OEM -
Konwerter cisnienia, sterowanie spalinami LTD LTD-6G9Q9E882CAArtykuł №: LTD-6G9Q9E882CAProszę ocenić produktNa stanie115,78 PLNw tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- Tryb pracy: elektryczno-pneumatyczny
- Ciężar brutto [kg]: 0,242
- Ciężar netto [g]: 200
- Stan: Nowy
Pokaż numery OEM -
Przetwornik ciżnienia, turbosprężarka STARK SKPCE-4500012Artykuł №: SKPCE-4500012Proszę ocenić produktNa stanie123,92 PLN(Cena za sztukę)
w tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- Rodzaj zaworu: Zawór magnetyczny
- Tryb pracy: elektryczno-pneumatyczny
- Napięcie [V]:
12
- Stan: Nowy
Pokaż numery OEM -
Artykuł №: SKPCE-4500014Proszę ocenić produktNa stanie125,02 PLN(Cena za sztukę)
w tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- Rodzaj zaworu: Zawór magnetyczny
- Tryb pracy: elektryczno-pneumatyczny
- Napięcie [V]:
12
- Liczba zestyków: 2
- Stan: Nowy
Pokaż numery OEM -
Artykuł №: EGR-FR-011Proszę ocenić produktNa stanie178,78 PLNw tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- Tryb pracy: elektryczno-pneumatyczny
- Numer seryjny: EGR-FR-011
- Ciężar brutto [kg]: 0,242
- Ciężar netto [g]: 200
- Stan: Nowy
Pokaż numery OEM -
Artykuł №: 7.01771.01.010/10 Na podstawie ponad 1 ocen klientówNa stanie181,18 PLNw tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- Rodzaj zaworu: Zawór magnetyczny
- Tryb pracy: elektryczno-pneumatyczny
- Napięcie [V]:
12
- Techniczny numer informacyjny: SI 0096
- Stan: Nowy
Pokaż numery OEM -
Artykuł №: 555159AProszę ocenić produktNa stanie182,38 PLNw tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- Napięcie [V]:
12
- Tryb pracy: elektryczno-pneumatyczny
- Liczba zestyków: 2
- alternatywnie:
- alternatywny zestaw naprawczy: 555159
- Stan: Nowy
Pokaż numery OEM - Napięcie [V]:
-
Artykuł №: 555234AProszę ocenić produktNa stanie208,18 PLNw tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- Napięcie [V]:
12
- Tryb pracy: elektryczno-pneumatyczny
- Liczba zestyków: 2
- alternatywnie:
- alternatywny zestaw naprawczy: 555234
- Stan: Nowy
Pokaż numery OEM - Napięcie [V]:
-
Artykuł №: PTA510-0346Proszę ocenić produktNa stanie220,28 PLNw tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- Tryb pracy: elektryczno-pneumatyczny
- Liczba zestyków: 2
- Stan: Nowy
Pokaż numery OEM -
Artykuł №: 2509348Proszę ocenić produktNa stanie220,88 PLNw tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- Napięcie [V]:
12
- Tryb pracy: elektryczno-pneumatyczny
- Rodzaj zaworu: Zawór magnetyczny
- TECDOC-Nr silnika: G6DA, G6DB, G6DD
- Stan: Nowy
Pokaż numery OEM - Napięcie [V]:
-
Proszę ocenić produktNa stanie229,58 PLNw tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- Napięcie [V]:
12
- Tryb pracy: elektryczno-pneumatyczny
- Rodzaj zaworu: Zawór magnetyczny
- informacja uzupełniająca: Original Spare Part
- TECDOC-Nr silnika: G6DA, G6DB, G6DD
- Stan: Nowy
Pokaż numery OEM - Napięcie [V]:
Zawór ciśnienia turbiny do Ford C-MAX (DM2) 2.0 TDCi - najlepsze produkty wybierane przez klientów
Klienci nabyli także
Silnik Części zapasowe

- Turbina Ford C Max DM2 2.0 TDCi
- Pompa wody + zestaw paska rozrządu Ford C Max DM2 2.0 TDCi
- Uszczelka pod głowicą Ford C Max DM2 2.0 TDCi
- Poduszka silnika Ford C Max DM2 2.0 TDCi
- Pompa wodna Ford C Max DM2 2.0 TDCi
- Pasek klinowy wielorowkowy Ford C Max DM2 2.0 TDCi
- Głowica Ford C Max DM2 2.0 TDCi
- Pokrywa zaworów Ford C Max DM2 2.0 TDCi
- Kompletny zestaw uszczelek, silnik Ford C Max DM2 2.0 TDCi
- Tlok Ford C Max DM2 2.0 TDCi
- Uszczelka pokrywy zaworów Ford C Max DM2 2.0 TDCi
- Pierścienie tłokowe Ford C Max DM2 2.0 TDCi
- Zestaw uszczelek głowica cylindrów Ford C Max DM2 2.0 TDCi
- Koło zmiennych faz rozrządu (KZFR) Ford C Max DM2 2.0 TDCi
- Koło rozrządu Ford C Max DM2 2.0 TDCi
- Kolektor ssący Ford C Max DM2 2.0 TDCi
- Miska olejowa Ford C Max DM2 2.0 TDCi
- Koło pasowe Ford C Max DM2 2.0 TDCi
- Odpowietrzenie Ford C Max DM2 2.0 TDCi
- Pompa oleju Ford C Max DM2 2.0 TDCi
- Szklanki zaworowe Ford C Max DM2 2.0 TDCi
- Uszczelka kolektora ssącego Ford C Max DM2 2.0 TDCi
- Uszczelniacz wału korbowego Ford C Max DM2 2.0 TDCi
- Wałek rozrządu Ford C Max DM2 2.0 TDCi
- Śruby głowicy Ford C Max DM2 2.0 TDCi
- Panewki korbowodowe Ford C Max DM2 2.0 TDCi
- Uszczelka turbiny Ford C Max DM2 2.0 TDCi
- Zestaw montażowy, urządzenie ładujące turbo Ford C Max DM2 2.0 TDCi
- Tuleja łożyska wału korbowego Ford C Max DM2 2.0 TDCi
- Korek spustowy oleju Ford C Max DM2 2.0 TDCi
- Bagnet oleju Ford C Max DM2 2.0 TDCi
- Uszczelka miski olejowej Ford C Max DM2 2.0 TDCi
- Czujnik ciśnienia oleju Ford C Max DM2 2.0 TDCi
- Osprzet elektryczny silnika Ford C Max DM2 2.0 TDCi
- Napinacz łańcucha rozrządu Ford C Max DM2 2.0 TDCi
- Uszczelnienie trzonka zaworu Ford C Max DM2 2.0 TDCi
- Zawór wydechowy Ford C Max DM2 2.0 TDCi
- Szyna prowadzaca / napinajaca Ford C Max DM2 2.0 TDCi
- Korek wlewu oleju / uszczelnienie Ford C Max DM2 2.0 TDCi
- Zawór ssący Ford C Max DM2 2.0 TDCi
- Korbowód Ford C Max DM2 2.0 TDCi
- Uszczelka korka spustowego oleju Ford C Max DM2 2.0 TDCi
- Uszczelnienie promieniowe wału / zestaw Ford C Max DM2 2.0 TDCi
- Prowadnica zaworu / uszczelka / regulacja Ford C Max DM2 2.0 TDCi
- Zawór bocznikowy przesuwny, turbosprężarka Ford C Max DM2 2.0 TDCi
- Skrzynia korbowa Ford C Max DM2 2.0 TDCi
Bestsellery

- Tarcze hamulcowe Ford C Max DM2 2.0 TDCi 136 KM
- Olej silnikowy Ford C Max DM2 2.0 TDCi 136 KM
- Akumulator Ford C Max DM2 2.0 TDCi 136 KM
- Reflektor Ford C Max DM2 2.0 TDCi 136 KM
- Klocki hamulcowe Ford C Max DM2 2.0 TDCi 136 KM
- Amortyzatory Ford C Max DM2 2.0 TDCi 136 KM
- Wahacz Ford C Max DM2 2.0 TDCi 136 KM
- Filtr powietrza Ford C Max DM2 2.0 TDCi 136 KM
- Alternator Ford C Max DM2 2.0 TDCi 136 KM
- Sonda lambda (NOx, O2) Ford C Max DM2 2.0 TDCi 136 KM
Zawór podciśnienia