Powróć do katalogu

Uszczelnienie promieniowe wału / zestaw Ford C Max DM2 1.6 100 KM benzyna
Informacje: FORD C-Max (DM2) 1.6
- Lata produkcji (od - do): 02.2007-09.2010
- Moc [kW]: 74
- Moc [KM]: 100
- Pojemność skokowa (cc): 1596
- Typ silnika: Silnik benzynowy
- Typ nadwozia: nadwozie wielkopojemne (MPV)
- Kod silnika: SHDA
- Oznaczenie modelu: DM2
- Doprowadzenie paliwa: Wtrysk do kolektora dolotowego/gaźnik
- Sterowanie silnika: Pasek rozrządu
- Chłodzenie silnika: chłodzony cieczą
- Układ cylindrów silnika: rzędowy
- Metoda zasysania powietrza przez silnik: Ssawka
- Rodzaj układu rozrządu: DOHC
- Rok modelowy od: ...
- Rok modelowy do: ...
-
Proszę ocenić produktNa stanie20,18 PLNw tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- Średnica wewnętrzna [mm]: 38
- Wysokość [mm]: 6
- Strona zabudowy: od strony czołowej
- Ochrona przeciwpyłowa: z uszczelką wargową przeciwpyłową
- Rodzaj gwintu: Gwint prawoskrętny
- Materiał: FKM (kauczuk fluorokarbonowy)
- Średnica [mm]: 52
- Stan: Nowy
Pokaż numery OEM -
Artykuł №: 15510080BProszę ocenić produktNa stanie23,28 PLNw tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- Strona zabudowy: Oś napędowa
- Wysokość 1 [mm]: 6
- Materiał: FPM (fluor-kauczuk)
- Rodzaj gwintu: Gwint prawoskrętny
- Ochrona przeciwpyłowa: z uszczelką wargową przeciwpyłową
- Średnica [mm]: 52
- Średnica wewnętrzna 2 [mm]: 38
- Stan: Nowy
Pokaż numery OEM -
Artykuł №: 81-33871-00Proszę ocenić produktNa stanie25,48 PLNw tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- wymagana liczba: 2
- Strona zabudowy: od strony czołowej
- TECDOC-Nr silnika: HWDA
- wymagana liczba: 2
- Strona zabudowy: od strony czołowej
- TECDOC-Nr silnika: HWDB
- wymagana liczba: 2
- Strona zabudowy: od strony czołowej
- TECDOC-Nr silnika: SHDA
- wymagana liczba: 2
- Strona zabudowy: od strony czołowej
- TECDOC-Nr silnika: SHDB
- wymagana liczba: 2
- Strona zabudowy: od strony czołowej
- TECDOC-Nr silnika: SHDC
- Materiał: FPM (fluor-kauczuk)
- Średnica wewnętrzna [mm]: 38
- Wysokość [mm]: 6
- Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału: A SL
- Rodzaj gwintu: Gwint prawoskrętny
- Średnica [mm]: 52
- Stan: Nowy
Pokaż numery OEM -
Proszę ocenić produktNa stanie42,38 PLNw tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- Strona zabudowy: od strony czołowej
- wymagana liczba: 2
- Wysokość [mm]: 6
- Średnica wewnętrzna [mm]: 38
- Materiał: FPM (fluor-kauczuk)
- Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału: 827S RD W
- Rodzaj gwintu: Gwint prawoskrętny
- Średnica [mm]: 52
- Stan: Nowy
Pokaż numery OEM -
Artykuł №: 15054800Proszę ocenić produktNa stanie23,38 PLNw tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- Średnica wewnętrzna [mm]: 38
- Wysokość [mm]: 6
- Średnica [mm]: 52
- Stan: Nowy
Pokaż numery OEM -
Proszę ocenić produktNa stanie24,48 PLNw tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- Średnica wewnętrzna [mm]: 38
- Materiał: FPM (fluor-kauczuk)
- Rodzaj gwintu: Gwint prawoskrętny
- Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału: ASW
- Ochrona przeciwpyłowa: z uszczelką wargową przeciwpyłową
- Wysokość [mm]: 6
- Średnica [mm]: 52
- Numer taryfy materiału: 8484200000
- Stan: Nowy
Pokaż numery OEM -
Artykuł №: 8426566Proszę ocenić produktNiedostępnyPoinformować o pojawienie się17,18 PLNw tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- Strona zabudowy: od strony czołowej
- wymagana liczba: 1
- Szerokość [mm]: 6
- Materiał: FPM (fluor-kauczuk)
- Średnica wewnętrzna [mm]: 38
- Rodzaj uszczelnienia: Uszczelka metalowo-elastomerowa
- Średnica [mm]: 52
- Stan: Nowy
Pokaż numery OEM -
Pierscień uszczelniający wału, wałek rozrządu HART 720 263 Głowica silnikaArtykuł №: 720 263Proszę ocenić produktNiedostępnyPoinformować o pojawienie się26,68 PLNw tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- wymagana liczba: 2
- Strona zabudowy: Głowica silnika
- TECDOC-Nr silnika: HWDA
- wymagana liczba: 2
- Strona zabudowy: Głowica silnika
- TECDOC-Nr silnika: HWDB
- wymagana liczba: 2
- Strona zabudowy: Głowica silnika
- TECDOC-Nr silnika: SHDA
- wymagana liczba: 2
- Strona zabudowy: Głowica silnika
- TECDOC-Nr silnika: SHDB
- wymagana liczba: 2
- Strona zabudowy: Głowica silnika
- TECDOC-Nr silnika: SHDC
- Średnica wewnętrzna [mm]: 38
- Rodzaj gwintu: Gwint prawoskrętny
- Średnica [mm]: 52
- Stan: Nowy
Pokaż numery OEM -
Artykuł №: P76483-01Proszę ocenić produktNiedostępnyPoinformować o pojawienie się38,88 PLNw tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- wymagana liczba: 2
- Strona zabudowy: od strony czołowej
- TECDOC-Nr silnika: HWDA
- wymagana liczba: 2
- Strona zabudowy: od strony czołowej
- TECDOC-Nr silnika: HWDB
- wymagana liczba: 2
- Strona zabudowy: od strony czołowej
- TECDOC-Nr silnika: SHDA
- wymagana liczba: 2
- Strona zabudowy: od strony czołowej
- TECDOC-Nr silnika: SHDB
- wymagana liczba: 2
- Strona zabudowy: od strony czołowej
- TECDOC-Nr silnika: SHDC
- Średnica wewnętrzna [mm]: 38
- Wysokość [mm]: 6
- Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału: A SL
- Rodzaj gwintu: Gwint prawoskrętny
- Średnica [mm]: 52
- Stan: Nowy
Pokaż numery OEM -
Artykuł №: 50-319368-00Proszę ocenić produktNiedostępnyPoinformować o pojawienie się53,68 PLNw tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- TECDOC-Nr silnika: SHDC, SHDB, SHDA, HWDB, HWDA
- wymagana liczba: 2
- Wysokość [mm]: 6,00
- Materiał: FPM (fluor-kauczuk)
- Średnica wewnętrzna [mm]: 38,00
- Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału: 827S RD W
- Kierunek obrotów: zgodnie z ruchem wskazówek zegara
- Średnica [mm]: 52,00
- Stan: Nowy
Pokaż numery OEM -
Artykuł №: OS749Proszę ocenić produktNiedostępnyPoinformować o pojawienie się20,68 PLNw tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- Średnica wewnętrzna [mm]: 38
- Wysokość [mm]: 6
- wymagana liczba: 2
- Średnica [mm]: 52
- Stan: Nowy
Pokaż numery OEM -
Artykuł №: 8550 10082Proszę ocenić produktNiedostępnyPoinformować o pojawienie się34,08 PLNw tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- Strona zabudowy: Oś napędowa
- Wysokość 1 [mm]: 6
- Średnica [mm]: 52
- Średnica wewnętrzna 2 [mm]: 38
- Materiał: FPM (fluor-kauczuk)
- Rodzaj gwintu: Gwint prawoskrętny
- Ochrona przeciwpyłowa: z uszczelką wargową przeciwpyłową
- Stan: Nowy
Pokaż numery OEM
Klienci nabyli także
Silnik Części zapasowe

- Turbina Ford C Max DM2 1.6
- Pompa wody + zestaw paska rozrządu Ford C Max DM2 1.6
- Uszczelka pod głowicą Ford C Max DM2 1.6
- Poduszka silnika Ford C Max DM2 1.6
- Pompa wodna Ford C Max DM2 1.6
- Pasek klinowy wielorowkowy Ford C Max DM2 1.6
- Głowica Ford C Max DM2 1.6
- Pokrywa zaworów Ford C Max DM2 1.6
- Kompletny zestaw uszczelek, silnik Ford C Max DM2 1.6
- Tlok Ford C Max DM2 1.6
- Uszczelka pokrywy zaworów Ford C Max DM2 1.6
- Zestaw uszczelek głowica cylindrów Ford C Max DM2 1.6
- Koło rozrządu Ford C Max DM2 1.6
- Koło zmiennych faz rozrządu (KZFR) Ford C Max DM2 1.6
- Pierścienie tłokowe Ford C Max DM2 1.6
- Kolektor ssący Ford C Max DM2 1.6
- Miska olejowa Ford C Max DM2 1.6
- Zawór zmiennych faz rozrządu Ford C Max DM2 1.6
- Odpowietrzenie Ford C Max DM2 1.6
- Koło pasowe Ford C Max DM2 1.6
- Pompa oleju Ford C Max DM2 1.6
- Szklanki zaworowe Ford C Max DM2 1.6
- Wałek rozrządu Ford C Max DM2 1.6
- Uszczelka kolektora ssącego Ford C Max DM2 1.6
- Uszczelniacz wału korbowego Ford C Max DM2 1.6
- Śruby głowicy Ford C Max DM2 1.6
- Panewki korbowodowe Ford C Max DM2 1.6
- Uszczelka turbiny Ford C Max DM2 1.6
- Tuleja łożyska wału korbowego Ford C Max DM2 1.6
- Korek spustowy oleju Ford C Max DM2 1.6
- Uszczelka miski olejowej Ford C Max DM2 1.6
- Czujnik ciśnienia oleju Ford C Max DM2 1.6
- Bagnet oleju Ford C Max DM2 1.6
- Osprzet elektryczny silnika Ford C Max DM2 1.6
- Uszczelnienie trzonka zaworu Ford C Max DM2 1.6
- Zawór wydechowy Ford C Max DM2 1.6
- Zawór ssący Ford C Max DM2 1.6
- Korek wlewu oleju / uszczelnienie Ford C Max DM2 1.6
- Korbowód Ford C Max DM2 1.6
- Uszczelka korka spustowego oleju Ford C Max DM2 1.6
- Prowadnica zaworu / uszczelka / regulacja Ford C Max DM2 1.6
- Czujnik, temperatura oleju Ford C Max DM2 1.6
Bestsellery

- Tarcze hamulcowe Ford C Max DM2 1.6 100 KM
- Olej silnikowy Ford C Max DM2 1.6 100 KM
- Akumulator Ford C Max DM2 1.6 100 KM
- Klocki hamulcowe Ford C Max DM2 1.6 100 KM
- Reflektor Ford C Max DM2 1.6 100 KM
- Amortyzatory Ford C Max DM2 1.6 100 KM
- Wahacz Ford C Max DM2 1.6 100 KM
- Filtr powietrza Ford C Max DM2 1.6 100 KM
- Alternator Ford C Max DM2 1.6 100 KM
- Sonda lambda (NOx, O2) Ford C Max DM2 1.6 100 KM
Uszczelnienie promieniowe wału / zestaw

- Uszczelnienie promieniowe wału / zestaw Ford Fiesta Mk5 1.4 TDCi 2001
- Uszczelnienie promieniowe wału / zestaw Ford Focus Mk1 1.6 16V 1998
- Uszczelnienie promieniowe wału / zestaw Ford Fiesta Mk6 1.25 2008
- Uszczelnienie promieniowe wału / zestaw KA Hatchback (RU8) 1.2 2008
- Uszczelnienie promieniowe wału / zestaw Ford Focus Mk2 Kombi 1.6 TDCi 2004