Powróć do katalogu

Alternator FIAT Scudo II Burtowy Ciężarówka / Podwozie (270, 272) 2.0 D Multijet 120 KM olej napędowy
Informacje: FIAT Scudo II Burtowy Ciężarówka / Podwozie (270, 272) 2.0 D Multijet
- Lata produkcji (od - do): 01.2007-03.2016
- Moc [kW]: 88
- Moc [KM]: 120
- Pojemność skokowa (cc): 1997
- Typ silnika: olej napędowy
- Typ nadwozia: platforma / podwozie
- Kod silnika: RHK
- Oznaczenie modelu: 270_
- Metoda zasysania powietrza przez silnik: Turbosprężarka
- Preparat paliwowy: Wtrysk bezpośredni
- Rodzaj układu rozrządu: DOHC
- Chłodzenie silnika: chłodzony cieczą
- Sterowanie silnika: Pasek zębaty / łańcuch rozrządu
- Rok modelowy od: ...
- Rok modelowy do: ...
-
Artykuł №: 4G1011Proszę ocenić produktNa stanie522,28 PLN(Cena za sztukę)
w tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- Prąd ładowania alternatora [A]: 120
- Koła pasowe: z kołem pasowym
- Napięcie [V]:
14
- Napięcie znamionowe [V]: 14
- Ø koła pasowego [mm]: 55
- Liczba rowków: 6
- ID wykonania wtyczki: B+(M8),D+(M5)
- Wykonanie sieci pokładowej: dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną
- Kierunek obrotów: zgodnie z ruchem wskazówek zegara
- Rodzaj alternatora: nie zawiera pompy próżniowej
- Rodzaj mocowania: Podwójna dźwignia obrotowa
- zalecane rozszerzenie naprawy: Pasek klinowy / pasek klinowy wielorowkowy
- Zacisk: B+ (M8)
- Średnica otworu 1 [mm]: 10
- Liczba otworów do mocowania: 4
- Liczba otworów gwintowanych: 2
- Wymiar gwintu: M10
- Odstęp pomiędzy kołem pasowym i alternatorem [mm]: 42,5
- Stan: Nowy
Pokaż numery OEM -
Artykuł №: 4G02499.0/10 Na podstawie ponad 1 ocen klientówNa stanie547,78 PLNw tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- Rok prod. do: 12/2010
- Kod silnika: DW10UTED4
- Typ skrzyni biegów: ML6C
- Rodzaj skrzyni biegów: Skrzynia biegów manualna
- Prąd ładowania alternatora [A]: 150
- Koła pasowe: z kołem pasowym wolnobieżnym
- Napięcie [V]:
12
- Napięcie znamionowe [V]: 14
- Ø koła pasowego [mm]: 54
- Liczba rowków: 6
- Wykonanie sieci pokładowej: dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną
- Kierunek obrotów: zgodnie z ruchem wskazówek zegara
- Rodzaj alternatora: nie zawiera pompy próżniowej
- Rodzaj mocowania: Podwójna dźwignia obrotowa
- Zacisk: B+(M8),L,DFM
- Średnica otworu 1 [mm]: 10
- Liczba otworów do mocowania: 4
- Liczba otworów gwintowanych: 2
- Wymiar gwintu: M10
- Odstęp pomiędzy kołem pasowym i alternatorem [mm]: 42,5
- Stan: Nowy
Pokaż numery OEM -
Proszę ocenić produktNa stanie576,98 PLN(Cena za sztukę)
w tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- Prąd ładowania alternatora [A]: 150
- Koła pasowe: bez koła pasowego
- Napięcie [V]:
12
- Napięcie znamionowe [V]: 14
- Kod silnika: RHK
- Wykonanie sieci pokładowej: dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną
- Kierunek obrotów: zgodnie z ruchem wskazówek zegara
- Rodzaj alternatora: nie zawiera pompy próżniowej
- Rodzaj mocowania: Podwójna dźwignia obrotowa
- Zacisk: B+, B+, L DFM
- Średnica otworu 1 [mm]: 10
- Liczba otworów do mocowania: 4
- Liczba otworów gwintowanych: 2
- Wymiar gwintu: М10
- Odstęp pomiędzy kołem pasowym i alternatorem [mm]: 36
- Stan: Nowy
Pokaż numery OEM -
Proszę ocenić produktNa stanie592,23 PLN(Cena za sztukę)
w tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- Kod silnika: DW10UTED4
- Typ skrzyni biegów: ML6C
- Rodzaj skrzyni biegów: Skrzynia biegów manualna
- Prąd ładowania alternatora [A]: 150
- Koła pasowe: bez koła pasowego
- Napięcie [V]:
12
- Napięcie znamionowe [V]: 14
- Wykonanie sieci pokładowej: dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną
- Rodzaj alternatora: nie zawiera pompy próżniowej
- Rodzaj mocowania: Pojedyncza dźwignia obrotowa
- Zacisk: B+ (M8),L(M5)
- Średnica otworu 1 [mm]: 10
- Liczba otworów gwintowanych: 0
- Stan: Nowy
Pokaż numery OEM -
Artykuł №: 4G00479.0/10 Na podstawie ponad 8 ocen klientówNa stanie633,58 PLNw tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- Prąd ładowania alternatora [A]: 150
- Koła pasowe: z kołem pasowym wolnobieżnym
- Napięcie [V]:
12
- Ograniczenia producenta: VALEO
- Napięcie znamionowe [V]: 14
- Ø koła pasowego [mm]: 54
- Liczba rowków: 6
- Wykonanie sieci pokładowej: dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną
- Rodzaj alternatora: nie zawiera pompy próżniowej
- Rodzaj mocowania: Podwójna dźwignia obrotowa
- Zacisk: B2+(M8),L,DFM
- Średnica otworu 1 [mm]: 10
- Liczba otworów do mocowania: 4
- Liczba otworów gwintowanych: 2
- Odstęp pomiędzy kołem pasowym i alternatorem [mm]: 42,5
- Stan: Nowy
Pokaż numery OEM -
Artykuł №: 4G0493Proszę ocenić produktNa stanie857,98 PLN(Cena za sztukę)
w tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- Prąd ładowania alternatora [A]: 180
- Koła pasowe: z kołem pasowym wolnobieżnym
- Napięcie [V]:
12
- Napięcie znamionowe [V]: 14
- Kod silnika: RHK
- Ø koła pasowego [mm]: 55
- Liczba rowków: 6
- Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: ze zintegrowanym regulatorem
- Wykonanie sieci pokładowej: dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną
- Kierunek obrotów: zgodnie z ruchem wskazówek zegara
- Rodzaj alternatora: nie zawiera pompy próżniowej
- Rodzaj mocowania: Podwójna dźwignia obrotowa
- Zacisk: B+(M8)/L/DFM
- Średnica otworu 1 [mm]: 10
- Liczba otworów do mocowania: 4
- Liczba otworów gwintowanych: 2
- Odstęp pomiędzy kołem pasowym i alternatorem [mm]: 42
- Napięcie ładowania [V]: 14
- Stan: Nowy
Pokaż numery OEM -
Artykuł №: 4G0249RProszę ocenić produktW tym Dlaczego opłata związana z kaucją jest istotna? 157,05 PLN Zastaw (w tym 23% VAT)Na stanie451,08 PLNw tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- Rok prod. do: 12/2010
- Kod silnika: DW10UTED4
- Typ skrzyni biegów: ML6C
- Rodzaj skrzyni biegów: Skrzynia biegów manualna
- Prąd ładowania alternatora [A]: 150
- Koła pasowe: z kołem pasowym wolnobieżnym
- Napięcie [V]:
12
- Napięcie znamionowe [V]: 14
- Ø koła pasowego [mm]: 54
- Liczba rowków: 6
- Wykonanie sieci pokładowej: dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną
- Kierunek obrotów: zgodnie z ruchem wskazówek zegara
- Rodzaj alternatora: nie zawiera pompy próżniowej
- Rodzaj mocowania: Podwójna dźwignia obrotowa
- Zacisk: B+(M8),L,DFM
- Średnica otworu 1 [mm]: 10
- Liczba otworów do mocowania: 4
- Liczba otworów gwintowanych: 2
- Wymiar gwintu: M10
- Odstęp pomiędzy kołem pasowym i alternatorem [mm]: 42,5
- Stan: Zregenerowana
Pokaż numery OEM -
Artykuł №: 4G0047RProszę ocenić produktW tym Dlaczego opłata związana z kaucją jest istotna? 157,05 PLN Zastaw (w tym 23% VAT)Na stanie521,78 PLNw tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- Prąd ładowania alternatora [A]: 150
- Koła pasowe: z kołem pasowym wolnobieżnym
- Napięcie [V]:
12
- Ograniczenia producenta: VALEO
- Napięcie znamionowe [V]: 14
- Ø koła pasowego [mm]: 54
- Liczba rowków: 6
- Wykonanie sieci pokładowej: dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną
- Rodzaj alternatora: nie zawiera pompy próżniowej
- Rodzaj mocowania: Podwójna dźwignia obrotowa
- Zacisk: B2+(M8),L,DFM
- Średnica otworu 1 [mm]: 10
- Liczba otworów do mocowania: 4
- Liczba otworów gwintowanych: 2
- Odstęp pomiędzy kołem pasowym i alternatorem [mm]: 42,5
- Stan: Zregenerowana
Pokaż numery OEM -
Artykuł №: SKGN-0321204Proszę ocenić produktNa stanie523,91 PLN(Cena za sztukę)
w tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- Kod silnika: DW10UTED4
- Typ skrzyni biegów: ML6C
- Rodzaj skrzyni biegów: Skrzynia biegów manualna
- Prąd ładowania alternatora [A]: 150
- Koła pasowe: bez koła pasowego
- Napięcie [V]:
12
- Napięcie znamionowe [V]: 14
- Wykonanie sieci pokładowej: dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną
- Rodzaj alternatora: nie zawiera pompy próżniowej
- Rodzaj mocowania: Pojedyncza dźwignia obrotowa
- Zacisk: B+ (M8),L(M5)
- Średnica otworu 1 [mm]: 10
- Liczba otworów gwintowanych: 0
- Stan: Nowy
Pokaż numery OEM -
Artykuł №: A3051Proszę ocenić produktNa stanie558,68 PLNw tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- Prąd ładowania alternatora [A]: 150
- Koła pasowe: bez koła pasowego
- Napięcie [V]:
12
- Ograniczenia producenta: VALEO
- Jakość: STANDARD LINE
- Wersja: TG15C116
- Nowa część bez depozytu:
- Stan: Nowy
Pokaż numery OEM -
Artykuł №: SKGN-0321233Proszę ocenić produktNa stanie574,93 PLN(Cena za sztukę)
w tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- Prąd ładowania alternatora [A]: 120
- Koła pasowe: z kołem pasowym
- Napięcie [V]:
14
- Napięcie znamionowe [V]: 14
- Ø koła pasowego [mm]: 55
- Liczba rowków: 6
- ID wykonania wtyczki: B+(M8),D+(M5)
- Wykonanie sieci pokładowej: dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną
- Kierunek obrotów: zgodnie z ruchem wskazówek zegara
- Rodzaj alternatora: nie zawiera pompy próżniowej
- Rodzaj mocowania: Podwójna dźwignia obrotowa
- zalecane rozszerzenie naprawy: Pasek klinowy / pasek klinowy wielorowkowy
- Zacisk: B+ (M8)
- Średnica otworu 1 [mm]: 10
- Liczba otworów do mocowania: 4
- Liczba otworów gwintowanych: 2
- Wymiar gwintu: M10
- Odstęp pomiędzy kołem pasowym i alternatorem [mm]: 42,5
- Stan: Nowy
Pokaż numery OEM -
Darmowa wysyłkaAlternator LTD LTD-5705AR 14V, 150AArtykuł №: LTD-5705ARProszę ocenić produktNa stanie582,48 PLNw tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- Prąd ładowania alternatora [A]: 150
- Napięcie [V]:
14
- TECDOC-Nr silnika: RHK, RHG
- Stan: Nowy
Pokaż numery OEM -
Artykuł №: SKGN-0320249Proszę ocenić produktNa stanie637,98 PLNw tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- Rok prod. do: 12/2010
- Kod silnika: DW10UTED4
- Typ skrzyni biegów: ML6C
- Rodzaj skrzyni biegów: Skrzynia biegów manualna
- Prąd ładowania alternatora [A]: 150
- Koła pasowe: z kołem pasowym wolnobieżnym
- Napięcie [V]:
12
- Napięcie znamionowe [V]: 14
- Ø koła pasowego [mm]: 54
- Liczba rowków: 6
- Wykonanie sieci pokładowej: dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną
- Kierunek obrotów: zgodnie z ruchem wskazówek zegara
- Rodzaj alternatora: nie zawiera pompy próżniowej
- Rodzaj mocowania: Podwójna dźwignia obrotowa
- Zacisk: B+(M8),L,DFM
- Średnica otworu 1 [mm]: 10
- Liczba otworów do mocowania: 4
- Liczba otworów gwintowanych: 2
- Wymiar gwintu: M10
- Odstęp pomiędzy kołem pasowym i alternatorem [mm]: 42,5
- Stan: Nowy
Pokaż numery OEM -
Artykuł №: LRA02226Proszę ocenić produktNa stanie640,38 PLNw tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- Prąd ładowania alternatora [A]: 150
- Koła pasowe: z kołem pasowym wolnobieżnym
- Napięcie [V]:
14
- Ø koła pasowego [mm]: 54
- Liczba żeber: 6
- ID wykonania wtyczki: 0129
- Wykonanie sieci pokładowej: dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną
- Zacisk: M8 B+, L-DFM
- Średnica otworu 1 [mm]: 10
- Ciężar netto [kg]: 6,7
- Długość 4 [mm]: 21,0
- Stan: Zregenerowana
Pokaż numery OEM -
Proszę ocenić produktW tym Dlaczego opłata związana z kaucją jest istotna? 261,74 PLN Zastaw (w tym 23% VAT)Na stanie654,38 PLNw tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- Linia produktów: REMANUFACTURED PREMIUM
- Prąd ładowania alternatora [A]: 150
- Koła pasowe: z kołem pasowym wolnobieżnym
- Napięcie [V]:
14
- Ograniczenia producenta: BOSCH-VALEO
- Ø koła pasowego [mm]: 58
- Liczba żeber: 6
- Produkt podlegający wymianie przy zakupie nowego:
- Pozycja / stopień: L 40
- Kierunek obrotów: zgodnie z ruchem wskazówek zegara
- Rodzaj mocowania: Mocowanie 4-punktowe
- Zacisk: B+
- Ciężar [kg]: 7,14
- Stan: Zregenerowana
Pokaż numery OEMProdukt Alternator zawiera następujące elementy:- 1 - Alternator (TG15C020);
- 1 - Alternator (TG15C028);
- 1 - Alternator (TG15C053);
- 1 - Alternator (TG15C118);
-
Artykuł №: A0142Proszę ocenić produktNa stanie678,88 PLNw tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- Ograniczenia producenta: BOSCH
- Kod silnika: DW10UTED4
- Typ skrzyni biegów: ML6C
- Rodzaj skrzyni biegów: Skrzynia biegów manualna
- Prąd ładowania alternatora [A]: 150
- Koła pasowe: bez koła pasowego
- Napięcie [V]:
12
- Jakość: STANDARD LINE
- Wersja: 0124525035
- Nowa część bez depozytu:
- Stan: Nowy
Pokaż numery OEM -
Artykuł №: 4G0493RProszę ocenić produktW tym Dlaczego opłata związana z kaucją jest istotna? 157,05 PLN Zastaw (w tym 23% VAT)Na stanie706,58 PLN(Cena za sztukę)
w tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- Prąd ładowania alternatora [A]: 180
- Koła pasowe: z kołem pasowym wolnobieżnym
- Napięcie [V]:
12
- Napięcie znamionowe [V]: 14
- Ø koła pasowego [mm]: 55
- Liczba rowków: 6
- Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: ze zintegrowanym regulatorem
- Wykonanie sieci pokładowej: dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną
- Kierunek obrotów: zgodnie z ruchem wskazówek zegara
- Rodzaj alternatora: nie zawiera pompy próżniowej
- Rodzaj mocowania: Podwójna dźwignia obrotowa
- Zacisk: B+(M8)/L/DFM
- Średnica otworu 1 [mm]: 10
- Liczba otworów do mocowania: 4
- Liczba otworów gwintowanych: 2
- Odstęp pomiędzy kołem pasowym i alternatorem [mm]: 42
- Napięcie ładowania [V]: 14
- Stan: Zregenerowana
Pokaż numery OEM -
Artykuł №: 90901718.0/10 Na podstawie ponad 4 ocen klientówNa stanie707,18 PLNw tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- Prąd ładowania alternatora [A]: 150
- Koła pasowe: z kołem pasowym wolnobieżnym
- Napięcie [V]:
14
- Ø koła pasowego [mm]: 54
- Liczba żeber: 6
- Pozycja / stopień: li 80
- Kierunek obrotów: zgodnie z ruchem wskazówek zegara
- Rodzaj mocowania: Mocowanie 4-punktowe
- Liczba otworów: 2
- Stan: Zregenerowana
Pokaż numery OEM -
Artykuł №: 943317611010Proszę ocenić produktNa stanie710,68 PLNw tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- Prąd ładowania alternatora [A]: 150
- Napięcie [V]:
14
- TECDOC-Nr silnika: RHK, RHG
- Stan: Zregenerowana
Pokaż numery OEM -
Artykuł №: SKGN-03200468.0/10 Na podstawie ponad 1 ocen klientówNa stanie737,88 PLNw tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- Prąd ładowania alternatora [A]: 150
- Koła pasowe: z kołem pasowym wolnobieżnym
- Napięcie [V]:
12
- Ograniczenia producenta: VALEO
- Napięcie znamionowe [V]: 14
- Ø koła pasowego [mm]: 54
- Liczba rowków: 6
- Wykonanie sieci pokładowej: dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną
- Rodzaj alternatora: nie zawiera pompy próżniowej
- Rodzaj mocowania: Podwójna dźwignia obrotowa
- Zacisk: B2+(M8),L,DFM
- Średnica otworu 1 [mm]: 10
- Liczba otworów do mocowania: 4
- Liczba otworów gwintowanych: 2
- Odstęp pomiędzy kołem pasowym i alternatorem [mm]: 42,5
- Stan: Nowy
Pokaż numery OEM
Prądnica do Fiat Scudo Burtowy Ciężarówka / Podwozie (270_, 272_) 2.0 D Multijet - najlepsze produkty wybierane przez klientów
- AS-PL A3263SR
- AS-PL A3419PR
- AS-PL A0142(P)
- 605546 BV PSH 225.528.150.969
- AS-PL A0142PR
- AS-PL A3263PR
- AS-PL A5295PR
- CA1761IR HELLA 8EL 011 711-611
- VALEO 439674
- 0.124.525.035+ BV PSH 225.528.150.010
- 8066 BOSCH 0 986 080 660
- AS-PL A3573S
- TESLA TECHNICS TT11284 PRO
- AS-PL A3051SR
- ROTOVIS Automotive Electrics 9090447
Klienci nabyli także
Elektryka Części zapasowe

- Akumulator FIAT Scudo II Burtowy Ciężarówka / Podwozie (270, 272) 2.0 D Multijet
- Rozrusznik FIAT Scudo II Burtowy Ciężarówka / Podwozie (270, 272) 2.0 D Multijet
- Regulator napięcia FIAT Scudo II Burtowy Ciężarówka / Podwozie (270, 272) 2.0 D Multijet
- Zestaw przewodów FIAT Scudo II Burtowy Ciężarówka / Podwozie (270, 272) 2.0 D Multijet
- Stacyjka FIAT Scudo II Burtowy Ciężarówka / Podwozie (270, 272) 2.0 D Multijet
- Bezpiecznik FIAT Scudo II Burtowy Ciężarówka / Podwozie (270, 272) 2.0 D Multijet
- Szczotka węglowa, rozrusznik FIAT Scudo II Burtowy Ciężarówka / Podwozie (270, 272) 2.0 D Multijet
- Włącznik elektromagnetyczny FIAT Scudo II Burtowy Ciężarówka / Podwozie (270, 272) 2.0 D Multijet
- Skrzynka / wspornik bezpieczników FIAT Scudo II Burtowy Ciężarówka / Podwozie (270, 272) 2.0 D Multijet
- Części rozrusznika FIAT Scudo II Burtowy Ciężarówka / Podwozie (270, 272) 2.0 D Multijet
Bestsellery

- Tarcze hamulcowe FIAT Scudo II Burtowy Ciężarówka / Podwozie (270, 272) 2.0 D Multijet 120 KM
- Olej silnikowy FIAT Scudo II Burtowy Ciężarówka / Podwozie (270, 272) 2.0 D Multijet 120 KM
- Reflektor FIAT Scudo II Burtowy Ciężarówka / Podwozie (270, 272) 2.0 D Multijet 120 KM
- Klocki hamulcowe FIAT Scudo II Burtowy Ciężarówka / Podwozie (270, 272) 2.0 D Multijet 120 KM
- Amortyzatory FIAT Scudo II Burtowy Ciężarówka / Podwozie (270, 272) 2.0 D Multijet 120 KM
Alternator