Powróć do katalogu

Alternator Fiat Scudo Kombi 2.0 JTD 109 KM olej napędowy
Informacje: FIAT Scudo I Kombi (220) 2.0 JTD
- Lata produkcji (od - do): 12.1999-12.2006
- Moc [kW]: 80
- Moc [KM]: 109
- Pojemność skokowa (cc): 1997
- Typ silnika: olej napędowy
- Typ nadwozia: kombi
- Kod silnika: RHZ
- Oznaczenie modelu: 220P
- Metoda zasysania powietrza przez silnik: Turbosprężarka
- Preparat paliwowy: Wtrysk bezpośredni
- Rodzaj układu rozrządu: SOHC/OHC
- Chłodzenie silnika: chłodzony cieczą
- Sterowanie silnika: Pasek rozrządu
- Rok modelowy od: ...
- Rok modelowy do: ...
-
Artykuł №: 4G0052Proszę ocenić produktNa stanie427,88 PLNw tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- Prąd ładowania alternatora [A]: 150
- Koła pasowe: z kołem pasowym
- Napięcie [V]:
12
- Napięcie znamionowe [V]: 14
- Ø koła pasowego [mm]: 55
- Liczba rowków: 6
- Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: ze zintegrowanym regulatorem
- Wykonanie sieci pokładowej: dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną
- Kierunek obrotów: zgodnie z ruchem wskazówek zegara
- Rodzaj alternatora: nie zawiera pompy próżniowej
- Rodzaj mocowania: Podwójna dźwignia obrotowa
- Zacisk: B+ (M8), D+(M5)
- Średnica otworu 1 [mm]: 10
- Liczba otworów do mocowania: 4
- Liczba otworów gwintowanych: 2
- Odstęp pomiędzy kołem pasowym i alternatorem [mm]: 42
- Stan: Nowy
Pokaż numery OEM -
Artykuł №: 4G026610/10 Na podstawie ponad 1 ocen klientówNa stanie432,18 PLN(Cena za sztukę)
w tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- Rok prod. od: 02/2000
- Rok prod. do: 12/2003
- Kod silnika: DW10BTED+
- Typ skrzyni biegów: 5M
- Rodzaj skrzyni biegów: Skrzynia biegów manualna
- Prąd ładowania alternatora [A]: 90
- Koła pasowe: z kołem pasowym wolnobieżnym
- Napięcie [V]:
12
- Napięcie znamionowe [V]: 14
- Ø koła pasowego [mm]: 54
- Liczba rowków: 6
- Wykonanie sieci pokładowej: dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną
- Kierunek obrotów: zgodnie z ruchem wskazówek zegara
- Rodzaj alternatora: nie zawiera pompy próżniowej
- Rodzaj mocowania: Podwójna dźwignia obrotowa
- Zacisk: B1+(M8), L-DFM
- Średnica otworu 1 [mm]: 10
- Liczba otworów do mocowania: 4
- Liczba otworów gwintowanych: 2
- Wymiar gwintu: M10x1,5
- Odstęp pomiędzy kołem pasowym i alternatorem [mm]: 42
- Stan: Nowy
Pokaż numery OEM -
Artykuł №: 4G0505Proszę ocenić produktNa stanie500,18 PLN(Cena za sztukę)
w tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- Prąd ładowania alternatora [A]: 110
- Koła pasowe: bez koła pasowego
- Napięcie [V]:
14
- Napięcie znamionowe [V]: 14
- Ø koła pasowego [mm]: 56
- Liczba rowków: 5
- Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: ze zintegrowanym regulatorem
- Wykonanie sieci pokładowej: dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną
- Kierunek obrotów: zgodnie z ruchem wskazówek zegara
- Rodzaj alternatora: nie zawiera pompy próżniowej
- Rodzaj mocowania: Mocowanie 4-punktowe
- Zacisk: M8 B+
- Średnica otworu 1 [mm]: 8,5
- Liczba otworów do mocowania: 4
- Liczba otworów gwintowanych: 2
- Wymiar gwintu: M8
- Stan: Nowy
Pokaż numery OEM -
Artykuł №: 4G1011Proszę ocenić produktNa stanie521,58 PLN(Cena za sztukę)
w tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- Kod silnika: RHZ
- Rok prod. od: 06/2004
- Ograniczenia producenta: MITSUBISHI
- Kod silnika: RHZ
- Kod silnika: RHZ
- Rok prod. do: 05/2004
- Ograniczenia producenta: MITSUBISHI
- Kod silnika: RHZ
- Prąd ładowania alternatora [A]: 120
- Koła pasowe: z kołem pasowym
- Napięcie [V]:
14
- Napięcie znamionowe [V]: 14
- Ø koła pasowego [mm]: 55
- Liczba rowków: 6
- ID wykonania wtyczki: B+(M8),D+(M5)
- Wykonanie sieci pokładowej: dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną
- Kierunek obrotów: zgodnie z ruchem wskazówek zegara
- Rodzaj alternatora: nie zawiera pompy próżniowej
- Rodzaj mocowania: Podwójna dźwignia obrotowa
- zalecane rozszerzenie naprawy: Pasek klinowy / pasek klinowy wielorowkowy
- Zacisk: B+ (M8)
- Średnica otworu 1 [mm]: 10
- Liczba otworów do mocowania: 4
- Liczba otworów gwintowanych: 2
- Wymiar gwintu: M10
- Odstęp pomiędzy kołem pasowym i alternatorem [mm]: 42,5
- Stan: Nowy
Pokaż numery OEM -
Artykuł №: 4G00539.0/10 Na podstawie ponad 2 ocen klientówNa stanie539,58 PLNw tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- Kod silnika: RHZ
, RHZ - Rok prod. do: 05/2004
- Rok prod. od: 06/2004
- Kod silnika: RHZ
- Prąd ładowania alternatora [A]: 90
- Koła pasowe: z kołem pasowym
- Napięcie [V]:
12
- Napięcie znamionowe [V]: 14
- Ø koła pasowego [mm]: 54
- Liczba rowków: 6
- Wykonanie sieci pokładowej: dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną
- Kierunek obrotów: zgodnie z ruchem wskazówek zegara
- Rodzaj alternatora: nie zawiera pompy próżniowej
- Rodzaj mocowania: Podwójna dźwignia obrotowa
- Zacisk: M5 D+, B+ M8
- Średnica otworu 1 [mm]: 10
- Liczba otworów do mocowania: 4
- Liczba otworów gwintowanych: 0
- Wymiar gwintu: M10X1,5
- Odstęp pomiędzy kołem pasowym i alternatorem [mm]: 42,6
- Stan: Nowy
Pokaż numery OEM -
Proszę ocenić produktNa stanie544,33 PLN(Cena za sztukę)
w tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- Prąd ładowania alternatora [A]: 150
- Koła pasowe: bez koła pasowego
- Napięcie [V]:
12
- Napięcie znamionowe [V]: 14
- Wykonanie sieci pokładowej: dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną
- Rodzaj alternatora: nie zawiera pompy próżniowej
- Rodzaj mocowania: Pojedyncza dźwignia obrotowa
- Zacisk: B+ (M8),L(M5)
- Średnica otworu 1 [mm]: 10
- Liczba otworów gwintowanych: 0
- Stan: Nowy
Pokaż numery OEM -
Proszę ocenić produktNa stanie576,18 PLN(Cena za sztukę)
w tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- Rok prod. od: 02/2000
- Rok prod. do: 12/2003
- Kod silnika: DW10BTED+
- Typ skrzyni biegów: 5M
- Rodzaj skrzyni biegów: Skrzynia biegów manualna
- Prąd ładowania alternatora [A]: 150
- Koła pasowe: bez koła pasowego
- Napięcie [V]:
12
- Napięcie znamionowe [V]: 14
- Wykonanie sieci pokładowej: dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną
- Kierunek obrotów: zgodnie z ruchem wskazówek zegara
- Rodzaj alternatora: nie zawiera pompy próżniowej
- Rodzaj mocowania: Podwójna dźwignia obrotowa
- Zacisk: B+, B+, L DFM
- Średnica otworu 1 [mm]: 10
- Liczba otworów do mocowania: 4
- Liczba otworów gwintowanych: 2
- Wymiar gwintu: М10
- Odstęp pomiędzy kołem pasowym i alternatorem [mm]: 36
- Stan: Nowy
Pokaż numery OEM -
Artykuł №: 4G016010/10 Na podstawie ponad 3 ocen klientówNa stanie585,58 PLNw tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- Prąd ładowania alternatora [A]: 150
- Koła pasowe: z kołem pasowym
- Napięcie [V]:
14
- Napięcie znamionowe [V]: 14
- Ø koła pasowego [mm]: 54
- Liczba rowków: 6
- Wykonanie sieci pokładowej: dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną
- Kierunek obrotów: zgodnie z ruchem wskazówek zegara
- Rodzaj alternatora: nie zawiera pompy próżniowej
- Złącze / klema: bez złącza dla czujnika prędkości obrotowej
- Rodzaj mocowania: Mocowanie 4-punktowe
- Zacisk: B+, L-DFM
- Średnica otworu 1 [mm]: 10
- Liczba otworów do mocowania: 4
- Liczba otworów gwintowanych: 2
- Odstęp pomiędzy kołem pasowym i alternatorem [mm]: 42,5
- Stan: Nowy
Pokaż numery OEM -
Artykuł №: 4G0028Proszę ocenić produktNa stanie585,68 PLNw tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- Prąd ładowania alternatora [A]: 140
- Koła pasowe: z kołem pasowym wolnobieżnym
- Napięcie [V]:
12
- Napięcie znamionowe [V]: 14
- Ø koła pasowego [mm]: 56
- Liczba żeber: 5
- Liczba rowków: 5
- ID wykonania wtyczki: L,DFM
- Wykonanie sieci pokładowej: dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną
- Kierunek obrotów: zgodnie z ruchem wskazówek zegara
- Rodzaj alternatora: nie zawiera pompy próżniowej
- Rodzaj mocowania: Podwójna dźwignia obrotowa
- Zacisk: B+ (M8)
- Średnica otworu 1 [mm]: 9,5
- Liczba otworów do mocowania: 4
- Liczba otworów gwintowanych: 2
- Wymiar gwintu: M8X1,25
- Odstęp pomiędzy kołem pasowym i alternatorem [mm]: 30
- Jednostka ilości: Sztuka
- Stan: Nowy
Pokaż numery OEM -
Artykuł №: 4G00479.0/10 Na podstawie ponad 8 ocen klientówNa stanie632,58 PLNw tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- Prąd ładowania alternatora [A]: 150
- Koła pasowe: z kołem pasowym wolnobieżnym
- Napięcie [V]:
12
- Ograniczenia producenta: VALEO
- Napięcie znamionowe [V]: 14
- Ø koła pasowego [mm]: 54
- Liczba rowków: 6
- Wykonanie sieci pokładowej: dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną
- Rodzaj alternatora: nie zawiera pompy próżniowej
- Rodzaj mocowania: Podwójna dźwignia obrotowa
- Zacisk: B2+(M8),L,DFM
- Średnica otworu 1 [mm]: 10
- Liczba otworów do mocowania: 4
- Liczba otworów gwintowanych: 2
- Odstęp pomiędzy kołem pasowym i alternatorem [mm]: 42,5
- Stan: Nowy
Pokaż numery OEM -
Artykuł №: 4G0052R8.0/10 Na podstawie ponad 1 ocen klientówW tym Dlaczego opłata związana z kaucją jest istotna? 156,81 PLN Zastaw (w tym 23% VAT)Na stanie352,38 PLNw tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- Prąd ładowania alternatora [A]: 150
- Koła pasowe: z kołem pasowym
- Napięcie [V]:
12
- Napięcie znamionowe [V]: 14
- Ø koła pasowego [mm]: 55
- Liczba rowków: 6
- Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: ze zintegrowanym regulatorem
- Wykonanie sieci pokładowej: dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną
- Kierunek obrotów: zgodnie z ruchem wskazówek zegara
- Rodzaj alternatora: nie zawiera pompy próżniowej
- Rodzaj mocowania: Podwójna dźwignia obrotowa
- Zacisk: B+ (M8), D+(M5)
- Średnica otworu 1 [mm]: 10
- Liczba otworów do mocowania: 4
- Liczba otworów gwintowanych: 2
- Odstęp pomiędzy kołem pasowym i alternatorem [mm]: 42
- Stan: Zregenerowana
Pokaż numery OEM -
Artykuł №: 225.519.090.000Proszę ocenić produktNa stanie360,41 PLNw tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- Ograniczenia producenta: MITSUBISHI VALEO
- zastosowanie dla poj. z alternatorem o prądzie ładowania [A]: 80
- Nowa część
- Prąd ładowania alternatora [A]: 90
- Napięcie [V]:
12
- Ø koła pasowego [mm]: 55,9
- Liczba rowków: 6
- Zacisk: B+ (M8)
- Jakość: +Line Original
- Liczba otworów do mocowania: 4
- Kąt mocowania [stopień]: -40
- Stan: Nowy
Pokaż numery OEM -
Artykuł №: 4G0385RProszę ocenić produktW tym Dlaczego opłata związana z kaucją jest istotna? 156,81 PLN Zastaw (w tym 23% VAT)Na stanie379,48 PLN(Cena za sztukę)
w tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- Prąd ładowania alternatora [A]: 80
- Koła pasowe: z kołem pasowym
- Napięcie [V]:
14
- Napięcie znamionowe [V]: 14
- Ø koła pasowego [mm]: 54
- Liczba rowków: 6
- Wykonanie sieci pokładowej: dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną
- Kierunek obrotów: zgodnie z ruchem wskazówek zegara
- Rodzaj alternatora: nie zawiera pompy próżniowej
- Rodzaj mocowania: Podwójna dźwignia obrotowa
- Zacisk: B+(M8),D+(M5)
- Średnica otworu 1 [mm]: 10
- Liczba otworów do mocowania: 4
- Liczba otworów gwintowanych: 2
- Odstęp pomiędzy kołem pasowym i alternatorem [mm]: 42,5
- Stan: Zregenerowana
Pokaż numery OEM -
Artykuł №: 4G0266RProszę ocenić produktW tym Dlaczego opłata związana z kaucją jest istotna? 156,81 PLN Zastaw (w tym 23% VAT)Na stanie393,08 PLN(Cena za sztukę)
w tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- Rok prod. od: 02/2000
- Rok prod. do: 12/2003
- Kod silnika: DW10BTED+
- Typ skrzyni biegów: 5M
- Rodzaj skrzyni biegów: przekładnia mechaniczna sekwencyjna
- Prąd ładowania alternatora [A]: 90
- Koła pasowe: z kołem pasowym wolnobieżnym
- Napięcie [V]:
12
- Napięcie znamionowe [V]: 14
- Ø koła pasowego [mm]: 54
- Liczba rowków: 6
- Wykonanie sieci pokładowej: dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną
- Kierunek obrotów: zgodnie z ruchem wskazówek zegara
- Rodzaj alternatora: nie zawiera pompy próżniowej
- Rodzaj mocowania: Podwójna dźwignia obrotowa
- Zacisk: B1+(M8), L-DFM
- Średnica otworu 1 [mm]: 10
- Liczba otworów do mocowania: 4
- Liczba otworów gwintowanych: 2
- Wymiar gwintu: M10x1,5
- Odstęp pomiędzy kołem pasowym i alternatorem [mm]: 42
- Stan: Zregenerowana
Pokaż numery OEM -
Artykuł №: 4G0053RProszę ocenić produktW tym Dlaczego opłata związana z kaucją jest istotna? 182,94 PLN Zastaw (w tym 23% VAT)Na stanie444,38 PLNw tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- Kod silnika: RHZ
, RHZ - Rok prod. do: 05/2004
- Rok prod. od: 06/2004
- Kod silnika: RHZ
- Prąd ładowania alternatora [A]: 90
- Koła pasowe: z kołem pasowym
- Napięcie [V]:
12
- Napięcie znamionowe [V]: 14
- Ø koła pasowego [mm]: 54
- Liczba rowków: 6
- Wykonanie sieci pokładowej: dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną
- Kierunek obrotów: zgodnie z ruchem wskazówek zegara
- Rodzaj alternatora: nie zawiera pompy próżniowej
- Rodzaj mocowania: Podwójna dźwignia obrotowa
- Zacisk: M5 D+, B+ M8
- Średnica otworu 1 [mm]: 10
- Liczba otworów do mocowania: 4
- Liczba otworów gwintowanych: 0
- Wymiar gwintu: M10X1,5
- Odstęp pomiędzy kołem pasowym i alternatorem [mm]: 42,6
- Stan: Zregenerowana
Pokaż numery OEM -
Artykuł №: 4G0249RProszę ocenić produktW tym Dlaczego opłata związana z kaucją jest istotna? 156,81 PLN Zastaw (w tym 23% VAT)Na stanie450,48 PLNw tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- Rok prod. od: 02/2000
- Rok prod. do: 12/2003
- Kod silnika: DW10BTED+
- Typ skrzyni biegów: 5M
- Rodzaj skrzyni biegów: przekładnia mechaniczna sekwencyjna
- Prąd ładowania alternatora [A]: 150
- Koła pasowe: z kołem pasowym wolnobieżnym
- Napięcie [V]:
12
- Napięcie znamionowe [V]: 14
- Ø koła pasowego [mm]: 54
- Liczba rowków: 6
- Wykonanie sieci pokładowej: dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną
- Kierunek obrotów: zgodnie z ruchem wskazówek zegara
- Rodzaj alternatora: nie zawiera pompy próżniowej
- Rodzaj mocowania: Podwójna dźwignia obrotowa
- Zacisk: B+(M8),L,DFM
- Średnica otworu 1 [mm]: 10
- Liczba otworów do mocowania: 4
- Liczba otworów gwintowanych: 2
- Wymiar gwintu: M10
- Odstęp pomiędzy kołem pasowym i alternatorem [mm]: 42,5
- Stan: Zregenerowana
Pokaż numery OEM -
Artykuł №: LRB00438Proszę ocenić produktW tym Dlaczego opłata związana z kaucją jest istotna? 104,54 PLN Zastaw (w tym 23% VAT)Na stanie477,28 PLNw tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- Prąd ładowania alternatora [A]: 90
- Koła pasowe: z kołem pasowym wielofunkcyjnym
- Napięcie [V]:
14
- Ø koła pasowego [mm]: 55
- Liczba żeber: 6
- ID wykonania wtyczki: 0230
- Wykonanie sieci pokładowej: dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną
- Zacisk: M8 B+, M5 D+
- Średnica otworu 1 [mm]: 11
- Ciężar netto [kg]: 5,97
- Stan: Zregenerowana
Pokaż numery OEM -
Artykuł №: 4G0160RProszę ocenić produktW tym Dlaczego opłata związana z kaucją jest istotna? 182,94 PLN Zastaw (w tym 23% VAT)Na stanie482,18 PLNw tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- Prąd ładowania alternatora [A]: 150
- Koła pasowe: z kołem pasowym
- Napięcie [V]:
14
- Napięcie znamionowe [V]: 14
- Ø koła pasowego [mm]: 54
- Liczba rowków: 6
- Wykonanie sieci pokładowej: dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną
- Kierunek obrotów: zgodnie z ruchem wskazówek zegara
- Rodzaj alternatora: nie zawiera pompy próżniowej
- Złącze / klema: bez złącza dla czujnika prędkości obrotowej
- Rodzaj mocowania: Mocowanie 4-punktowe
- Zacisk: B+, L-DFM
- Średnica otworu 1 [mm]: 10
- Liczba otworów do mocowania: 4
- Liczba otworów gwintowanych: 2
- Odstęp pomiędzy kołem pasowym i alternatorem [mm]: 42,5
- Stan: Zregenerowana
Pokaż numery OEM -
Darmowa wysyłkaAlternator RIDEX REMAN 4G0028R 12V, 140A, B+ (M8), L,DFM, nie zawiera pompy próżniowej, Ø 56 [mm]Artykuł №: 4G0028RProszę ocenić produktW tym Dlaczego opłata związana z kaucją jest istotna? 156,81 PLN Zastaw (w tym 23% VAT)Na stanie482,28 PLNw tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- Prąd ładowania alternatora [A]: 140
- Koła pasowe: z kołem pasowym wolnobieżnym
- Napięcie [V]:
12
- Napięcie znamionowe [V]: 14
- Ø koła pasowego [mm]: 56
- Liczba żeber: 5
- Liczba rowków: 5
- ID wykonania wtyczki: L,DFM
- Wykonanie sieci pokładowej: dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną
- Kierunek obrotów: zgodnie z ruchem wskazówek zegara
- Rodzaj alternatora: nie zawiera pompy próżniowej
- Rodzaj mocowania: Podwójna dźwignia obrotowa
- Zacisk: B+ (M8)
- Średnica otworu 1 [mm]: 9,5
- Liczba otworów do mocowania: 4
- Liczba otworów gwintowanych: 2
- Wymiar gwintu: M8X1,25
- Odstęp pomiędzy kołem pasowym i alternatorem [mm]: 30
- Jednostka ilości: Sztuka
- Stan: Zregenerowana
Pokaż numery OEM -
Artykuł №: SKGN-0320727Proszę ocenić produktNa stanie482,96 PLN(Cena za sztukę)
w tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- Prąd ładowania alternatora [A]: 110
- Koła pasowe: bez koła pasowego
- Napięcie [V]:
14
- Napięcie znamionowe [V]: 14
- Ø koła pasowego [mm]: 56
- Liczba rowków: 5
- Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: ze zintegrowanym regulatorem
- Wykonanie sieci pokładowej: dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną
- Kierunek obrotów: zgodnie z ruchem wskazówek zegara
- Rodzaj alternatora: nie zawiera pompy próżniowej
- Rodzaj mocowania: Mocowanie 4-punktowe
- Zacisk: M8 B+
- Średnica otworu 1 [mm]: 8,5
- Liczba otworów do mocowania: 4
- Liczba otworów gwintowanych: 2
- Wymiar gwintu: M8
- Stan: Nowy
Pokaż numery OEM
Prądnica do Fiat Scudo Kombi (220_) 2.0 JTD - najlepsze produkty wybierane przez klientów
Klienci nabyli także
Elektryka Części zapasowe

- Akumulator Fiat Scudo Kombi 2.0 JTD
- Rozrusznik Fiat Scudo Kombi 2.0 JTD
- Regulator napięcia Fiat Scudo Kombi 2.0 JTD
- Sygnal dzwiekowy / fanfara Fiat Scudo Kombi 2.0 JTD
- Zestaw przewodów Fiat Scudo Kombi 2.0 JTD
- Stacyjka Fiat Scudo Kombi 2.0 JTD
- Bezpiecznik Fiat Scudo Kombi 2.0 JTD
- Szczotka węglowa, rozrusznik Fiat Scudo Kombi 2.0 JTD
- Włącznik elektromagnetyczny Fiat Scudo Kombi 2.0 JTD
- Skrzynka / wspornik bezpieczników Fiat Scudo Kombi 2.0 JTD
Bestsellery

Alternator