Powróć do katalogu

Uszczelniacz wału korbowego M8 F92 M 850 i xDrive 530 KM benzyna
Informacje: BMW 8 Coupe (G15, F92) M 850 i xDrive
- Lata produkcji (od - do): 10.2018-...
- Moc [kW]: 390
- Moc [KM]: 530
- Pojemność skokowa (cc): 4395
- Typ silnika: Silnik benzynowy
- Typ nadwozia: coupe
- Kod silnika: N63 B44 D
- Oznaczenie modelu: ...
- Doprowadzenie paliwa: Wtrysk bezpośredni
- Sterowanie silnika: Łańcuch rozrządu
- Chłodzenie silnika: chłodzony cieczą
- Układ cylindrów silnika: V
- Metoda zasysania powietrza przez silnik: Turbosprężarka
- Rodzaj układu rozrządu: DOHC
- Rok modelowy od: ...
- Rok modelowy do: ...
-
Artykuł №: 81-39391-00Proszę ocenić produktNa stanie79,38 PLNw tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- Strona zabudowy: od strony czołowej
- TECDOC-Nr silnika: N63 B44 D
- Średnica wewnętrzna [mm]: 45
- Materiał: PTFE (Polytetrafluorethylen)/FPM (Fluor-Kautschuk)
- Rodzaj gwintu: Gwint prawoskrętny
- Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału: A SL2
- Wysokość 1 [mm]: 13,5
- Wysokość [mm]: 20
- Średnica [mm]: 75
- Stan: Nowy
Pokaż numery OEM -
Artykuł №: 656.160Proszę ocenić produktNa stanie83,38 PLNw tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- Średnica wewnętrzna [mm]: 45
- Strona zabudowy: od strony czołowej
- Materiał: PTFE (Polytetrafluorethylen)/ACM (Polyacryl-Kautschuk)
- Rodzaj gwintu: Gwint prawoskrętny
- Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału: SP
- Ochrona przeciwpyłowa: z uszczelką wargową przeciwpyłową
- Wysokość 2 [mm]: 20
- Wysokość [mm]: 13,5
- Przestrzegaj informacji montażowych:
- Średnica [mm]: 75
- Numer taryfy materiału: 8484200000
- Stan: Nowy
Pokaż numery OEM -
Artykuł №: 81-10403-00Proszę ocenić produktNa stanie142,88 PLNw tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- Strona zabudowy: Od strony skrzyni biegów
- TECDOC-Nr silnika: N63 B44 D
- Materiał: PTFE (Polytetrafluorethylen)
- Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: z kołnierzem
- Stan: Nowy
Pokaż numery OEM -
Artykuł №: 61002100Proszę ocenić produktNa stanie227,78 PLNw tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- TECDOC-Nr silnika: N63 B44 D
- Strona zabudowy: od strony czołowej
- Średnica wewnętrzna [mm]: 45
- Materiał: PTFE (Polytetrafluorethylen)
- Rodzaj gwintu: Gwint prawoskrętny
- Wysokość [mm]: 20
- Średnica [mm]: 75
- Stan: Nowy
Pokaż numery OEM -
Artykuł №: 71010700Proszę ocenić produktNa stanie387,88 PLNw tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- TECDOC-Nr silnika: N63 B44 D
- Strona zabudowy: Od strony skrzyni biegów
- Średnica wewnętrzna [mm]: 155
- Materiał: PTFE (Polytetrafluorethylen)
- Rodzaj gwintu: Gwint lewoskrętny
- Wysokość [mm]: 18
- Rodzaj korpusu: z obudową
- Średnica [mm]: 260
- Stan: Nowy
Pokaż numery OEM -
Artykuł №: OS0900Proszę ocenić produktNiedostępnyPoinformować o pojawienie się103,78 PLNw tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- Średnica wewnętrzna [mm]: 45
- Strona zabudowy: od strony czołowej
- Materiał: PTFE (Polytetrafluorethylen), ACM (poliakryl-kauczuk)
- Wysokość [mm]: 20
- Średnica [mm]: 75
- Stan: Nowy
Pokaż numery OEM -
Artykuł №: P77357-01Proszę ocenić produktNiedostępnyPoinformować o pojawienie się109,08 PLNw tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- Strona zabudowy: od strony czołowej
- TECDOC-Nr silnika: N63 B44 D
- Średnica wewnętrzna [mm]: 45
- Materiał: PTFE (Polytetrafluorethylen)/FPM (Fluor-Kautschuk)
- Rodzaj gwintu: Gwint prawoskrętny
- Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału: A SL2
- Wysokość 1 [mm]: 13,5
- Wysokość [mm]: 20
- Średnica [mm]: 75
- Stan: Nowy
Pokaż numery OEM -
Darmowa wysyłkaPierscień uszczelniający wału, wał korbowy GLASER P77861-01 Od strony skrzyni biegów, PTFE (Polytetrafluorethylen), z kołnierzemArtykuł №: P77861-01Proszę ocenić produktNiedostępnyPoinformować o pojawienie się423,28 PLNw tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- Strona zabudowy: Od strony skrzyni biegów
- TECDOC-Nr silnika: N63 B44 D
- Materiał: PTFE (Polytetrafluorethylen)
- Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: z kołnierzem
- Stan: Nowy
Pokaż numery OEM
Klienci nabyli także
Silnik Części zapasowe

- Turbina M8 F92 M 850 i xDrive
- Uszczelka pod głowicą M8 F92 M 850 i xDrive
- Poduszka silnika M8 F92 M 850 i xDrive
- Pompa wodna M8 F92 M 850 i xDrive
- Pasek klinowy wielorowkowy M8 F92 M 850 i xDrive
- Głowica M8 F92 M 850 i xDrive
- Pokrywa zaworów M8 F92 M 850 i xDrive
- Kompletny zestaw uszczelek, silnik M8 F92 M 850 i xDrive
- Uszczelka pokrywy zaworów M8 F92 M 850 i xDrive
- Zestaw uszczelek głowica cylindrów M8 F92 M 850 i xDrive
- Miska olejowa M8 F92 M 850 i xDrive
- Zawór zmiennych faz rozrządu M8 F92 M 850 i xDrive
- Odpowietrzenie M8 F92 M 850 i xDrive
- Szklanki zaworowe M8 F92 M 850 i xDrive
- Uszczelka kolektora ssącego M8 F92 M 850 i xDrive
- Wałek rozrządu M8 F92 M 850 i xDrive
- Śruby głowicy M8 F92 M 850 i xDrive
- Uszczelka turbiny M8 F92 M 850 i xDrive
- Zestaw montażowy, urządzenie ładujące turbo M8 F92 M 850 i xDrive
- Korek spustowy oleju M8 F92 M 850 i xDrive
- Uszczelka miski olejowej M8 F92 M 850 i xDrive
- Czujnik ciśnienia oleju M8 F92 M 850 i xDrive
- Osprzet elektryczny silnika M8 F92 M 850 i xDrive
- Napinacz łańcucha rozrządu M8 F92 M 850 i xDrive
- Uszczelnienie trzonka zaworu M8 F92 M 850 i xDrive
- Szyna prowadzaca / napinajaca M8 F92 M 850 i xDrive
- Korek wlewu oleju / uszczelnienie M8 F92 M 850 i xDrive
- Szyna prowadzaca M8 F92 M 850 i xDrive
- Korbowód M8 F92 M 850 i xDrive
- Uszczelka korka spustowego oleju M8 F92 M 850 i xDrive
- Zawór bocznikowy przesuwny, turbosprężarka M8 F92 M 850 i xDrive
- Czujnik, temperatura oleju M8 F92 M 850 i xDrive
- Koło zębate, wał korbowy M8 F92 M 850 i xDrive
Bestsellery

- Tarcze hamulcowe M8 F92 M 850 i xDrive 530 KM
- Olej silnikowy M8 F92 M 850 i xDrive 530 KM
- Akumulator M8 F92 M 850 i xDrive 530 KM
- Klocki hamulcowe M8 F92 M 850 i xDrive 530 KM
- Wahacz M8 F92 M 850 i xDrive 530 KM
- Filtr powietrza M8 F92 M 850 i xDrive 530 KM
- Alternator M8 F92 M 850 i xDrive 530 KM
- Piasta koła M8 F92 M 850 i xDrive 530 KM
- Zestaw zawieszenia, sprężyny żrubowe M8 F92 M 850 i xDrive 530 KM
- Filtr kabinowy M8 F92 M 850 i xDrive 530 KM
Uszczelniacz wału korbowego