Powróć do katalogu

Alternator Audi A4 8h 3.0 TDI quattro 233 KM olej napędowy
Informacje: AUDI A4 B6/B7 Cabrio (8H7, 8HE) 3.0 TDI quattro
- Lata produkcji (od - do): 01.2006-03.2009
- Moc [kW]: 171
- Moc [KM]: 233
- Pojemność skokowa (cc): 2967
- Typ silnika: olej napędowy
- Typ nadwozia: kabriolet
- Kod silnika: ASB
- Oznaczenie modelu: 8H7, B6, 8HE, B7
- Metoda zasysania powietrza przez silnik: Turbosprężarka
- Preparat paliwowy: Wtrysk bezpośredni
- Rodzaj układu rozrządu: DOHC
- Chłodzenie silnika: chłodzony cieczą
- Sterowanie silnika: Pasek rozrządu
- Rok modelowy od: ...
- Rok modelowy do: ...
-
Artykuł №: 4G00329.0/10 Na podstawie ponad 1 ocen klientówNa stanie488,58 PLN(Cena za sztukę)
w tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- Prąd ładowania alternatora [A]: 120
- Koła pasowe: z kołem pasowym wielofunkcyjnym
- Napięcie [V]:
14
- Napięcie znamionowe [V]: 14
- Ø koła pasowego [mm]: 65
- Liczba rowków: 6
- Wykonanie sieci pokładowej: dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną
- Kierunek obrotów: zgodnie z ruchem wskazówek zegara
- Rodzaj alternatora: nie zawiera pompy próżniowej
- Rodzaj mocowania: Mocowanie 3-punktowe
- zalecane rozszerzenie naprawy: Pasek klinowy / pasek klinowy wielorowkowy
- Zacisk: M8 B+, L-DFM
- Średnica otworu 1 [mm]: 10
- Liczba otworów do mocowania: 3
- Długość [mm]:
166
- Liczba otworów gwintowanych: 1
- Wymiar gwintu: M10x1,5
- Odstęp pomiędzy kołem pasowym i alternatorem [mm]: 30,5, 30,1
- Stan: Nowy
Pokaż numery OEM -
Darmowa wysyłkaAlternator RIDEX PLUS 4G0032P 14V, 120A, M8 B+, L-DFM, nie zawiera pompy próżniowej, Ø 65 [mm]Artykuł №: 4G0032PProszę ocenić produktNa stanie575,66 PLN(Cena za sztukę)
w tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- Prąd ładowania alternatora [A]: 120
- Koła pasowe: z kołem pasowym wielofunkcyjnym
- Napięcie [V]:
14
- Napięcie znamionowe [V]: 14
- Ø koła pasowego [mm]: 65
- Liczba rowków: 6
- Wykonanie sieci pokładowej: dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną
- Kierunek obrotów: zgodnie z ruchem wskazówek zegara
- Rodzaj alternatora: nie zawiera pompy próżniowej
- Rodzaj mocowania: Mocowanie 3-punktowe
- zalecane rozszerzenie naprawy: Pasek klinowy / pasek klinowy wielorowkowy
- Zacisk: M8 B+, L-DFM
- Średnica otworu 1 [mm]: 10
- Liczba otworów do mocowania: 3
- Długość [mm]:
166
- Liczba otworów gwintowanych: 1
- Wymiar gwintu: M10x1,5
- Odstęp pomiędzy kołem pasowym i alternatorem [mm]: 30,5, 30,1
- Stan: Nowy
Pokaż numery OEM -
10/10 Na podstawie ponad 1 ocen klientówNa stanie577,18 PLN(Cena za sztukę)
w tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- Kod silnika: ASB
- Typ skrzyni biegów: HVE,JAX
- Rodzaj skrzyni biegów: Skrzynia biegów manualna, Automatyczna skrzynia biegów
- Prąd ładowania alternatora [A]: 140
- Koła pasowe: bez koła pasowego
- Napięcie [V]:
12
- Napięcie znamionowe [V]: 14
- Wykonanie sieci pokładowej: dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną
- Kierunek obrotów: zgodnie z ruchem wskazówek zegara
- Rodzaj alternatora: nie zawiera pompy próżniowej
- Rodzaj mocowania: Podwójna dźwignia obrotowa
- Zacisk: B+(M8), L, DFM
- Średnica otworu 1 [mm]: 9,5
- Liczba otworów do mocowania: 4
- Liczba otworów gwintowanych: 2
- Wymiar gwintu: M8
- Stan: Nowy
Pokaż numery OEM -
Artykuł №: 4G0028Proszę ocenić produktNa stanie586,78 PLNw tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- Prąd ładowania alternatora [A]: 140
- Koła pasowe: z kołem pasowym wolnobieżnym
- Napięcie [V]:
12
- Napięcie znamionowe [V]: 14
- Ø koła pasowego [mm]: 56
- Liczba żeber: 5
- Liczba rowków: 5
- ID wykonania wtyczki: L,DFM
- Wykonanie sieci pokładowej: dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną
- Kierunek obrotów: zgodnie z ruchem wskazówek zegara
- Rodzaj alternatora: nie zawiera pompy próżniowej
- Rodzaj mocowania: Podwójna dźwignia obrotowa
- Zacisk: B+ (M8)
- Średnica otworu 1 [mm]: 9,5
- Liczba otworów do mocowania: 4
- Liczba otworów gwintowanych: 2
- Wymiar gwintu: M8X1,25
- Odstęp pomiędzy kołem pasowym i alternatorem [mm]: 30
- Jednostka ilości: Sztuka
- Stan: Nowy
Pokaż numery OEM -
Artykuł №: 4G000410/10 Na podstawie ponad 2 ocen klientówNa stanie601,38 PLN(Cena za sztukę)
w tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- Kod silnika: ASB
- Typ skrzyni biegów: HNP,HVE,JAX
- Rodzaj skrzyni biegów: Skrzynia biegów manualna, Automatyczna skrzynia biegów, Automatyczna skrzynia biegów CVT (bezstopniowa)
- Prąd ładowania alternatora [A]: 140
- Koła pasowe: z kołem pasowym wolnobieżnym
- Napięcie [V]:
12
- Napięcie znamionowe [V]: 14
- Ø koła pasowego [mm]: 56,2
- Liczba rowków: 6
- Wykonanie sieci pokładowej: dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną
- Kierunek obrotów: zgodnie z ruchem wskazówek zegara
- Rodzaj alternatora: nie zawiera pompy próżniowej
- Rodzaj mocowania: Podwójna dźwignia obrotowa
- Zacisk: B+ (M8)
- Średnica otworu 1 [mm]: 8,5
- Liczba otworów do mocowania: 4
- Liczba otworów gwintowanych: 2
- Odstęp pomiędzy kołem pasowym i alternatorem [mm]: 39,6
- Stan: Nowy
Pokaż numery OEM -
10/10 Na podstawie ponad 5 ocen klientówNa stanie618,88 PLNw tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- Kod silnika: ASB
- Typ skrzyni biegów: HVE,JAX
- Rodzaj skrzyni biegów: Przekładnia automatyczna 6-biegowa, Przekładnia manualna 6-biegowa
- Prąd ładowania alternatora [A]: 140
- Koła pasowe: z kołem pasowym wolnobieżnym
- Napięcie [V]:
14
- Napięcie znamionowe [V]: 14
- Ø koła pasowego [mm]: 57
- Liczba rowków: 6
- Wykonanie sieci pokładowej: dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną
- Kierunek obrotów: zgodnie z ruchem wskazówek zegara
- Rodzaj alternatora: nie zawiera pompy próżniowej
- Złącze / klema: bez złącza dla czujnika prędkości obrotowej
- Rodzaj mocowania: Podwójna dźwignia obrotowa
- Zacisk: M8 B+
- Średnica otworu 1 [mm]: 9
- Liczba otworów do mocowania: 4
- Technika połączeń: B+(M8)
- Liczba otworów gwintowanych: 2
- Wymiar gwintu: M8X1,25
- Odstęp pomiędzy kołem pasowym i alternatorem [mm]: 39,6
- Stan: Nowy
Pokaż numery OEM -
Darmowa wysyłkaAlternator RIDEX 4G1465 14V, 150A, B+ (M8), L DFM, nie zawiera pompy próżniowej, Ø 58 [mm], ze zintegrowanym regulatoremArtykuł №: 4G1465Proszę ocenić produktNa stanie665,58 PLNw tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- Prąd ładowania alternatora [A]: 150
- Koła pasowe: z kołem pasowym
- Napięcie [V]:
14
- Napięcie znamionowe [V]: 14
- Ø koła pasowego [mm]: 58
- Liczba rowków: 6
- Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: ze zintegrowanym regulatorem
- Wykonanie sieci pokładowej: dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną
- Kierunek obrotów: zgodnie z ruchem wskazówek zegara
- Rodzaj alternatora: nie zawiera pompy próżniowej
- Złącze / klema: bez złącza dla czujnika prędkości obrotowej
- Rodzaj mocowania: Podwójna dźwignia obrotowa
- Zacisk: B+ (M8), L DFM
- Średnica otworu 1 [mm]: 8
- Liczba otworów do mocowania: 4
- Odstęp pomiędzy kołem pasowym i alternatorem [mm]: 30,5
- Stan: Nowy
Pokaż numery OEM -
Artykuł №: 4G0157Proszę ocenić produktNa stanie701,98 PLNw tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- Prąd ładowania alternatora [A]: 150
- Koła pasowe: z kołem pasowym wolnobieżnym
- Napięcie [V]:
14
- Napięcie znamionowe [V]: 14
- Ø koła pasowego [mm]: 56
- Liczba żeber: 6
- Liczba rowków: 6
- Wykonanie sieci pokładowej: dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną
- Kierunek obrotów: zgodnie z ruchem wskazówek zegara
- Rodzaj alternatora: nie zawiera pompy próżniowej
- Rodzaj mocowania: Podwójna dźwignia obrotowa
- Zacisk: B+ (M8), L-DFM
- Średnica otworu 1 [mm]: 9
- Liczba otworów do mocowania: 4
- Liczba otworów gwintowanych: 2
- Wymiar gwintu: M10
- Odstęp pomiędzy kołem pasowym i alternatorem [mm]: 39
- Stan: Nowy
Pokaż numery OEM -
Darmowa wysyłkaAlternator RIDEX PLUS 4G0004P 12V, 140A, B+ (M8), nie zawiera pompy próżniowej, Ø 56,2 [mm]Artykuł №: 4G0004PProszę ocenić produktNa stanie707,42 PLN(Cena za sztukę)
w tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- Prąd ładowania alternatora [A]: 140
- Koła pasowe: z kołem pasowym wolnobieżnym
- Napięcie [V]:
12
- Napięcie znamionowe [V]: 14
- Ø koła pasowego [mm]: 56,2
- Liczba rowków: 6
- Wykonanie sieci pokładowej: dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną
- Kierunek obrotów: zgodnie z ruchem wskazówek zegara
- Rodzaj alternatora: nie zawiera pompy próżniowej
- Rodzaj mocowania: Podwójna dźwignia obrotowa
- Zacisk: B+ (M8)
- Średnica otworu 1 [mm]: 8,5
- Liczba otworów do mocowania: 4
- Liczba otworów gwintowanych: 2
- Odstęp pomiędzy kołem pasowym i alternatorem [mm]: 39,6
- Stan: Nowy
Pokaż numery OEM -
Darmowa wysyłkaAlternator RIDEX 4G1611 12V, 140A, B+ (M8), Ø 56,9 [mm], ze zintegrowanym regulatoremArtykuł №: 4G1611Proszę ocenić produktNa stanie856,98 PLNw tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- Prąd ładowania alternatora [A]: 140
- Koła pasowe: z kołem pasowym wielofunkcyjnym
- Napięcie [V]:
12
- Ograniczenia producenta: VALEO
- Ø koła pasowego [mm]: 56,9
- Liczba rowków: 6
- Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: ze zintegrowanym regulatorem
- Wykonanie sieci pokładowej: dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną
- Rodzaj mocowania: Podwójna dźwignia obrotowa
- Zacisk: B+ (M8)
- Rodzaj chłodzenia: chłodzony powietrzem
- Liczba otworów do mocowania: 4
- Kąt mocowania [stopień]: +90
- Stan: Nowy
Pokaż numery OEM -
Artykuł №: 4G0004RProszę ocenić produktW tym Dlaczego opłata związana z kaucją jest istotna? 183,29 PLN Zastaw (w tym 23% VAT)Na stanie458,28 PLN(Cena za sztukę)
w tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- Kod silnika: ASB
- Typ skrzyni biegów: HVE,JAX
- Rodzaj skrzyni biegów: Skrzynia biegów manualna, Automatyczna skrzynia biegów
- Prąd ładowania alternatora [A]: 140
- Koła pasowe: z kołem pasowym wolnobieżnym
- Napięcie [V]:
12
- Napięcie znamionowe [V]: 14
- Ø koła pasowego [mm]: 56,2
- Liczba rowków: 6
- Wykonanie sieci pokładowej: dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną
- Kierunek obrotów: zgodnie z ruchem wskazówek zegara
- Rodzaj alternatora: nie zawiera pompy próżniowej
- Rodzaj mocowania: Podwójna dźwignia obrotowa
- Zacisk: B+ (M8)
- Średnica otworu 1 [mm]: 8,5
- Liczba otworów do mocowania: 4
- Liczba otworów gwintowanych: 2
- Odstęp pomiędzy kołem pasowym i alternatorem [mm]: 39,6
- Stan: Zregenerowana
Pokaż numery OEM -
Darmowa wysyłkaAlternator RIDEX REMAN 4G0028R 12V, 140A, B+ (M8), L,DFM, nie zawiera pompy próżniowej, Ø 56 [mm]Artykuł №: 4G0028RProszę ocenić produktW tym Dlaczego opłata związana z kaucją jest istotna? 157,10 PLN Zastaw (w tym 23% VAT)Na stanie483,18 PLNw tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- Prąd ładowania alternatora [A]: 140
- Koła pasowe: z kołem pasowym wolnobieżnym
- Napięcie [V]:
12
- Napięcie znamionowe [V]: 14
- Ø koła pasowego [mm]: 56
- Liczba żeber: 5
- Liczba rowków: 5
- ID wykonania wtyczki: L,DFM
- Wykonanie sieci pokładowej: dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną
- Kierunek obrotów: zgodnie z ruchem wskazówek zegara
- Rodzaj alternatora: nie zawiera pompy próżniowej
- Rodzaj mocowania: Podwójna dźwignia obrotowa
- Zacisk: B+ (M8)
- Średnica otworu 1 [mm]: 9,5
- Liczba otworów do mocowania: 4
- Liczba otworów gwintowanych: 2
- Wymiar gwintu: M8X1,25
- Odstęp pomiędzy kołem pasowym i alternatorem [mm]: 30
- Jednostka ilości: Sztuka
- Stan: Zregenerowana
Pokaż numery OEM -
Darmowa wysyłkaAlternator RIDEX REMAN 4G0557R 14V, 140A, M8 B+, nie zawiera pompy próżniowej, Ø 57 [mm]Artykuł №: 4G0557RProszę ocenić produktW tym Dlaczego opłata związana z kaucją jest istotna? 157,10 PLN Zastaw (w tym 23% VAT)Na stanie509,68 PLNw tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- Kod silnika: ASB
- Typ skrzyni biegów: HVE,JAX
- Rodzaj skrzyni biegów: Przekładnia automatyczna 6-biegowa, Przekładnia manualna 6-biegowa
- Prąd ładowania alternatora [A]: 140
- Koła pasowe: z kołem pasowym wolnobieżnym
- Napięcie [V]:
14
- Napięcie znamionowe [V]: 14
- Ø koła pasowego [mm]: 57
- Liczba rowków: 6
- Wykonanie sieci pokładowej: dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną
- Kierunek obrotów: zgodnie z ruchem wskazówek zegara
- Rodzaj alternatora: nie zawiera pompy próżniowej
- Złącze / klema: bez złącza dla czujnika prędkości obrotowej
- Rodzaj mocowania: Podwójna dźwignia obrotowa
- Zacisk: M8 B+
- Średnica otworu 1 [mm]: 9
- Liczba otworów do mocowania: 4
- Technika połączeń: B+(M8)
- Liczba otworów gwintowanych: 2
- Wymiar gwintu: M8X1,25
- Odstęp pomiędzy kołem pasowym i alternatorem [mm]: 39,6
- Stan: Zregenerowana
Pokaż numery OEM -
Artykuł №: SKGN-0320031Proszę ocenić produktNa stanie568,98 PLN(Cena za sztukę)
w tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- Prąd ładowania alternatora [A]: 120
- Koła pasowe: z kołem pasowym wielofunkcyjnym
- Napięcie [V]:
14
- Napięcie znamionowe [V]: 14
- Ø koła pasowego [mm]: 65
- Liczba rowków: 6
- Wykonanie sieci pokładowej: dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną
- Kierunek obrotów: zgodnie z ruchem wskazówek zegara
- Rodzaj alternatora: nie zawiera pompy próżniowej
- Rodzaj mocowania: Mocowanie 3-punktowe
- zalecane rozszerzenie naprawy: Pasek klinowy / pasek klinowy wielorowkowy
- Zacisk: M8 B+, L-DFM
- Średnica otworu 1 [mm]: 10
- Liczba otworów do mocowania: 3
- Długość [mm]:
166
- Liczba otworów gwintowanych: 1
- Wymiar gwintu: M10x1,5
- Odstęp pomiędzy kołem pasowym i alternatorem [mm]: 30,5, 30,1
- Stan: Nowy
Pokaż numery OEM -
Artykuł №: A3108PR8.0/10 Na podstawie ponad 1 ocen klientówNa stanie574,78 PLNw tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- Prąd ładowania alternatora [A]: 120
- Koła pasowe: z kołem pasowym
- Napięcie [V]:
12
- Jakość: PREMIUM LINE
- Część wymienna bez kaucji:
- Stan: Zregenerowana
Pokaż numery OEM -
Darmowa wysyłkaAlternator STARDAX STX101655 14V, 140AArtykuł №: STX101655Proszę ocenić produktW tym Dlaczego opłata związana z kaucją jest istotna? 114,37 PLN Zastaw (w tym 23% VAT)Na stanie616,88 PLNw tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- Prąd ładowania alternatora [A]: 140
- Napięcie [V]:
14
- TECDOC-Nr silnika: ASB
- Stan: Nowy
Pokaż numery OEM -
Proszę ocenić produktW tym Dlaczego opłata związana z kaucją jest istotna? 261,84 PLN Zastaw (w tym 23% VAT)Na stanie627,08 PLNw tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- Kod silnika: ASB
- Rodzaj skrzyni biegów: Przekładnia automatyczna 6-biegowa, Przekładnia manualna 6-biegowa
- Linia produktów: REMANUFACTURED PREMIUM
- Prąd ładowania alternatora [A]: 150
- Koła pasowe: z kołem pasowym wolnobieżnym
- Napięcie [V]:
14
- Ø koła pasowego [mm]: 57
- Liczba żeber: 6
- Produkt podlegający wymianie przy zakupie nowego:
- Pozycja / stopień: R 90
- Kierunek obrotów: zgodnie z ruchem wskazówek zegara
- Rodzaj mocowania: Mocowanie 4-punktowe
- Zacisk: B+
- Ciężar [kg]: 7,09
- Stan: Zregenerowana
Pokaż numery OEMProdukt Alternator zawiera następujące elementy:- 1 - Alternator (TG14C011);
- 1 - Alternator (TG14C016);
- 1 - Alternator (TG14C026);
-
8.0/10 Na podstawie ponad 1 ocen klientówW tym Dlaczego opłata związana z kaucją jest istotna? 261,84 PLN Zastaw (w tym 23% VAT)Na stanie634,78 PLNw tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- Kod silnika: ASB
- Rodzaj skrzyni biegów: Przekładnia automatyczna 6-biegowa, Przekładnia manualna 6-biegowa
- Linia produktów: REMANUFACTURED PREMIUM
- Prąd ładowania alternatora [A]: 120
- Koła pasowe: z kołem pasowym wielorowkowym
- Napięcie [V]:
14
- Ø koła pasowego [mm]: 66
- Liczba żeber: 6
- Produkt podlegający wymianie przy zakupie nowego:
- Pozycja / stopień: L 60
- Kierunek obrotów: zgodnie z ruchem wskazówek zegara
- Rodzaj mocowania: Mocowanie 3-punktowe
- Zacisk: B+
- Ciężar [kg]: 6,52
- Stan: Zregenerowana
Pokaż numery OEM -
Artykuł №: SKGN-0321332Proszę ocenić produktNa stanie672,28 PLN(Cena za sztukę)
w tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- Kod silnika: ASB
- Typ skrzyni biegów: HVE,JAX
- Rodzaj skrzyni biegów: Skrzynia biegów manualna, Automatyczna skrzynia biegów
- Prąd ładowania alternatora [A]: 140
- Koła pasowe: bez koła pasowego
- Napięcie [V]:
12
- Napięcie znamionowe [V]: 14
- Wykonanie sieci pokładowej: dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną
- Kierunek obrotów: zgodnie z ruchem wskazówek zegara
- Rodzaj alternatora: nie zawiera pompy próżniowej
- Rodzaj mocowania: Podwójna dźwignia obrotowa
- Zacisk: B+(M8), L, DFM
- Średnica otworu 1 [mm]: 9,5
- Liczba otworów do mocowania: 4
- Liczba otworów gwintowanych: 2
- Wymiar gwintu: M8
- Stan: Nowy
Pokaż numery OEM -
Artykuł №: A0190Proszę ocenić produktNa stanie679,08 PLNw tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- Prąd ładowania alternatora [A]: 140
- Koła pasowe: bez koła pasowego
- Napięcie [V]:
12
- Ograniczenia producenta: BOSCH
- Jakość: STANDARD LINE
- Wersja: 0124525091
- Nowa część bez depozytu:
- Stan: Nowy
Pokaż numery OEM
Prądnica do Audi A4 Cabrio (8H7, B6, 8HE, B7) 3.0 TDI quattro - najlepsze produkty wybierane przez klientów
- VALEO 200012
- VALEO 439664
- STARDAX STX100012R
- TG14C011 VALEO 439489
- AS-PL A0190PR
- AS-PL A3283PR
- 15442848 ALANKO 10442848
- TG14C014+ BV PSH 205.522.140.000
- SG12B025 VALEO 439260
- ROTOVIS Automotive Electrics 9090338
- STARDAX STX100044R
- TG16C013+ BV PSH 205.522.150.000
- MAPCO 13601
- AS-PL A0190P
- AS-PL A0045
Klienci nabyli także
Elektryka Części zapasowe

- Akumulator Audi A4 8h 3.0 TDI quattro
- Rozrusznik Audi A4 8h 3.0 TDI quattro
- Regulator napięcia Audi A4 8h 3.0 TDI quattro
- Sygnal dzwiekowy / fanfara Audi A4 8h 3.0 TDI quattro
- Zestaw przewodów Audi A4 8h 3.0 TDI quattro
- Stacyjka Audi A4 8h 3.0 TDI quattro
- Bezpiecznik Audi A4 8h 3.0 TDI quattro
- Szczotka węglowa, rozrusznik Audi A4 8h 3.0 TDI quattro
- Włącznik elektromagnetyczny Audi A4 8h 3.0 TDI quattro
- Skrzynka / wspornik bezpieczników Audi A4 8h 3.0 TDI quattro
Bestsellery

Alternator