Powróć do katalogu

Alternator Audi A4 B7 Avant 3.2 FSI quattro 255 KM benzyna
Informacje: AUDI A4 B7 Avant (8ED) 3.2 FSI quattro
- Lata produkcji (od - do): 01.2005-06.2008
- Moc [kW]: 188
- Moc [KM]: 255
- Pojemność skokowa (cc): 3123
- Typ silnika: Silnik benzynowy
- Typ nadwozia: kombi
- Kod silnika: BKH
- Oznaczenie modelu: 8ED, B7
- Metoda zasysania powietrza przez silnik: Ssawka
- Preparat paliwowy: Wtrysk bezpośredni
- Rodzaj układu rozrządu: DOHC
- Chłodzenie silnika: chłodzony cieczą
- Sterowanie silnika: Łańcuch rozrządu
- Rok modelowy od: ...
- Rok modelowy do: ...
-
10/10 Na podstawie ponad 5 ocen klientówNa stanie516,48 PLNw tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- Kod silnika: AUK
- Typ skrzyni biegów: GYY,HHM
- Rodzaj skrzyni biegów: Przekładnia manualna 6-biegowa, dla automatyki skrzyni 6-biegowej
- Prąd ładowania alternatora [A]: 140
- Koła pasowe: z kołem pasowym wolnobieżnym
- Napięcie [V]:
14
- Napięcie znamionowe [V]: 14
- Ø koła pasowego [mm]: 57
- Liczba rowków: 6
- Wykonanie sieci pokładowej: dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną
- Kierunek obrotów: zgodnie z ruchem wskazówek zegara
- Rodzaj alternatora: nie zawiera pompy próżniowej
- Złącze / klema: bez złącza dla czujnika prędkości obrotowej
- Rodzaj mocowania: Podwójna dźwignia obrotowa
- Zacisk: M8 B+
- Średnica otworu 1 [mm]: 9
- Liczba otworów do mocowania: 4
- Technika połączeń: B+(M8)
- Liczba otworów gwintowanych: 2
- Wymiar gwintu: M8X1,25
- Odstęp pomiędzy kołem pasowym i alternatorem [mm]: 39,6
- Stan: Nowy
Pokaż numery OEM -
Artykuł №: 4G0024Proszę ocenić produktNa stanie571,08 PLN(Cena za sztukę)
w tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- Prąd ładowania alternatora [A]: 140
- Koła pasowe: z kołem pasowym wielofunkcyjnym
- Napięcie [V]:
14
- Napięcie znamionowe [V]: 14
- Ø koła pasowego [mm]: 64
- Liczba rowków: 6
- Wykonanie sieci pokładowej: dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną
- Kierunek obrotów: zgodnie z ruchem wskazówek zegara
- Rodzaj alternatora: nie zawiera pompy próżniowej
- Rodzaj mocowania: Mocowanie 3-punktowe
- Zacisk: M8 B+, L, DFM
- Średnica otworu 1 [mm]: 10
- Liczba otworów do mocowania: 3
- Liczba otworów gwintowanych: 1
- Odstęp pomiędzy kołem pasowym i alternatorem [mm]: 39
- Stan: Nowy
Pokaż numery OEM -
10/10 Na podstawie ponad 1 ocen klientówNa stanie577,98 PLN(Cena za sztukę)
w tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- Kod silnika: AUK
- Typ skrzyni biegów: GYY,HHM
- Rodzaj skrzyni biegów: Skrzynia biegów manualna, Automatyczna skrzynia biegów
- Prąd ładowania alternatora [A]: 140
- Koła pasowe: bez koła pasowego
- Napięcie [V]:
12
- Napięcie znamionowe [V]: 14
- Wykonanie sieci pokładowej: dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną
- Kierunek obrotów: zgodnie z ruchem wskazówek zegara
- Rodzaj alternatora: nie zawiera pompy próżniowej
- Rodzaj mocowania: Podwójna dźwignia obrotowa
- Zacisk: B+(M8), L, DFM
- Średnica otworu 1 [mm]: 9,5
- Liczba otworów do mocowania: 4
- Liczba otworów gwintowanych: 2
- Wymiar gwintu: M8
- Stan: Nowy
Pokaż numery OEM -
Artykuł №: 4G000410/10 Na podstawie ponad 2 ocen klientówNa stanie602,08 PLN(Cena za sztukę)
w tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- Kod silnika: AUK
- Typ skrzyni biegów: GYY,HHM
- Rodzaj skrzyni biegów: Skrzynia biegów manualna, Automatyczna skrzynia biegów
- Prąd ładowania alternatora [A]: 140
- Koła pasowe: z kołem pasowym wolnobieżnym
- Napięcie [V]:
12
- Napięcie znamionowe [V]: 14
- Ø koła pasowego [mm]: 56,2
- Liczba rowków: 6
- Wykonanie sieci pokładowej: dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną
- Kierunek obrotów: zgodnie z ruchem wskazówek zegara
- Rodzaj alternatora: nie zawiera pompy próżniowej
- Rodzaj mocowania: Podwójna dźwignia obrotowa
- Zacisk: B+ (M8)
- Średnica otworu 1 [mm]: 8,5
- Liczba otworów do mocowania: 4
- Liczba otworów gwintowanych: 2
- Odstęp pomiędzy kołem pasowym i alternatorem [mm]: 39,6
- Stan: Nowy
Pokaż numery OEM -
Artykuł №: 4G0028Proszę ocenić produktNa stanie670,28 PLNw tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- Prąd ładowania alternatora [A]: 140
- Koła pasowe: z kołem pasowym wolnobieżnym
- Napięcie [V]:
12
- Napięcie znamionowe [V]: 14
- Ø koła pasowego [mm]: 56
- Liczba żeber: 5
- Liczba rowków: 5
- ID wykonania wtyczki: L,DFM
- Wykonanie sieci pokładowej: dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną
- Kierunek obrotów: zgodnie z ruchem wskazówek zegara
- Rodzaj alternatora: nie zawiera pompy próżniowej
- Rodzaj mocowania: Podwójna dźwignia obrotowa
- Zacisk: B+ (M8)
- Średnica otworu 1 [mm]: 9,5
- Liczba otworów do mocowania: 4
- Liczba otworów gwintowanych: 2
- Wymiar gwintu: M8X1,25
- Odstęp pomiędzy kołem pasowym i alternatorem [mm]: 30
- Jednostka ilości: Sztuka
- Stan: Nowy
Pokaż numery OEM -
Artykuł №: 4G0157Proszę ocenić produktNa stanie699,68 PLNw tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- Typ skrzyni biegów: GYY,HHM
- Rodzaj skrzyni biegów: Przekładnia manualna 6-biegowa, dla automatyki skrzyni 6-biegowej
- Prąd ładowania alternatora [A]: 150
- Koła pasowe: z kołem pasowym wolnobieżnym
- Napięcie [V]:
14
- Napięcie znamionowe [V]: 14
- Ø koła pasowego [mm]: 56
- Liczba żeber: 6
- Liczba rowków: 6
- Wykonanie sieci pokładowej: dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną
- Kierunek obrotów: zgodnie z ruchem wskazówek zegara
- Rodzaj alternatora: nie zawiera pompy próżniowej
- Rodzaj mocowania: Podwójna dźwignia obrotowa
- Zacisk: B+ (M8), L-DFM
- Średnica otworu 1 [mm]: 9
- Liczba otworów do mocowania: 4
- Liczba otworów gwintowanych: 2
- Wymiar gwintu: M10
- Odstęp pomiędzy kołem pasowym i alternatorem [mm]: 39
- Stan: Nowy
Pokaż numery OEM -
Darmowa wysyłkaAlternator RIDEX PLUS 4G0004P 12V, 140A, B+ (M8), nie zawiera pompy próżniowej, Ø 56,2 [mm]Artykuł №: 4G0004PProszę ocenić produktNa stanie708,31 PLN(Cena za sztukę)
w tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- Prąd ładowania alternatora [A]: 140
- Koła pasowe: z kołem pasowym wolnobieżnym
- Napięcie [V]:
12
- Napięcie znamionowe [V]: 14
- Ø koła pasowego [mm]: 56,2
- Liczba rowków: 6
- Wykonanie sieci pokładowej: dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną
- Kierunek obrotów: zgodnie z ruchem wskazówek zegara
- Rodzaj alternatora: nie zawiera pompy próżniowej
- Rodzaj mocowania: Podwójna dźwignia obrotowa
- Zacisk: B+ (M8)
- Średnica otworu 1 [mm]: 8,5
- Liczba otworów do mocowania: 4
- Liczba otworów gwintowanych: 2
- Odstęp pomiędzy kołem pasowym i alternatorem [mm]: 39,6
- Stan: Nowy
Pokaż numery OEM -
Artykuł №: 4G0191Proszę ocenić produktNa stanie716,48 PLN(Cena za sztukę)
w tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- Numer identyfikacyjny podwozia (VIN) od: 5-400 001
- Kod silnika: AUK
- Typ skrzyni biegów: GYY,HHM
- Rodzaj skrzyni biegów: Skrzynia biegów manualna, Automatyczna skrzynia biegów
- Wyposażenie pojazdu: dla pojazdów z klimatyzacją (regulowaną manualnie)
- Prąd ładowania alternatora [A]: 120
- Koła pasowe: z kołem pasowym wolnobieżnym
- Napięcie [V]:
14
- Napięcie znamionowe [V]: 14
- Ø koła pasowego [mm]: 57
- Liczba żeber: 6
- Liczba rowków: 6
- ID wykonania wtyczki: L-DFM
- Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: ze zintegrowanym regulatorem
- Wykonanie sieci pokładowej: dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną
- Kierunek obrotów: zgodnie z ruchem wskazówek zegara
- Rodzaj alternatora: nie zawiera pompy próżniowej
- Złącze / klema: bez złącza dla czujnika prędkości obrotowej
- Rodzaj mocowania: Mocowanie bezpośrednie
- Zacisk: B+ (M8)
- Średnica otworu 1 [mm]: 8
- Liczba otworów do mocowania: 4
- Liczba otworów gwintowanych: 0
- Odstęp pomiędzy kołem pasowym i alternatorem [mm]: 29,3
- Stan: Nowy
Pokaż numery OEM -
Darmowa wysyłkaAlternator RIDEX REMAN 4G0557R 14V, 140A, M8 B+, nie zawiera pompy próżniowej, Ø 57 [mm]Artykuł №: 4G0557RProszę ocenić produktW tym Dlaczego opłata związana z kaucją jest istotna? 157,30 PLN Zastaw (w tym 23% VAT)Na stanie425,28 PLNw tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- Kod silnika: AUK
- Typ skrzyni biegów: GYY,HHM
- Rodzaj skrzyni biegów: Przekładnia manualna 6-biegowa, dla automatyki skrzyni 6-biegowej
- Prąd ładowania alternatora [A]: 140
- Koła pasowe: z kołem pasowym wolnobieżnym
- Napięcie [V]:
14
- Napięcie znamionowe [V]: 14
- Ø koła pasowego [mm]: 57
- Liczba rowków: 6
- Wykonanie sieci pokładowej: dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną
- Kierunek obrotów: zgodnie z ruchem wskazówek zegara
- Rodzaj alternatora: nie zawiera pompy próżniowej
- Złącze / klema: bez złącza dla czujnika prędkości obrotowej
- Rodzaj mocowania: Podwójna dźwignia obrotowa
- Zacisk: M8 B+
- Średnica otworu 1 [mm]: 9
- Liczba otworów do mocowania: 4
- Technika połączeń: B+(M8)
- Liczba otworów gwintowanych: 2
- Wymiar gwintu: M8X1,25
- Odstęp pomiędzy kołem pasowym i alternatorem [mm]: 39,6
- Stan: Zregenerowana
Pokaż numery OEM -
Artykuł №: 4G0024RProszę ocenić produktW tym Dlaczego opłata związana z kaucją jest istotna? 157,30 PLN Zastaw (w tym 23% VAT)Na stanie470,28 PLN(Cena za sztukę)
w tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- Prąd ładowania alternatora [A]: 140
- Koła pasowe: z kołem pasowym wielofunkcyjnym
- Napięcie [V]:
14
- Napięcie znamionowe [V]: 14
- Ø koła pasowego [mm]: 64
- Liczba rowków: 6
- Wykonanie sieci pokładowej: dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną
- Kierunek obrotów: zgodnie z ruchem wskazówek zegara
- Rodzaj alternatora: nie zawiera pompy próżniowej
- Rodzaj mocowania: Mocowanie 3-punktowe
- Zacisk: M8 B+, L, DFM
- Średnica otworu 1 [mm]: 10
- Liczba otworów do mocowania: 3
- Liczba otworów gwintowanych: 1
- Odstęp pomiędzy kołem pasowym i alternatorem [mm]: 39
- Stan: Zregenerowana
Pokaż numery OEM -
Artykuł №: 4G0004RProszę ocenić produktW tym Dlaczego opłata związana z kaucją jest istotna? 183,51 PLN Zastaw (w tym 23% VAT)Na stanie495,88 PLN(Cena za sztukę)
w tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- Kod silnika: AUK
- Typ skrzyni biegów: GYY,HHM
- Rodzaj skrzyni biegów: Skrzynia biegów manualna, Automatyczna skrzynia biegów
- Prąd ładowania alternatora [A]: 140
- Koła pasowe: z kołem pasowym wolnobieżnym
- Napięcie [V]:
12
- Napięcie znamionowe [V]: 14
- Ø koła pasowego [mm]: 56,2
- Liczba rowków: 6
- Wykonanie sieci pokładowej: dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną
- Kierunek obrotów: zgodnie z ruchem wskazówek zegara
- Rodzaj alternatora: nie zawiera pompy próżniowej
- Rodzaj mocowania: Podwójna dźwignia obrotowa
- Zacisk: B+ (M8)
- Średnica otworu 1 [mm]: 8,5
- Liczba otworów do mocowania: 4
- Liczba otworów gwintowanych: 2
- Odstęp pomiędzy kołem pasowym i alternatorem [mm]: 39,6
- Stan: Zregenerowana
Pokaż numery OEM -
Darmowa wysyłkaAlternator RIDEX REMAN 4G0028R 12V, 140A, B+ (M8), L,DFM, nie zawiera pompy próżniowej, Ø 56 [mm]Artykuł №: 4G0028RProszę ocenić produktW tym Dlaczego opłata związana z kaucją jest istotna? 157,30 PLN Zastaw (w tym 23% VAT)Na stanie551,98 PLNw tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- Prąd ładowania alternatora [A]: 140
- Koła pasowe: z kołem pasowym wolnobieżnym
- Napięcie [V]:
12
- Napięcie znamionowe [V]: 14
- Ø koła pasowego [mm]: 56
- Liczba żeber: 5
- Liczba rowków: 5
- ID wykonania wtyczki: L,DFM
- Wykonanie sieci pokładowej: dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną
- Kierunek obrotów: zgodnie z ruchem wskazówek zegara
- Rodzaj alternatora: nie zawiera pompy próżniowej
- Rodzaj mocowania: Podwójna dźwignia obrotowa
- Zacisk: B+ (M8)
- Średnica otworu 1 [mm]: 9,5
- Liczba otworów do mocowania: 4
- Liczba otworów gwintowanych: 2
- Wymiar gwintu: M8X1,25
- Odstęp pomiędzy kołem pasowym i alternatorem [mm]: 30
- Jednostka ilości: Sztuka
- Stan: Zregenerowana
Pokaż numery OEM -
Artykuł №: A3108PR8.0/10 Na podstawie ponad 1 ocen klientówNa stanie576,88 PLNw tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- Prąd ładowania alternatora [A]: 120
- Koła pasowe: z kołem pasowym
- Napięcie [V]:
12
- Jakość: PREMIUM LINE
- Część wymienna bez kaucji:
- Stan: Zregenerowana
Pokaż numery OEM -
Darmowa wysyłkaAlternator RIDEX REMAN 4G0157R 14V, 150A, B+ (M8), L-DFM, nie zawiera pompy próżniowej, Ø 56 [mm]Artykuł №: 4G0157RProszę ocenić produktW tym Dlaczego opłata związana z kaucją jest istotna? 157,30 PLN Zastaw (w tym 23% VAT)Na stanie597,08 PLNw tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- Typ skrzyni biegów: GYY,HHM
- Rodzaj skrzyni biegów: Przekładnia manualna 6-biegowa, dla automatyki skrzyni 6-biegowej
- Prąd ładowania alternatora [A]: 150
- Koła pasowe: z kołem pasowym wolnobieżnym
- Napięcie [V]:
14
- Napięcie znamionowe [V]: 14
- Ø koła pasowego [mm]: 56
- Liczba żeber: 6
- Liczba rowków: 6
- Wykonanie sieci pokładowej: dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną
- Kierunek obrotów: zgodnie z ruchem wskazówek zegara
- Rodzaj alternatora: nie zawiera pompy próżniowej
- Rodzaj mocowania: Podwójna dźwignia obrotowa
- Zacisk: B+ (M8), L-DFM
- Średnica otworu 1 [mm]: 9
- Liczba otworów do mocowania: 4
- Liczba otworów gwintowanych: 2
- Wymiar gwintu: M10
- Odstęp pomiędzy kołem pasowym i alternatorem [mm]: 39
- Stan: Zregenerowana
Pokaż numery OEM -
Artykuł №: SKGN-0320779Proszę ocenić produktNa stanie601,48 PLNw tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- Kod silnika: AUK
- Typ skrzyni biegów: GYY,HHM
- Rodzaj skrzyni biegów: Przekładnia manualna 6-biegowa, dla automatyki skrzyni 6-biegowej
- Prąd ładowania alternatora [A]: 140
- Koła pasowe: z kołem pasowym wolnobieżnym
- Napięcie [V]:
14
- Napięcie znamionowe [V]: 14
- Ø koła pasowego [mm]: 57
- Liczba rowków: 6
- Wykonanie sieci pokładowej: dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną
- Kierunek obrotów: zgodnie z ruchem wskazówek zegara
- Rodzaj alternatora: nie zawiera pompy próżniowej
- Złącze / klema: bez złącza dla czujnika prędkości obrotowej
- Rodzaj mocowania: Podwójna dźwignia obrotowa
- Zacisk: M8 B+
- Średnica otworu 1 [mm]: 9
- Liczba otworów do mocowania: 4
- Technika połączeń: B+(M8)
- Liczba otworów gwintowanych: 2
- Wymiar gwintu: M8X1,25
- Odstęp pomiędzy kołem pasowym i alternatorem [mm]: 39,6
- Stan: Nowy
Pokaż numery OEM -
Proszę ocenić produktW tym Dlaczego opłata związana z kaucją jest istotna? 262,16 PLN Zastaw (w tym 23% VAT)Na stanie634,08 PLNw tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- Kod silnika: AUK
- Typ skrzyni biegów: GYY,HHM
- Rodzaj skrzyni biegów: Przekładnia manualna 6-biegowa, dla automatyki skrzyni 6-biegowej
- Linia produktów: REMANUFACTURED PREMIUM
- Prąd ładowania alternatora [A]: 150
- Koła pasowe: z kołem pasowym wolnobieżnym
- Napięcie [V]:
14
- Ø koła pasowego [mm]: 57
- Liczba żeber: 6
- Produkt podlegający wymianie przy zakupie nowego:
- Pozycja / stopień: R 90
- Kierunek obrotów: zgodnie z ruchem wskazówek zegara
- Rodzaj mocowania: Mocowanie 4-punktowe
- Zacisk: B+
- Ciężar [kg]: 7,09
- Stan: Zregenerowana
Pokaż numery OEMProdukt Alternator zawiera następujące elementy:- 1 - Alternator (TG14C011);
- 1 - Alternator (TG14C016);
- 1 - Alternator (TG14C026);
-
Artykuł №: SKGN-0320023Proszę ocenić produktNa stanie665,08 PLN(Cena za sztukę)
w tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- Prąd ładowania alternatora [A]: 140
- Koła pasowe: z kołem pasowym wielofunkcyjnym
- Napięcie [V]:
14
- Napięcie znamionowe [V]: 14
- Ø koła pasowego [mm]: 64
- Liczba rowków: 6
- Wykonanie sieci pokładowej: dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną
- Kierunek obrotów: zgodnie z ruchem wskazówek zegara
- Rodzaj alternatora: nie zawiera pompy próżniowej
- Rodzaj mocowania: Mocowanie 3-punktowe
- Zacisk: M8 B+, L, DFM
- Średnica otworu 1 [mm]: 10
- Liczba otworów do mocowania: 3
- Liczba otworów gwintowanych: 1
- Odstęp pomiędzy kołem pasowym i alternatorem [mm]: 39
- Stan: Nowy
Pokaż numery OEM -
Artykuł №: SKGN-0321332Proszę ocenić produktNa stanie673,08 PLN(Cena za sztukę)
w tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- Kod silnika: AUK
- Typ skrzyni biegów: GYY,HHM
- Rodzaj skrzyni biegów: Skrzynia biegów manualna, Automatyczna skrzynia biegów
- Prąd ładowania alternatora [A]: 140
- Koła pasowe: bez koła pasowego
- Napięcie [V]:
12
- Napięcie znamionowe [V]: 14
- Wykonanie sieci pokładowej: dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną
- Kierunek obrotów: zgodnie z ruchem wskazówek zegara
- Rodzaj alternatora: nie zawiera pompy próżniowej
- Rodzaj mocowania: Podwójna dźwignia obrotowa
- Zacisk: B+(M8), L, DFM
- Średnica otworu 1 [mm]: 9,5
- Liczba otworów do mocowania: 4
- Liczba otworów gwintowanych: 2
- Wymiar gwintu: M8
- Stan: Nowy
Pokaż numery OEM -
Artykuł №: A0190Proszę ocenić produktNa stanie679,88 PLNw tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- Prąd ładowania alternatora [A]: 140
- Koła pasowe: bez koła pasowego
- Napięcie [V]:
12
- Ograniczenia producenta: BOSCH
- Jakość: STANDARD LINE
- Wersja: 0124525091
- Nowa część bez depozytu:
- Stan: Nowy
Pokaż numery OEM -
Artykuł №: A3108Proszę ocenić produktNa stanie692,88 PLNw tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- Prąd ładowania alternatora [A]: 120
- Koła pasowe: z kołem pasowym
- Napięcie [V]:
12
- Jakość: STANDARD LINE
- Wersja: SG12B025
- Nowa część bez depozytu:
- Stan: Nowy
Pokaż numery OEM
Prądnica do Audi A4 Avant (8ED, B7) 3.2 FSI quattro - najlepsze produkty wybierane przez klientów
Klienci nabyli także
Elektryka Części zapasowe

- Akumulator Audi A4 B7 Avant 3.2 FSI quattro
- Rozrusznik Audi A4 B7 Avant 3.2 FSI quattro
- Regulator napięcia Audi A4 B7 Avant 3.2 FSI quattro
- Sygnal dzwiekowy / fanfara Audi A4 B7 Avant 3.2 FSI quattro
- Zestaw przewodów Audi A4 B7 Avant 3.2 FSI quattro
- Stacyjka Audi A4 B7 Avant 3.2 FSI quattro
- Bezpiecznik Audi A4 B7 Avant 3.2 FSI quattro
- Szczotka węglowa, rozrusznik Audi A4 B7 Avant 3.2 FSI quattro
- Włącznik elektromagnetyczny Audi A4 B7 Avant 3.2 FSI quattro
- Skrzynka / wspornik bezpieczników Audi A4 B7 Avant 3.2 FSI quattro
Bestsellery

Alternator