Powróć do katalogu

Alternator Audi A4 B5 1.6 100 KM benzyna
Informacje: AUDI A4 B5 Sedan (8D2) 1.6
- Lata produkcji (od - do): 11.1994-10.2000
- Moc [kW]: 74
- Moc [KM]: 100
- Pojemność skokowa (cc): 1595
- Typ silnika: Silnik benzynowy
- Typ nadwozia: sedan
- Kod silnika: ADP
- Oznaczenie modelu: 8D2, B5
- Metoda zasysania powietrza przez silnik: Ssawka
- Preparat paliwowy: Wtrysk do kolektora dolotowego/gaźnik
- Rodzaj układu rozrządu: SOHC/OHC
- Chłodzenie silnika: chłodzony cieczą
- Sterowanie silnika: Pasek rozrządu
- Rok modelowy od: ...
- Rok modelowy do: ...
-
Artykuł №: 4G00089.0/10 Na podstawie ponad 7 ocen klientówNa stanie333,28 PLNw tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- Prąd ładowania alternatora [A]: 90
- Koła pasowe: z kołem pasowym
- Napięcie [V]:
12
- Napięcie znamionowe [V]: 14
- Ø koła pasowego [mm]: 56
- Liczba rowków: 6
- Wykonanie sieci pokładowej: dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną
- Kierunek obrotów: zgodnie z ruchem wskazówek zegara
- Rodzaj alternatora: nie zawiera pompy próżniowej
- Złącze / klema: B+/L/DFM
- Rodzaj mocowania: Podwójna dźwignia obrotowa
- Zacisk: B1+(M8),DFM,L
- Średnica otworu 1 [mm]: 8,5
- Liczba otworów do mocowania: 4
- Liczba otworów gwintowanych: 2
- Odstęp pomiędzy kołem pasowym i alternatorem [mm]: 39,6
- TECDOC-Nr silnika: ARM
- Stan: Nowy
Pokaż numery OEM -
Darmowa wysyłkaAlternator RIDEX PLUS 4G0008P 12V, 90A, B1+(M8),DFM,L, nie zawiera pompy próżniowej, Ø 56 [mm]Artykuł №: 4G0008PProszę ocenić produktNa stanie396,68 PLNw tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- Prąd ładowania alternatora [A]: 90
- Koła pasowe: z kołem pasowym
- Napięcie [V]:
12
- Napięcie znamionowe [V]: 14
- Ø koła pasowego [mm]: 56
- Liczba rowków: 6
- Wykonanie sieci pokładowej: dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną
- Kierunek obrotów: zgodnie z ruchem wskazówek zegara
- Rodzaj alternatora: nie zawiera pompy próżniowej
- Złącze / klema: B+/L/DFM
- Rodzaj mocowania: Podwójna dźwignia obrotowa
- Zacisk: B1+(M8),DFM,L
- Średnica otworu 1 [mm]: 8,5
- Liczba otworów do mocowania: 4
- Liczba otworów gwintowanych: 2
- Odstęp pomiędzy kołem pasowym i alternatorem [mm]: 39,6
- TECDOC-Nr silnika: ARM
- Stan: Nowy
Pokaż numery OEM -
Artykuł №: 4G0163Proszę ocenić produktNa stanie464,48 PLN(Cena za sztukę)
w tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- Prąd ładowania alternatora [A]: 70
- Koła pasowe: z kołem pasowym
- Napięcie [V]:
14
- Napięcie znamionowe [V]: 14
- Ø koła pasowego [mm]: 56
- Liczba rowków: 6
- Wykonanie sieci pokładowej: dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną
- Kierunek obrotów: zgodnie z ruchem wskazówek zegara
- Rodzaj alternatora: nie zawiera pompy próżniowej
- Rodzaj mocowania: Podwójna dźwignia obrotowa
- Zacisk: M8 B+, L-DFM
- Średnica otworu 1 [mm]: 8
- Liczba otworów do mocowania: 4
- Liczba otworów gwintowanych: 2
- Wymiar gwintu: M8
- Odstęp pomiędzy kołem pasowym i alternatorem [mm]: 39,5
- Stan: Nowy
Pokaż numery OEM -
Artykuł №: 4G00329.0/10 Na podstawie ponad 1 ocen klientówNa stanie489,08 PLN(Cena za sztukę)
w tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- TECDOC-Nr silnika: AHL
- Rok prod. od: 01/1999
- Rok prod. do: 07/1999
- Numer identyfikacyjny podwozia (VIN) od: 8D..X..200 001
- Prąd ładowania alternatora [A]: 120
- Koła pasowe: z kołem pasowym wielofunkcyjnym
- Napięcie [V]:
14
- Napięcie znamionowe [V]: 14
- Ø koła pasowego [mm]: 65
- Liczba rowków: 6
- Wykonanie sieci pokładowej: dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną
- Kierunek obrotów: zgodnie z ruchem wskazówek zegara
- Rodzaj alternatora: nie zawiera pompy próżniowej
- Rodzaj mocowania: Mocowanie 3-punktowe
- zalecane rozszerzenie naprawy: Pasek klinowy / pasek klinowy wielorowkowy
- Zacisk: M8 B+, L-DFM
- Średnica otworu 1 [mm]: 10
- Liczba otworów do mocowania: 3
- Długość [mm]:
166
- Liczba otworów gwintowanych: 1
- Wymiar gwintu: M10x1,5
- Odstęp pomiędzy kołem pasowym i alternatorem [mm]: 30,5, 30,1
- Stan: Nowy
Pokaż numery OEM -
Artykuł №: 4G1070Proszę ocenić produktNa stanie510,48 PLNw tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- Rok prod. od: 01/1999
- Rok prod. do: 07/1999
- Kod silnika: AHL
- Rok prod. od: 08/1998
- Rok prod. do: 07/2000
- Kod silnika: ANA
- Rok prod. od: 08/1998
- Rok prod. do: 07/1999
- Kod silnika: ARM
- Prąd ładowania alternatora [A]: 70
- Koła pasowe: z kołem pasowym wielorowkowym
- Napięcie [V]:
14
- Napięcie znamionowe [V]: 14
- Ø koła pasowego [mm]: 56
- Liczba rowków: 5
- Wykonanie sieci pokładowej: dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną
- Rodzaj alternatora: nie zawiera pompy próżniowej
- Rodzaj mocowania: Podwójna dźwignia obrotowa
- Zacisk: B+ (M8)
- Średnica otworu 1 [mm]: 10
- Liczba otworów gwintowanych: 1
- Odstęp pomiędzy kołem pasowym i alternatorem [mm]: 35
- Stan: Nowy
Pokaż numery OEM -
Artykuł №: 4G0114Proszę ocenić produktNa stanie517,38 PLNw tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- Prąd ładowania alternatora [A]: 120
- Koła pasowe: z kołem pasowym
- Napięcie [V]:
12
- Napięcie znamionowe [V]: 14
- Ø koła pasowego [mm]: 50
- Liczba rowków: 6
- Wykonanie sieci pokładowej: dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną
- Kierunek obrotów: zgodnie z ruchem wskazówek zegara
- Rodzaj alternatora: nie zawiera pompy próżniowej
- Rodzaj mocowania: Podwójna dźwignia obrotowa
- Zacisk: B+(M8),D+(M5),W
- Średnica otworu 1 [mm]: 8,5
- Liczba otworów do mocowania: 4
- Liczba otworów gwintowanych: 2
- Odstęp pomiędzy kołem pasowym i alternatorem [mm]: 39
- Stan: Nowy
Pokaż numery OEM -
Artykuł №: 4G016110/10 Na podstawie ponad 1 ocen klientówNa stanie519,88 PLN(Cena za sztukę)
w tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- Rok prod. od: 08/1997
- Rok prod. do: 07/1999
- Kod silnika: AHL
- Rok prod. od: 08/1998
- Rok prod. do: 07/2000
- Kod silnika: ANA
- Rok prod. od: 08/1998
- Rok prod. do: 07/1999
- Kod silnika: ARM
- Prąd ładowania alternatora [A]: 90
- Koła pasowe: z kołem pasowym wielofunkcyjnym
- Napięcie [V]:
14
- Napięcie znamionowe [V]: 14
- Ø koła pasowego [mm]: 56
- Liczba rowków: 5
- ID wykonania wtyczki: PL61, L,DFM
- Wykonanie sieci pokładowej: dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną
- Kierunek obrotów: zgodnie z ruchem wskazówek zegara
- Rodzaj alternatora: nie zawiera pompy próżniowej
- Rodzaj mocowania: Mocowanie 3-punktowe
- Zacisk: B+ (M8)
- Średnica otworu 1 [mm]: 10
- Liczba otworów do mocowania: 3
- Liczba otworów gwintowanych: 1
- Wymiar gwintu: M10
- Odstęp pomiędzy kołem pasowym i alternatorem [mm]: 35
- Stan: Nowy
Pokaż numery OEM -
Artykuł №: 4G0041Proszę ocenić produktNa stanie522,37 PLNw tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- Prąd ładowania alternatora [A]: 90
- Koła pasowe: z kołem pasowym
- Napięcie [V]:
12
- Napięcie znamionowe [V]: 14
- Ø koła pasowego [mm]: 50
- Liczba rowków: 6
- Wykonanie sieci pokładowej: dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną
- Kierunek obrotów: zgodnie z ruchem wskazówek zegara
- Rodzaj alternatora: nie zawiera pompy próżniowej
- Rodzaj mocowania: Podwójna dźwignia obrotowa
- Zacisk: B+(M8),D+,W
- Średnica otworu 1 [mm]: 8
- Liczba otworów do mocowania: 4
- Liczba otworów gwintowanych: 2
- Wymiar gwintu: M8
- Odstęp pomiędzy kołem pasowym i alternatorem [mm]: 40
- Stan: Nowy
Pokaż numery OEM -
Artykuł №: 4G0006Proszę ocenić produktNa stanie534,38 PLNw tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- Prąd ładowania alternatora [A]: 120
- Koła pasowe: z kołem pasowym wolnobieżnym
- Napięcie [V]:
12
- Napięcie znamionowe [V]: 14
- Ø koła pasowego [mm]: 56
- Liczba rowków: 6
- Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: ze zintegrowanym regulatorem
- Wykonanie sieci pokładowej: dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną
- Kierunek obrotów: zgodnie z ruchem wskazówek zegara
- Rodzaj alternatora: nie zawiera pompy próżniowej
- Rodzaj mocowania: Podwójna dźwignia obrotowa
- Zacisk: L-DFM, M8 B+
- Średnica otworu 1 [mm]: 8,5
- Liczba otworów do mocowania: 4
- Liczba otworów gwintowanych: 2
- Odstęp pomiędzy kołem pasowym i alternatorem [mm]: 39,5
- Stan: Nowy
Pokaż numery OEM -
Artykuł №: 4G0791Proszę ocenić produktNa stanie534,48 PLNw tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- Prąd ładowania alternatora [A]: 90
- Koła pasowe: z kołem pasowym
- Napięcie [V]:
12
- Napięcie znamionowe [V]: 14
- Ø koła pasowego [mm]: 56
- Liczba rowków: 6
- Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: ze zintegrowanym regulatorem
- Wykonanie sieci pokładowej: dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną
- Kierunek obrotów: zgodnie z ruchem wskazówek zegara
- Rodzaj alternatora: nie zawiera pompy próżniowej
- Rodzaj mocowania: Podwójna dźwignia obrotowa
- Zacisk: B+(M8),D+,W
- Średnica otworu 1 [mm]: 8
- Liczba otworów do mocowania: 4
- Liczba otworów gwintowanych: 2
- Odstęp pomiędzy kołem pasowym i alternatorem [mm]: 40
- Stan: Nowy
Pokaż numery OEM -
Proszę ocenić produktNa stanie539,68 PLN(Cena za sztukę)
w tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- Rok prod. od: 08/1998
- Kod silnika: ARM
- Typ skrzyni biegów: DMU,DWG
- Rodzaj skrzyni biegów: Skrzynia biegów manualna, Automatyczna skrzynia biegów
- Prąd ładowania alternatora [A]: 120
- Koła pasowe: bez koła pasowego wolnobieżnego
- Napięcie [V]:
12
- Napięcie znamionowe [V]: 14
- Wykonanie sieci pokładowej: dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną
- Rodzaj alternatora: nie zawiera pompy próżniowej
- Rodzaj mocowania: Podwójna dźwignia obrotowa
- Zacisk: B+ (M8), L DFM
- Średnica otworu 1 [mm]: 9,2
- Liczba otworów do mocowania: 4
- Liczba otworów gwintowanych: 2
- Stan: Nowy
Pokaż numery OEM -
Darmowa wysyłkaAlternator RIDEX PLUS 4G0032P 14V, 120A, M8 B+, L-DFM, nie zawiera pompy próżniowej, Ø 65 [mm]Artykuł №: 4G0032PProszę ocenić produktNa stanie547,18 PLN(Cena za sztukę)
w tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- TECDOC-Nr silnika: AHL
- Rok prod. od: 01/1999
- Rok prod. do: 07/1999
- alternatywnie
- Numer identyfikacyjny podwozia (VIN) od: 8D..X..200 001
- Prąd ładowania alternatora [A]: 120
- Koła pasowe: z kołem pasowym wielofunkcyjnym
- Napięcie [V]:
14
- Napięcie znamionowe [V]: 14
- Ø koła pasowego [mm]: 65
- Liczba rowków: 6
- Wykonanie sieci pokładowej: dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną
- Kierunek obrotów: zgodnie z ruchem wskazówek zegara
- Rodzaj alternatora: nie zawiera pompy próżniowej
- Rodzaj mocowania: Mocowanie 3-punktowe
- zalecane rozszerzenie naprawy: Pasek klinowy / pasek klinowy wielorowkowy
- Zacisk: M8 B+, L-DFM
- Średnica otworu 1 [mm]: 10
- Liczba otworów do mocowania: 3
- Długość [mm]:
166
- Liczba otworów gwintowanych: 1
- Wymiar gwintu: M10x1,5
- Odstęp pomiędzy kołem pasowym i alternatorem [mm]: 30,5, 30,1
- Stan: Nowy
Pokaż numery OEM -
Darmowa wysyłkaAlternator RIDEX PLUS 4G0041P 12V, 90A, B+(M8),D+,W, nie zawiera pompy próżniowej, Ø 50 [mm]Artykuł №: 4G0041PProszę ocenić produktNa stanie560,36 PLNw tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- Prąd ładowania alternatora [A]: 90
- Koła pasowe: z kołem pasowym
- Napięcie [V]:
12
- Napięcie znamionowe [V]: 14
- Ø koła pasowego [mm]: 50
- Liczba rowków: 6
- Wykonanie sieci pokładowej: dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną
- Kierunek obrotów: zgodnie z ruchem wskazówek zegara
- Rodzaj alternatora: nie zawiera pompy próżniowej
- Rodzaj mocowania: Podwójna dźwignia obrotowa
- Zacisk: B+(M8),D+,W
- Średnica otworu 1 [mm]: 8
- Liczba otworów do mocowania: 4
- Liczba otworów gwintowanych: 2
- Wymiar gwintu: M8
- Odstęp pomiędzy kołem pasowym i alternatorem [mm]: 40
- Stan: Nowy
Pokaż numery OEM -
Artykuł №: 4G0106Proszę ocenić produktNa stanie577,88 PLNw tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- Prąd ładowania alternatora [A]: 90
- Koła pasowe: z kołem pasowym
- Napięcie [V]:
14
- Napięcie znamionowe [V]: 14
- Ø koła pasowego [mm]: 50
- Liczba rowków: 6
- Wykonanie sieci pokładowej: dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną
- Rodzaj alternatora: nie zawiera pompy próżniowej
- Rodzaj mocowania: Mocowanie 3-punktowe
- Zacisk: B+(M8)/D+/W, M8 B+, D+ W Plug 25
- Średnica otworu 1 [mm]: 8
- Liczba otworów do mocowania: 3
- Liczba otworów gwintowanych: 1
- Wymiar gwintu: M8
- Odstęp pomiędzy kołem pasowym i alternatorem [mm]: 40
- Stan: Nowy
Pokaż numery OEM -
Artykuł №: 4G0233Proszę ocenić produktNa stanie585,08 PLN(Cena za sztukę)
w tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- Prąd ładowania alternatora [A]: 90
- Koła pasowe: z kołem pasowym
- Napięcie [V]:
12
- Napięcie znamionowe [V]: 14
- Rok prod. do: 12/1997
- Ø koła pasowego [mm]: 56
- Liczba rowków: 5
- Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: ze zintegrowanym regulatorem
- Wykonanie sieci pokładowej: dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną
- Kierunek obrotów: zgodnie z ruchem wskazówek zegara
- Rodzaj alternatora: nie zawiera pompy próżniowej
- Złącze / klema: bez złącza dla czujnika prędkości obrotowej
- Rodzaj mocowania: Podwójna dźwignia obrotowa
- Zacisk: B+(M8),D+(M5)
- Średnica otworu 1 [mm]: 10
- Liczba otworów do mocowania: 3
- Liczba otworów gwintowanych: 1
- Odstęp pomiędzy kołem pasowym i alternatorem [mm]: 34,5
- Stan: Nowy
Pokaż numery OEM -
Artykuł №: 4G0721Proszę ocenić produktNa stanie592,98 PLN(Cena za sztukę)
w tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- Rok prod. od: 08/1998
- Rok prod. do: 12/1998
- Kod silnika: ARM
- Typ skrzyni biegów: DWG
- Rodzaj skrzyni biegów: Skrzynia biegów manualna
- Prąd ładowania alternatora [A]: 70
- Koła pasowe: z kołem pasowym wolnobieżnym
- Napięcie [V]:
12
- Napięcie znamionowe [V]: 14
- Ø koła pasowego [mm]: 56
- Liczba rowków: 6
- Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: ze zintegrowanym regulatorem
- Wykonanie sieci pokładowej: dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną
- Kierunek obrotów: zgodnie z ruchem wskazówek zegara
- Rodzaj alternatora: nie zawiera pompy próżniowej
- Rodzaj mocowania: Podwójna dźwignia obrotowa
- Zacisk: B+ (M8), L-DFM
- Średnica otworu 1 [mm]: 8,5
- Liczba otworów do mocowania: 4
- Liczba otworów gwintowanych: 2
- Wymiar gwintu: M8
- Odstęp pomiędzy kołem pasowym i alternatorem [mm]: 39,6
- Stan: Nowy
Pokaż numery OEM -
Artykuł №: 4G0586Proszę ocenić produktNa stanie604,18 PLN(Cena za sztukę)
w tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- Prąd ładowania alternatora [A]: 90
- Koła pasowe: z kołem pasowym wolnobieżnym
- Napięcie [V]:
12
- Napięcie znamionowe [V]: 14
- Ø koła pasowego [mm]: 56
- Liczba rowków: 5
- ID wykonania wtyczki: B+(M8), L, DFM
- Wykonanie sieci pokładowej: dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną
- Kierunek obrotów: zgodnie z ruchem wskazówek zegara
- Rodzaj alternatora: nie zawiera pompy próżniowej
- Rodzaj mocowania: Podwójna dźwignia obrotowa
- Zacisk: B+ (M8), L, DFM
- Średnica otworu 1 [mm]: 8
- Liczba otworów do mocowania: 4
- Liczba otworów gwintowanych: 2
- Kształt obudowy wtyczki: Wersja D
- Stan: Nowy
Pokaż numery OEM -
Artykuł №: 4G0475Proszę ocenić produktNa stanie609,07 PLN(Cena za sztukę)
w tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- Prąd ładowania alternatora [A]: 120
- Napięcie [V]:
12
- Napięcie znamionowe [V]: 14
- Rok prod. od: 01/1998
- Ø koła pasowego [mm]: 56
- Liczba rowków: 5
- Wykonanie sieci pokładowej: dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną
- Kierunek obrotów: zgodnie z ruchem wskazówek zegara
- Rodzaj alternatora: nie zawiera pompy próżniowej
- Rodzaj mocowania: Mocowanie 3-punktowe
- Zacisk: M8 B+, L-DFM
- Średnica otworu 1 [mm]: 10
- Liczba otworów do mocowania: 3
- Liczba otworów gwintowanych: 1
- Odstęp pomiędzy kołem pasowym i alternatorem [mm]: 35
- Stan: Nowy
Pokaż numery OEM -
Proszę ocenić produktNa stanie616,68 PLN(Cena za sztukę)
w tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- Prąd ładowania alternatora [A]: 120
- Koła pasowe: bez koła pasowego
- Napięcie [V]:
12
- Napięcie znamionowe [V]: 14
- Wykonanie sieci pokładowej: dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną
- Rodzaj alternatora: nie zawiera pompy próżniowej
- Rodzaj mocowania: Podwójna dźwignia obrotowa
- Zacisk: B+ (M8), L DFM
- Średnica otworu 1 [mm]: 9,2
- Liczba otworów do mocowania: 4
- Liczba otworów gwintowanych: 2
- Wymiar gwintu: M8
- Odstęp pomiędzy kołem pasowym i alternatorem [mm]: 49,5
- Stan: Nowy
Pokaż numery OEM -
Darmowa wysyłkaAlternator RIDEX PLUS 4G0006P 12V, 120A, L-DFM, M8 B+, nie zawiera pompy próżniowej, Ø 56 [mm], ze zintegrowanym regulatoremArtykuł №: 4G0006PProszę ocenić produktNa stanie628,66 PLNw tym 23% VAT,
nie zawiera kosztów dostawy- Prąd ładowania alternatora [A]: 120
- Koła pasowe: z kołem pasowym wolnobieżnym
- Napięcie [V]:
12
- Napięcie znamionowe [V]: 14
- Ø koła pasowego [mm]: 56
- Liczba rowków: 6
- Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: ze zintegrowanym regulatorem
- Wykonanie sieci pokładowej: dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną
- Kierunek obrotów: zgodnie z ruchem wskazówek zegara
- Rodzaj alternatora: nie zawiera pompy próżniowej
- Rodzaj mocowania: Podwójna dźwignia obrotowa
- Zacisk: L-DFM, M8 B+
- Średnica otworu 1 [mm]: 8,5
- Liczba otworów do mocowania: 4
- Liczba otworów gwintowanych: 2
- Odstęp pomiędzy kołem pasowym i alternatorem [mm]: 39,5
- Stan: Nowy
Pokaż numery OEM
Prądnica do Audi A4 Sedan (8D2, B5) 1.6 - najlepsze produkty wybierane przez klientów
Klienci nabyli także
Elektryka Części zapasowe

- Akumulator Audi A4 B5 1.6
- Rozrusznik Audi A4 B5 1.6
- Regulator napięcia Audi A4 B5 1.6
- Sygnal dzwiekowy / fanfara Audi A4 B5 1.6
- Zestaw przewodów Audi A4 B5 1.6
- Stacyjka Audi A4 B5 1.6
- Bezpiecznik Audi A4 B5 1.6
- Szczotka węglowa, rozrusznik Audi A4 B5 1.6
- Włącznik elektromagnetyczny Audi A4 B5 1.6
- Skrzynka / wspornik bezpieczników Audi A4 B5 1.6
Bestsellery

Alternator